Is er een Sjeik in de zaal?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:25 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Ik word gek van die gozer.
Ja, hier!quote:
twitter:JeroenElshoff twitterde op dinsdag 27-05-2014 om 23:25:53om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Man, man, man, Arnoud van Doorn die mensen hypocriet noemt. reageer retweetJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat kan helaas niet, Johan moet een uitgeverij runnen.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:27 schreef Elfletterig het volgende:
Ik vind eigenlijk dat ze Johan gewoon als vaste tafelheer moeten aanstellen.
Met commentator van Jeroen Elshoffquote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:27 schreef Slobeend het volgende:twitter:JeroenElshoff twitterde op dinsdag 27-05-2014 om 23:25:53om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Man, man, man, Arnoud van Doorn die mensen hypocriet noemt. reageer retweetJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Elshoffquote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:27 schreef Slobeend het volgende:twitter:JeroenElshoff twitterde op dinsdag 27-05-2014 om 23:25:53om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Man, man, man, Arnoud van Doorn die mensen hypocriet noemt. reageer retweetJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hij lijkt op Rob Kamphuesquote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
https://twitter.com/ArnoudvDoorn
![]()
![]()
![]()
![]()
Zou me niks verbazen. Hij was tot dit voorjaar nog raadslid voor de Partij van de Eenheid (PvdE) in Den Haag, na zijn vertrek uit de PVV. De PvdE haalde echter maar één raadszetel en alleen de lijsttrekker is in de raad gekozen. Van Doorn zit nu niet meer in de gemeenteraad.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop