Ik heb het merendeel uit de US, ik lees liever in de taal waar het in geschreven isquote:
My little Specialquote:
Ik heb er eentje hier zitten, maar die in amsterdamquote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:19 schreef Ang3l het volgende:
Ik meestal ook, maar in NL kon je je er op abonneren via Junior press en dan kreeg je ze thuisgestuurd. We hadden geen comic zaakje in t dorp of zoNu heb ik er eentje op 100m afstand
Hoi Rhu Bee Bordeauxquote:
ik ben heel saai de laatste tijd hoorquote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:38 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik heb er eentje hier zitten, maar die in amsterdam
Ahh, hij is verhuist zie ik.
[..]
Hoi Rhu Bee Bordeaux
Dat kan maar de naam blijft leukquote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:41 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ben heel saai de laatste tijd hoor
Ik ookquote:Op woensdag 28 mei 2014 08:45 schreef rhubarbje het volgende:
Ik zou normaal al vrij zijn maar ik moet gewoon overwerken vanmiddag
Dat is helemaal klotequote:Op woensdag 28 mei 2014 09:25 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik moet donderdagavond/nacht werken. Anders had ik ook lekker vrijdag vrijgenomen en 4 dagen weekend.
Dan moet het wel een heel tof uitje zijn idd, ik heb er nooit problemen mee als het doordeweeks op een avond is zoals gisteren, maar om er een weekenddag voor op te geven moet het echt heel aanlokkelijk zijn.quote:Op woensdag 28 mei 2014 09:19 schreef rhubarbje het volgende:
Wij hebben er geloof ik binnenkort een op zaterdag
Maar dat gaat mij echt niet lukken hoor
Nee natuurlijk niet.quote:Op woensdag 28 mei 2014 09:25 schreef KomtTijd... het volgende:
Zijn donderdag de winkels eigenlijk gewoon open enzo?
Mwah, bij mij zijn de Jumbo en de AH wel gewoon open, die zijn echt altijd openquote:
Ja, zondagsopenstelling van supermarkten die normaal ook op zondag open zijn. Maar de rest niet.quote:Op woensdag 28 mei 2014 09:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, bij mij zijn de Jumbo en de AH wel gewoon open, die zijn echt altijd open.
Bij m'n vorige baan deden ze het vaak op zaterdag omdat dan de meeste mensen konden ivm werk.quote:Op woensdag 28 mei 2014 09:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan moet het wel een heel tof uitje zijn idd, ik heb er nooit problemen mee als het doordeweeks op een avond is zoals gisteren, maar om er een weekenddag voor op te geven moet het echt heel aanlokkelijk zijn.
Daar gaat het ook helemaal niet om! Het gaat om Jezus (of zo)!quote:Op woensdag 28 mei 2014 09:27 schreef KomtTijd... het volgende:
Godver. Een vrije dag waar je nog eens niets aan hebt dus ook.
Verder weet ik het niet, zou me ook weer niets verbazen als het gewoon allemaal open is, het is wel toeristenseizoenquote:Op woensdag 28 mei 2014 09:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, zondagsopenstelling van supermarkten die normaal ook op zondag open zijn. Maar de rest niet.
Nou ik kan ook gewoon nietquote:Op woensdag 28 mei 2014 09:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan moet het wel een heel tof uitje zijn idd, ik heb er nooit problemen mee als het doordeweeks op een avond is zoals gisteren, maar om er een weekenddag voor op te geven moet het echt heel aanlokkelijk zijn.
Die zijn ook wel 's avonds open, daar heb ik geen vrije dag voor nodig.quote:Op woensdag 28 mei 2014 09:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, bij mij zijn de Jumbo en de AH wel gewoon open, die zijn echt altijd open.
Binnenstad Amsterdam ws. wel, maar goed, dat is altijd openquote:Op woensdag 28 mei 2014 09:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Verder weet ik het niet, zou me ook weer niets verbazen als het gewoon allemaal open is, het is wel toeristenseizoen.
ja, dat moet je wel een beetje ruim van te voren aankondigen idd.quote:Op woensdag 28 mei 2014 09:28 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nou ik kan ook gewoon niet
Het is ook al over een week of 3 of zo? En ik heb nog steeds geen uitnodiging gezien.
Tot ik een mail of iets dergelijks krijg ga ik er vanuit dat het niet door gaat
Als je verwacht dat je werknemers op zaterdag kunnen moet je wel een beetje op tijd mailen lijkt mij?
Kan ik misschien Watch Dogs nog even op de kop tikkenquote:Op woensdag 28 mei 2014 09:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Binnenstad Amsterdam ws. wel, maar goed, dat is altijd open
Is je internet stuk?quote:Op woensdag 28 mei 2014 09:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kan ik misschien Watch Dogs nog even op de kop tikken.
Nee, dat niet, maar als ik dan toch legaal bezig ben, dan wil ik de PS4 disk gewoonquote:
Je kunt niet kopen en downloaden voor de PS4??quote:Op woensdag 28 mei 2014 09:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, dat niet, maar als ik dan toch legaal bezig ben, dan wil ik de PS4 disk gewoon.
Jawel, je kan hem ook gewoon uit de store halen, maar zoals ik zei, als ik dan toch legaal iets koop itt de PC-versie downloaden, dan wil ik er een doosje bijquote:Op woensdag 28 mei 2014 09:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je kunt niet kopen en downloaden voor de PS4??
Ik heb het nut van doosjes/cd's een paar jaar geleden helemaal teruggeschroefd naar 0. Toevallig tegelijkertijd met het moment dat ik alles legaal ben gaan doenquote:Op woensdag 28 mei 2014 09:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jawel, je kan hem ook gewoon uit de store halen, maar zoals ik zei, als ik dan toch legaal iets koop itt de PC-versie downloaden, dan wil ik er een doosje bij.
True, Wolvenstein heb ik ook gewoon uit de store gehaald.quote:Op woensdag 28 mei 2014 09:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb het nut van doosjes/cd's een paar jaar geleden helemaal teruggeschroefd naar 0. Toevallig tegelijkertijd met het moment dat ik alles legaal ben gaan doen
Doosjes en cd's kunnen stuk, liggen lang niet altijd voor het grijpen en nemen zinloos ruimte in, aangezien de hele inhoud eerst naar de HD wordt gepompt.
En vervolgens ben je tijdens het wachten op de download een avondje gaan stappen? 40.7GB, dacht dat ik gek werdquote:Op woensdag 28 mei 2014 09:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
True, Wolvenstein heb ik ook gewoon uit de store gehaald.
Nee, dat duurde helemaal niet zo lang voor de PS4, 4,5GB data en 5GB aan update file, minuutje of 20 (wat nog lang is opzich) en ik kon spelen, volgens mij haalt hij de rest achteraf/tijdens het spelen binnen.quote:Op woensdag 28 mei 2014 09:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En vervolgens ben je tijdens het wachten op de download een avondje gaan stappen? 40.7GB, dacht dat ik gek werd
Wel gaaf spel!
Niet te vergeten dat je eerst nog op zoek moet naar iemand die nog een optische drive heeft die het voor je op den USB-stick wil zetten ofzo.quote:Op woensdag 28 mei 2014 09:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb het nut van doosjes/cd's een paar jaar geleden helemaal teruggeschroefd naar 0. Toevallig tegelijkertijd met het moment dat ik alles legaal ben gaan doen
Doosjes en cd's kunnen stuk, liggen lang niet altijd voor het grijpen en nemen zinloos ruimte in, aangezien de hele inhoud eerst naar de HD wordt gepompt.
Oh, daar heb je dan geluk mee, denk ik. Goed, hij hoeft natuurlijk ook veel minder details binnen halen op de PS4quote:Op woensdag 28 mei 2014 09:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, dat duurde helemaal niet zo lang voor de PS4, 4,5GB data en 5GB aan update file, minuutje of 20 (wat nog lang is opzich) en ik kon spelen, volgens mij haalt hij de rest achteraf/tijdens het spelen binnen.
Oh die heb ik nog wel. Heck ik heb zelfs nog een 3,5" drive in de kast liggen (met USB) voor de zekergeit.quote:Op woensdag 28 mei 2014 09:43 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Niet te vergeten dat je eerst nog op zoek moet naar iemand die nog een optische drive heeft die het voor je op den USB-stick wil zetten ofzo.
Idd, dat ouwe kutding kan het allemaal niet meer zo bijbenenquote:Op woensdag 28 mei 2014 09:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh, daar heb je dan geluk mee, denk ik. Goed, hij hoeft natuurlijk ook veel minder details binnen halen op de PS4![]()
Op de PC heb ik alles op Steam. HDD in mn PS3 is wat kleiner dus daar zijn doosjes nog wel fijn.quote:Op woensdag 28 mei 2014 09:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
True, Wolvenstein heb ik ook gewoon uit de store gehaald.
Oh, op de PC heb ik alles gewoon gejat. Fuck it.quote:Op woensdag 28 mei 2014 09:46 schreef Q. het volgende:
[..]
Op de PC heb ik alles op Steam. HDD in mn PS3 is wat kleiner dus daar zijn doosjes nog wel fijn.
Steam is zo makkelijk, dat je niet eens meer wil jattenquote:Op woensdag 28 mei 2014 09:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh, op de PC heb ik alles gewoon gejat. Fuck it.
Ik ook. Ik hou van doosjes en artwork in de kast en zoquote:Op woensdag 28 mei 2014 09:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jawel, je kan hem ook gewoon uit de store halen, maar zoals ik zei, als ik dan toch legaal iets koop itt de PC-versie downloaden, dan wil ik er een doosje bij.
Gewoon wat werkplekken verkopen joh, tis niet alsof je ze nodig hebt.quote:Op woensdag 28 mei 2014 09:13 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat doen wij niet meer want dat kost geld.
Wellicht, maar ik vind het toch wel makkelijk om soms gewoon iets illegaal te downloaden, gewoon om het ff snel te proberen.quote:Op woensdag 28 mei 2014 09:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Steam is zo makkelijk, dat je niet eens meer wil jatten
Sja, ik snap het opzich ook wel, ik mocht vroeger ook met mijn vader mee, maar schreeuwen? Ik had meteen weer terug de auto in gemogenquote:Op woensdag 28 mei 2014 10:43 schreef stbabylon het volgende:
Ik snap best dat je je kind wel eens wil laten zien waar papa werkt, maar als dat kind het nodig vindt om over de afdeling heen te schreeuwen, doe dat dan lekker na vijven
Nou inderdaad. Ze zijn gelukkig weer weg. Hier wordt gewerkt jaquote:Op woensdag 28 mei 2014 10:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, ik snap het opzich ook wel, ik mocht vroeger ook met mijn vader mee, maar schreeuwen? Ik had meteen weer terug de auto in gemogen.
ouders.
Dat zal me nog worst wezen, afleiding is opzich prima, maar niet van schreeuwende kotersquote:Op woensdag 28 mei 2014 10:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou inderdaad. Ze zijn gelukkig weer weg. Hier wordt gewerkt ja
Pff wat een prijzen ookquote:Op woensdag 28 mei 2014 11:12 schreef stbabylon het volgende:
Waarom is de nummer 1 DJ van de wereld zo duurZie ik een mooi affiche hangen voor een optreden in A'Dam 6-6... 65 euro, tuurlijk!
Omdat ie de nummer 1 is, en 65 euro voor een optreden is heel erg normaal tegenwoordig.quote:Op woensdag 28 mei 2014 11:12 schreef stbabylon het volgende:
Waarom is de nummer 1 DJ van de wereld zo duurZie ik een mooi affiche hangen voor een optreden in A'Dam 6-6... 65 euro, tuurlijk!
Zitten er nog wel 2 bij, en het is voor een goed doel, maar dan nog.quote:Op woensdag 28 mei 2014 11:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Omdat ie de nummer 1 is, en 65 euro voor een optreden is heel erg normaal tegenwoordig.
Geen vakantiegeld gehad?quote:Op woensdag 28 mei 2014 11:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zitten er nog wel 2 bij, en het is voor een goed doel, maar dan nog.
Maar goed, jammer, nu geen geld voor
Oh ok,maar dan nog moet 65 euro er wel vanaf kunnen vind ik als je ergens naartoe wilquote:Op woensdag 28 mei 2014 11:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wij krijgen dat eind juni. En dan nog hebben mijn verloofde en ik daar nu een ander doel voor
Helemaal waar, daarom gaan we morgen ook naar Dauwpop, vrijdag naar de Travolta's, over 2 weken naar Limp Bizkit en begin juli naar Madnesquote:Op woensdag 28 mei 2014 11:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh ok,maar dan nog moet 65 euro er wel vanaf kunnen vind ik als je ergens naartoe wil.
Ja, ik nog naar Pinkpop, Pearl Jam en de Stones op Werchterquote:Op woensdag 28 mei 2014 11:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Helemaal waar, daarom gaan we morgen ook naar Dauwpop, vrijdag naar de Travolta's, over 2 weken naar Limp Bizkit en begin juli naar Madnes
Maar jij gooit niet duizenden euro's tegen een bruiloft aanquote:Op woensdag 28 mei 2014 11:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, ik nog naar Pinkpop, Pearl Jam en de Stones op Werchter.
PP en Werchter incl hotel, met 2 verschillende chicks.
ik ookquote:
Correct, maar dan nog zou 65 euro me niet tegenhouden als ik iets echt zou willen zien.quote:Op woensdag 28 mei 2014 11:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maar jij gooit niet duizenden euro's tegen een bruiloft aan
Samequote:
Het komt welquote:Op woensdag 28 mei 2014 12:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Correct, maar dan nog zou 65 euro me niet tegenhouden als ik iets echt zou willen zien.
Omdat je dan niet het gezeik hebt van "ze heeft een kindquote:Op woensdag 28 mei 2014 12:07 schreef stbabylon het volgende:
Waarom is hier een markt voor?
http://www.alleenstaande-mamas.nl/Dating/Dating.aspx
Ja ok, maar een man die specifiek op zoek is naar een vrouw met kind(eren), zou ik niet vertrouwen...quote:Op woensdag 28 mei 2014 12:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Omdat je dan niet het gezeik hebt van "ze heeft een kind"
Het kan ook een alleenstaande vader zijn he.quote:Op woensdag 28 mei 2014 12:10 schreef stbabylon het volgende:
Ja ok, maar een man die specifiek op zoek is naar een vrouw met kind(eren), zou ik niet vertrouwen...
Daar is een tijd en een plek voor, en dat is niet in openbare gelegenheden.quote:Op woensdag 28 mei 2014 12:23 schreef Cue_ het volgende:
Het is een kind.. laat dat kind een kind zijn!!
hij mag thuis vast niet apenkooien, dus laat het hem!!quote:Op woensdag 28 mei 2014 12:26 schreef HeatWave het volgende:
Daar is een tijd en een plek voor, en dat is niet in openbare gelegenheden.
Nou ja, dat doen "we" dan ook meestal, maar het blijft bad-parenting...quote:Op woensdag 28 mei 2014 12:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
hij mag thuis vast niet apenkooien, dus laat het hem!!
Het ligt aan het kind. Heeft vast ADHD ofzoquote:Op woensdag 28 mei 2014 12:27 schreef HeatWave het volgende:
Nou ja, dat doen "we" dan ook meestal, maar het blijft bad-parenting...
Nee, het ligt aan de ouders, die hebben ODHD *ouders die hard doodmoeten"quote:Op woensdag 28 mei 2014 12:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het ligt aan het kind. Heeft vast ADHD ofzo
prima. Maar dan thuis of zoquote:Op woensdag 28 mei 2014 12:23 schreef Cue_ het volgende:
Van 20 tot 24quote:
Nou dat ligt er toch maar echt aan waar je gaat en wie er speelt hoor, OOK bij de grote namen.quote:Op woensdag 28 mei 2014 11:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Omdat ie de nummer 1 is, en 65 euro voor een optreden is heel erg normaal tegenwoordig.
Niet in de bus. Optiefen. Als t iemand anders z'n kind was geweest ipv die van de chauffeur dan had het een boete. Opzouten met je 18-jaar-SOA!quote:Op woensdag 28 mei 2014 12:23 schreef Cue_ het volgende:
Owww dus een 'gewone' popquiz, enkel wat landelijker ingerichtquote:Op woensdag 28 mei 2014 12:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Van 20 tot 24
Door de hele stad heen. En ook in r'dam, a'dam en utrecht.
Lange set van Hardwell is het eigenlijk wel waard hoor. Die gast is goed.quote:Op woensdag 28 mei 2014 12:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou dat ligt er toch maar echt aan waar je gaat en wie er speelt hoor, OOK bij de grote namen.
Wie ein FOK!kerquote:Op woensdag 28 mei 2014 12:38 schreef rhubarbje het volgende:
Ik wilde ook bijna gaan zeggen dat ze beter kon gaan zitten. Voor de veiligheid.
Maar toen bleek dat het met de papa mee was dus toen durfde ik niet meer
Blijkbaar niet graag genoegquote:Op woensdag 28 mei 2014 12:41 schreef rhubarbje het volgende:
Gewoon mensen terecht wijzen doe ik graag
nee ouderlijk gezag is toch een soort laatste hobbel waar ik niet over heen komquote:
Deels, maar het heeft ook gewoon geen zin. Er is een hormoon ingekicked dat verhindert om kritiek op de koter als terecht te zien, alles is lief en schattig, daar doe je niets aan.quote:
Dat is ook irritant.quote:Op woensdag 28 mei 2014 12:37 schreef stbabylon het volgende:
Ik mocht na één keer niet meer meedoen. De quizmaster vond mij irritant (dan had hij moeten specificeren dat hij de de verststaande planeet van de zon af, binnen ons zonnestelsel, bedoelde)
Ah sorry, dan las ik het verkeerd/begreep ik het verkeerd, dacht aan pubquizquote:Op woensdag 28 mei 2014 13:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat is ook irritant.
Maar dit is de POPquiz marathon, en da's niet met zonnestelselsTenzij er een galaxy nummer in zit!
Nee dit is dan met allerlei pop-varianten. Door de hele stad in. En dus diverse steden in NLquote:Op woensdag 28 mei 2014 13:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ah sorry, dan las ik het verkeerd/begreep ik het verkeerd, dacht aan pubquiz
Object? Kan ook een stukje gruis zijn of de dildo die Cue in orbit schoot!quote:Op woensdag 28 mei 2014 13:27 schreef stbabylon het volgende:
Hij vroeg wat is het verste object van de zon en hij bedoelde Pluto. Sorry hoor, maar die vraag heeft ladingen antwoorden, en geen van allen is Pluto
Mja, pubquizen maar dan met alleen muziekvragen dus. Ik hoop dat je veel plezier hebt vanavond.quote:Op woensdag 28 mei 2014 13:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee dit is dan met allerlei pop-varianten. Door de hele stad in. En dus diverse steden in NL
Ga voor de 2e keer meedoen.
http://popquizmarathon.blogspot.nl/
Ja, daarom. Hij verbeterde het na een opmerking naar planeet, maar aangezien Pluto ook geen planeet is, was het nog steeds fout (Neptunus).quote:Op woensdag 28 mei 2014 13:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Object? Kan ook een stukje gruis zijn of de dildo die Cue in orbit schoot!
Nee man.quote:
Hier wel, regenquote:
Ja dat laatste vind ik wel een beetje vanzelfsprekend en is gewoon nerdtrollen, maar met planeet zat ie idd dik foutquote:Op woensdag 28 mei 2014 13:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, daarom. Hij verbeterde het na een opmerking naar planeet, maar aangezien Pluto ook geen planeet is, was het nog steeds fout (Neptunus).
En dan is het nog steeds zonder de nuance 'binnen ons zonnestelsel'.
Is dat die overrated kutmusical?quote:Op woensdag 28 mei 2014 14:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*gniffelt in vuistje met blauwe satijnen handschoen*
[ afbeelding ]
Dan is "hier" iets verkeerds.quote:
Babs! Jij mag!quote:
You bitch!quote:Op woensdag 28 mei 2014 14:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*gniffelt in vuistje met blauwe satijnen handschoen*
[ afbeelding ]
Hij had ze zelf bedachtquote:Op woensdag 28 mei 2014 14:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dat laatste vind ik wel een beetje vanzelfsprekend en is gewoon nerdtrollen, maar met planeet zat ie idd dik fout
Vaak zijn t van die standaard prefab quizjes, en de mensen hebben e rgeen zak verstand van. Bij mij op de hoek was jaren een zelfgemaakte quiz, om de week. Die gingen an echt 2 weken puzzles zoeken en vragen maken en filmpjes en zo. Die waren met passie en verstand gemaakt, dat was leukMaar is er vorige maand mee opgehouden.
Inderdaad, typisch hollands weer, zucht...quote:
Morgen droogquote:Op woensdag 28 mei 2014 14:42 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Inderdaad, typisch hollands weer, zucht...
Ja, dacht ik al. Die boutfilm die ik na 15 min heb uitgezet toen ze niet nokten met dat gejank/gezang.quote:Op woensdag 28 mei 2014 14:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]DAT IS FROZEN! Dat is tof!
"do you want to buildsnowmeeeeeeeeeeeeen" la la la la la
Dat is met elke Disneyfilm zo. Waarom dacht je dat deze anders zou zijn? Er zit overigens daarnaast briljante humor in die film.quote:Op woensdag 28 mei 2014 14:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dacht ik al. Die boutfilm die ik na 15 min heb uitgezet toen ze niet nokten met dat gejank/gezang.
Musicals....zijn....kut (op south park na, de uitzondering blabla).
En vrijdag de zon weer terugquote:Op woensdag 28 mei 2014 14:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Morgen droog(gelukkig, want festival, en niet geheel overdekt)
Dit is wel heel erg musical-achtig hoor, zoveel gezang is me nog nooit eerder opgevallen.quote:Op woensdag 28 mei 2014 14:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat is met elke Disneyfilm zo. Waarom dacht je dat deze anders zou zijn? Er zit overigens daarnaast briljante humor in die film.
Misschien wat slecht verdeeld, veel aan het begin.quote:Op woensdag 28 mei 2014 14:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dit is wel heel erg musical-achtig hoor, zoveel gezang is me nog nooit eerder opgevallen.
Ik hou echt van dit soort films hoor, maar deze heb ik echt afgezet, het was me te.
Dat zou het kunnen verklaren dan jaquote:Op woensdag 28 mei 2014 14:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Misschien wat slecht verdeeld, veel aan het begin.
Doe maar hoor, Oranje gaat niet tegen BRA spelen dit jaarquote:Op woensdag 28 mei 2014 14:51 schreef Belsezar het volgende:
Twijfel: Zal ik de Braziliaanse vlag nu al voor het raam hangen of nog even wachten tot ik zeker weet of Brazilie wel of niet tegen Oranje moet spelen?
Dat is waar, van Spanje en Chili gaan ze niet winnen.quote:Op woensdag 28 mei 2014 14:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Doe maar hoor, Oranje gaat niet tegen BRA spelen dit jaar.
Dat valt me wel op dit WK, ik zie haast nergens vlaggetjes of andere dingen hangen bij huizen. Dat was 4 jaar terug toch heel anders in de wijk.quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:06 schreef stbabylon het volgende:
Ik had al nauwelijks oranjekoorts, en toen zag ik het Roy Donders brulpak, en nu is mijn oranjetemperatuur subzero
Het wat?quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:06 schreef stbabylon het volgende:
Ik had al nauwelijks oranjekoorts, en toen zag ik het Roy Donders brulpak, en nu is mijn oranjetemperatuur subzero
Links, dat hoofd... dat is photoshop toch? Dat is toch niet echt zo groot he? Net zo'n bobblehead voor op je hoedenplankquote:
quote:
Dat was ook mijn eerste gedachte, dat kan niet kloppen.quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Links, dat hoofd... dat is photoshop toch? Dat is toch niet echt zo groot he? Net zo'n bobblehead voor op je hoedenplank
Nou, gisteren bij mij thuis for the first time in forever geen Frozen liedjequote:
Ik zag hetquote:
Op de laatste recentere na, toen zijn ze er vanaf gestapt. Atlantis, Lilo, Paniek op de prairie en Piratenplaneet hebben er zelfs geen. Maar vroeger was dat altijd zo (Belle en t beest, kleine zeemeermin, Aladdin, Pocahontas etc) en Frozen is dus juist terug naar die tijd DAT het echt een heel album met liedjes was.quote:Op woensdag 28 mei 2014 14:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat is met elke Disneyfilm zo. Waarom dacht je dat deze anders zou zijn? Er zit overigens daarnaast briljante humor in die film.
Not gonna happenquote:
Ja zeg hallo, heb je Olaf ooit gezien?!quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:17 schreef CherryLips het volgende:
Ja hoor, is het eindelijk mei, moet meneer een sneeuwpop maken.
*stampvoet*quote:
Na de lion king geen disney film meer gekeken, uitstekende keuze geweestquote:Op woensdag 28 mei 2014 15:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Op de laatste recentere na, toen zijn ze er vanaf gestapt. Atlantis, Lilo, Paniek op de prairie en Piratenplaneet hebben er zelfs geen. Maar vroeger was dat altijd zo (Belle en t beest, kleine zeemeermin, Aladdin, Pocahontas etc) en Frozen is dus juist terug naar die tijd DAT het echt een heel album met liedjes was.
Verhuis maar naar pluto ofzo, heb je alleen maar onder nul klimaat.quote:
in b4 uranus-grappen.quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:20 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Verhuis maar naar pluto ofzo, heb je alleen maar onder nul klimaat.
Knock yourself out
quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja zeg hallo, heb je Olaf ooit gezien?!
quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:19 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Na de lion king geen disney film meer gekeken, uitstekende keuze geweest
Ik ken geen van allen. Hoewel ik hoor dat Nemo best leuk is.quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nemo
Monster's Inc
Princess and the Frog
Waren dat dan wel echte Disney films, of was Disney puur de producent?quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Op de laatste recentere na, toen zijn ze er vanaf gestapt. Atlantis, Lilo, Paniek op de prairie en Piratenplaneet hebben er zelfs geen. Maar vroeger was dat altijd zo (Belle en t beest, kleine zeemeermin, Aladdin, Pocahontas etc) en Frozen is dus juist terug naar die tijd DAT het echt een heel album met liedjes was.
Ze zijn geweldigquote:Op woensdag 28 mei 2014 15:27 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik ken geen van allen. Hoewel ik hoor dat Nemo best leuk is.
Best apart, ik vind tekenfilms nog altijd gaaf maar Disney vind ik meestal geen bal aan.quote:
Zitten echt in de Disney Classics reeksquote:Op woensdag 28 mei 2014 15:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Waren dat dan wel echte Disney films, of was Disney puur de producent?
Nemo en Monsters inc zijn Pixarquote:Op woensdag 28 mei 2014 15:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nemo
Monster's Inc
Princess and the Frog
Nemo is best oke. De andere heb ik ook niet echtr gezien. Of stukjes en vond ik weinig aanquote:Op woensdag 28 mei 2014 15:27 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik ken geen van allen. Hoewel ik hoor dat Nemo best leuk is.
Allemaal Pixaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar!quote:
Niet alleen pixar, ook Disneyquote:Op woensdag 28 mei 2014 15:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Allemaal Pixaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar!
Ik vind Toy Story trouwens niet zo. Da's de enige eigenlijk van Pixar.
Ja en Brave was .... mwa. Up is leuk, Monsters Inc ook heel erg
Toy Story 3 vond ik de beste. Dat eindquote:Op woensdag 28 mei 2014 15:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Allemaal Pixaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar!
Ik vind Toy Story trouwens niet zo. Da's de enige eigenlijk van Pixar.
Ja en Brave was .... mwa. Up is leuk, Monsters Inc ook heel erg
Nietesquote:
http://en.wikipedia.org/w(...)mation_Studios_filmsquote:Op woensdag 28 mei 2014 15:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nietes
Die horen niet bij de Disney Classics reeks thuis.
Er zijn maar weinig computer animated die in die reeks horen.
Chicken Little was de eerste. En nu dus Tangled en Frozen.
Maar Monsters Inc, Nemo, Up, Toy Story, The Incredibles etc horen er niet bij.
Look it up!
Maak je niet druk, je vindt wel iemand in singapore om je met beide te helpen.quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:43 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben de singapore reis aan het regelen en dus krijg ik buikpijn
Ik wil dat iemand mijn handje vasthoudt. Of mijn lul.
Dat eerste mag, dat tweede is illegaal hequote:Op woensdag 28 mei 2014 15:46 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Maak je niet druk, je vindt wel iemand in singapore om je met beide te helpen.
En al die ladyboys dan?quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat eerste mag, dat tweede is illegaal he
Want jij hebt nog nooit iets illegaals gedaanquote:Op woensdag 28 mei 2014 15:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat eerste mag, dat tweede is illegaal he
*denk denk*quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Want jij hebt nog nooit iets illegaals gedaan
Da's Thailand toch?quote:
Waarschuw ff als je binnen bent. Doen we het hek weer dicht.quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:54 schreef Cue_ het volgende:
Volgens mij heb ik nog net mn idkaart mee
Inentingen hoeft niet, want ben geen buitenlander, zoals jullie
Maar al mn spullen dan?quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waarschuw ff als je binnen bent. Doen we het hek weer dicht.
Dan ben je er een drie kwartier laterquote:Op woensdag 28 mei 2014 15:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Weet niet, ik om 17:43
Maar ik lig te maffen in de 1ste klas
Google het eensquote:
En ik zal je nog eens steunen met je singaporequote:Op woensdag 28 mei 2014 15:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waarschuw ff als je binnen bent. Doen we het hek weer dicht.
We sturen wel een zeecontainer achter je aan.quote:
Wat een liefde weer hoorquote:Op woensdag 28 mei 2014 15:57 schreef Belsezar het volgende:
[..]
We sturen wel een zeecontainer achter je aan.
Geen dankquote:
Gooit iemand wel over t hek.quote:
Maar het is om je te BESCHERMEN!quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En ik zal je nog eens steunen met je singapore
De boze buitenwereld buren?quote:
Zo is de koning. Een mietje. Zachte heelmeesters en dat soort sizzle. Power is power. Je kent 't wel. Conceal, don;t feel. Don;t let them in.quote:Op woensdag 28 mei 2014 16:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
De koning is in ieder geval iets aardiger
* Belsezar stopt een zakje coke in de bagage van Ang3l als hij naar singapore vertrekt.quote:Op woensdag 28 mei 2014 16:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zo is de koning. Een mietje. Zachte heelmeesters en dat soort sizzle. Power is power. Je kent 't wel. Conceal, don;t feel. Don;t let them in.
quote:Op woensdag 28 mei 2014 16:06 schreef Belsezar het volgende:
[..]
* Belsezar stopt een zakje coke in de bagage van Ang3l als hij naar singapore vertrekt.
Je weet toch, politiek speel je zo vuil mogelijkquote:
Ik ben niet zo van de cloack&daggers, smoke&mirrors, tenzij je het over kinky sex hebtquote:Op woensdag 28 mei 2014 16:09 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Je weet toch, politiek speel je zo vuil mogelijk
Moet jij niet voor drie man werk verzetten?quote:
Ga eens trouwen danquote:Op woensdag 28 mei 2014 16:12 schreef Barbusse het volgende:
Oh nee, ik ben heul braaf en burgerlullerig, "verder" en zulks
quote:Op woensdag 28 mei 2014 16:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de cloack&daggers, smoke&mirrors, tenzij je het over kinky sex hebt
En dan ben je niet van smoke and mirrors?quote:Op woensdag 28 mei 2014 16:12 schreef Barbusse het volgende:
quote:
Ach, ik lul ook maar watquote:Op woensdag 28 mei 2014 16:21 schreef Belsezar het volgende:
[..]
[..]
En dan ben je niet van smoke and mirrors?
Iets met eigen ruiten inslaan ofzo
Doe dan bolletjes in me hol!quote:Op woensdag 28 mei 2014 16:06 schreef Belsezar het volgende:
[..]
* Belsezar stopt een zakje coke in de bagage van Ang3l als hij naar singapore vertrekt.
Vastbinden met een easy-open handboeiensetje van de christine telt ook niet als kinkyquote:Op woensdag 28 mei 2014 16:12 schreef Barbusse het volgende:
ang3l!quote:
Met een wat?quote:Op woensdag 28 mei 2014 16:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vastbinden met een easy-open handboeiensetje van de christine telt ook niet als kinky
Ik moet zeggen, je geeft niet op hequote:
Hij wilt zeggen zo'n handboeien ding van pisbakkenijzer.quote:
Ja nee dank je hi ha hoquote:Op woensdag 28 mei 2014 17:18 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hij wilt zeggen zo'n handboeien ding van pisbakkenijzer.
Waaromquote:Op woensdag 28 mei 2014 17:28 schreef KomtTijd... het volgende:
CL! Coen en sander hebben je cavia's nodig!
Maandag weer.quote:Op woensdag 28 mei 2014 16:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Moet jij niet voor drie man werk verzetten?
quote:Op woensdag 28 mei 2014 18:35 schreef KomtTijd... het volgende:
Ze willen een WK-via (weecavia?) om de uitslagen te voorspellen.
Maakt niet uit, als ze maar paranormale gaven hebben!quote:Op woensdag 28 mei 2014 18:36 schreef CherryLips het volgende:
Moeten ze een oranje nemen. Die van mij is oranje met bruin en wit.
hebben niet alle cavia's dat?quote:Op woensdag 28 mei 2014 18:55 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Maakt niet uit, als ze maar paranormale gaven hebben!
Maar t klinkt vast wel geil in de oren van een leek als ikquote:Op woensdag 28 mei 2014 21:44 schreef Belsezar het volgende:
Zit je dat programma te kijken met Johnny de Mol in Rio. Mijn god, had rtl niet even een spoedcursusje Braziliaans kunnen geven aan hem.
Spaans, italiaans en portugees door elkaar en dan ook nog eens een uitspraak die pijn aan de oren doet
Zou kunnen, ik kan dat niet beoordelen.quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar t klinkt vast wel geil in de oren van een leek als ik
Je lacht je dus in ieder geval half kapotquote:Op woensdag 28 mei 2014 21:55 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Zou kunnen, ik kan dat niet beoordelen.
Ik zat Johnny net te verbeteren elke keer als hij wat verkeerds uitsprak of een foute klemtoon gebruikte
Ik denk dat elke Braziliaan die dit programma kijkt zich kapot lacht.
Typisch Nederlands weer, zeiken op iemand die de moeite neemt een andere taal te leren om zichzelf verstaanbaar te maken.quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:55 schreef Belsezar het volgende:
Ik zat Johnny net te verbeteren elke keer als hij wat verkeerds uitsprak of een foute klemtoon gebruikte
Klets niet, het was duidelijk dat hij 0,0 moeite had gedaan om het te leren.quote:Op donderdag 29 mei 2014 17:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Typisch Nederlands weer, zeiken op iemand die de moeite neemt een andere taal te leren om zichzelf verstaanbaar te maken.
quote:
Dit lijkt me een goed moment om mee te gaan posten in deze SC.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 09:27 schreef Cue_ het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik droomde over Angel.. en dat we seks hadden![]()
En dat ie 5 gaten in z'n lul had
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 10:05 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dit lijkt me een goed moment om mee te gaan posten in deze SC.
Zeg heujquote:Op vrijdag 30 mei 2014 10:13 schreef rhubarbje het volgende:
Eindelijk nog een vrouw! Het is hier soms zo'n sausagefest
Hoe kan een piemel met 5 gaten niét interessant zijn?!quote:Op vrijdag 30 mei 2014 10:12 schreef Cue_ het volgende:
Jah? dergelijke zaken vind je wel interessant?
En wat voor één rhu, en wat voor één!quote:Op vrijdag 30 mei 2014 10:13 schreef rhubarbje het volgende:
Eindelijk nog een vrouw! Het is hier soms zo'n sausagefest
Het klinkt mij iets teveel als torture porn... *rilquote:Op vrijdag 30 mei 2014 10:16 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hoe kan een piemel met 5 gaten niét interessant zijn?!
Enlighten usquote:[..]
En wat voor één rhu, en wat voor één!
Mja, ik heb last van beroepsdeformatie, denk ik.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 10:18 schreef rhubarbje het volgende:
Ik heb toch liever sausages zonder gaten
Dat is waarquote:Op vrijdag 30 mei 2014 10:16 schreef clumsy_clown het volgende:
Hoe kan een piemel met 5 gaten niét interessant zijn?!
Zit me compleet dood te vervelen op werk. Nog 4 uur en 12 minuten.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 10:28 schreef rhubarbje het volgende:
Het weekend is niet het beste moment om hier te gaan posten hoor
Of hebben jullie geen weekend?
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:05 schreef rhubarbje het volgende:
Ik ook
En er is niet iets heel raars gebeurd...... MIJN SCRIPTIE IS AF!!!
Het overviel me een beetje
Braaf!quote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:05 schreef rhubarbje het volgende:
Ik ook
En er is niet iets heel raars gebeurd...... MIJN SCRIPTIE IS AF!!!
Het overviel me een beetje
Hij is zo leukquote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:13 schreef Barbusse het volgende:
Ik heb vanavond een teamdineetje, maar ik heb gisteren dat South Park spel gekocht, en nu wil ik spelen
Jaquote:
Dus je bent vanavond tot in de kleine uurtjes aan het spelenquote:
Ik ben morgen vrij en heb de hele dag alleen, dus de kans is aanwezig jaquote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:15 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dus je bent vanavond tot in de kleine uurtjes aan het spelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |