Waar in Emmen woon je?quote:
heyyyy fokkie heeft ook in emmen gewoondquote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ga zorg en welzijn doen, gewoon hier in Emmen17 Juni heb ik een avond daar, krijg ik boekenlijst etc.
Wat is vaakquote:
heb je al een plan?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
neem geen ontslag wil ontslagen worden krijg ik geld
Wij zouden ook nog keer blowtje doen samenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat is vaak. Vind zelf van niet
. 1x in de twee weken wiet roken ofzo?
Misschien nog minder
.
Eerst veeeeeeeel minder maar toen moest ik nog voorgedraaide kopen.
nee ik word vanzelf wel keer ontslagen denk ik hoe ik er bij loop.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:42 schreef supersof het volgende:
[..]
heb je al een plan?
plas over een klant heen
wel filmen
doe je ook crack?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat is vaak. Vind zelf van niet
. 1x in de twee weken wiet roken ofzo?
Misschien nog minder
.
Eerst veeeeeeeel minder maar toen moest ik nog voorgedraaide kopen.
Of buiten, ook niet chill. Of het moet balkon zijn.. dat kan dan weer wel.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
word je er ook nog uitgezet ook
kut hmh
waarom moest je lachen?quote:
hoe loop je erbij dan?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee ik word vanzelf wel keer ontslagen denk ik hoe ik er bij loop.
en dan krijg ik vrije dagen uitbetaald heb er ziek veel en nog meer geld
14-18quote:
Dan wordt het een slaapfeestje. In ieder geval, ik doe dan niks meer. Just so you know. Ja, lachen.. vragen of je cola voor me wil pakken of een ijsjequote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wij zouden ook nog keer blowtje doen samen
tis opzich wel leuk als je al vrij erg dronken bent, maar buiten dat is het echt saai buiten thuisquote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Of buiten, ook niet chill. Of het moet balkon zijn.. dat kan dan weer wel.
??quote:
Kindjes hoop ikquote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:41 schreef supersof het volgende:
[..]
heyyyy fokkie heeft ook in emmen gewoond
leuk hoor, voor wie ga je zorgen?
leeft jimbo nog?quote:
Ik denk dat ik dan moet overgeven. Tenminste, het is me twee keer overkomen dat ik dronken was en ging blowen en beide keer ging niet goedquote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
tis opzich wel leuk als je al vrij erg dronken bent, maar buiten dat is het echt saai buiten thuis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |