Een aardige TV is 400 euro, een auto iets meer, denk ik.quote:Op woensdag 28 mei 2014 10:45 schreef wyccie het volgende:
[..]
Zo belangrijk vind ik het niet om daar zoveel geld aan te spenderen. De tv voldoet en ik heb nog zat dvd's.
Liever spaar ik voor een auto.
Ik kan er een testen, maar eens doen danquote:Op woensdag 28 mei 2014 12:20 schreef picodealion het volgende:
Weet ik niet uit eigen ervaring, maar collega's zijn er laaiend enthousiast over.
Ik weet wat dat soort spul kost. Wat wil je ermee zeggen dan?quote:Op woensdag 28 mei 2014 12:23 schreef Lemans24 het volgende:
Een aardige TV is 400 euro, een auto iets meer, denk ik.
Dat je met een bij elkaar gespaarde auto ook die TV al nagenoeg hebt. Paar procentjes extra.quote:Op woensdag 28 mei 2014 12:41 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik weet wat dat soort spul kost. Wat wil je ermee zeggen dan?
En je gaat geen vast geen nieuwe auto van 20.000 euro kopen, bedenk ik me.quote:Op woensdag 28 mei 2014 12:58 schreef wyccie het volgende:
Maar ik heb die auto nog niet. En ik wil ook wat geld achter de hand houden voor onderhoud, benzine en andere onvoorziene omstandigheden. En 400 euro vind ik nog best een behoorlijk bedrag.
Genoeg 18-jarigen die dat doen.quote:Op woensdag 28 mei 2014 13:23 schreef wyccie het volgende:
Precies. Als beginner gelijk een dure auto kopen.
Als een baasquote:
Nooit last vanquote:Op woensdag 28 mei 2014 14:30 schreef wyccie het volgende:
Wat kan mij die kinderen schelen.
Het is gewoon irritant dat je als bijrijder ook eruit moet als iemand van de achterbank eruit moet, of wanneer er iemand bij komt.
Als er feestjes zijn waarbij er ook gedronken kan worden dan blijf ik eigenlijk altijd slapen. Veel gezelliger ookquote:
Daarom heb ik een 5-deurs gekochtquote:Op woensdag 28 mei 2014 14:30 schreef wyccie het volgende:
Wat kan mij die kinderen schelen.
Het is gewoon irritant dat je als bijrijder ook eruit moet als iemand van de achterbank eruit moet, of wanneer er iemand bij komt.
Probeer je Wyccie nou in je auto te praten?quote:
sssttt!!quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:07 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Probeer je Wyccie nou in je auto te praten?
Dingen moet je nooit proberen te behalen of te doen, je moet ze gewoon doen verdorie!quote:Op woensdag 28 mei 2014 16:18 schreef Njosnavelin het volgende:
Heb ik gekregen
En eerst maar eens een rijbewijs proberen te halen.
Ja dat is waar. Ik stel het al 7 jaar uitquote:Op woensdag 28 mei 2014 16:19 schreef hornage het volgende:
[..]
Dingen moet je nooit proberen te behalen of te doen, je moet ze gewoon doen verdorie!
quote:Op woensdag 28 mei 2014 16:19 schreef hornage het volgende:
[..]
Dingen moet je nooit proberen te behalen of te doen, je moet ze gewoon doen verdorie!
dacht dat jij 26 wasquote:Op woensdag 28 mei 2014 16:29 schreef wyccie het volgende:
Ik was bijna 26 toen ik voor het eerst rijlessen nam.
Ah, dan ben jij mijn voorbeeld.quote:Op woensdag 28 mei 2014 16:29 schreef wyccie het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Cutaway_(filmmaking)quote:
Ik kan me er geen voor de geest halen. Tenminste niet in Ted die toch van Seth MacFarlane is.quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:03 schreef wyccie het volgende:
Hehe, ik begrijp het wel. Wel wat ik dacht. Het zijn die random vreemde takes waardoor je even uit de serie stapt.
Dreamscenes?quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:07 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik kan me er geen voor de geest halen. Tenminste niet in Ted die toch van Seth MacFarlane is.
happy Jezus gaat alsnog weg dag?quote:
quote:Op donderdag 29 mei 2014 11:29 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
happy Jezus gaat alsnog weg dag?
Oud...ik heb mijn lessen gratis gekregen op mijn 18/19de.quote:Op woensdag 28 mei 2014 16:29 schreef wyccie het volgende:
Heerlijk zo'n examen waar je alleen maar met ja of nee hoeft te antwoordenquote:Op donderdag 29 mei 2014 13:14 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Oud...ik heb mijn lessen gratis gekregen op mijn 18/19de.
Heerlijk! en toen had je niet uitgebreide theorielessen en daarna pas afrijden.
Eerst leren rijden,lessen volgen en dan afrijden,wat theoretische vragen beantwoorden in de auto,warme hand krijgen en horen dat je geslaagd was.
Goede vraag. Ik zou ermee stoppen, met heel die animatie.quote:Op donderdag 29 mei 2014 14:44 schreef Sands het volgende:
Wat is er de laatste jaren toch met animatie en taco's?![]()
Nee natuurlijk niet gekkie.quote:Op donderdag 29 mei 2014 14:54 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Goede vraag. Ik zou ermee stoppen, met heel die animatie.
The Lego Moviequote:Op donderdag 29 mei 2014 15:04 schreef dyonvbaal het volgende:
Wat is er met taco's dan? Ik kom ze nooit tegen
Het valt me niet opquote:Op donderdag 29 mei 2014 15:08 schreef Sands het volgende:
[..]
The Lego Movie
Despicable Me 2
Turbo
etc.
Die is grappigquote:
"Helpdesk voor ICT dummy's, u spreekt met hornage, zegt u het maar"quote:Op donderdag 29 mei 2014 18:47 schreef dyonvbaal het volgende:
Zijn er hier ICT'ers? Ja tochKan iemand me helpen?
Ik heb een memory leak, maar kan niet vinden waar ergens...quote:Op donderdag 29 mei 2014 19:18 schreef hornage het volgende:
[..]
"Helpdesk voor ICT dummy's, u spreekt met hornage, zegt u het maar"
"Hoe bedoelt u, ik heb een memory leak? Bent u vergeetachtig? Of gebeurt er iets met uw pc? een melding of iets dergelijks?"quote:Op donderdag 29 mei 2014 19:26 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik heb een memory leak, maar kan niet vinden waar ergens...
quote:Op donderdag 29 mei 2014 19:34 schreef hornage het volgende:
[..]
"Hoe bedoelt u, ik heb een memory leak? Bent u vergeetachtig? Of gebeurt er iets met uw pc? een melding of iets dergelijks?"
Buiten dat ik inderdaad vergeetachtig word, zal de leeftijd wel zijn. Loopt het geheugen van mijn computer jammer genoeg volledig vol waarna ik em opnieuw moet opstartenquote:Op donderdag 29 mei 2014 19:34 schreef hornage het volgende:
[..]
"Hoe bedoelt u, ik heb een memory leak? Bent u vergeetachtig? Of gebeurt er iets met uw pc? een melding of iets dergelijks?"
"Hoe weet u dat het geheugen volledig volloopt?"quote:Op donderdag 29 mei 2014 19:35 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Buiten dat ik inderdaad vergeetachtig word, zal de leeftijd wel zijn. Loopt het geheugen van mijn computer jammer genoeg volledig vol waarna ik em opnieuw moet opstarten
Never mind...quote:Op donderdag 29 mei 2014 19:37 schreef hornage het volgende:
[..]
"Hoe weet u dat het geheugen volledig volloopt?"
Ik wil serieus wel helpen, alleen hier kan ik nog niets meequote:
Hoe kom je erachter dat je geheugen vol loopt is nou niet bepaald de vraag waarmee je aangeeft dat je wil helpen. Taskmanager staat het geheugen op 90% nu dan niet omdat ik net opnieuw opgestart heb. Maar 38% begint ook alweer op te lopen.quote:Op donderdag 29 mei 2014 19:37 schreef hornage het volgende:
[..]
Ik wil serieus wel helpen, alleen hier kan ik nog niets mee
Welke Windows gebruik je?quote:Op donderdag 29 mei 2014 19:41 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Hoe kom je erachter dat je geheugen vol loopt is nou niet bepaald de vraag waarmee je aangeeft dat je wil helpen. Taskmanager staat het geheugen op 90% nu dan niet omdat ik net opnieuw opgestart heb. Maar 38% begint ook alweer op te lopen.
Alleen kan ik in taakbeheer niks zien over applicaties die te veel geheugen gebruiken. Die staan allemaal op de normale percentages. Maar intussen is er dus wel alweer 3GB aan geheugen weggesnoept door iets.
Nou heb ik een programma'tje geinstalleerd net. En daarin werd aangegeven dat alles in een non paged pool zit, maar ja dan kom ik nog niet verder
quote:Op donderdag 29 mei 2014 19:51 schreef hornage het volgende:
Als je kijkt in Task Manager bij processen dan kan je op de kolom Memory drukken. Alles wordt dan gesorteerd op Memory verbruik. Als het goed is zou je dan toch echt een proces moeten kunnen zien die flink wat aan het verbruiken is.
[ afbeelding ]
Wat bedoel je met gegevens binnenhalen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |