quote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ah ja dan snap ik wel dat je gaar bent nuIk ga hopelijk volgend weekend weer aan de pilletjes
Goed bezigquote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Want honger is echt mijn grootste trigger
.
Wat wel fucking nice is, want eerst was het honger + gewoonte + stress. Nu vooral honger en die andere twee steeds en steeds minder HOAHAOAHOAO.
Fattyquote:
Klopt.quote:
157 km vanaf a'dam. 5.5 uur fietsen.quote:
Waarom zou je dat niet doen?quote:
Ik blow wel veel ja maar andere drugs doe ik niet vaak hoorquote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jij doet ook weinig anders dan drugs gebruiken hé?
5.5 uur fietsenquote:
Oh ik red dat wel binnen 5.5 uur.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
5.5 uur fietsenNooit een keer haha! Ik ben echt wel 30 uur onderweg minstens haha
Gekkigheid joh.quote:
Ah, okay.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik blow wel veel ja maar andere drugs doe ik niet vaak hoor
welkequote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ah ja dan snap ik wel dat je gaar bent nuIk ga hopelijk volgend weekend weer aan de pilletjes
Heel je bed stinkt nu!quote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ook. Maar lig film te kijken dus even wachten
Klopt. Maar ik verlies bloed, dus ik mag dat.quote:
Maakt weinig uit of ik stoned ben of niet.. Ik ken mezelf en ik deed er altijd 25 minuten over om 10 kilometer te fietsen (dat was toen ik nog niet blowde en dat elke dag fietste)quote:
HAHAHA VERLIEZER!!quote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Klopt. Maar ik verlies bloed, dus ik mag dat.
nette tijd tochquote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maakt weinig uit of ik stoned ben of niet.. Ik ken mezelf en ik deed er altijd 25 minuten over om 10 kilometer te fietsen (dat was toen ik nog niet blowde en dat elke dag fietste)
Racefiets heb ik he?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maakt weinig uit of ik stoned ben of niet.. Ik ken mezelf en ik deed er altijd 25 minuten over om 10 kilometer te fietsen (dat was toen ik nog niet blowde en dat elke dag fietste)
Ik vind andere drugs wel leuk maar het is nog leuker als ik het maar 2x per jaar doequote:
Ja geen idee, xtc maar welke? Mijn vriend moet wat regelen. Ik kon niks fiksen verdommequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |