Ja, lijkt me gezellig.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:43 schreef dyonvbaal het volgende:
Wilde je binnenkort trouwens nog een keer afspreken Robby?
Wat is er met haar?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:55 schreef picodealion het volgende:
Waarom hebben jullie Beertje van Beers nog niet genoemd?
Kun je je computer niet aan je pc koppelen? Dan hoef je ze niet op je computer te kijkenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:41 schreef wyccie het volgende:
Ik kwam dit toevallig tegen. Lijkt me best gaaf. Alleen jammer dat ik geen films op de pc kijk.
https://mubi.com/
Daar draait Mortal Kombat nietquote:
Dat is wel een erg kort kabeltje.quote:Op woensdag 28 mei 2014 10:13 schreef hornage het volgende:
Oude tv's zijn met onderstaande kabel aan te sluiten op pc/laptop
[ afbeelding ]
Zo belangrijk vind ik het niet om daar zoveel geld aan te spenderen. De tv voldoet en ik heb nog zat dvd's.quote:Op woensdag 28 mei 2014 10:24 schreef picodealion het volgende:
Gewoon een fatsoenlijke tv met HDMI kopen en er een Chromecast stickje in stoppen. Superhandig.
35 euro, ken mensen die hem in het verleden gebruikt hebben.quote:Op woensdag 28 mei 2014 10:50 schreef picodealion het volgende:
Nieuwe tv hiervoor kopen snap ik dat je dat niet doet. Mocht je ooit wel een tv met HDMI hebben, Chromecast kost iets van 30 euro en is echt ideaal (zegt men, moet het zelf nog proberen). Je kan vanaf allerlei devices (pc, tablet, mobiel) videos en/of je hele scherm direct streamen naar je tv. Ga ik binnenkort eens kopen en mee pielen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |