abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_140492632
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 23:52 schreef Fierce. het volgende:

[..]

Ja, nee, volgens mij verdient m'n 17-jarige zusje iets van 5 euro bij de AH. Ik verdien zelf op 20 jarige leeftijd meer dan 10 euro per uur, hoor. Het ligt gewoon aan jezelf dan.
Bij de AH?
  woensdag 28 mei 2014 @ 23:54:26 #102
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_140492655
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 23:48 schreef Rezania het volgende:

[..]

Er zijn anders genoeg mensen, vooral mensen die nooit hebben gestudeerd en rond de 40-50 zijn, die van mening zijn dat iedere student maar naast zijn studie moet werken. Net alsof het leven alleen maar uit werken en/of studeren moet bestaan. Ik kan daar serieus niet tegen. Juist door andere dingen naast je studie te doen vorm je jezelf tijdens je studententijd.

Maar goed, dit zijn ook de mensen die studenten bij voorbaat al lui en verwend noemen. :')
Dat zijn dus de arbeiders. Daar moet je niet bij mee aankomen dat 'zelfontplooiing' ook heel erg belangrijk is, want de enige dingen die zij plooien zijn de wasknijpers in de lokale fabriek. Traditiegetrouw is de relatie tussen student en die lui erg slecht. Dat is een onbegonnen zaak.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
pi_140492682
quote:
10s.gif Op woensdag 28 mei 2014 23:54 schreef Ryon het volgende:

[..]

Dat zijn dus de arbeiders. Daar moet je niet bij mee aankomen dat 'zelfontplooiing' ook heel erg belangrijk is, want de enige dingen die zij plooien zijn de wasknijpers in de lokale fabriek. Traditiegetrouw is de relatie tussen student en die lui erg slecht. Dat is een onbegonnen zaak.
_O-
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_140492702
Ik geef bijles, 11 euro per uur, dus kan prima.
pi_140492713
quote:
10s.gif Op woensdag 28 mei 2014 23:37 schreef Ryon het volgende:

[..]

Lekker policor antwoord. Je bedoelt natuurlijk gewoon dat je na een avond knetterhard bier drinken een hertje mee naar je hut wil kunnen slepen om onverantwoord harde en luidruchtige seks te hebben zonder dat pa en ma zich bezorgd gaan lopen maken op je zolderkamertje.
_O-
  woensdag 28 mei 2014 @ 23:55:48 #106
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_140492719
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 23:52 schreef Fierce. het volgende:

[..]

Ja, nee, volgens mij verdient m'n 17-jarige zusje iets van 5 euro bij de AH. Ik verdien zelf op 20 jarige leeftijd meer dan 10 euro per uur, hoor. Het ligt gewoon aan jezelf dan.
Ik ken eigenlijk ook geen 20 jarige die minder verdient dan 9 euro per uur.. Volgens mij zijn dat ook de meest gangbare salarissen.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
pi_140492914
quote:
6s.gif Op woensdag 28 mei 2014 23:55 schreef Rezania het volgende:
Jij? Bijles? Kan je dat wel aan? Eerlijk zijn bij het overbrengen van de stof he.
pi_140493234
quote:
6s.gif Op woensdag 28 mei 2014 23:55 schreef Rezania het volgende:
Dat lijkt me chill bijverdienen als je meerdere leerlingen bijles geeft, maar dat moet je wel goed kunnen. En ik kan dat niet. Ik doe zelf aan werven/promotiewerk (maar dat moet je ook 'kunnen') en soms sta ik in een leuke kledingwinkel (maar dat levert niet veel op).

Trouwens - dit is serieus - in de zorg verdien je ook echt leuk op onze leeftijd. Beetje eten rondbrengen, praten met bewoners, enzovoort. Ik doe het alleen zelf niet, maar het is best leuk om te doen. :)
pi_140493371
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2014 00:06 schreef Fierce. het volgende:

[..]

Dat lijkt me chill bijverdienen als je meerdere leerlingen bijles geeft, maar dat moet je wel goed kunnen. En ik kan dat niet. Ik doe zelf aan werven/promotiewerk (maar dat moet je ook 'kunnen') en soms sta ik in een leuke kledingwinkel (maar dat levert niet veel op).

Trouwens - dit is serieus - in de zorg verdien je ook echt leuk op onze leeftijd. Beetje eten rondbrengen, praten met bewoners, enzovoort. Ik doe het alleen zelf niet, maar het is best leuk om te doen. :)
Ik werd aanbevolen bij het bedrijf waar ik nu werk, dus ik denk dat ik het wel kan. :P Hoefde niet eens te solliciteren. _O-

Promotiewerk lijkt me een stuk lastiger, alhoewel pitchen bij Mondeling Presenteren wel goed ging. :+ Werken met ouderen lijkt me persoonlijk helemaal niks. :X

Zo, gewoon achter iedere zin een andere smiley. :7
pi_140497690
quote:
The science building in my university has PERIODIC TABLES

:D _O- Mooi bedacht imo. :P
pi_140499012
quote:
10s.gif Op woensdag 28 mei 2014 20:11 schreef Etsu het volgende:

[..]

Lag het aan het feit dat ik naast je zat of omdat je gewoon niet goed had gestudeerd?
Ik had een dag om te studeren, dus het lag niet aan jou :P

Tijd om te slapen, later :W
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_140518836
Nederlandse wetenschappers teleporteren voor het eerst data

Delft _O_ Ook gewoon erg gaaf natuurlijk, nog 100 jaar tot de eerste replicators en transporters, jwz. Of gewoon een kwantumcomputer, kan ook. :P
pi_140519096
quote:
10s.gif Op donderdag 29 mei 2014 21:20 schreef Rezania het volgende:

Delft _O_ Ook gewoon erg gaaf natuurlijk, nog 100 jaar tot de eerste replicators en transporters, jwz. Of gewoon een kwantumcomputer, kan ook. :P
Nog zolang...
pi_140519160
Hoe denken de mensen hier eigenlijk over transhumanisme?

Realistisch of Sciencefiction?
pi_140519169
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2014 21:27 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Nog zolang...
In Star Trek werd de eerste transporter die door mensen gemaakt was in 2121 gebouwd, dus 2114 komt aardig in de buurt. :P
pi_140519204
quote:
10s.gif Op donderdag 29 mei 2014 21:28 schreef Rezania het volgende:

[..]

In Star Trek werd de eerste transporter die door mensen gemaakt was in 2121 gebouwd, dus 2114 komt aardig in de buurt. :P
Stiekem hoop ik dat over een jaar of 20 toch ook al veel dingen in ontwikkeling zijn gebracht..

Maar waarschijnlijk hoop ik teveel, en onderschat ik zaken.
pi_140519245
quote:
10s.gif Op donderdag 29 mei 2014 21:20 schreef Rezania het volgende:

Ben jij net als ik ook van mening dat tijdreizen nooit zal lukken?
pi_140519349
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2014 21:30 schreef Paxcon het volgende:

[..]

Dat hangt wel erg van je definitie "tijdreizen" af...
pi_140519374
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2014 21:33 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Dat hangt wel erg van je definitie "tijdreizen" af...
Dat je in een apparaat stapt en je uitstapt 500 jaar terug
pi_140519410
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2014 21:33 schreef Paxcon het volgende:

[..]

Dat je in een apparaat stapt en je uitstapt 500 jaar terug
Nee, dat is natuurlijk per definitie onmogelijk...

De history is verdwenen hé. 500 jaar verder is dan nog realistischer en ook dat gaat onmogelijk zijn.
pi_140519500
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2014 21:30 schreef Paxcon het volgende:

[..]

Weet niet. Albert Einstein zei ooit ook dat het onmogelijk zou zijn om atomen te splitsen, dus wie weet. Maar volgens de huidige meest geaccepteerde theorieën zou geloof ik het niet kunnen. Ik hou me hier eigenlijk sowieso niet mee bezig, net alsof micro-organismen een bijdrage kunnen leveren bij zoiets. _O-
pi_140519703
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2014 21:34 schreef theunderdog het volgende:

[..]

De history is verdwenen hé. 500 jaar verder is dan nog realistischer en ook dat gaat onmogelijk zijn.
Er zijn anders genoeg theorieën omtrent tijd die iets anders stellen. Tijd is dan ook een zeer complex onderwerp, moet je zeker niet te simpel over denken.
pi_140519727
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2014 21:34 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Hmm.. lastig
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2014 21:37 schreef Rezania het volgende:

[..]

Weet niet. Albert Einstein zei ooit ook dat het onmogelijk zou zijn om atomen te splitsen, dus wie weet. Maar volgens de huidige meest geaccepteerde theorieën zou geloof ik het niet kunnen. Ik hou me hier eigenlijk sowieso niet mee bezig, net alsof micro-organismen een bijdrage kunnen leveren bij zoiets. _O-
Jij denkt dat micro-organismen geen bijdrage kunnen leveren, maar dan heb ik nog een leuk feitje voor je: Einsten zei ooit dat het onmogelijk zou zijn om atomen te splitsen, en kijk aan.
pi_140519750
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2014 21:42 schreef Rezania het volgende:

[..]

Er zijn anders genoeg theorieën omtrent tijd die iets anders stellen. Tijd is dan ook een zeer complex onderwerp, moet je zeker niet te simpel over denken.
Hoe de fuck kun je terug de tijd in?
pi_140519805
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2014 21:43 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Hoe de fuck kun je terug de tijd in?
Sneller gaan dan het licht
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')