Geen VI Oranje voor jou.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:44 schreef Mani89 het volgende:
Na 8 bier ben ik altijd helemaal naar de tyfus.
halve liters of glazen?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:44 schreef Mani89 het volgende:
Na een paar speciaalbiertjes is die Paxcon ook altijd kacheltje lam.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:44 schreef Mani89 het volgende:
Alles voor mijn vriend Johannes_vquote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat leuk dat je mijn opmerking zo grappig vond JanCees
Bedankt Hans.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:45 schreef Elfletterig het volgende:
Over alcoholgebruik en met name -misbruik wordt altijd heel erg lacherig en laconiek gedaan. Alsof het volstrekt normaal is. Jongeren zitten soms nog op de basisschool als ze beginnen met drinken.
We moeten dit echt minder normaal gaan vinden en de problemen onder ogen gaan zien. Te veel alcohol tast de hersenen aan, terwijl deze nog in ontwikkeling zijn.
Ik zal het doorgeven.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:45 schreef Elfletterig het volgende:
Over alcoholgebruik en met name -misbruik wordt altijd heel erg lacherig en laconiek gedaan. Alsof het volstrekt normaal is. Jongeren zitten soms nog op de basisschool als ze beginnen met drinken.
We moeten dit echt minder normaal gaan vinden en de problemen onder ogen gaan zien. Te veel alcohol tast de hersenen aan, terwijl deze nog in ontwikkeling zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |