Hij zei zelf toch dat hij zijn vriendin zou dumpen als ze niet binnen x aantal weken seks met elkaar hebben.quote:Op maandag 2 juni 2014 14:49 schreef dyonvbaal het volgende:
Zeg dat je ook niet aan seks en alcohol doet en je bent echt superieur aan iedereen...
Sorry... zo'n goed geheugen heb ik niet. Ik onthoud alleen de dingen die ik interessant vind. En Lemans hoort daar dan weer niet bij..quote:Op maandag 2 juni 2014 14:53 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hij zei zelf toch dat hij zijn vriendin zou dumpen als ze niet binnen x aantal weken seks met elkaar hebben.
Wel opletten, he.
Wat had er dan moeten staan?quote:
Ik had per ongeluk op de quote knop gedrukt en toen ik dat weg wilde halen drukte ik ip invoerenquote:
Weinig alcohol en veel seks.quote:Op maandag 2 juni 2014 14:49 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Wat ben jij toch de perfecte mens. Je gebruikt je tijd verstandig, blijft van drugs af. Zeg dat je ook niet aan seks en alcohol doet en je bent echt superieur aan iedereen...
Dat klopt, maar wie kan er nou nee tegen mij zeggen, als het zo ver is?quote:Op maandag 2 juni 2014 14:55 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Sorry... zo'n goed geheugen heb ik niet. Ik onthoud alleen de dingen die ik interessant vind. En Lemans hoort daar dan weer niet bij..
Dan d'r bij. Je kan van te voren natuurlijk veel zeggen, maar als het dan eindelijk zo ver is kan een mens toch heel snel veranderen
James Kondelik en Jon Kondelikquote:Op maandag 2 juni 2014 15:02 schreef dyonvbaal het volgende:
Wie verzint dit..
Airplane vs Volcano (2014) - IMDb
Dan moeten we inderdaad maar niet meer discussiëren, want als je met nummer één en drie al moeite hebt...quote:
GoT vandaagquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 2 juni 2014 18:00 schreef Sands het volgende:
[..]
GoT vandaaghet is maar goed dat je spoiler niks verklapt...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wilde eigenlijk zeggen, i feel the need to click your spoiler. Maar in de quote krijg je al te zien wat er achter de spoiler staat en ben ik blij dat ik niks lees
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
quote:Op maandag 2 juni 2014 18:00 schreef Sands het volgende:
[..]
GoT vandaagInderdaadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
Brrrr, misschien moet ik die ook nog maar eens herzien.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |