Ik heb het merendeel uit de US, ik lees liever in de taal waar het in geschreven isquote:
My little Specialquote:
Ik heb er eentje hier zitten, maar die in amsterdamquote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:19 schreef Ang3l het volgende:
Ik meestal ook, maar in NL kon je je er op abonneren via Junior press en dan kreeg je ze thuisgestuurd. We hadden geen comic zaakje in t dorp of zoNu heb ik er eentje op 100m afstand
Hoi Rhu Bee Bordeauxquote:
ik ben heel saai de laatste tijd hoorquote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:38 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik heb er eentje hier zitten, maar die in amsterdam
Ahh, hij is verhuist zie ik.
[..]
Hoi Rhu Bee Bordeaux
Dat kan maar de naam blijft leukquote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:41 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ben heel saai de laatste tijd hoor
Ik ookquote:Op woensdag 28 mei 2014 08:45 schreef rhubarbje het volgende:
Ik zou normaal al vrij zijn maar ik moet gewoon overwerken vanmiddag
Dat is helemaal klotequote:Op woensdag 28 mei 2014 09:25 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik moet donderdagavond/nacht werken. Anders had ik ook lekker vrijdag vrijgenomen en 4 dagen weekend.
Dan moet het wel een heel tof uitje zijn idd, ik heb er nooit problemen mee als het doordeweeks op een avond is zoals gisteren, maar om er een weekenddag voor op te geven moet het echt heel aanlokkelijk zijn.quote:Op woensdag 28 mei 2014 09:19 schreef rhubarbje het volgende:
Wij hebben er geloof ik binnenkort een op zaterdag
Maar dat gaat mij echt niet lukken hoor
Nee natuurlijk niet.quote:Op woensdag 28 mei 2014 09:25 schreef KomtTijd... het volgende:
Zijn donderdag de winkels eigenlijk gewoon open enzo?
Mwah, bij mij zijn de Jumbo en de AH wel gewoon open, die zijn echt altijd openquote:
Ja, zondagsopenstelling van supermarkten die normaal ook op zondag open zijn. Maar de rest niet.quote:Op woensdag 28 mei 2014 09:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, bij mij zijn de Jumbo en de AH wel gewoon open, die zijn echt altijd open.
Bij m'n vorige baan deden ze het vaak op zaterdag omdat dan de meeste mensen konden ivm werk.quote:Op woensdag 28 mei 2014 09:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan moet het wel een heel tof uitje zijn idd, ik heb er nooit problemen mee als het doordeweeks op een avond is zoals gisteren, maar om er een weekenddag voor op te geven moet het echt heel aanlokkelijk zijn.
Daar gaat het ook helemaal niet om! Het gaat om Jezus (of zo)!quote:Op woensdag 28 mei 2014 09:27 schreef KomtTijd... het volgende:
Godver. Een vrije dag waar je nog eens niets aan hebt dus ook.
Verder weet ik het niet, zou me ook weer niets verbazen als het gewoon allemaal open is, het is wel toeristenseizoenquote:Op woensdag 28 mei 2014 09:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, zondagsopenstelling van supermarkten die normaal ook op zondag open zijn. Maar de rest niet.
Nou ik kan ook gewoon nietquote:Op woensdag 28 mei 2014 09:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan moet het wel een heel tof uitje zijn idd, ik heb er nooit problemen mee als het doordeweeks op een avond is zoals gisteren, maar om er een weekenddag voor op te geven moet het echt heel aanlokkelijk zijn.
Die zijn ook wel 's avonds open, daar heb ik geen vrije dag voor nodig.quote:Op woensdag 28 mei 2014 09:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, bij mij zijn de Jumbo en de AH wel gewoon open, die zijn echt altijd open.
Binnenstad Amsterdam ws. wel, maar goed, dat is altijd openquote:Op woensdag 28 mei 2014 09:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Verder weet ik het niet, zou me ook weer niets verbazen als het gewoon allemaal open is, het is wel toeristenseizoen.
ja, dat moet je wel een beetje ruim van te voren aankondigen idd.quote:Op woensdag 28 mei 2014 09:28 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nou ik kan ook gewoon niet
Het is ook al over een week of 3 of zo? En ik heb nog steeds geen uitnodiging gezien.
Tot ik een mail of iets dergelijks krijg ga ik er vanuit dat het niet door gaat
Als je verwacht dat je werknemers op zaterdag kunnen moet je wel een beetje op tijd mailen lijkt mij?
Kan ik misschien Watch Dogs nog even op de kop tikkenquote:Op woensdag 28 mei 2014 09:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Binnenstad Amsterdam ws. wel, maar goed, dat is altijd open
Is je internet stuk?quote:Op woensdag 28 mei 2014 09:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kan ik misschien Watch Dogs nog even op de kop tikken.
Nee, dat niet, maar als ik dan toch legaal bezig ben, dan wil ik de PS4 disk gewoonquote:
Je kunt niet kopen en downloaden voor de PS4??quote:Op woensdag 28 mei 2014 09:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, dat niet, maar als ik dan toch legaal bezig ben, dan wil ik de PS4 disk gewoon.
Jawel, je kan hem ook gewoon uit de store halen, maar zoals ik zei, als ik dan toch legaal iets koop itt de PC-versie downloaden, dan wil ik er een doosje bijquote:Op woensdag 28 mei 2014 09:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je kunt niet kopen en downloaden voor de PS4??
Ik heb het nut van doosjes/cd's een paar jaar geleden helemaal teruggeschroefd naar 0. Toevallig tegelijkertijd met het moment dat ik alles legaal ben gaan doenquote:Op woensdag 28 mei 2014 09:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jawel, je kan hem ook gewoon uit de store halen, maar zoals ik zei, als ik dan toch legaal iets koop itt de PC-versie downloaden, dan wil ik er een doosje bij.
True, Wolvenstein heb ik ook gewoon uit de store gehaald.quote:Op woensdag 28 mei 2014 09:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb het nut van doosjes/cd's een paar jaar geleden helemaal teruggeschroefd naar 0. Toevallig tegelijkertijd met het moment dat ik alles legaal ben gaan doen
Doosjes en cd's kunnen stuk, liggen lang niet altijd voor het grijpen en nemen zinloos ruimte in, aangezien de hele inhoud eerst naar de HD wordt gepompt.
En vervolgens ben je tijdens het wachten op de download een avondje gaan stappen? 40.7GB, dacht dat ik gek werdquote:Op woensdag 28 mei 2014 09:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
True, Wolvenstein heb ik ook gewoon uit de store gehaald.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |