Boyaca moet op de dopinglijst!quote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:06 schreef Cavaliers het volgende:
Over de ademhaling van Quintana hoef je je geen zorgen te maken, dien kerel komt uit Boyaca. Daar is het zó hoog, die trekt naar Europa en hoeft hier niet eens te ademen.
JA HOOOOOORRRRRquote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Nairo Quintana. Dan ben je een heeele grote meneer. En deze grote meneer zegt: Senk joe. Was getekend. Goedemiddag. Chapeau, chapeau, chapeau.
Doe je Gert Jakobs na?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Nairo Quintana. Dan ben je een heeele grote meneer. En deze grote meneer zegt: Senk joe. Was getekend. Goedemiddag. Chapeau, chapeau, chapeau.
Daar gaat Quintana, jjaaaaaaaaaaaaaaaaa hoooooorrrrrrrrrquote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Johannes vermeer. Jij. Nu slechts toeschouwer, toch? Hij knikt. Jij, dus als omstander, nu een hele eerlijke vraag: De spanning is van je gezicht af te scheppen. Zie je dat zelf ook?quote:
Ja dat zie ik.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Johannes vermeer. Jij. Nu slechts toeschouwer, toch? Hij knikt. Jij, dus als omstander, nu een hele eerlijke vraag: De spanning is van je gezicht af te scheppen. Zie je dat zelf ook?
Het is gewoon zo'n nare baguettevreter.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:12 schreef Rudieh het volgende:
waarom haten jullie Rolland? ik haat 'm omdat ie Igor Anton een keer van de weg reed om bergpunten te pakken
De laatste keer dat Chamorro een goede koers heeft gereden is toch ook al even geleden.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:13 schreef Cavaliers het volgende:
Volgend jaar dus Quintana/Henao/Chamorro op 't podium in Parijs.
Anton reed ooit TD de hekken in om een etappe te winnen in Zwitserland of Romandië ofzo.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:12 schreef Rudieh het volgende:
waarom haten jullie Rolland? ik haat 'm omdat ie Igor Anton een keer van de weg reed om bergpunten te pakken
Op een foutje van de organisatie na, heb je niet veel gemistquote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:14 schreef Roceco het volgende:
net op tijd thuis, geen idee wat er aan de hand is, niettemin: gooo Wilco!
Eh nee, hij deed wel de deur dicht, maar reed 'm niet de hekken in.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:14 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Anton reed ooit TD de hekken in om een etappe te winnen in Zwitserland of Romandië ofzo.
Domineerde wel de Isard vorig jaar met 472. Had het nog wel willen zien in l'Avenir als hij niet gevallen was.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De laatste keer dat Chamorro een goede koers heeft gereden is toch ook al even geleden.
Jaquote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:15 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik val net in, maar waarom hoezo ligt Quintana 3 minuten voor op Uran? Hoe kan Uran hem zo ver hebben laten uitlopen? Was t van niet beter kunnen?
uran heeft langzaam gedaalt hoorde ik. En schijnt ziekjes te zijnquote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:15 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik val net in, maar waarom hoezo ligt Quintana 3 minuten voor op Uran? Hoe kan Uran hem zo ver hebben laten uitlopen? Was t van niet beter kunnen?
Afdaling Stelvio, als een dame naar benedenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:15 schreef Scorpion_17 het volgende:
Nee, achtervolgers met Majka, Uran en anderen zoals je nu zietquote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:15 schreef kanovinnie het volgende:
Hoe staat het er nu voor? Kelderman in de kopgroep?
Kelderman en co net zo goed als een dame gereden dan?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:16 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Afdaling Stelvio, als een dame naar beneden
Ah en caintana en hesjedal dus kopgroep. Thanksquote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:16 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Nee, achtervolgers met Majka, Uran en anderen zoals je nu ziet
Heeft natuurlijk weer de hele dag in het wiel van anderen geredenquote:
Kopwerk doen voor het AK van Quintana en hopen op de zegequote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:19 schreef kanovinnie het volgende:
Wat gaat Hesjedal doen.... Laat die colombiaan gaan en hang in zijn wiel!
Kelderman geeft geen fuck. Zo is Wilco.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:19 schreef Mansjester het volgende:
Jammer dat ze elke keer terugkomen bij Kelderman
Afdwingen dat hij de etappe mag hebben als hij er nog bij zit.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:19 schreef kanovinnie het volgende:
Wat gaat Hesjedal doen.... Laat die colombiaan gaan en hang in zijn wiel!
Maja dan zul je zien dat quintana er nog net stiekem overheen klapt op het eind.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:20 schreef OProg het volgende:
[..]
Afdwingen dat hij de etappe mag hebben als hij er nog bij zit.
Alsof die ooit bestaan heeft.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:20 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Tot zover de oorontsteking van Nairo.
Die dalen nu zelfsquote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:20 schreef Ferdii het volgende:
Beeld van leiders terwijl die rest op 14% fietst
De 'hongerklop' van Froome was traumatischer voor ons kijkers.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:20 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Tot zover de oorontsteking van Nairo.
Gewoon voor de top-5 gaan joh.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:21 schreef Van_Poppel het volgende:
Kelderman stelt hier z'n top 10 veilig.
Toennie voedsel van Porte kreeg in de tour?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:21 schreef Zelva het volgende:
[..]
De 'hongerklop' van Froome was traumatischer voor ons kijkers.
Hij zou beter kunnen door lef te tonenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:21 schreef Van_Poppel het volgende:
Kelderman stelt hier z'n top 10 veilig.
Heel Sky is een trauma voor ons kijkers.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:21 schreef Zelva het volgende:
[..]
De 'hongerklop' van Froome was traumatischer voor ons kijkers.
Kelderman luistertquote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:22 schreef Zelva het volgende:
Aru zit gewoon erg moeilijk. Als Kelderman nog wat heeft, moet ie gewoon gaan.
Behalve voor Sytnixquote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:23 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Heel Sky is een trauma voor ons kijkers.
Dat denk ik al vanaf het begin van de klim.quote:
Syntix is een trauma voor ons.quote:
Tis spannend. Kelderman ligt nu 3rde. Quintana en hesjedal voorop.quote:
Godverdomme geen etapezege?quote:
In deze vorm van Quintana en Uran had het ook wel later kunnen gebeuren hoor.quote:
Tot de finish.quote:
rolland er nog tussen toch?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:24 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Tis spannend. Kelderman ligt nu 3rde. Quintana en hesjedal voorop.
Natuurlijk niet, die trui is voor Quintana nu.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:25 schreef Pedroso het volgende:
Majka zal wel achter Kelderman aan gaan ivm witte trui.
Niet toch? Heb ik iig niets van meegekeken maar ik kijk nog niet zo lang.quote:
Zat net bij Hesjedal en Quintanaquote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:26 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Niet toch? Heb ik iig niets van meegekeken maar ik kijk nog niet zo lang.
Hij zag er op de steile stukken juist sterk uit vind ik. Misschien kan ie juist nog wat pakken....quote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:26 schreef Pedroso het volgende:
Laatste km zal wel afzien worden voor Wilco om nog voor te blijven.
Gaat nu al extra krachten verbruiken om voor te blijven, hopelijk houdt ie genoeg over.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:27 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Hij zag er op de steile stukken juist sterk uit vind ik. Misschien kan ie juist nog wat pakken....
Die gaat de Ronde van België winnen.quote:
Ik laat mij niet meer uit over dat spel.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:30 schreef Mansjester het volgende:
Kut, ik zie nu dat ik Kelderman heb verwijderd uit mn Tourcoach
Karmaquote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:30 schreef Mansjester het volgende:
Kut, ik zie nu dat ik Kelderman heb verwijderd uit mn Tourcoach
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |