Ik heb het merendeel uit de US, ik lees liever in de taal waar het in geschreven isquote:
My little Specialquote:
Ik heb er eentje hier zitten, maar die in amsterdamquote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:19 schreef Ang3l het volgende:
Ik meestal ook, maar in NL kon je je er op abonneren via Junior press en dan kreeg je ze thuisgestuurd. We hadden geen comic zaakje in t dorp of zoNu heb ik er eentje op 100m afstand
Hoi Rhu Bee Bordeauxquote:
ik ben heel saai de laatste tijd hoorquote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:38 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik heb er eentje hier zitten, maar die in amsterdam
Ahh, hij is verhuist zie ik.
[..]
Hoi Rhu Bee Bordeaux
Dat kan maar de naam blijft leukquote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:41 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ben heel saai de laatste tijd hoor
Ik ookquote:Op woensdag 28 mei 2014 08:45 schreef rhubarbje het volgende:
Ik zou normaal al vrij zijn maar ik moet gewoon overwerken vanmiddag
Dat is helemaal klotequote:Op woensdag 28 mei 2014 09:25 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik moet donderdagavond/nacht werken. Anders had ik ook lekker vrijdag vrijgenomen en 4 dagen weekend.
Dan moet het wel een heel tof uitje zijn idd, ik heb er nooit problemen mee als het doordeweeks op een avond is zoals gisteren, maar om er een weekenddag voor op te geven moet het echt heel aanlokkelijk zijn.quote:Op woensdag 28 mei 2014 09:19 schreef rhubarbje het volgende:
Wij hebben er geloof ik binnenkort een op zaterdag
Maar dat gaat mij echt niet lukken hoor
Nee natuurlijk niet.quote:Op woensdag 28 mei 2014 09:25 schreef KomtTijd... het volgende:
Zijn donderdag de winkels eigenlijk gewoon open enzo?
Mwah, bij mij zijn de Jumbo en de AH wel gewoon open, die zijn echt altijd openquote:
Ja, zondagsopenstelling van supermarkten die normaal ook op zondag open zijn. Maar de rest niet.quote:Op woensdag 28 mei 2014 09:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, bij mij zijn de Jumbo en de AH wel gewoon open, die zijn echt altijd open.
Bij m'n vorige baan deden ze het vaak op zaterdag omdat dan de meeste mensen konden ivm werk.quote:Op woensdag 28 mei 2014 09:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan moet het wel een heel tof uitje zijn idd, ik heb er nooit problemen mee als het doordeweeks op een avond is zoals gisteren, maar om er een weekenddag voor op te geven moet het echt heel aanlokkelijk zijn.
Daar gaat het ook helemaal niet om! Het gaat om Jezus (of zo)!quote:Op woensdag 28 mei 2014 09:27 schreef KomtTijd... het volgende:
Godver. Een vrije dag waar je nog eens niets aan hebt dus ook.
Verder weet ik het niet, zou me ook weer niets verbazen als het gewoon allemaal open is, het is wel toeristenseizoenquote:Op woensdag 28 mei 2014 09:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, zondagsopenstelling van supermarkten die normaal ook op zondag open zijn. Maar de rest niet.
Nou ik kan ook gewoon nietquote:Op woensdag 28 mei 2014 09:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan moet het wel een heel tof uitje zijn idd, ik heb er nooit problemen mee als het doordeweeks op een avond is zoals gisteren, maar om er een weekenddag voor op te geven moet het echt heel aanlokkelijk zijn.
Die zijn ook wel 's avonds open, daar heb ik geen vrije dag voor nodig.quote:Op woensdag 28 mei 2014 09:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, bij mij zijn de Jumbo en de AH wel gewoon open, die zijn echt altijd open.
Binnenstad Amsterdam ws. wel, maar goed, dat is altijd openquote:Op woensdag 28 mei 2014 09:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Verder weet ik het niet, zou me ook weer niets verbazen als het gewoon allemaal open is, het is wel toeristenseizoen.
ja, dat moet je wel een beetje ruim van te voren aankondigen idd.quote:Op woensdag 28 mei 2014 09:28 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nou ik kan ook gewoon niet
Het is ook al over een week of 3 of zo? En ik heb nog steeds geen uitnodiging gezien.
Tot ik een mail of iets dergelijks krijg ga ik er vanuit dat het niet door gaat
Als je verwacht dat je werknemers op zaterdag kunnen moet je wel een beetje op tijd mailen lijkt mij?
Kan ik misschien Watch Dogs nog even op de kop tikkenquote:Op woensdag 28 mei 2014 09:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Binnenstad Amsterdam ws. wel, maar goed, dat is altijd open
Is je internet stuk?quote:Op woensdag 28 mei 2014 09:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kan ik misschien Watch Dogs nog even op de kop tikken.
Nee, dat niet, maar als ik dan toch legaal bezig ben, dan wil ik de PS4 disk gewoonquote:
Je kunt niet kopen en downloaden voor de PS4??quote:Op woensdag 28 mei 2014 09:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, dat niet, maar als ik dan toch legaal bezig ben, dan wil ik de PS4 disk gewoon.
Jawel, je kan hem ook gewoon uit de store halen, maar zoals ik zei, als ik dan toch legaal iets koop itt de PC-versie downloaden, dan wil ik er een doosje bijquote:Op woensdag 28 mei 2014 09:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je kunt niet kopen en downloaden voor de PS4??
Ik heb het nut van doosjes/cd's een paar jaar geleden helemaal teruggeschroefd naar 0. Toevallig tegelijkertijd met het moment dat ik alles legaal ben gaan doenquote:Op woensdag 28 mei 2014 09:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jawel, je kan hem ook gewoon uit de store halen, maar zoals ik zei, als ik dan toch legaal iets koop itt de PC-versie downloaden, dan wil ik er een doosje bij.
True, Wolvenstein heb ik ook gewoon uit de store gehaald.quote:Op woensdag 28 mei 2014 09:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb het nut van doosjes/cd's een paar jaar geleden helemaal teruggeschroefd naar 0. Toevallig tegelijkertijd met het moment dat ik alles legaal ben gaan doen
Doosjes en cd's kunnen stuk, liggen lang niet altijd voor het grijpen en nemen zinloos ruimte in, aangezien de hele inhoud eerst naar de HD wordt gepompt.
En vervolgens ben je tijdens het wachten op de download een avondje gaan stappen? 40.7GB, dacht dat ik gek werdquote:Op woensdag 28 mei 2014 09:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
True, Wolvenstein heb ik ook gewoon uit de store gehaald.
Nee, dat duurde helemaal niet zo lang voor de PS4, 4,5GB data en 5GB aan update file, minuutje of 20 (wat nog lang is opzich) en ik kon spelen, volgens mij haalt hij de rest achteraf/tijdens het spelen binnen.quote:Op woensdag 28 mei 2014 09:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En vervolgens ben je tijdens het wachten op de download een avondje gaan stappen? 40.7GB, dacht dat ik gek werd
Wel gaaf spel!
Niet te vergeten dat je eerst nog op zoek moet naar iemand die nog een optische drive heeft die het voor je op den USB-stick wil zetten ofzo.quote:Op woensdag 28 mei 2014 09:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb het nut van doosjes/cd's een paar jaar geleden helemaal teruggeschroefd naar 0. Toevallig tegelijkertijd met het moment dat ik alles legaal ben gaan doen
Doosjes en cd's kunnen stuk, liggen lang niet altijd voor het grijpen en nemen zinloos ruimte in, aangezien de hele inhoud eerst naar de HD wordt gepompt.
Oh, daar heb je dan geluk mee, denk ik. Goed, hij hoeft natuurlijk ook veel minder details binnen halen op de PS4quote:Op woensdag 28 mei 2014 09:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, dat duurde helemaal niet zo lang voor de PS4, 4,5GB data en 5GB aan update file, minuutje of 20 (wat nog lang is opzich) en ik kon spelen, volgens mij haalt hij de rest achteraf/tijdens het spelen binnen.
Oh die heb ik nog wel. Heck ik heb zelfs nog een 3,5" drive in de kast liggen (met USB) voor de zekergeit.quote:Op woensdag 28 mei 2014 09:43 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Niet te vergeten dat je eerst nog op zoek moet naar iemand die nog een optische drive heeft die het voor je op den USB-stick wil zetten ofzo.
Idd, dat ouwe kutding kan het allemaal niet meer zo bijbenenquote:Op woensdag 28 mei 2014 09:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh, daar heb je dan geluk mee, denk ik. Goed, hij hoeft natuurlijk ook veel minder details binnen halen op de PS4![]()
Op de PC heb ik alles op Steam. HDD in mn PS3 is wat kleiner dus daar zijn doosjes nog wel fijn.quote:Op woensdag 28 mei 2014 09:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
True, Wolvenstein heb ik ook gewoon uit de store gehaald.
Oh, op de PC heb ik alles gewoon gejat. Fuck it.quote:Op woensdag 28 mei 2014 09:46 schreef Q. het volgende:
[..]
Op de PC heb ik alles op Steam. HDD in mn PS3 is wat kleiner dus daar zijn doosjes nog wel fijn.
Steam is zo makkelijk, dat je niet eens meer wil jattenquote:Op woensdag 28 mei 2014 09:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh, op de PC heb ik alles gewoon gejat. Fuck it.
Ik ook. Ik hou van doosjes en artwork in de kast en zoquote:Op woensdag 28 mei 2014 09:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jawel, je kan hem ook gewoon uit de store halen, maar zoals ik zei, als ik dan toch legaal iets koop itt de PC-versie downloaden, dan wil ik er een doosje bij.
Gewoon wat werkplekken verkopen joh, tis niet alsof je ze nodig hebt.quote:Op woensdag 28 mei 2014 09:13 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat doen wij niet meer want dat kost geld.
Wellicht, maar ik vind het toch wel makkelijk om soms gewoon iets illegaal te downloaden, gewoon om het ff snel te proberen.quote:Op woensdag 28 mei 2014 09:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Steam is zo makkelijk, dat je niet eens meer wil jatten
Sja, ik snap het opzich ook wel, ik mocht vroeger ook met mijn vader mee, maar schreeuwen? Ik had meteen weer terug de auto in gemogenquote:Op woensdag 28 mei 2014 10:43 schreef stbabylon het volgende:
Ik snap best dat je je kind wel eens wil laten zien waar papa werkt, maar als dat kind het nodig vindt om over de afdeling heen te schreeuwen, doe dat dan lekker na vijven
Nou inderdaad. Ze zijn gelukkig weer weg. Hier wordt gewerkt jaquote:Op woensdag 28 mei 2014 10:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, ik snap het opzich ook wel, ik mocht vroeger ook met mijn vader mee, maar schreeuwen? Ik had meteen weer terug de auto in gemogen.
ouders.
Dat zal me nog worst wezen, afleiding is opzich prima, maar niet van schreeuwende kotersquote:Op woensdag 28 mei 2014 10:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou inderdaad. Ze zijn gelukkig weer weg. Hier wordt gewerkt ja
Pff wat een prijzen ookquote:Op woensdag 28 mei 2014 11:12 schreef stbabylon het volgende:
Waarom is de nummer 1 DJ van de wereld zo duurZie ik een mooi affiche hangen voor een optreden in A'Dam 6-6... 65 euro, tuurlijk!
Omdat ie de nummer 1 is, en 65 euro voor een optreden is heel erg normaal tegenwoordig.quote:Op woensdag 28 mei 2014 11:12 schreef stbabylon het volgende:
Waarom is de nummer 1 DJ van de wereld zo duurZie ik een mooi affiche hangen voor een optreden in A'Dam 6-6... 65 euro, tuurlijk!
Zitten er nog wel 2 bij, en het is voor een goed doel, maar dan nog.quote:Op woensdag 28 mei 2014 11:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Omdat ie de nummer 1 is, en 65 euro voor een optreden is heel erg normaal tegenwoordig.
Geen vakantiegeld gehad?quote:Op woensdag 28 mei 2014 11:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zitten er nog wel 2 bij, en het is voor een goed doel, maar dan nog.
Maar goed, jammer, nu geen geld voor
Oh ok,maar dan nog moet 65 euro er wel vanaf kunnen vind ik als je ergens naartoe wilquote:Op woensdag 28 mei 2014 11:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wij krijgen dat eind juni. En dan nog hebben mijn verloofde en ik daar nu een ander doel voor
Helemaal waar, daarom gaan we morgen ook naar Dauwpop, vrijdag naar de Travolta's, over 2 weken naar Limp Bizkit en begin juli naar Madnesquote:Op woensdag 28 mei 2014 11:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh ok,maar dan nog moet 65 euro er wel vanaf kunnen vind ik als je ergens naartoe wil.
Ja, ik nog naar Pinkpop, Pearl Jam en de Stones op Werchterquote:Op woensdag 28 mei 2014 11:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Helemaal waar, daarom gaan we morgen ook naar Dauwpop, vrijdag naar de Travolta's, over 2 weken naar Limp Bizkit en begin juli naar Madnes
Maar jij gooit niet duizenden euro's tegen een bruiloft aanquote:Op woensdag 28 mei 2014 11:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, ik nog naar Pinkpop, Pearl Jam en de Stones op Werchter.
PP en Werchter incl hotel, met 2 verschillende chicks.
ik ookquote:
Correct, maar dan nog zou 65 euro me niet tegenhouden als ik iets echt zou willen zien.quote:Op woensdag 28 mei 2014 11:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maar jij gooit niet duizenden euro's tegen een bruiloft aan
Samequote:
Het komt welquote:Op woensdag 28 mei 2014 12:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Correct, maar dan nog zou 65 euro me niet tegenhouden als ik iets echt zou willen zien.
Omdat je dan niet het gezeik hebt van "ze heeft een kindquote:Op woensdag 28 mei 2014 12:07 schreef stbabylon het volgende:
Waarom is hier een markt voor?
http://www.alleenstaande-mamas.nl/Dating/Dating.aspx
Ja ok, maar een man die specifiek op zoek is naar een vrouw met kind(eren), zou ik niet vertrouwen...quote:Op woensdag 28 mei 2014 12:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Omdat je dan niet het gezeik hebt van "ze heeft een kind"
Het kan ook een alleenstaande vader zijn he.quote:Op woensdag 28 mei 2014 12:10 schreef stbabylon het volgende:
Ja ok, maar een man die specifiek op zoek is naar een vrouw met kind(eren), zou ik niet vertrouwen...
Daar is een tijd en een plek voor, en dat is niet in openbare gelegenheden.quote:Op woensdag 28 mei 2014 12:23 schreef Cue_ het volgende:
Het is een kind.. laat dat kind een kind zijn!!
hij mag thuis vast niet apenkooien, dus laat het hem!!quote:Op woensdag 28 mei 2014 12:26 schreef HeatWave het volgende:
Daar is een tijd en een plek voor, en dat is niet in openbare gelegenheden.
Nou ja, dat doen "we" dan ook meestal, maar het blijft bad-parenting...quote:Op woensdag 28 mei 2014 12:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
hij mag thuis vast niet apenkooien, dus laat het hem!!
Het ligt aan het kind. Heeft vast ADHD ofzoquote:Op woensdag 28 mei 2014 12:27 schreef HeatWave het volgende:
Nou ja, dat doen "we" dan ook meestal, maar het blijft bad-parenting...
Nee, het ligt aan de ouders, die hebben ODHD *ouders die hard doodmoeten"quote:Op woensdag 28 mei 2014 12:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het ligt aan het kind. Heeft vast ADHD ofzo
prima. Maar dan thuis of zoquote:Op woensdag 28 mei 2014 12:23 schreef Cue_ het volgende:
Het is een kind.. laat dat kind een kind zijn!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |