Solide aan de grond gezet ook.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:38 schreef Cheiron het volgende:
Lekker man, spijkers om je schutting vast te zetten
Kun jij de tweede zijn. :quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:37 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ik vind het wel het lastigste stuk om te scheren. Mmmm....
Halsbaardquote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:40 schreef matthijst het volgende:
Vieze rooie bostrol. Haten op de nekbaard. Kaalscheren en pek en veren. Vuule moffenhoer
Een pauperbuurt in Drachtenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:42 schreef Caland het volgende:
Is dit een aflevering uit de jaren '90 of zijn ze in Groningen ofzo
Hulp van bovenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:42 schreef OProg het volgende:
Hij heeft condens van de buitenkant ingezet.
Nee hoor, dezelfde.quote:
Zelfde dude, andere buurquote:
Daar heet ik Mohammedquote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:48 schreef Globali het volgende:
[..]
Niet Matthijs van een ander forum toch? Marokko.nl?
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:49 schreef OProg het volgende:
Een afscheiding maken met prikkeldraad op grond die niet van hem is.
Poetin vindt dit leuk.
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:49 schreef OProg het volgende:
Poetin vindt dit leuk.
Als je opmerking nu nog ergens op sloeg zou ik er misschien om kunnen lachen.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:49 schreef OProg het volgende:
Poetin vindt dit leuk.
Dat doet die?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:49 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Als je opmerking nu nog ergens op sloeg zou ik er misschien om kunnen lachen.
Dude, wat bazel je?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:52 schreef Globali het volgende:
[..]
Dar zag ik je daar toe in staat. Hier niet als een ander.
Zonder baard win je nietquote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:52 schreef NoCigar het volgende:
Mooie Polen. De laatste songfestivalinzending.
Misschien het beste, kunnen de voorburen en de buren in de straat erachter ook geen last meer van hem hebben.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:53 schreef Ronaldsen het volgende:
Gewoon preventief een schutting om de hele toko van meneer Geluk
Een klein stukje vermaak bieden.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:57 schreef Lkw het volgende:
Waarom zat dat stukje Boerakker er in vredesnaam in? Slaat nergens op als je er verder niks mee doet.
Ik veerde al op van m'n stoel: yesss, nu gaat het leuk worden! Maar het volgende moment was weer die sik in beeld. Beetje te veel van het goede.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:58 schreef OProg het volgende:
[..]
Een klein stukje vermaak bieden.
Maar inderdaad jammer dat het niet meer was.
Waar staat beschreven dat een rechter dit niet op tv zou mogen doen?quote:Op woensdag 28 mei 2014 10:10 schreef Globali het volgende:
Ïk vind het trouwens vreemd dat een rechter dit alles op TV mag doen.
Het gaat niet over het beschreven zijn.quote:Op woensdag 28 mei 2014 13:08 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Waar staat beschreven dat een rechter dit niet op tv zou mogen doen?
Stel dat je voor moet komen en je hebt als rechter mr. Visser, dan lijkt me dat inderdaad nogal een vreemde ervaring. Ik zou misschien zelfs de neiging hebben de zaak niet helemaal serieus te nemenquote:Op woensdag 28 mei 2014 13:09 schreef Globali het volgende:
[..]
Het gaat niet over het beschreven zijn.
Omdat?quote:Op woensdag 28 mei 2014 13:09 schreef Globali het volgende:
[..]
Het gaat niet over het beschreven zijn.
Is een vreemde ervaring de reden om een rechter niet op tv te laten verschijnen, opmerkelijk zeg. Bekend of onbekend, het gaat er om dat de rechter zijn werk gewoon goed doet.quote:Op woensdag 28 mei 2014 13:24 schreef Lkw het volgende:
[..]
Stel dat je voor moet komen en je hebt als rechter mr. Visser, dan lijkt me dat inderdaad nogal een vreemde ervaring. Ik zou misschien zelfs de neiging hebben de zaak niet helemaal serieus te nemen
Het raar is dat dit commercieel is.quote:Op woensdag 28 mei 2014 14:23 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Omdat?
[..]
Is een vreemde ervaring de reden om een rechter niet op tv te laten verschijnen, opmerkelijk zeg. Bekend of onbekend, het gaat er om dat de rechter zijn werk gewoon goed doet.
Je haalt er dingen bij die ik niet beweer.quote:Op woensdag 28 mei 2014 14:23 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Is een vreemde ervaring de reden om een rechter niet op tv te laten verschijnen, opmerkelijk zeg. Bekend of onbekend, het gaat er om dat de rechter zijn werk gewoon goed doet.
So what?quote:
Dan moet je beter aangeven wat er mis is met meester Visser op tv.quote:Op woensdag 28 mei 2014 14:56 schreef Lkw het volgende:
[..]
Je haalt er dingen bij die ik niet beweer.
Nee, jij moet niet voor mij invullen dat ik zou willen dat hij niet op TV zou mogen verschijnen, terwijl ik dat niet stel en slechts omschrijf hoe mijn ervaring zou zijn als ik in de rechtszaal met hem geconfronteerd zou worden.quote:Op woensdag 28 mei 2014 14:59 schreef Soldier2000 het volgende:
Dan moet je beter aangeven wat er mis is met meester Visser op tv.
Okee, sorry, dan laat ik het hierbij. Zolang je maar niet verwacht dat ik hem de hand schud, want daarvoor is er veel te veel gebeurd!quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:15 schreef alpeko het volgende:
Geen ruzie maken! Dit is mijn uitspraak en daar moeten jullie het mee doen.
Vrije vogel en zo.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:29 schreef Evertjan het volgende:
waarom vliegen er vogels vrij rond in zijn kamer?
Hij kreeg wel gelijk en wist wat ie zei...quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:28 schreef alors het volgende:
Ik kan me deze niet herinneren. Maar wat een zielig zeikerdje zeg.
Beetje regelmaat doet wonderen idd.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:31 schreef Evertjan het volgende:
had hij wel een normale baan? Daar zijn dit soort mensen meer geholpen dan een eenmalige geldsom van een paar duizend euro?
idd al is het maar als orderpicker in een magazijn Dat moet iedereen kunnen in Nederlandquote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:32 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Beetje regelmaat doet wonderen idd.
Als je dat niet snel genoeg kunt dan lig je er ook meteen weer uit hoor, bedrijven hebben geen tijd voor zo'n sjappie.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:33 schreef Evertjan het volgende:
[..]
idd al is het maar als orderpicker in een magazijn Dat moet iedereen kunnen in Nederland
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
maar dat is toch niet aan de woonstichtingquote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:31 schreef Evertjan het volgende:
had hij wel een normale baan? Daar zijn dit soort mensen meer geholpen dan een eenmalige geldsom van een paar duizend euro?
je moet natuurlijk ook zelf een beetje inzet tonenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:33 schreef alors het volgende:
[..]
Als je dat niet snel genoeg kunt dan lig je er ook meteen weer uit hoor, bedrijven hebben geen tijd voor zo'n sjappie.
Ja en daar lijkt het hier aan te ontbreken.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:35 schreef Evertjan het volgende:
[..]
je moet natuurlijk ook zelf een beetje inzet tonen
Weet je tenminste zeker dat die niet zelfstandig kan leven.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:35 schreef Evertjan het volgende:
dan zie ik toch liever autist Kees van gisteravond
Eensquote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:30 schreef alpeko het volgende:
[..]
Ze heeft genoeg compenserende kwaliteiten
Syntix.quote:
's Nachts in ieder geval wel.quote:
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:37 schreef tralalala het volgende:
Daar hebben we de zus van Jack Spijkerman weer.
Dat spreken die honden met elkaar af natuurlijk.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:41 schreef alors het volgende:
Dat arrogante wijf ook met haar, 'de honden zijn er alleen als zij werken' ja alsof ze dan niet schijten en pissen op hun erf
Dan moet de mediator ook aan het woord komen natuurlijk.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:43 schreef trovey het volgende:
Ik denk dat er weer een nieuwe aflevering gaat komen over deze zaak.
Komt er gewoon een tweede bij, voor elke partij eentje.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:44 schreef OProg het volgende:
[..]
Dan moet de mediator ook aan het woord komen natuurlijk.
En een mediator om de mediators met elkaar te laten communiceren.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:44 schreef trovey het volgende:
[..]
Komt er gewoon een tweede bij, voor elke partij eentje.
Ja maar 'se mochte dat oogie erin settuh he' dus dan heb je automatisch recht op dat hele erf.quote:
FOK!stok jatten is zo 2008quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik weet ook wel een leuke zaak voor de Rijdende Rechter, heeft wat met een FOK!stok te maken.
Elke dag twee flessen azijn en na twintig jaar kan ook jij zo zijn.quote:
Geen slecht idee.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:45 schreef OProg het volgende:
[..]
En een mediator om de mediators met elkaar te laten communiceren.
Ze zou ook een aanwinst voor het DWDD-topic zijn.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien moeten ze een accountje op FOK! starten en gaan posten in 40+
Ze lijkt me er eentje voor Spangas.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:49 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ze zou ook een aanwinst voor het DWDD-topic zijn.
Daar schijnt ze al te posten met uitspraken zoals "Gijpquote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:49 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ze zou ook een aanwinst voor het DWDD-topic zijn.
Ik vind dit een leuke grapquote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik weet ook wel een leuke zaak voor de Rijdende Rechter, heeft wat met een FOK!stok te maken.
Nog even flink doorpaffenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:50 schreef OProg het volgende:
Die kist met plankies, dat duurt niet heel lang meer.
Omdat mensen zich fixeren op zoiets en het probleem dan veel groter gaat worden dan dat het werkelijk is.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik snap helemaal niet dat ze daar zo'n gedoe over maken.
stickertje volgt deze kuur?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:49 schreef OProg het volgende:
[..]
Elke dag twee flessen azijn en na twintig jaar kan ook jij zo zijn.
Ik blijft trouw aan de gristenbroeders.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:54 schreef Evertjan het volgende:
gauw zappen naar Dr Tan je weet niet wat je ziet!!!!!![]()
![]()
Wat dan reclamequote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:54 schreef Evertjan het volgende:
![]()
Ze kon iets warms krijgen....over koffie werd niets gezegd.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jetske weigert koffie te gaan drinken met die vrouw.
Ik hoorde nog net "Koekoek"quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:54 schreef Evertjan het volgende:
![]()
stickertje is een ver gevorderde. Die volgt veel extremere kuren.quote:
Stickertje doet accuzuur. Azijn is voor mietjes.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:56 schreef OProg het volgende:
[..]
stickertje is een ver gevorderde. Die volgt veel extremere kuren.
Groene thee dan.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:55 schreef trovey het volgende:
[..]
Ze kon iets warms krijgen....over koffie werd niets gezegd.
Het is een zeikwijf dus ik vrees het ergste.quote:
Wordt vervolgd.quote:
Zuid-Limburg is de mooiste streek van Nederland.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |