abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_140460867
http://www.telegraaf.nl/p(...)k_naar_Waylon__.html

Iedereen op zoek naar Waylon

Twitteraars zijn massaal op zoek naar Waylon nadat gisteravond bleek dat de zanger al een week spoorloos is en verstek laat gaan bij optredens van The Common Linnets.
Met de hashtag #waariswaylon laten honderden mensen met een knipoog zien waar Waylon in ieder geval níet is. Ook BN'ers zoals Jan de Hoop en Marc van der Linden doen een duit in het zakje.

Bij promotie-concerten en de vele interviews waarvoor hij en Ilse DeLange worden gevraagd, schittert hij door afwezigheid. Waylon wenst niet te reageren 'op alles wat er nu gebeurt', laat zijn management weten.
Ook in het verleden was Waylon al eens uit de running. Door drank en drugs en dook hij vaker enkele dagen onder. Bij fans groeien de zorgen. Vorige maand verbrak het contact met zijn ouders, bij wie hij ooit afkickte van zijn verslaving. Over die breuk mochten in Kopenhagen geen vragen aan de zanger worden gesteld.
Het Twitter-account van de Gelderse artiest biedt sinds een dikke week ook een dode indruk. Waylon’s rol in The Common Linnets is opgevuld door de talentvolle Amerikaanse muzikant Jake Etherigde. Samen met tekstschrijver en gitarist trekt Ilse DeLange nu Europa door om het zo succesvolle album te promoten waaraan ook Waylon driftig meeschreef.
  woensdag 28 mei 2014 @ 10:43:24 #2
427012 Brummetje2.0
Uw meest favoriete kutuser!
pi_140460927
Die zal het wel weer hoog in de bol hebben...
  woensdag 28 mei 2014 @ 10:44:56 #3
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_140460972
Eens een snuiver....
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
pi_140460976
quote:
1s.gif Op woensdag 28 mei 2014 10:43 schreef Brummetje2.0 het volgende:
Die zal het wel weer hoog in de bol hebben...
Tja, of overdosis....en ligt ergens.
Alles kan, maar volgens mij een heel labiel persoon.
pi_140461214
Hij heeft toch nogal een historie van 'uitspattingen' qua zowel drank, drugs, en had hij onlangs niet z'n vriendin ingeruild voor een jonger exemplaar en met z'n ouders gebroken?
pi_140461522
Duckstadkrant twitterde op woensdag 28-05-2014 om 10:38:25 MEDEDELING: De zanger Away-lon is ook niet in Duckstad. #waariswaylon reageer retweet
IKEANederland twitterde op woensdag 28-05-2014 om 10:52:07 We hebben even gekeken maar ook hier is hij niet. #waariswaylon http://t.co/DV0ovBzU01 reageer retweet

[ Bericht 58% gewijzigd door Glitter_Aardbei op 28-05-2014 11:48:39 (Twitterding van gemaakt) ]
pi_140462082
Okee. Hij kwam een beetje over als zo'n ideale schoonzoon. Maar het is dus gewoon een labiele verslaafde.
  Moderator woensdag 28 mei 2014 @ 11:28:23 #8
9859 crew  Karina
Woman
pi_140462341
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 10:41 schreef hunter2011 het volgende:
Waylon wenst niet te reageren 'op alles wat er nu gebeurt', laat zijn management weten.
Dus hij heeft wel gereageerd eigenlijk.... want hij heeft gezegd dat hij niet wenst te reageren.

Die is lekker ergens aan het chillen met een lekker wijf of zo.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_140463603
quote:
99s.gif Op woensdag 28 mei 2014 11:28 schreef Karina het volgende:

[..]

Dus hij heeft wel gereageerd eigenlijk.... want hij heeft gezegd dat hij niet wenst te reageren.

Die is lekker ergens aan het chillen met een lekker wijf of zo.
Terwijl Ilse zich de pleuris werkt om het album overal te promoten met een andere zanger die ze ergens hebben opgetrommeld. lekker professioneel en collegiaal.
Hij krijgt in ieder geval wel de royalties, die Waylon.
  woensdag 28 mei 2014 @ 12:09:07 #10
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_140463723
Misschien mag hij wel niet mee van Ilse. Zie ook het ESF-topic trouwens, daar hebben we het er al langer over ESF / [2014] Nederland #57 - Waar de Waylon werd verplaatst!
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_140464519
Waarom zou Ilse dat doen, ze hebben daar samen op het ESF gestaan, wat schiet zij ermee op om hem ineens buiten beeld te bonjouren?

Hij heeft dit trucje al vaker geflikt, plus schijnt niet zo'n stabiel persoon te zijn, dus lijkt me eerder dat hij in rehab zit of in een depressie is geschoten of weet ik wat.

quote:
Waylon verklaart vanmiddag zijn afwezigheid

Volgens manager Sandra Nagtzaam zet zanger Waylon over een paar uur een verklaring op zijn Facebook-pagina over zijn opvallende afwezigheid. Nagtzaam; 'Dat heb ik Waylon aangeraden, ja. Dat moet wel, hé, als inmiddels heel journalistiek Nederland zich met deze vraag bezighoudt.'

Wat de reden is dat hij ontbreekt bij optredens van The Common Linnets wil ze nog niet zeggen. 'Dat lezen jullie allemaal zo wel. Maar het is niet zo spannend als nu wordt gesuggereerd.'

Inmiddels doen geruchten de ronde dat hij weer aan de drugs zou zijn: hij heeft eerder in zijn leven openhartig verteld over zijn verslaving. Ook zou het knetteren met Ilse Delange, die The Common Linnets als haar project beschouwd. Nagtzaam spreekt dat tegen: 'Hij treedt gewoon op 21 juni met The Common Linnets in het stadion van FC Twente op.' Dat is het enige concert met Delange dat hij op zijn agenda staat.

Grote zorgen
Zangeres Rachel Kramer, een vroegere vriendin en ex-collega van Waylon, maakt zich grote zorgen over hem. 'Toen ik in 2005 met Waylon samenwerkte, verdween hij ook van de ene op de andere dag uit het zicht. Die geschiedenis lijkt zich nu met Ilse te herhalen,' aldus Rachel.

Zij vermoedt dat de samenwerking tussen Ilse en Waylon al een tijdje niet lekker loopt. 'In het Nederlandse popcircuit heb ik gehoord dat Waylon stelselmatig te laat kwam opdagen op afspraken met Ilse. Of zijn neus, tot grote ergernis van Ilse, soms helemaal niet liet zien.'

Rachel heeft al jaren geen contact meer met Willem Bijkerk (de echte naam van Waylon). Maar geen ruzie. 'Waylon is en blijft een probleemkindje met een waanzinnig groot talent. Zijn karakter brengt hem in de problemen. Het ene moment is hij close met zijn ouders, dan opeens ziet hij ze helemaal niet meer.'
Al wordt dit ongetwijfeld een 'druk met andere projecten / wil meer tijd met m'n nieuwe sletje doorbrengen' zoethoudertje

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 28-05-2014 12:36:35 ]
pi_140464696
quote:
10s.gif Op woensdag 28 mei 2014 10:53 schreef Loveless85 het volgende:
Hij heeft toch nogal een historie van 'uitspattingen' qua zowel drank, drugs, en had hij onlangs niet z'n vriendin ingeruild voor een jonger exemplaar en met z'n ouders gebroken?
Ja, zie OP.
pi_140464786
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 11:21 schreef Tja..1986 het volgende:
Okee. Hij kwam een beetje over als zo'n ideale schoonzoon. Maar het is dus gewoon een labiele verslaafde.
Ideale schoonzoon? Niet echt..Hij noemt zichzelf borderliner en gaat er nog prat op ook. Laatst in Jan nog vertellen hoe Annemijn hem zo had getemd, om haar diezelfde maand nog in te ruilen.
pi_140464870
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 12:43 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Ideale schoonzoon? Niet echt..Hij noemt zichzelf borderliner en gaat er nog prat op ook. Laatst in Jan nog vertellen hoe Annemijn hem zo had getemd, om haar diezelfde maand nog in te ruilen.
Precies, voor dat mokkeltje van 22 ofzo :D Maar goed, nu is Ilse dus ineens de boeman, want die zal hem wel ingeruild hebben? En dan laat hij dat natuurlijk allemaal zomaar gebeuren en trekt hij z'n mond niet open? Rrrrrright
pi_140464894
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 12:43 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Okee. Ik weet verder niets van die gast, maar zo kwam hij over in de uitzendingen die ik gezien heb rond het EFS.
pi_140465008
Je kan hem natuurlijk verder niet echt kwalijk nemen dat hij liever op dit links ligt

dan op pad is met;

woensdag 28 mei 2014 @ 14:41:31 #17
14505 OProg
A Life in Music
pi_140468554
Precies weg zijn op het moment dat er even te cashen valt. Dat is niet echt handig.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
  woensdag 28 mei 2014 @ 15:10:47 #18
105393 IkWilbert
-Tukker 4 life-
pi_140469467
Hij is gevonden

#‎WAARISWAYLON‬!
HIER BEN IK!

Lieve Fans,

Via deze weg wil ik jullie graag laten weten dat ik weer gevonden ben. Het is vreemd om te merken dat ik inmiddels nationaal bezit ben geworden en er dus ook een nationale zoekactie naar mij is gestart. Maar er is niet zoveel aan de hand, anders dan men doet vermoeden.
Ik ben het afgelopen jaar met heel veel plezier onderdeel geweest van The Common Linnets samen met Ilse DeLange. We hebben, voor de gelegenheid, besloten onze krachten te bundelen in onze liefde voor country- en Americana muziek.
The Common Linnets is echter een project van Ilse DeLange. Zij heeft het bedacht en het is ook altijd duidelijk geweest dat dit in een wisselende samenstelling zou zijn.
We hebben ooit afgesproken dat ik een plaat met haar zou maken, later onze deelname aan het songfestival en als afsluiter het concert op 21 juni in het Twente Stadion. Daar zijn onze agenda’s ook op ingericht.
Het succes na het songfestival heeft ons beiden overvallen. Het maakt dat je opnieuw moet gaan kijken naar gemaakte afspraken.
Voor mij lagen en liggen er een hoop verplichtingen de komende periode met het uitkomen van mijn nieuwe album “Heaven after Midnight” in september. Een album dat ik vorig jaar heb opgenomen en zelf heb gefinancierd. Een belangrijk en persoonlijk album. Ik heb dit album al een keer eerder uitgesteld vanwege het songfestival.
Om mijn agenda nu om te gooien voor de volledige buitenlandpromotie van The Common Linnets heeft voor mij dus meer consequenties dan voor Ilse. Ik moet mij dan voor langere tijd gaan vrijmaken en verbinden aan het duo The Common Linnets, misschien wel voor een jaar of langer, zeker als ook Amerika in the picture komt.
Ik hoop dat jullie begrijpen dat dit keuzes zijn die ik niet zomaar kan nemen en ook niet alleen.
Ik had me wel voor langere tijd aan The Common Linnets kunnen en willen verbinden, als dit in het buitenland op basis van creatieve gelijkwaardigheid zou gebeuren. Ilse en ik hebben daar lang over gesproken, maar zijn er nog niet uitgekomen. Dat heeft niets met geld te maken, maar met een emotioneel commitment van twee mensen aan een duo in een vaste samenstelling, waarbij we onze solo-carrieres voorlopig in de koelkast zouden zetten.
Ilse is vrij om met The Common Linnets, zoals zij het in eerste instantie bedoeld heeft, vanuit een wisselende samenstelling te gaan toeren.
Uiteraard smaakte het internationale succes heerlijk en was het goed werken met Ilse en haar band. Tenslotte zijn Jake, JB, Rob en Matthew fantastische muzikanten en tekstschrijvers! Ik kijk dan ook uit naar Tuckerville op 21 juni, de plek waar we elkaar, ook Ilse en ik, weer gaan zien.

Liefs Waylon (Wally)

https://www.facebook.com/waylonmusic/posts/795297350482283
* I intend to live forever, so far so good! *
pi_140469979
Tis wat
  woensdag 28 mei 2014 @ 15:48:56 #20
256363 ZoKanIkHetOok
Also twitterte Zarathustra.
pi_140470803
Raar verhaal.

Internationaal succes bonkt op de deur, en creatief gezien is het album ook gewoon een mooie plaat.
pi_140471268
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 15:48 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
Raar verhaal.

Internationaal succes bonkt op de deur, en creatief gezien is het album ook gewoon een mooie plaat.
Ach ja, het zegt nog weinig, het is zo algemeen allemaal...

Team Ilse zal zeggen; als die lapzwans niet al z'n tijd vrij wil maken en ook voor zichzelf bezig wil blijven moet hij terecht opstappen, het is Ilse 'haar kindje'.

Team Willem zal zeggen; Ilse is een omhoog gevallen mokkel, en wil continu de baas spelen, en daarvoor is Willem een 'te grote' artiest en dus flikkert ze hem er uit en vervangt ze hem voor een of andere nobuddie.
  woensdag 28 mei 2014 @ 16:01:45 #22
256363 ZoKanIkHetOok
Also twitterte Zarathustra.
pi_140471318
quote:
10s.gif Op woensdag 28 mei 2014 16:00 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Ach ja, het zegt nog weinig, het is zo algemeen allemaal...

Team Ilse zal zeggen; als die lapzwans niet al z'n tijd vrij wil maken en ook voor zichzelf bezig wil blijven moet hij terecht opstappen, het is Ilse 'haar kindje'.

Team Willem zal zeggen; Ilse is een omhoog gevallen mokkel, en wil continu de baas spelen, en daarvoor is Willem een 'te grote' artiest en dus flikkert ze hem er uit en vervangt ze hem voor een of andere nobuddie.
Ja, klopt.

Wel zonde allemaal. Waren ze geen goede vrienden, van wat ik er van begrepen heb?
pi_140474377
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 11:21 schreef Tja..1986 het volgende:
ik zou hem nog steeds keihard doen :@
Ze smelten de kazen!
pi_140476212
Ik vind het allemaal erg duidelijk. Hij had en heeft al andere verplichtingen die voor gaan. Zo simpel is het
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
  woensdag 28 mei 2014 @ 18:34:19 #25
156145 Lucifer_Doosje
Licht ontvlambaar
pi_140477020
Had hij niet voorgoed weg kunnen blijven?
Op zaterdag 26 juli 2008 11:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
lucifer FTW!!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')