ja, want morgen moet er echt gewerkt worden. en cursus, dus geen computer..quote:
Ik had als TT: Derde huntdag? 3 is de nieuwe 2!quote:
BIj dat dingetje 'audio' op de zwarte balk.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:49 schreef Deceit het volgende:
Wie weet hoe je het geluid kan aanzetten bij iBood? Thuis doet hij dat automatisch, hier hoor ik niks
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, want morgen moet er echt gewerkt worden. en cursus, dus geen computer..
ibood heeft het sowieso niet, dat is http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/ en dat staat gewoon bij audioquote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:49 schreef Deceit het volgende:
Wie weet hoe je het geluid kan aanzetten bij iBood? Thuis doet hij dat automatisch, hier hoor ik niks
Ohquote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja die kan niet als TT natuurlijk heIk pak die van Essie wel en ga dan even tv kijken.
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja die kan niet als TT natuurlijk heIk pak die van Essie wel en ga dan even tv kijken.
vind dat maar een schijnheilige site die denkt de koning van ibood te zijn.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
ibood heeft het sowieso niet, dat is http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/ en dat staat gewoon bij audio
Hij ging alleen erg snel voorbijquote:
Zitten mensen op te wachten, denk ik.quote:
Je HOEFT natuurlijk niet op die site te kijkenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:51 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
vind dat maar een schijnheilige site die denkt de koning van ibood te zijn.
bij mij thuis geeft het een geluidje als de nieuwe hunt aanbieding komtquote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
ibood heeft het sowieso niet, dat is http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/ en dat staat gewoon bij audio
Die dachten 'EINDELIJK! Een onvervalst DING! Hebb0n!'quote:
Ik heb weer een dag zelfstudie. Maar vandaag zat er een vreemde gast naast me die constant naar mn scherm keek..quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, want morgen moet er echt gewerkt worden. en cursus, dus geen computer..
dat heeft de officiële iboodsite nog nooit gedaan volgens mij?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:52 schreef Deceit het volgende:
[..]
bij mij thuis geeft het een geluidje als de nieuwe hunt aanbieding komt
Ik wil eigenlijk nog wel wat nutteloos kopen...heb alleen tandenborsteltjesquote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die dachten 'EINDELIJK! Een onvervalst DING! Hebb0n!'
Uhuhquote:
Geen spongebob nog langsgekomenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:53 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk nog wel wat nutteloos kopen...heb alleen tandenborsteltjes
nutteloos heb ik al, ik wil nuttigquote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:53 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk nog wel wat nutteloos kopen...heb alleen tandenborsteltjes
Ik wil wel de jellybeansquote:
Ja zodat ie binnen een maand kuren vertoond, stuk gaat en je gewoon een volledige nieuwe krijgtquote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:54 schreef Piger het volgende:
Recirtified als new? Dus niet eens gerefurbished, maar alleen geclassificeerd als 'nieuw'?
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:54 schreef MrBanaan1 het volgende:
Nu heb ik verdomme zin in van die salmiak knotsen
Ik was aan het posten 'Kijk Uccie, een undercover Ding!'quote:
Valt wel mee hoor, ik heb zelf zo'n ding en een NASquote:
zeker omdat ze allemaal zo langzaam gaanquote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:57 schreef einschtein het volgende:
De hunt is een dagje extra, ja doh, met al die crappy producten.
vertel eens watquote:
Aangezien er geen vriend is, zal ik het toch allemaal zelf moeten fixenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:57 schreef Piger het volgende:
Je weet wel wat zo'n ding doet? Of weet alleen je vriend dat.
Wij hebben gewoon 3 hele simpele productcategorieën voor alles wat niet voor iedereen obvious is.quote:
quote:
Maar wel een nas hebben??quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:58 schreef Uccie het volgende:
[..]
Aangezien er geen vriend is, zal ik het toch allemaal zelf moeten fixen
Ja, ik ben dan ook een nerdy-vrouw.quote:
Als deze uitleg nodig is, dan blijkt jet toch wat minder gemakkelijkquote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wij hebben gewoon 3 hele simpele productcategorieën voor alles wat niet voor iedereen obvious is.
De categorie Ding: Altijd zwart, elektronisch, iets met media en met veel plugjes, knopjes en ingangen (voornamelijk receivers en NASsen)
De categorie Iets: Elektronish, alle kleurtjes, niet meteen duidelijk wat het doet
De categorie Huh?: Al het andere waarvan je eerst de beschrijving moet lezen voordat het duidelijk is wat het is. De algemene reactie op een dergelijk product is 'huh?'
3 IS DE NIEUWE 2!quote:De Grootste Online Koopjesjacht gaat nog één dag verder! Dag 3, met nog meer smartphones, gadgets, tablets, koptelefoons, scheerapparaten, routers, lampen, boxerhorts en ga zo maar door! Dit wil je niet missen!
Vibrators. Dat kennen de dames wel.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:00 schreef Piger het volgende:
[..]
Als deze uitleg nodig is, dan blijkt jet toch wat minder gemakkelijk
En date vibe ding? Waar valt dat onder
Dat was duidelijk een Huh, aangevuld met WTF!quote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:00 schreef Piger het volgende:
[..]
Als deze uitleg nodig is, dan blijkt jet toch wat minder gemakkelijk
En date vibe ding? Waar valt dat onder
Precies!quote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:00 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat was duidelijk een Huh, aangevuld met WTF!
Pindasoepje!quote:
Ja meer is dat ovious voor iedereen?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:00 schreef einschtein het volgende:
[..]
Vibrators. Dat kennen de dames wel.
Copyright!quote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:01 schreef essnhills het volgende:
Ibood volgt mij denk ikMet m'n 3 is de nieuwe 2 slogan
GO!quote:Op maandag 26 mei 2014 19:49 schreef Pindasoepje het volgende:
Hmmm is de gopro nog een keer langs geweest?
Nog een dag, alle Senz' op een druppel na missenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:01 schreef essnhills het volgende:
Ibood volgt mij denk ikMet m'n 3 is de nieuwe 2 slogan
Ja!quote:
quote:
Die komt bij het volgende product terug denk ikquote:
quote:
Tja....quote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:03 schreef Uccie het volgende:
[..]In het algemeen of alleen qua technische zaken?
Jaquote:
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:07 schreef Pindasoepje het volgende:
Kut Kut klote sxhijt ibood
Ik zat volgens dat Kut ding al in het betaalproces en kon niet opnieuw bestellen.
Verdorie nog aan toe. Zit ik hier de hele dag op te wachten.
Ah wat kut joh. Klootzakken zijn het.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:07 schreef Pindasoepje het volgende:
Kut Kut klote sxhijt ibood
Ik zat volgens dat Kut ding al in het betaalproces en kon niet opnieuw bestellen.
Verdorie nog aan toe. Zit ik hier de hele dag op te wachten.
dat gevoel ken ik ergens vanquote:
quote:
Ja wat is daar aan de hand, irritant zeg.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:09 schreef essnhills het volgende:
Ondertussen op de 1dkchat: [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Je kan het altijd proberen. Snelste om ergens achter te komen is via de mods op het forum van ibood http://nl-nl.forum.ibood.(...)age-42/#last-commentquote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:09 schreef Pindasoepje het volgende:
Ja er stond dat ik al in het betaalproces zat en 5min moest wachten om het nog een keer te proberen..
Ik heb er wel printscreens van gemaakt. Misschien kan ik er nog wat mee?
Ich liebe ananasliedje staat opquote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja wat is daar aan de hand, irritant zeg.
Ruilen voor een oorthermometer?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heb je nog een monitor nodig toevallig?
Nee, ik hou van monitorquote:
Ik heb nog een echte ananas liggen, moet ik eigenlijk wel aansnijden.quote:
Snijplanken haal je dan ook bij de ikea of de action. (Of xenos)quote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:09 schreef Uccie het volgende:
Het is ook wel een kutsite natuurlijk, ik had het vorige keer met die snijplanken.
Ja, heb ik ook gedaan daarnaquote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:11 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Snijplanken haal je dan ook bij de ikea of de action. (Of xenos)
Maak een selfie met je ananas en stuur die op, dan maak je kans op de derde pizza die ze uitdelenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:10 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb nog een echte ananas liggen, moet ik eigenlijk wel aansnijden.
jij met je ikeaquote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:11 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Snijplanken haal je dan ook bij de ikea of de action. (Of xenos)
Uh....neequote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maak een selfie met je ananas en stuur die op, dan maak je kans op de derde pizza die ze uitdelen
Ik wou net zeggen iddquote:
Ohquote:
Ugh, gedoe ook altijd met jullie vrouwenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee ik wil natuurlijk precies die andere
Ja hoor jij zou ook niet net een andere telefoon (of zo) nemenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:12 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ugh, gedoe ook altijd met jullie vrouwen
Omdat die letterlijk 30 keer zo duur zijnquote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja hoor jij zou ook niet net een andere telefoon (of zo) nemen
Maakt niet uit, gaat om het ideequote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:13 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Omdat die letterlijk 30 keer zo duur zijn
Nu ben ik nieuwsgierig wat dat dan is.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:13 schreef gianni61 het volgende:
ondertussen betrap ik mezelf er op dat ik al de hele tijd muziek van mn vader aan het luisteren ben
quote:
mijn vader luistert maar naar 1 bandquote:
quote:
Ja, dat kan nog steeds van alles zijnquote:
De spelbrekersquote:
Dat is echt het antwoord?!!quote:
Ze kunnen mn rug op, nu heb ik weer geen permissie om te posten op het forum. Ik heb 5 aankopen gedaan...quote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je kan het altijd proberen. Snelste om ergens achter te komen is via de mods op het forum van ibood http://nl-nl.forum.ibood.(...)age-42/#last-comment
Ja, kijk maarquote:
quote:
Ohquote:
Ze stal ook al mijn topicquote:
Ze zagen je aankomenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:17 schreef Pindasoepje het volgende:
[..]
Ze kunnen mn rug op, nu heb ik weer geen permissie om te posten op het forum. Ik heb 5 aankopen gedaan...
Serieus?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:17 schreef Pindasoepje het volgende:
[..]
Ze kunnen mn rug op, nu heb ik weer geen permissie om te posten op het forum. Ik heb 5 aankopen gedaan...
Heel raarquote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:20 schreef Pindasoepje het volgende:
Misschien ben ik op voorhand al gebanned..
Maar mn laatste aankoop voor de Hunt was een Camera rugzak. Alles is netjes gelopen dus ik snap er niks van
Dan leef je vast weer op van deze mooie herenzonnebril, inclusief beschermhoesquote:
Nou...quote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dan leef je vast weer op van deze mooie herenzonnebril, inclusief beschermhoes
best handig somsquote:
Niet?quote:
Nee alleen dat ik geen permissie had..quote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heel raar
Kwam er niks in beeld waar werd gezegd waarom je niet kon posten?
Ik ben geen man, heb hoofd kindermaatje èn ik moet 'm op sterkte hebben...iets zegt me, dat ik die niet veel zou gebruiken.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Niet?
Maar hij komt uit de 2014 collectie!
Raar.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:24 schreef Pindasoepje het volgende:
[..]
Nee alleen dat ik geen permissie had..
Maar iI was wel ingelogd?
Flauw wel hoor. Is er zó'n mooie aanbiedingquote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:25 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ben geen man, heb hoofd kindermaatje èn ik moet 'm op sterkte hebben...iets zegt me, dat ik die niet veel zou gebruiken.
Welke pannenset?quote:
Ah handig, jij koopt vanaf nu gewoon iedere aanbieding?quote:
Al meerdere hunts niks gekocht, en nu zo 2 dingen achter elkaar die bovenaan m'n lijstje stonden.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ah handig, jij koopt vanaf nu gewoon iedere aanbieding?
Ik las pennensetquote:
Ah, maar dan koop je iig nog de volgende aanbieding, zie TTquote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:27 schreef Kwork het volgende:
[..]
Al meerdere hunts niks gekocht, en nu zo 2 dingen achter elkaar die bovenaan m'n lijstje stonden.
Jaquote:
Elke smartphone heeft navigatiequote:
Ik pas dit keer.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ah, maar dan koop je iig nog de volgende aanbieding, zie TT
Geen flauw ideequote:
Deze ja?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:28 schreef Skaai het volgende:
Royalty Line Switserland RL 1231. Nieuw kwam ik hem voor 85 tegen, heb inclusief bezorgkosten 46 betaald.
En ik wil een nexus tablet.
Nou daar kan ik wel iets over zeggen, dat valt nog reuze mee, mijn zus heeft er eentje van 7 inch en dat is helemaal niet zo onhandig zag ik.quote:
Flauw welquote:
Zwarte markt pannenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Deze ja?
[ afbeelding ]
Die heb ik de vorige hunt gekocht, en de hunt ervoor m'n ex ook![]()
Goed spul
De mijne moeten alleen nog geleverd worden
ja, weer de verkeerdequote:
en geen over ears maar on earsquote:
Neem dan meteen een note 4 of s6quote:
Als je alles wat je hier langs ziet komen toch ergens anders kunt kopen, wat doe je hier dan?quote:
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:32 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Neem dan meteen een note 4 of s6
quote:
dit verzin je nu ook gewoon terplekkequote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als je alles wat je hier langs ziet komen toch ergens anders kunt kopen, wat doe je hier dan?
46 euro voor 6 pannen + 6 deksels is gewoon een goeie deal. Het zijn mooie stevige pannen, en 18/10 RVS is perfect materiaal voor kookpannen. Dus dit is gewoon een goeie deal.
Neequote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dit verzin je nu ook gewoon terplekke
alsof jij weet wat 18/10 rvs isquote:
Geen idee hoe het werkt, maar ik weet wel dat als je kookpannen zoekt je beter 18/10 rvs kunt nemen als je de keuze toch hebt.quote:
Jep ik wilde een nieuwe pannenset voor mijn nieuwe huis dus vond dit wel een mooie setquote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Deze ja?
[ afbeelding ]
Die heb ik de vorige hunt gekocht, en de hunt ervoor m'n ex ook![]()
Goed spul
De mijne moeten alleen nog geleverd worden
Wat zijn dan andere optiesquote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Geen idee hoe het werkt, maar ik weet wel dat als je kookpannen zoekt je beter 18/10 rvs kunt nemen als je de keuze toch hebt.![]()
Ik zeg het niet voor niets iedere keer
Niet alles natuurlijkquote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als je alles wat je hier langs ziet komen toch ergens anders kunt kopen, wat doe je hier dan?
46 euro voor 6 pannen + 6 deksels is gewoon een goeie deal. Het zijn mooie stevige pannen, en 18/10 RVS is perfect materiaal voor kookpannen. Dus dit is gewoon een goeie deal.
Is het ookquote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:35 schreef Skaai het volgende:
[..]
Jep ik wilde een nieuwe pannenset voor mijn nieuwe huis dus vond dit wel een mooie set
ik wil nog een zware gietijzeren panquote:
Geen idee, normale RVS ofzo?quote:
Zo'n creuset ding?quote:
18/10 is zo ongeveer de normaalste rvs die er bestaatquote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Geen idee, normale RVS ofzo?
Ik heb er verder geen verstand van
En veel pannen die van mindere kwaliteit zijn wordt die niet gebruiktquote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
18/10 is zo ongeveer de normaalste rvs die er bestaat
Een vrouw die geen verstand van pannen heeftquote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Geen idee, normale RVS ofzo?
Ik heb er verder geen verstand van
Stoofpotjes makenquote:
Ik ook, die is één keer geweest, tig hunts geleden.quote:
Ik hoef geen verstand te hebben van het materiaal van de pannen om heerlijk te kunnen koken natuurlijkquote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:39 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Een vrouw die geen verstand van pannen heeft![]()
(sorry slechte grap)
Deze hunt ook 1 keer geloof ikquote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:40 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ook, die is één keer geweest, tig hunts geleden.
Maar dat is zo ver wegquote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:40 schreef Pindasoepje het volgende:
Die creuset pannen zijn goedkoop in Roermond in de outlet.
Roermond is een beetje ver, en hoe goedkoop is goedkoop?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:40 schreef Pindasoepje het volgende:
Ik nodig mezelf nu gewoon uit om bij jou te komen etenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik hoef geen verstand te hebben van het materiaal van de pannen om heerlijk te kunnen koken natuurlijk
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:
Misschien moeten we samen naar Roermondquote:
Outlet Maasmechelen is beter dan Roermond imo....quote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:40 schreef Pindasoepje het volgende:
Oh dat is wel leukquote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Misschien moeten we samen naar Roermond
De eerste nacht om 2:39:20, 130 euroquote:
Maastricht is nóg verderquote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:41 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Outlet Maasmechelen is beter dan Roermond imo....
Ja dan slaap ik tochquote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
De eerste nacht om 2:39:20, 130 euro
doe datquote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Misschien moeten we samen naar Roermond
Voor ons welquote:
tea 4 one setje?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:42 schreef Pindasoepje het volgende:
Oh nee ik ben in de war (ben nog steeds passed door die gopro) , ik bedoelde Bataviastad.
Ik heb daar een oranje tea 4 one setje gekocht voor 12euro
Uc komt naar maastricht heeft ze gezegdquote:
Delft, of Enkhuizen, afhankelijk van normale week/vakantie of weekendquote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:43 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Maasmechelen, niet Maastricht... Waar kom je vandaan dan?
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Uc komt naar maastricht heeft ze gezegd
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Uc komt naar maastricht heeft ze gezegd
Moah, studenten OV?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Delft, of Enkhuizen, afhankelijk van normale week/vakantie of weekend
Nopequote:
Ja, maar heb geen OV meerquote:
reken maar dat ik je er aan houdquote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:44 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik doe het echt hoor, alleen pas van de zomer.
Jij bent niet geïntimideerd?quote:
Lumen zegt alles?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:47 schreef Bartcoah het volgende:
lol op een chinese site heb ik een zaklamp voor ¤3,70 gehaald met 500 lumen.
Goed punt! Zat er bijvoorbeeld een aluminium koffer bij Bart?quote:
Nee dat niet, wel groot nieuws, zie TTquote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:48 schreef Fiorano het volgende:
Dat - was - vreselijk. Nog een box gemist?
Ja zo een theepot op een theekopje. Die gebruik ik altijd als ik rust wil. Dan mag niemand tegen mij pratenquote:
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:48 schreef Pindasoepje het volgende:
[..]
Ja zo een theepot op een theekopje. Die gebruik ik altijd als ik rust wil. Dan mag niemand tegen mij praten
Zit mobiel, wat staat er precies?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee dat niet, wel groot nieuws, zie TT
Wowquote:
Derde huntdagquote:
Zeker, gelukkig staat er large medium achterquote:
Ik ben vrij morgen :0quote:
Dat verduidelijkt het gelukkig een heleboelquote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zeker, gelukkig staat er large medium achter
Echt welquote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:51 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat verduidelijkt het gelukkig een heleboel
Of een kleine Large, maar dat klinkt niet leuk.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:51 schreef essnhills het volgende:
Dus het is M/L eigenlijk? Een grote medium.
Blijkbaarquote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:50 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Ik ben vrij morgen :0
Hebben ze zowel zooi over Haha?
Preciesquote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:51 schreef Uccie het volgende:
[..]
Of een kleine Large, maar dat klinkt niet leuk.
Ja dat is wel relax, maar met een kind van 7 die heel erg veel praat lukt dat niet.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb hier in huis gewoon heel makkelijk met m'n huisgenootjes afgesproken dat als je kamerdeur open is oid je bij elkaar naar binnen mag lopen, maar dat dicht niet storen betekent
Nee met je kind lijkt me dat iets anders werken dan met huisgenootjes inderdaadquote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:52 schreef Pindasoepje het volgende:
[..]
Ja dat is wel relax, maar met een kind van 7 die heel erg veel praat lukt dat niet.
Ik wil sowieso meer creuset pannen, maar eerst even een ander huis vinden.
Opschieten!! Straks loop je hem nog mis!quote:
Oh verrek, er zit verschil in jaquote:
Goed dat je me er even op wijstquote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:55 schreef Piger het volgende:
[..]
Wel scherp blijven he. Je moet nog een dag
Waar heb je t laatst gezien?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:57 schreef Uccie het volgende:
Halve huis op z'n kop gezet om iets te vinden wat er moet zijn, maar wat ik niet kan vinden
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:57 schreef Uccie het volgende:
Halve huis op z'n kop gezet om iets te vinden wat er moet zijn, maar wat ik niet kan vinden
Oe irritant is dat he? Had ik van de week, kabeltje van mijn fotocamera, nergens te vinden, ligt hij toch gewoon bijna ernaast in de kastquote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:57 schreef Uccie het volgende:
Studeerkamer, maar daar is het niet meer.quote:
Die moet in een la liggen of onder andere zooi.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:58 schreef Uccie het volgende:
[..]
Studeerkamer, maar daar is het niet meer.
Gaat om een doosje vulpenvullingen.
Ja, dat denk ik ook. Vind het vast morgen, nadat ik een nieuw doosje heb gekochtquote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:58 schreef Piger het volgende:
[..]
Die moet in een la liggen of onder andere zooi.
Dat zijn gewoon kaboutertjesquote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Oe irritant is dat he? Had ik van de week, kabeltje van mijn fotocamera, nergens te vinden, ligt hij toch gewoon bijna ernaast in de kast
Zeker weten dat je die elke dag tegen gaat komen totdat je t nodig hebtquote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:59 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik ook. Vind het vast morgen, nadat ik een nieuw doosje heb gekocht
Ik verwachtte een accuboor als nieuwe aanbiedingquote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:59 schreef gianni61 het volgende:
gamma dit weekend 30% korting op ale bosch
fuck you ibood en je accuboor
Daarom vaste plek voor de echt belangrijke zakenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat zijn gewoon kaboutertjes![]()
Ik heb van die vaste plekjes voor bepaalde spulletjes (zoals sleutels, opladers, random reader etc)
en soms heb je het nodig en dan ligt het er gewoon echt NIET. En overal zoeken, en uiteindelijk geef je het maar op. En een paar uur later ligt het er wel ineens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |