Ik ga comazuipen, doen ze in Kattuk ook.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Even een kopje koffie met een kaakje erbij.
Omdat het christelijk is.
Gewoon alles uit en de olie in de aanslag hebben.quote:
twitter:fennek44 twitterde op dinsdag 27-05-2014 om 22:56:39De onderwerpen gaan zoals gewoonlijk weer over geloof en zijn moraliserend (op Derksen na), blij als #KvdB weer weg is. reageer retweet
Geloof is een enge sekte volgens de Pauw en Wittemanshooligangquote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:58 schreef opperkleurder het volgende:
twitter:fennek44 twitterde op dinsdag 27-05-2014 om 22:56:39De onderwerpen gaan zoals gewoonlijk weer over geloof en zijn moraliserend (op Derksen na), blij als #KvdB weer weg is. reageer retweet
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nou ja, van die andere nobuddies heb ik nog nooit gehoord.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
De mensen weten nu al dat het gesprek met Johan het meest aan gaat spreken.
Wie is dat wijf? Ene Lieke? Waar heeft die verdedigende middenvelder gespeeld dan?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:59 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Nou ja, van die ander nobuddies heb ik nooit gehoord.
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:58 schreef opperkleurder het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ideale prooi voor Derksengod.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:01 schreef Elfletterig het volgende:
Die Arnoud van Doorn is wat mij betreft volkomen geschift. Echt, het reilen en zeilen van die man is voer voor psychologen en lesstof voor psychologen in opleiding.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |