plat, melig, subtiel?quote:Op zondag 1 juni 2014 21:19 schreef Robby87 het volgende:
Weet iemand nog een leuke film, een komedie?
Top Secretquote:Op zondag 1 juni 2014 21:25 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Zoiets als The Naked Gun, Airplane! zou leuk zijn
Delivery man, al is dat geen naked gun humorquote:Op zondag 1 juni 2014 21:19 schreef Robby87 het volgende:
top secret: proto airplanequote:Op zondag 1 juni 2014 21:28 schreef Robby87 het volgende:
Thanks guys, hmmm... misschien ga ik Airplane! nog eens kijken... is alweer een tijdje geleden
Nee, maar ben hem nu aan het downloadenquote:Op zondag 1 juni 2014 21:33 schreef DragonFodder het volgende:
dat je Top Secret moet gaan kijken. Of heb je die al ooit gezien?
Dezelfde humor als Airplane, maar dan gesitueerd in de 2e wereldoorlogquote:Op zondag 1 juni 2014 21:33 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Nee, maar ben hem nu aan het downloaden, zag dat het van dezelfde regisseur was.
Toppiequote:Op zondag 1 juni 2014 21:34 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Dezelfde humor als Airplane, maar dan gesitueerd in de 2e wereldoorlog
quote:
quote:Op zondag 1 juni 2014 22:10 schreef DragonFodder het volgende:
volgens mij is dat alleen watchable als je net zo stoned bent als Green was toen hij dit bedacht. en schreef. en filmde.
Ah,zo. Druk baasje welquote:Op maandag 2 juni 2014 08:00 schreef picodealion het volgende:
Ik snap nu je verwarring DF, Davis speelt 2 rollen in HP. Ik dacht dat 'ie alleen Griphook speelde, en dat die professor een andere dwerg was.
De 100-jarige Man die uit het Raam Klom en Verdween.quote:Op zondag 1 juni 2014 21:19 schreef Robby87 het volgende:
Oh, dat is een andere categorie...quote:Op zondag 1 juni 2014 21:25 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Zoiets als The Naked Gun, Airplane! zou leuk zijn
Stoned zijn is ook weer zoiets...quote:Op zondag 1 juni 2014 22:10 schreef DragonFodder het volgende:
volgens mij is dat alleen watchable als je net zo stoned bent als Green was toen hij dit bedacht. en schreef. en filmde.
Wat ben jij toch de perfecte mens. Je gebruikt je tijd verstandig, blijft van drugs af. Zeg dat je ook niet aan seks en alcohol doet en je bent echt superieur aan iedereen...quote:Op maandag 2 juni 2014 11:09 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Stoned zijn is ook weer zoiets...
net als TV, zonde van je tijd.
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |