Johan draagt nooit truien.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:12 schreef Mani89 het volgende:
Johan wordt op Twitter vergeleken met Hans Spekman, dat zal hij vast leuk vinden.
Spektrui grist altijd in de koopjesbak bij de Wibra.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:12 schreef Mani89 het volgende:
Johan wordt op Twitter vergeleken met Hans Spekman, dat zal hij vast leuk vinden.
Ik ga het morgen eindelijk spelen.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:12 schreef RensAjacied het volgende:
Het grote 'Mens Erger Je Wel' voetbalspel heb ik binnen
Is het wat?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:12 schreef RensAjacied het volgende:
Het grote 'Mens Erger Je Wel' voetbalspel heb ik binnen
1 SECONDE, 1 SECONDE.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik kan ook niet slapen door de doodstraf voor Meriam
Eens
Oneens
Dat heb ik net gepost, snap niet waarom je het nog een keer doet.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik kan ook niet slapen door de doodstraf voor Meriam
Eens
Oneens
Wesleyquote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:14 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
Stelling van de Dag
Van Gaal moet het Nederlands elftal rondom Wesley Sneijder bouwen.
[ afbeelding ]
Ik sluit niet uit dat Arnoud een pistool onder tafel heeft verstopt.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:14 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Als Johan de Koran een achterhaald sprookjesboek gaat noemen krijgt hij nog eens een fatwa aan zijn broek.
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:15 schreef ajacied4lf het volgende:
Lieke zou zomaar een omgebouwde man kunnen zijn. Een baard erbij en het is Conchita.
Je bent zelf een mooie vrouw.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:16 schreef alors het volgende:
[..]Ik zie het echt niet, het is toch gewoon een mooie vrouw?
Kijk toch naar die puntige knieën.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:16 schreef alors het volgende:
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:16 schreef alors het volgende:
Dit was voor haar neuscorrectie.quote:
Die vent spoort gewoon niet helemaal.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:17 schreef Van_Poppel het volgende:
Van de PVV naar de Islam...dat is toch wel ietwat opportunistisch.
Hij is alleen moslim geworden omdat hij nu het gezicht van zijn vrouw niet meer hoeft te zien.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:20 schreef Specularium het volgende:
Heeft Arnoud zich wel direct laten besnijden?
Hij kent al die Marokkaanse jongens uit Gouda nog.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:20 schreef marcodej het volgende:
Derksen durft de koran geen gedateerd sprookjesboek te noemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |