Jawel:quote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:09 schreef Peunage het volgende:
Hier in Nederland werd niet gestemd btw. Geen ambassade/consulaat.
Zal wel niet mogen, mocht in België ook niet. http://www.hln.be/hln/nl/(...)ssade-niet-toe.dhtmlquote:Op dinsdag 3 juni 2014 13:56 schreef Peunage het volgende:
Serieus? Waarom zijn er geen verkiezingen gehouden dan?
Waarom wel het is toch een farce.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 13:56 schreef Peunage het volgende:
Serieus? Waarom zijn er geen verkiezingen gehouden dan?
Nou, dan kun je zien wat mensen willen. Er zijn statistieken bekend van hoeveel Syriers er zijn. Als maar 10% van de stemgerechtigden niet op Bashar stemt, dan heeft de oppositie een stok om mee te slaan.quote:
Ik geloof niet dat de meerdrheid van de Syrische bevolking en syrische vluchtelingen voor Bashar is. Als als ze wel voorhem zijn dan is het omdat ze hem de beste alternatief op korte termijn vinden en niet omdat ze (net als de vele fokker shier) van Bashar houden en aanidden.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:09 schreef Peunage het volgende:
[..]
Nou, dan kun je zien wat mensen willen. Er zijn statistieken bekend van hoeveel Syriers er zijn. Als maar 10% van de stemgerechtigden niet op Bashar stemt, dan heeft de oppositie een stok om mee te slaan.
Maar als ze net als in Libanon massaal op Bashar stemmen...
Dat is waar het om gaat toch? Je stemt niet op iemand omdat je hem aanbidt of een leuk persoon vindt. Je vindt hem een beter alternatief dan de anderen.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:18 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat de meerdrheid van de Syrische bevolking en syrische vluchtelingen voor Bashar is. Als als ze wel voorhem zijn dan is het omdat ze hem de beste alternatief op korte termijn vinden en niet omdat ze (net als de vele fokker shier) van Bashar houden en aanidden.
Syrian rebel rocket fire kills 50 in Aleppo: monitoring grouptwitter:
Nou ik denk eerlijk gezegd dat er in de oppositie betere personen voor seculiere Syriërs en Syrische minderheden te vinden zijn dan Assad.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:21 schreef Peunage het volgende:
[..]
Dat is waar het om gaat toch? Je stemt niet op iemand omdat je hem aanbidt of een leuk persoon vindt. Je vindt hem een beter alternatief dan de anderen.
Onzin. 80% van de bevolking zit in het gebied dat in handen is van de Syrische regering.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:33 schreef Baklava95 het volgende:
Maar de verkiezingen zijn alleen in gebied wat in handen is van de regering-Assad gehouden dus het is geen goed beeld van wat de meerderheid van de Syriërs wil.
Daar zal een reden voor zijn, niet? Namelijk dat hij de beste keuze is.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:33 schreef Baklava95 het volgende:
Ze zijn niet voor Assad omdat ze hem minder erg vinden dan alle andere groepen maar omdat ze letterlijk van hem houden en hem aanbidden.
Lelijk haarquote:
twitter:
Wat is er niet echt aan dan?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:56 schreef firefly3 het volgende:
Al tientallen jaren is de familie assad aan de macht. Waarom zou deze verkiezing wel echt zijn? Echt, hoe diep moet het aanbidden gaan om dit nog te geloven? Haal de assad posters een keer van de muur af.
Dus je vind het niet raar dat ze er al 43 jaar achter elkaar zitten?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:51 schreef Peunage het volgende:
[..]
Wat is er niet echt aan dan?
Enige punt van kritiek dat je kunt hebben is dat er geen échte oppositiekandidaat is. En dat is nogal een groot punt. Maar simpelweg zeggen dat het 'niet echt' is gaat ook nergens over.
Nee, ik vind het niet raar dat er een land in het Midden-Oosten geen democratie naar Zwitsers model heeft en de macht van vader op zoon gaat. Ik ben namelijk niet wereldvreemd.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:52 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Dus je vind het niet raar dat ze er al 43 jaar achter elkaar zitten?
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:57 schreef Peunage het volgende:
[..]
Nee, ik vind het niet raar dat er een land in het Midden-Oosten geen democratie naar Zwitsers model heeft en de macht van vader op zoon gaat. Ik ben namelijk niet wereldvreemd.
Dat bedoel ik dus wat er niet echt aan is, heel deze schijndemocratie. Dat voor pietlul naar de stembureau's gaan.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |