Bij de AH?quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:52 schreef Fierce. het volgende:
[..]
Ja, nee, volgens mij verdient m'n 17-jarige zusje iets van 5 euro bij de AH. Ik verdien zelf op 20 jarige leeftijd meer dan 10 euro per uur, hoor. Het ligt gewoon aan jezelf dan.
Dat zijn dus de arbeiders. Daar moet je niet bij mee aankomen dat 'zelfontplooiing' ook heel erg belangrijk is, want de enige dingen die zij plooien zijn de wasknijpers in de lokale fabriek. Traditiegetrouw is de relatie tussen student en die lui erg slecht. Dat is een onbegonnen zaak.quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:48 schreef Rezania het volgende:
[..]
Er zijn anders genoeg mensen, vooral mensen die nooit hebben gestudeerd en rond de 40-50 zijn, die van mening zijn dat iedere student maar naast zijn studie moet werken. Net alsof het leven alleen maar uit werken en/of studeren moet bestaan. Ik kan daar serieus niet tegen. Juist door andere dingen naast je studie te doen vorm je jezelf tijdens je studententijd.
Maar goed, dit zijn ook de mensen die studenten bij voorbaat al lui en verwend noemen.
quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:54 schreef Ryon het volgende:
[..]
Dat zijn dus de arbeiders. Daar moet je niet bij mee aankomen dat 'zelfontplooiing' ook heel erg belangrijk is, want de enige dingen die zij plooien zijn de wasknijpers in de lokale fabriek. Traditiegetrouw is de relatie tussen student en die lui erg slecht. Dat is een onbegonnen zaak.
quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:37 schreef Ryon het volgende:
[..]
Lekker policor antwoord. Je bedoelt natuurlijk gewoon dat je na een avond knetterhard bier drinken een hertje mee naar je hut wil kunnen slepen om onverantwoord harde en luidruchtige seks te hebben zonder dat pa en ma zich bezorgd gaan lopen maken op je zolderkamertje.
Ik ken eigenlijk ook geen 20 jarige die minder verdient dan 9 euro per uur.. Volgens mij zijn dat ook de meest gangbare salarissen.quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:52 schreef Fierce. het volgende:
[..]
Ja, nee, volgens mij verdient m'n 17-jarige zusje iets van 5 euro bij de AH. Ik verdien zelf op 20 jarige leeftijd meer dan 10 euro per uur, hoor. Het ligt gewoon aan jezelf dan.
Jij? Bijles? Kan je dat wel aan? Eerlijk zijn bij het overbrengen van de stof he.quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:55 schreef Rezania het volgende:
Ik geef bijles, 11 euro per uur, dus kan prima.
Dat lijkt me chill bijverdienen als je meerdere leerlingen bijles geeft, maar dat moet je wel goed kunnen. En ik kan dat niet. Ik doe zelf aan werven/promotiewerk (maar dat moet je ook 'kunnen') en soms sta ik in een leuke kledingwinkel (maar dat levert niet veel op).quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:55 schreef Rezania het volgende:
Ik geef bijles, 11 euro per uur, dus kan prima.
Ik werd aanbevolen bij het bedrijf waar ik nu werk, dus ik denk dat ik het wel kan.quote:Op donderdag 29 mei 2014 00:06 schreef Fierce. het volgende:
[..]
Dat lijkt me chill bijverdienen als je meerdere leerlingen bijles geeft, maar dat moet je wel goed kunnen. En ik kan dat niet. Ik doe zelf aan werven/promotiewerk (maar dat moet je ook 'kunnen') en soms sta ik in een leuke kledingwinkel (maar dat levert niet veel op).
Trouwens - dit is serieus - in de zorg verdien je ook echt leuk op onze leeftijd. Beetje eten rondbrengen, praten met bewoners, enzovoort. Ik doe het alleen zelf niet, maar het is best leuk om te doen.
Ik had een dag om te studeren, dus het lag niet aan jouquote:Op woensdag 28 mei 2014 20:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
Lag het aan het feit dat ik naast je zat of omdat je gewoon niet goed had gestudeerd?
Nog zolang...quote:Op donderdag 29 mei 2014 21:20 schreef Rezania het volgende:
Nederlandse wetenschappers teleporteren voor het eerst data
DelftOok gewoon erg gaaf natuurlijk, nog 100 jaar tot de eerste replicators en transporters, jwz. Of gewoon een kwantumcomputer, kan ook.
In Star Trek werd de eerste transporter die door mensen gemaakt was in 2121 gebouwd, dus 2114 komt aardig in de buurt.quote:
Stiekem hoop ik dat over een jaar of 20 toch ook al veel dingen in ontwikkeling zijn gebracht..quote:Op donderdag 29 mei 2014 21:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
In Star Trek werd de eerste transporter die door mensen gemaakt was in 2121 gebouwd, dus 2114 komt aardig in de buurt.
Ben jij net als ik ook van mening dat tijdreizen nooit zal lukken?quote:Op donderdag 29 mei 2014 21:20 schreef Rezania het volgende:
Nederlandse wetenschappers teleporteren voor het eerst data
DelftOok gewoon erg gaaf natuurlijk, nog 100 jaar tot de eerste replicators en transporters, jwz. Of gewoon een kwantumcomputer, kan ook.
Dat hangt wel erg van je definitie "tijdreizen" af...quote:Op donderdag 29 mei 2014 21:30 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ben jij net als ik ook van mening dat tijdreizen nooit zal lukken?
Dat je in een apparaat stapt en je uitstapt 500 jaar terugquote:Op donderdag 29 mei 2014 21:33 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dat hangt wel erg van je definitie "tijdreizen" af...
Nee, dat is natuurlijk per definitie onmogelijk...quote:Op donderdag 29 mei 2014 21:33 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dat je in een apparaat stapt en je uitstapt 500 jaar terug
Weet niet. Albert Einstein zei ooit ook dat het onmogelijk zou zijn om atomen te splitsen, dus wie weet. Maar volgens de huidige meest geaccepteerde theorieën zou geloof ik het niet kunnen. Ik hou me hier eigenlijk sowieso niet mee bezig, net alsof micro-organismen een bijdrage kunnen leveren bij zoiets.quote:Op donderdag 29 mei 2014 21:30 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ben jij net als ik ook van mening dat tijdreizen nooit zal lukken?
Er zijn anders genoeg theorieën omtrent tijd die iets anders stellen. Tijd is dan ook een zeer complex onderwerp, moet je zeker niet te simpel over denken.quote:Op donderdag 29 mei 2014 21:34 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nee, dat is natuurlijk per definitie onmogelijk...
De history is verdwenen hé. 500 jaar verder is dan nog realistischer en ook dat gaat onmogelijk zijn.
Hmm.. lastigquote:Op donderdag 29 mei 2014 21:34 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nee, dat is natuurlijk per definitie onmogelijk...
De history is verdwenen hé. 500 jaar verder is dan nog realistischer en ook dat gaat onmogelijk zijn.
Jij denkt dat micro-organismen geen bijdrage kunnen leveren, maar dan heb ik nog een leuk feitje voor je: Einsten zei ooit dat het onmogelijk zou zijn om atomen te splitsen, en kijk aan.quote:Op donderdag 29 mei 2014 21:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
Weet niet. Albert Einstein zei ooit ook dat het onmogelijk zou zijn om atomen te splitsen, dus wie weet. Maar volgens de huidige meest geaccepteerde theorieën zou geloof ik het niet kunnen. Ik hou me hier eigenlijk sowieso niet mee bezig, net alsof micro-organismen een bijdrage kunnen leveren bij zoiets.
Hoe de fuck kun je terug de tijd in?quote:Op donderdag 29 mei 2014 21:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
Er zijn anders genoeg theorieën omtrent tijd die iets anders stellen. Tijd is dan ook een zeer complex onderwerp, moet je zeker niet te simpel over denken.
Sneller gaan dan het lichtquote:Op donderdag 29 mei 2014 21:43 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Hoe de fuck kun je terug de tijd in?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |