abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_140505870
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2014 14:02 schreef SadPanda het volgende:

[..]

Zeg dat dan gewoon in plaats van deze onzin.
Er is een keuze, dat ze kiezen voor Assad staat alleen 100% vast. Als pro-regering bent is het logisch om op Assad te stemmen.
weten mensen wel wie die andere "kandidaten" zijn? is er een debat geweest tussen de grote leider en de kandidaten?

quote:
Dit laat zien dat heel veel vluchtelingen gewoon Syrië steunen en geen tegenstander zijn in tegenstelling tot wat door sommigen beweerd wordt.
alsof de mukhabarat zijn tentakels niet in de vluchtelingen kampen heeft, daarnaast heeft assad uiteraard veel steun dat ontkent ook niemand
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_140505911
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2014 14:02 schreef SadPanda het volgende:

Er is een keuze, dat ze kiezen voor Assad staat alleen 100% vast.
prachtige quote dit trouwens, zou in de OP moeten...
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  donderdag 29 mei 2014 @ 14:10:01 #53
421524 SadPanda
#FreePalestine #FreeBahrain
pi_140505968
quote:
99s.gif Op donderdag 29 mei 2014 14:06 schreef Slayage het volgende:
weten mensen wel wie die andere "kandidaten" zijn?
Als ze de Syrische media bekeken hebben wel.

quote:
99s.gif Op donderdag 29 mei 2014 14:06 schreef Slayage het volgende:
is er een debat geweest tussen de grote leider en de kandidaten?
Nee, wel zijn er veel interviews geweest. Een debat is ook geen vereiste voor democratische verkiezingen.
Anti-Turkije
  donderdag 29 mei 2014 @ 14:12:32 #54
421524 SadPanda
pi_140506039
quote:
99s.gif Op donderdag 29 mei 2014 14:08 schreef Slayage het volgende:

[..]

prachtige quote dit trouwens, zou in de OP moeten...
:')
Anti-Turkije
pi_140506050
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2014 14:10 schreef SadPanda het volgende:

Nee, wel zijn er veel interviews geweest. Een debat is ook geen vereiste voor democratische verkiezingen.
het is geen vereiste, maar wel een kenmerk van een volwassen democratie

kan je het voorstellen dat een "kandidaat" in debat gaat met de grote leider? en hem ondermijnd? ondenkbaar in een dictatuur, daarom is het ook nooit gebeurd en zal het ook nooit gebeuren zolang hij nog op die stoel zit
-Rabia Al-Basri
pi_140506076
quote:
99s.gif Op donderdag 29 mei 2014 14:00 schreef Slayage het volgende:

[..]

leer lezen...
Wie zet dat beeld neer dan? En hoe?
Het zijn Westerse kranten die notabene dit soort foto's maken en verspreiden. Foto's van AP.

In Iran is het denk ik wat beter geregeld.

Jordanië

donderdag 29 mei 2014 @ 14:18:24 #57
421524 SadPanda
pi_140506199
quote:
99s.gif Op donderdag 29 mei 2014 14:13 schreef Slayage het volgende:

[..]

het is geen vereiste, maar wel een kenmerk van een volwassen democratie

kan je het voorstellen dat een "kandidaat" in debat gaat met de grote leider? en hem ondermijnd? ondenkbaar in een dictatuur, daarom is het ook nooit gebeurd en zal het ook nooit gebeuren zolang hij nog op die stoel zit
Niemand beweert ook dat het een volwassen democratie is. Het is nu oorlog...

Kritiek hebben op corruptie enz. kan prima.
Anti-Turkije
pi_140506364
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2014 14:18 schreef SadPanda het volgende:

[..]

Niemand beweert ook dat het een volwassen democratie is. Het is nu oorlog...

Kritiek hebben op corruptie enz. kan prima.
en voor de oorlog was het wel een volwassen democratie?
-Rabia Al-Basri
pi_140506384
quote:
8s.gif Op donderdag 29 mei 2014 14:14 schreef Peunage het volgende:

[..]

Wie zet dat beeld neer dan? En hoe?
Het zijn Westerse kranten die notabene dit soort foto's maken en verspreiden. Foto's van AP.
de keus om deze "verkiezingen" nu in uit te schrijven, de keus om de ambassades/consulaten open te zetten voor de "verkiezingen" zorgen voor deze beelden, dus het wordt neergezet door de keuzes van het regime, wie de foto maakt is niet relevant, ze zetten een beeld neer wat het regime wenst, daar puur politiek ook niks mis mee, maar mensen moeten niet doen alsof het vrije verkizingen zijn waar de kandidaten gelijkwaardig zijn en maar niet te spreken over wie de tegen "kandidaten" zouden moeten vertegenwoordigen
-Rabia Al-Basri
  donderdag 29 mei 2014 @ 14:28:55 #60
421524 SadPanda
pi_140506480
quote:
99s.gif Op donderdag 29 mei 2014 14:24 schreef Slayage het volgende:

[..]

en voor de oorlog was het wel een volwassen democratie?
Nee, een zachte dictatuur.

quote:
99s.gif Op donderdag 29 mei 2014 14:25 schreef Slayage het volgende:

[..]

de keus om deze "verkiezingen" nu in uit te schrijven, de keus om de ambassades/consulaten open te zetten voor de "verkiezingen" zorgen voor deze beelden, dus het wordt neergezet door de keuzes van het regime, wie de foto maakt is niet relevant, ze zetten een beeld neer wat het regime wenst, daar puur politiek ook niks mis mee, maar mensen moeten niet doen alsof het vrije verkizingen zijn waar de kandidaten gelijkwaardig zijn en maar niet te spreken over wie de tegen "kandidaten" zouden moeten vertegenwoordigen
De kandidaten hebben veel zendtijd gehad en de tegenkandidaten kan jij gewoon op zoeken.
Natuurlijk ze zijn niet gelijkwaardig (dat beweert niemand), Assad heeft ervaring en heeft de oorlog goed geleidt. Zoals ik al zei, als de meerderheid van de Syriërs op een andere zouden stemmen wordt die het gewoon, dat doen ze echter niet.
Anti-Turkije
pi_140506811
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2014 14:28 schreef SadPanda het volgende:

Assad heeft ervaring en heeft de oorlog goed geleidt.
heel goed geleid idd

-Rabia Al-Basri
  donderdag 29 mei 2014 @ 14:43:56 #62
421524 SadPanda
pi_140506869
quote:
99s.gif Op donderdag 29 mei 2014 14:40 schreef Slayage het volgende:

[..]

heel goed geleid idd

[ afbeelding ]
:|W Dat was onmogelijk te voorkomen met al die terroristen die vanuit oa Turkije en Jordanië binnenstromen met geld, hulp en wapens van het buitenland. En die deserterende soldaten werden natuurlijk ook gesteund door het buitenland.
Anti-Turkije
  donderdag 29 mei 2014 @ 14:44:16 #63
421524 SadPanda
pi_140506879
Turkey Sells Sarin Gas Items to Terrorists in Syria
http://www.aydinlikdaily.(...)ia/3370#.U4cnRNw0G9L
Anti-Turkije
  donderdag 29 mei 2014 @ 14:45:40 #64
408238 Gabrunal_2013
this is my home
pi_140506922
quote:
4s.gif Op donderdag 29 mei 2014 14:44 schreef SadPanda het volgende:
Waarom worden die Turken niet eens tot d orde geroepen?? Die Turken moeten de grens dichtgooien en stoppen met het steunen van de terroristen in Syrie en anders moeten er gewoon zware sancties tegen de Turken komen.
  donderdag 29 mei 2014 @ 14:49:28 #65
421524 SadPanda
pi_140507018
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2014 14:45 schreef Gabrunal_2013 het volgende:

[..]

Waarom worden die Turken niet eens tot d orde geroepen?? Die Turken moeten de grens dichtgooien en stoppen met het steunen van de terroristen in Syrie en anders moeten er gewoon zware sancties tegen de Turken komen.
Van wie? De NAVO-landen vinden dat alleen maar goed.
Rusland beschadigd zijn eigen economie ook erg als ze dat zouden doen (en die is al wat beschadigd door de sancties van het westen) en natuurlijk de relatie met Rusland, niet handig als Poetin Turkije nog bij zijn unie wil.
Anti-Turkije
pi_140507036
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2014 14:43 schreef SadPanda het volgende:

[..]

:|W Dat was onmogelijk te voorkomen met al die terroristen die vanuit oa Turkije en Jordanië binnenstromen met geld, hulp en wapens van het buitenland. En die deserterende soldaten werden natuurlijk ook gesteund door het buitenland.
acties van assad hebben er voor gezorgd dat deze mensen naar syrie kwamen en die deserterende soldaten deden dat omdat zij meer waarde geven aan hun eigen burger bevolking dan aan de bevelen van het regime
-Rabia Al-Basri
pi_140507088
quote:
allah akbar!
-Rabia Al-Basri
pi_140507100
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2014 14:45 schreef Gabrunal_2013 het volgende:

[..]

omdat de grote spelers het best vinden ;)
-Rabia Al-Basri
  donderdag 29 mei 2014 @ 14:53:55 #69
421524 SadPanda
pi_140507135
quote:
99s.gif Op donderdag 29 mei 2014 14:50 schreef Slayage het volgende:
acties van assad hebben er voor gezorgd dat deze mensen naar syrie kwamen
En die actie is geen slaaf van het westen, Qatar en S-A zijn.
Deze mensen komen niet vanwege een 'dictator'. Maar om hun islamistische heilstaat te stichten.

quote:
99s.gif Op donderdag 29 mei 2014 14:50 schreef Slayage het volgende:
die deserterende soldaten deden dat omdat zij meer waarde geven aan hun eigen burger bevolking dan aan de bevelen van het regime
Jammer dan alleen dat ze vervolgens een islamistische staat willen stichten.
Gematigden zijn er nauwelijks.
Anti-Turkije
  donderdag 29 mei 2014 @ 14:54:49 #70
421524 SadPanda
pi_140507155
dubbel
Anti-Turkije
pi_140507183
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2014 14:53 schreef SadPanda het volgende:

[..]

En die actie is geen slaaf van het westen, Qatar en S-A zijn.
Deze mensen komen niet vanwege een 'dictator'. Maar om hun islamistische heilstaat te stichten.
Nu is hij een slaaf van Mensenrechtenschenden Rusland, Extreem Islamitsche Iran en Hezbollah. *O*
pi_140507228
quote:
Eskandari added that “today’s war in Syria is really our war with America.”
dat is het trieste van dit cinflict momenteel, dat het wordt uitgevochten over de ruggen van de syrische burger

quote:
Top Iranian officer said beheaded in Syria
Revolutionary Guards Corps officer Mohammad Eskandari reportedly killed by al-Qaeda-linked Al-Nusra Front fighters

By Spencer Ho May 28, 2014, 12:49 pm 9

A senior officer in the Iranian Revolutionary Guard was recently killed in Syria by opposition rebels, according to reports Wednesday.

A man whose decapitated head had appeared in a photo five days previously was identified as IRGC Col. Mohammad Eskandari, according to a Syrian activist who goes by the pseudonym Charles Windsor (warning: graphic image).

Eskandari, who was listed in other reports as a brigadier general, was reportedly killed by the al-Qaeda-linked Al-Nusra Front, a rebel group that has been fighting to oust Syrian President Bashar Assad.

Windsor, who runs the Tharir Souri news network in Syria, which claims to provide unbiased reporting of the civil war, posted a photo of the decapitated head side by side with an unconfirmed photo of Eskandari taken at an unknown time or location.

The Iranian news agency ABNA also reported that Eskandari died in Syrian fighting, according to news and analysis website EA Worldview.

Earlier this month, Eskandari was quoted telling Iranian media that 42 divisions and 138 battalions of the elite IRGC were fighting in Syria, to bolster forces loyal to Assad.

Iran is one of Syrian President Bashar Assad’s main allies. Tehran has provided his government with military and political backing for years and has kept up its support since the uprising there began in March 2011.

Eskandari added that “today’s war in Syria is really our war with America.”

In November, Iran’s semiofficial Mehr news agency reported that IRGC commander Mohammad Jamalhad been killed by “terrorists,” which is the term used by Iran and the Syrian regime for opposition forces.

In 2012, Guard chief commander Gen. Mohammad Ali Jafari said the IRGC had high-level advisers in Syria but it has denied it has fighters there.

The Associated Press contributed to this report.

Read more: Top Iranian officer said beheaded in Syria | The Times of Israel http://www.timesofisrael.(...)syria/#ixzz336mXWS69
Follow us: @timesofisrael on Twitter | timesofisrael on Facebook
-Rabia Al-Basri
pi_140507281
quote:
99s.gif Op donderdag 29 mei 2014 14:25 schreef Slayage het volgende:

[..]

Waarom nu? Omdat dit elke...4 jaar of zo... gebeurt. Niet echt speciaal nu.

Het openzetten van de ambassades is omdat er miljoenen Syriërs naar het buitenland zijn gevlucht en niet even terug kunnen om te stemmen. Weet je wat er werd gezegd voordat deze beslissing werd genomen? Dat Assad Syriërs in het buitenland vast niet mee laat stemmen omdat hij anders verliest. Nu mogen ze meedoen, en wordt er alsnog gezegd dat het allemaal nep/opgezet is.
pi_140507348
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2014 14:53 schreef SadPanda het volgende:

Gematigden zijn er nauwelijks.
gematigde :') :') :')

dit is echt zon term van een westerling die de islamitische wereld niet begrijpt (niet jij persoonlijk, maar algemeen)

islamitisch terrorisme is ook zoiets
-Rabia Al-Basri
  donderdag 29 mei 2014 @ 15:01:32 #75
421524 SadPanda
pi_140507407
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2014 14:55 schreef Djibril het volgende:

[..]

Nu is hij een slaaf van Mensenrechtenschenden Rusland, Extreem Islamitsche Iran en Hezbollah. *O*
Dus?
Moreel is dat ook een stuk beter.
Anti-Turkije
  donderdag 29 mei 2014 @ 15:02:44 #76
421524 SadPanda
pi_140507448
quote:
99s.gif Op donderdag 29 mei 2014 15:00 schreef Slayage het volgende:

[..]

gematigde :') :') :')

dit is echt zon term van een westerling die de islamitische wereld niet begrijpt (niet jij persoonlijk, maar algemeen)

islamitisch terrorisme is ook zoiets
Wat wil je nou zeggen?
Met gematigden bedoel ik mensen die voor een seculiere staat zijn.
Anti-Turkije
pi_140507499
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2014 15:01 schreef SadPanda het volgende:

[..]

Dus?
Moreel is dat een stuk beter.
Als je een extremistische islamitische land, een mensenrechtenschenden land steunt heb je wel een hele lage moreel. Zijn we wel van je gewend :)
pi_140507510
quote:
8s.gif Op donderdag 29 mei 2014 14:58 schreef Peunage het volgende:

[..]

Waarom nu? Omdat dit elke...4 jaar of zo... gebeurt. Niet echt speciaal nu.

Het openzetten van de ambassades is omdat er miljoenen Syriërs naar het buitenland zijn gevlucht en niet even terug kunnen om te stemmen. Weet je wat er werd gezegd voordat deze beslissing werd genomen? Dat Assad Syriërs in het buitenland vast niet mee laat stemmen omdat hij anders verliest. Nu mogen ze meedoen, en wordt er alsnog gezegd dat het allemaal nep/opgezet is.
sorry ik was vergeten dat saddam ook aan dit soort praktijken deed, uitslag is meestal rond de 98%

als het 4 jaar terug al gepland stond, zou het een teken van zwakte zijn om het niet door te laten gaan en een teken van zwakte tonen kan een dictator zich nooit veroorloven uiteraard!

*O* allah! suriya! bashar! *O*
-Rabia Al-Basri
pi_140507526
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2014 15:01 schreef SadPanda het volgende:

[..]

Dus?
Moreel is dat ook een stuk beter.
hoe is dat een stuk beter?
-Rabia Al-Basri
pi_140507566
quote:
99s.gif Op donderdag 29 mei 2014 15:04 schreef Slayage het volgende:

[..]

sorry ik was vergeten dat saddam ook aan dit soort praktijken deed, uitslag is meestal rond de 98%

als het 4 jaar terug al gepland stond, zou het een teken van zwakte zijn om het niet door te laten gaan en een teken van zwakte tonen kan een dictator zich nooit veroorloven uiteraard!

*O* allah! suriya! bashar! *O*
Maar Saddam hield geen verkiezingen in het buitenland. Denk je dat er in Libanon mensen staan te controleren op wie je stemt? Of in Yemen? Of Jordanië? Of Iran?
Ik denk het niet.
  donderdag 29 mei 2014 @ 15:10:55 #81
421524 SadPanda
pi_140507719
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2014 15:04 schreef Djibril het volgende:

[..]

Als je een extremistische islamitische land, een mensenrechtenschenden land steunt heb je wel een hele lage moreel. Zijn we wel van je gewend :)
quote:
99s.gif Op donderdag 29 mei 2014 15:05 schreef Slayage het volgende:

[..]

hoe is dat een stuk beter?
Dat staat er niet. Ik steun Rusland en Iran niet.
Beter een 'slaaf' van Iran dan Saudi-Arabië dat vele malen meer extreem is.
De VS schend net zo goed mensenrechten, alleen maar weinig in het binnenland. De Irakoorlog (meer dan half miljoen doden) is een goed voorbeeld, de mensenrechtenschendingen van Rusland (vanaf 1991) vallen daarbij in het niet.
Liever een 'slaaf' van Hezbollah dat tegen de Israëlische onderdrukking strijd dan een slaaf van Israël.
Anti-Turkije
pi_140507792
quote:
8s.gif Op donderdag 29 mei 2014 15:06 schreef Peunage het volgende:

[..]

Maar Saddam hield geen verkiezingen in het buitenland. Denk je dat er in Libanon mensen staan te controleren op wie je stemt? Of in Yemen? Of Jordanië? Of Iran?
Ik denk het niet.
konden de syriers in het verleden ook stemmen in het buitenland?

waarom die boze smilie trouwens elke keer weer?

geloof je nou oprecht dat dit vrije verkiezingen zijn, waarin de oppositie een eerlijke kans heeft gehad?
-Rabia Al-Basri
  donderdag 29 mei 2014 @ 15:15:02 #83
421524 SadPanda
pi_140507843
quote:
99s.gif Op donderdag 29 mei 2014 15:04 schreef Slayage het volgende:
Als het niet door was gegaan zou het niet goed zijn, want dan zou het een teken zijn dat ze bang zijn voor een verkeerde uitslag of lage opkomst. En als het wel doorgaat is het ook niet goed.
Anti-Turkije
pi_140507880
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2014 15:10 schreef SadPanda het volgende:

Liever een 'slaaf' van Hezbollah dat tegen de Israëlische onderdrukking strijd dan een slaaf van Israël.
_O- _O- _O-

assad heeft meer arabisch bloed aan zijn handen dan israel in de recente geschiedenis
-Rabia Al-Basri
  donderdag 29 mei 2014 @ 15:17:47 #85
421524 SadPanda
pi_140507923
quote:
99s.gif Op donderdag 29 mei 2014 15:16 schreef Slayage het volgende:

[..]

_O- _O- _O-

assad heeft meer arabisch bloed aan zijn handen dan israel in de recente geschiedenis
Ten eerste gaat dat weer over iets anders, ik had het daar helemaal niet over. En ten tweede is dat onzin, je zegt ook niet dat Churchill bloed aan zijn handen heeft in WO2.
Anti-Turkije
pi_140507928
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2014 15:15 schreef SadPanda het volgende:

[..]

Als het niet door was gegaan zou het niet goed zijn, want dan zou het een teken zijn dat ze bang zijn voor een verkeerde uitslag of lage opkomst. En als het wel doorgaat is het ook niet goed.
als hij zo graag zijn land wilde hervormen had hij daar aan moeten beginnen nadat zijn vader dood ging, wat heeft hij gedaan? op exact dezelfde voet doorgaan en dan nu de hervormer uithangen zogenaamd...
-Rabia Al-Basri
pi_140508058
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2014 15:17 schreef SadPanda het volgende:

[..]

Ten eerste gaat dat weer over iets anders, ik had het daar helemaal niet over.
je hebt het over moreel en dit is hoe ik er naar kijk, de grootste slager van arabieren de laatste decennia is niet israel nee is een arabier namelijk assad *O*

quote:
En ten tweede is dat onzin, je zegt ook niet dat Churchill bloed aan zijn handen heeft in WO2.
je kan een oorlog niet ingaan en eruit komen met schone handen ;) daarnaast heeft assad zelf gezorgd voor deze situatie door de demonstraties letterlijk dood te slaan wat dan weer voor deserties binnen het leger heeft gezorgd en zo is de cirkel weer rond ;)
-Rabia Al-Basri
  donderdag 29 mei 2014 @ 15:25:35 #88
421524 SadPanda
pi_140508126
quote:
99s.gif Op donderdag 29 mei 2014 15:17 schreef Slayage het volgende:

[..]

als hij zo graag zijn land wilde hervormen had hij daar aan moeten beginnen nadat zijn vader dood ging, wat heeft hij gedaan? op exact dezelfde voet doorgaan en dan nu de hervormer uithangen zogenaamd...
Hij heeft iets meer politieke vrijheid gegeven en economische hervormingen doorgevoerd.
Om nou steeds naar het verleden te kijken... Hij heeft de 6de (?) dag na de eerste demonstraties hervormingen aangekondigd en daar heeft hij zich ook aan gehouden.
Heb jij nou meer vertrouwen in de rebellen dat zij er een seculiere democratie van gaan maken?
Anti-Turkije
  donderdag 29 mei 2014 @ 15:30:38 #89
421524 SadPanda
pi_140508260
quote:
99s.gif Op donderdag 29 mei 2014 15:22 schreef Slayage het volgende:
je hebt het over moreel en dit is hoe ik er naar kijk, de grootste slager van arabieren de laatste decennia is niet israel nee is een arabier namelijk assad
Beter lezen, ik had het over het moreel van een 'slaaf' zijn van de VS, Israel, S-A en Qatar of van Iran, Rusland en Hezbollah.

Nee dat is Bush, als je tenminste 2003 ook nog even meeneemt.

quote:
99s.gif Op donderdag 29 mei 2014 15:22 schreef Slayage het volgende:
daarnaast heeft assad zelf gezorgd voor deze situatie door de demonstraties letterlijk dood te slaan wat dan weer voor deserties binnen het leger heeft gezorgd en zo is de cirkel weer rond
Bijna alleen gewelddadige demonstraties werden doodgeslagen. Niet voor niks kwamen ook veel politie mensen om en werden er kantoren van de overheid en de Ba'ath-partij aangevallen.

Veel terroristen komen uit het buitenland of zaten niet in het leger. Tevens moet je ook kijken naar wat voor doel ze hebben.
Anti-Turkije
pi_140508572
quote:
99s.gif Op donderdag 29 mei 2014 15:13 schreef Slayage het volgende:

[..]

konden de syriers in het verleden ook stemmen in het buitenland?

waarom die boze smilie trouwens elke keer weer?

geloof je nou oprecht dat dit vrije verkiezingen zijn, waarin de oppositie een eerlijke kans heeft gehad?
Toen waren er niet zo veel Syriërs in het buitenland hé.
pi_140508574
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2014 15:30 schreef SadPanda het volgende:

Nee dat is Bush, als je tenminste 2003 ook nog even meeneemt.

idd bush :N
-Rabia Al-Basri
pi_140508591
quote:
8s.gif Op donderdag 29 mei 2014 15:41 schreef Peunage het volgende:

[..]

Toen waren er niet zo veel Syriërs in het buitenland hé.
zou idd niet mediageniek zijn
-Rabia Al-Basri
pi_140508630
quote:
deze site trouwens echt hilarisch, hoe ben je hierop gekomen eigenlijk?
-Rabia Al-Basri
  donderdag 29 mei 2014 @ 15:45:18 #94
421524 SadPanda
pi_140508683
quote:
99s.gif Op donderdag 29 mei 2014 15:42 schreef Slayage het volgende:

[..]

deze site trouwens echt hilarisch, hoe ben je hierop gekomen eigenlijk?
http://www.reddit.com/r/s(...)ms_to_terrorists_in/
Anti-Turkije
  donderdag 29 mei 2014 @ 16:07:39 #95
421524 SadPanda
pi_140509327
@Slayage mijn post kan wel uit de OP :') , ik dacht dat je het niet serieus bedoelde. Veel voegt mijn mening ook niet toe aan de OP.
Anti-Turkije
pi_140509812
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2014 16:07 schreef SadPanda het volgende:
@Slayage mijn post kan wel uit de OP :') , ik dacht dat je het niet serieus bedoelde. Veel voegt mijn mening ook niet toe aan de OP.
ik vind dat het juist veelzeggend is!

na de verkiezingen, wanneer bashar herkozen is mag de degene die het nieuwe topic opent em verwijderen ;)
-Rabia Al-Basri
  donderdag 29 mei 2014 @ 16:47:22 #97
411871 Baklava95
@Stormfrontpagee
pi_140510681
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2014 16:07 schreef SadPanda het volgende:
quote:
99s.gif Op donderdag 29 mei 2014 16:22 schreef Slayage het volgende:

[..]

na de verkiezingen, wanneer bashar herkozen is mag de degene die het nieuwe topic opent em verwijderen ;)
:') :')
pi_140513836
Ik hoop dat Assad weer president wordt. Waarschijnlijk zal hij wel winnen omdat de meerderheid hem steunt. Ook vecht hij tegen terrorisme wat ook een goede zaak is voor de hele wereld.
pi_140514325
quote:
99s.gif Op donderdag 29 mei 2014 16:22 schreef Slayage het volgende:

[..]

Kansloos en kinderachtig dit.
NEE!
  donderdag 29 mei 2014 @ 19:29:12 #100
421524 SadPanda
pi_140515348
Anti-Turkije
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')