SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
Your beauty never ever scared me.
Kun je niet aangeven dat je niet zeker weet dat je op tijd bent?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:28 schreef supersof het volgende:
[..]
moet naar onbekend terrein alleen voor die rijles en daarna haasten naar werk dus zit beetje in tijdsnood en argh wat een gedoe
nee gewoon de zwartequote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:29 schreef Amarantha het volgende:
Oh en grote zak M&M's, nice! Ben jaloers. De blauwe?
Ja heb ik ook gedaan maar vind het toch wel vervelend.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:29 schreef xcachet het volgende:
[..]
Kun je niet aangeven dat je niet zeker weet dat je op tijd bent?
Beter dan te laat komen.
Alcohol en mooi weer. Maar denk ook een beetje vermoeidheid, ben die dag (dat het ziek zijn begon) pas om 07:00 gaan slapen en met een hoop drama voorafquote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:29 schreef supersof het volgende:
[..]
Komt dat door de drugs?
Maar goed om te horen
Ik snap deze feelings.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:30 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja heb ik ook gedaan maar vind het toch wel vervelend.
hmm vervelendquote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Alcohol en mooi weer. Maar denk ook een beetje vermoeidheid, ben die dag (dat het ziek zijn begon) pas om 07:00 gaan slapen en met een hoop drama vooraf
Die zijn ook wel lekker. Eigenlijk lust ik ze allemaal welquote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:30 schreef supersof het volgende:
[..]
nee gewoon de zwarte
vind die lekkerste
bedankt cachiequote:
kut tijdenquote:
klopt heb bijna elke keer die shift nu en vrijdag 7-16quote:
Jaquote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:31 schreef supersof het volgende:
[..]
hmm vervelend
wel goed dat het nu weer goed gaat
echt net voor middag eten en net na avondquote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
klopt heb bijna elke keer die shift nu en vrijdag 7-16
word lauw word lauw word lauw
drank moet je dan ook per fles doenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:33 schreef Amarantha het volgende:
Koud blikje cola en een jointje, vind ik echt 100x beter dan een glas drank
Waarom elke dag joint?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
JaIk ga de komende tijd geen druppel alcohol meer drinken. Zo vaak gedaan (hele tijd niet drinken), ik blow ook elke dag en ik heb mijn joint sowieso 100x liever dan een glas drank. Drank boeit me niet zoveel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |