Wel minder steil dan Gavia en Stelvio.quote:
46 haarspeldbochten noem ik niet echt overzichtelijk.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:38 schreef BlaZ het volgende:
Overigens is deze afdaling wel te doen, steil maar overzichtelijk.
Als ik Ricco ben is hij Tankink.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:41 schreef Kun-Aguero het volgende:
Ik vind Cavaliers wat weghebben van Jens Voigt.
Je ziet de weg na de bocht links of rechts van je, dan weet je dat er zo'n bocht gaat komen..quote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:40 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
46 haarspeldbochten noem ik niet echt overzichtelijk.
Klopt:quote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wel minder steil dan Gavia en Stelvio.
Gesink had hier gewonnenquote:
Haarspeldbochten maakt het juist overzichtelijk.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:40 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
46 haarspeldbochten noem ik niet echt overzichtelijk.
Op dit plaatje lijkt hij helemaal niet steil.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:42 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Klopt:
[ [url=http://images2.gazzettaobjects.it/Giroditalia/2014/images/tappa/tappa_16_S06.jpg?v=%3C!--%20[an%20error%20occurred%20while%20processing%20this%20directive]%20%20--%3E]afbeelding[/url] ]
Ik vind mijzelf meer een type Henao.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als ik Ricco ben is hij Tankink.
Sergio of Sebastian?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:42 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Ik vind mijzelf meer een type Henao.
Komt vooral door die stukjes vals plat...maar desondanks toch nog 6.3% gemiddeld.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Op dit plaatje lijkt hij helemaal niet steil.
Hij wachtte op de top om rustig eten aan te pakken en zijn jasje te veranderen. De rest reed wel gewoon door.quote:
Ze doen het er een beetje om.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:44 schreef heywoodu het volgende:
Renaat en José zijn het ook echt NOOIT met elkaar eens zeg, ongelooflijk
"Deze maatregel blabla"
"Dit is geen maatregel"
"Dit is wel een maatregel!"
Even een plaatje van Simoni om dit forum op te vrolijken.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:42 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dan ben ik Piepoli, jij en ik staan - of in dit geval fietsen - altijd zij aan zij.
Dat noem ik niet het peloton verlaten. Het halve peloton stopte daar of reed rustig naar beneden om een jasje aan te doen.quote:
Vooral Renaat.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ze doen het er een beetje om.
Beetje toneelspel idd. Als José straks boos wegloopt, dan pas neem ik hem serieus.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ze doen het er een beetje om.
Renaat > Josequote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:44 schreef heywoodu het volgende:
Renaat en José zijn het ook echt NOOIT met elkaar eens zeg, ongelooflijk
"Deze maatregel blabla"
"Dit is geen maatregel"
"Dit is wel een maatregel!"
Die valpartijquote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:47 schreef Cavaliers het volgende:
Uran is een werelddaler, weten ze in Duitsland alles van.
Hebben we op het WK ook nogmaals gezienquote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:47 schreef Cavaliers het volgende:
Uran is een werelddaler, weten ze in Duitsland alles van.
Renaat is degene die meer van de feitjes enzo is. En die het over radio corsa en apripista en fugitivi en ultimo chilometro heeft.quote:
quote:Andy Schleck just abandoned watching the stage.
quote:
!quote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:22 schreef Bismarck het volgende:
[ afbeelding ]
Who? Uran? OPQS? Evans? We don't take orders from anybody.
![]()
![]()
Nick is de persoon die er als een echte Nick uitziet. Simon ziet er uit als een echte Simonquote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:50 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat heb ik altijd met Nick en Simon
Toch een beetje dom om te stoppen op de top. Hoewel Kelderman überhaupt niet zo'n fenomeen is in de afdaling.quote:
Op Uran ja. Zal ie gevallen zijn ? Lijkt me sterk dat ie zoveel verloren heeft (ook op groep Quintana).quote:
Sporza meldt nu dat de koerscommisaris meldt dat er geen neutralisatie is. Uran en Kelderman zijn helemaal weg dus.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:54 schreef Momo... het volgende:
Misschien doet Uran rustig vanwege de 'neutralisatie"?
Dit is Renaatquote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:51 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Nick is de persoon die er als een echte Nick uitziet. Simon ziet er uit als een echte Simon
Net op Britse Eurosport vertellen ze: er stond een bericht op de Giro-twitter over neutralisatie. Die schijnt echter verwijderd te zijn nadat de renners dat gewoon negeerden.quote:
Mooi dusquote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:55 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Volgens de jury dus niet, maar volgens de officiele twitter van de organisatie wel.
Echt bizar, zelfs Radio Corsa noemde het een tijd geleden...quote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:55 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Volgens de jury dus niet, maar volgens de officiele twitter van de organisatie wel.
Het is hier ook nergens voor nodig. Anders zou men bij regen alle afdalingen moeten neutraliseren.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:55 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Zit toch bij groep Uran (of daar vlak achter) ?quote:
Uran op 2 minuten van de groep Quintanaquote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:56 schreef thettes het volgende:
Kan iemand een korte situatieschets geven? Of is het te complex?
Te chaotisch denk ik eerder.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:56 schreef thettes het volgende:
Dat lijkt me ook.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:57 schreef Momo... het volgende:
Misschien is er bij sommige teams wel omgeroepen doe maar rustig aan vanwege de neutralisatie.
twitter:giroditalia twitterde op dinsdag 27-05-2014 om 15:57:01Wrong communication: no neutralization for the descent from the Passo dello Stelvio. Sorry for the wrong information. #giro reageer retweet
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:55 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dit is Renaat![]()
http://www.sporza.be/cm/s(...)ordenschat-Italiaans
En Kelderman zit bij Uran? En Evans zit wel vooraan?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:57 schreef Jason22 het volgende:
[..]
Uran op 2 minuten van de groep Quintana
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:57 schreef Blik het volgende:
twitter:giroditalia twitterde op dinsdag 27-05-2014 om 15:57:01Wrong communication: no neutralization for the descent from the Passo dello Stelvio. Sorry for the wrong information. #giro reageer retweet
Rolland, voor zover je dat als klassementsrenner kunt beschouwen.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:58 schreef Momo... het volgende:
Welke klassementrenners zitten er nou bij Quintana?
Sorry.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:57 schreef Blik het volgende:
Zag ook een paar Astana's er vlak achter dus Aru zal er ook wel bijzitten.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:58 schreef Momo... het volgende:
Welke klassementrenners zitten er nou bij Quintana?
Er zou een neutralisatie zijn in de afdaling van de Stelvio. Quintana/Rolland gingen toch koersen, terwijl Kelderman/Uran rustig aandeden (Kelderman zelfs even stopte op de top om te eten). Nu blijkt er ineens geen neutralisatie meer(officiële twitter van de Giro heeft de tweet over neutralisatie verwijderd). Gevolg, Kelderman/Uran rijden op meer dan 2 minuten achterstand van de andere favorieten.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:56 schreef thettes het volgende:
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:57 schreef Blik het volgende:
Staat 8e...gewoon klassementsrenner dus.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:58 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Rolland, voor zover je dat als klassementsrenner kunt beschouwen.
Peleton uit elkaar gevallen, sommigen lijken zich wat van de neutralisatie aan te trekken (zoals Uran en Kelderman) anderen koersen gewoon door, Cataldo rijdt als een malle voorop in zijn eentje alsof de weg droog is en de zon schijnt. Rolland zit met Quintana op een goede minuut van hem, Kelderman met Uran daar een minuut of twee achter.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:56 schreef thettes het volgende:
Serieus, ik zou direct de Giro uitstappen als ik een klassementsrenner was. Competitie-vervalsingquote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:59 schreef Max23 het volgende:
[..]
Er zou een neutralisatie zijn in de afdaling van de Stelvio. Quintana/Rolland gingen toch koersen, terwijl Kelderman/Uran rustig aandeden (Kelderman zelfs even stopte op de top om te eten). Nu blijkt er ineens geen neutralisatie meer(officiële twitter van de Giro heeft de tweet over neutralisatie verwijderd). Gevolg, Kelderman/Uran rijden op meer dan 2 minuten achterstand van de andere favorieten.
Genot.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:57 schreef Blik het volgende:
Waarschijnlijk dan iedereen zelfde tijd ?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:00 schreef Pedroso het volgende:
Benieuwd naar het werkelijke verhaal. Als sommige ploegen (OPQS ?) hun renners heeft medegedeeld dat er neutralisatie is en dat andere ploegen vol zijn gegaan dan krijgt dit nog een staart.
Zal weinig veranderen aan de uitslag.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:00 schreef Pedroso het volgende:
Benieuwd naar het werkelijke verhaal. Als sommige ploegen (OPQS ?) hun renners heeft medegedeeld dat er neutralisatie is en dat andere ploegen vol zijn gegaan dan krijgt dit nog een staart.
Wel als de Giro dit officieel heeft medegedeeld en later weer heeft ingetrokken.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:01 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Zal weinig veranderen aan de uitslag.
Die deden even rustig een jasje aan, niet zo gek om daarvoor te stoppen. Met die wind en kou is dat rijdend niet evident.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:01 schreef Mykonos het volgende:
Als je al die renners zag stoppen bovenaan, die moeten idd wel doorgekregen hebben dat er een neutralisatie was. Als Quintana hier de Giro wint
Net als in Fifa 2000quote:
Volgens Jose snap jij er helemaal niets van.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:02 schreef Mani89 het volgende:
Ze mogen in de Giro helemaal niet klagen, ik ben net door de ergste plensregen ooit gereden. Ik ben wel goed nat zeg, bohh echt goed nat.
Klopt, maar als je weet dat er hard gekoerst gaat worden doe je dat niet als klassementsrenner, als er echter sprake is van neutralisatie kan je dat rustig even doen.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:02 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Die deden even rustig een jasje aan, niet zo gek om daarvoor te stoppen. Met die wind en kou is dat rijdend niet evident.
Koersradio zal hier leidend in zijn, toch niet de twitter van de Giro organisatie?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:02 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Wel als de Giro dit officieel heeft medegedeeld en later weer heeft ingetrokken.
Hesjedalquote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:03 schreef Pedroso het volgende:
Wie buiten Rolland is een bedreiging voor Kelderman zijn top 10 plek ? Niemand verder toch ?
Kiserlovskiquote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:03 schreef Pedroso het volgende:
Wie buiten Rolland is een bedreiging voor Kelderman zijn top 10 plek ? Niemand verder toch ?
Hesjedalquote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:03 schreef Pedroso het volgende:
Kiserlovskiquote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:03 schreef Pedroso het volgende:
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:03 schreef thettes het volgende:
[..]
Volgens Jose en Patrick Lefevere snap jij er helemaal niets van.
Koersradio heeft het ook gemeld, hoorde het Sporza zeggen en zag het ook op Twitter staan dat Radio Corsa het heeft vermeldtquote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:04 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Koersradio zal hier leidend in zijn, toch niet de twitter van de Giro organisatie?
Hesjedal zit ruim twee minuten voor Kelderman op het moment en is dus een gevaar, die staat op 2.40 afstand.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:03 schreef Pedroso het volgende:
Jaquote:
Volgens mij wel meer.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:05 schreef Van_Poppel het volgende:
Wie zijn er trouwens allemaal met Quintana mee?
Evans, Pozzo, Uran en Majka vgls mij niet.
Ok dat wist ik niet zeker, dan maakt de Giro zich belachelijk en ongeloofwaardig.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:05 schreef Blik het volgende:
[..]
Koersradio heeft het ook gemeld, hoorde het Sporza zeggen en zag het ook op Twitter staan dat Radio Corsa het heeft vermeldt
Volgens mij alleen Rolland + Hesjedal en allebei een knecht.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:05 schreef Van_Poppel het volgende:
Wie zijn er trouwens allemaal met Quintana mee?
Evans, Pozzo, Uran en Majka vgls mij niet.
Majka reed volgens mij achter Uran.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:06 schreef Pedroso het volgende:
Ben ook benieuwd wat er nog tussen de groep Quintana en groep Uran rijdt. Volgens mij zouden dat o.a. Aru en Majka moeten zijn
Op een bierfietsquote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:07 schreef baggerbaas het volgende:
Hoe zou Wiggins hier naar beneden zijn gereden?
In de auto gestapt en beneden afgezet.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:07 schreef baggerbaas het volgende:
Hoe zou Wiggins hier naar beneden zijn gereden?
+ die van Neri Sottoliquote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Quintana, Izagirre, Hesjedal en Rolland vormen volgens mij een groepje.
entwitter:mrconde twitterde op dinsdag 27-05-2014 om 15:59:00Radio Corsa clearly stated the descent would be neutralized. @giroditalia Twitter account wrote the same thing. Tweet now deleted. #giro reageer retweet
twitter:daniellloyd1 twitterde op dinsdag 27-05-2014 om 15:19:49Confirmation coming over race radio, race will be neutralised on the descent of the Stelvio. reageer retweet
2 minuten erachterquote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:07 schreef Pedroso het volgende:
Groep Uran zou toch veel tijd moeten kunnen goed maken dit stuk.
Kost natuurlijk wel vrachtladingen kracht.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:07 schreef Pedroso het volgende:
Ja, maar dat kost een energie die je niet kwijt wilt voor de eindklim. Ben heel benieuwd naar het verhaal van Kelderman en Uran!quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:07 schreef Pedroso het volgende:
Hij staat nog steeds op een Stelvio een hele brunch te eten.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:08 schreef Pedroso het volgende:
Wel te hopen dat Kelderman ondertussen in de groep Uran zit.
Zit die er ook voor dan?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Quintana, Hesjedal, Kiserlovski en Rolland doen een zaak.
Tevens ben ik bang voor Buren.
Ik hoop op vuurwerk op de laatste klim, tot nu toe valt het wat dat betreft tegen.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:10 schreef Van_Poppel het volgende:
Voordeel is iig wel dat alle knechten nu moeten werken...op de slotklim is het dus man tegen man.
twitter:TrekFactory twitterde op dinsdag 27-05-2014 om 16:03:48#Giro Word is the descent was neutralized. Real word is descent was never neutralized. Will let u know @kiserlovski situation when we know. reageer retweet
Bedankt RAIquote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Een virtuele stand. Dat is echt fantastisch.
Jij vindt dit tegenvallen?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:11 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik hoop op vuurwerk op de laatste klim, tot nu toe valt het wat dat betreft tegen.
Al ben ik blij dat we sowieso beelden hebben
quote:
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:14 schreef Pedroso het volgende:
Mwahjhwkjhdskjhskjdhasdkjhasdkjhaskjdfhaskjfhkjasdfhkjfhdskj.
Tot zover info over de neutralisatie.
Mwah, qua demarrages enzo wel ja. Heb volgens mij geen aanval gezienquote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:13 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Jij vindt dit tegenvallen?
Lekker spektakel dit met fantastische beelden...
twitter:Vaughters twitterde op dinsdag 27-05-2014 om 16:09:29Once again, cycling fails to protect it's own athletes. Finance and interests precede riders' well being. reageer retweet
De koekwaus die dit bedacht heeft verdient een hengst op z'n kokosnoot.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:13 schreef Konijnenjager het volgende:
Ik mis mijn Maarten Ducrot pseudo-duiding op twitter :/
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:14 schreef Pedroso het volgende:
Mwahjhwkjhdskjhskjdhasdkjhasdkjhaskjdfhaskjfhkjasdfhkjfhdskj.
Tot zover info over de neutralisatie.
Vlaams is ook zijn moedertaal he.quote:
Ik zag de renners fietsen. Hun benen en armen ingepakt. Met trillende vingers reden ze door de sneeuw naar beneden. Met gevaar voor eigen leven daalden ze af. Ik vond het verschrikkelijk. Had ontzettend met de renners te doen.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
Thijs Zonneveld gaat een column schrijven over de Niet bestaande neutralisatie, 100 procent.
Nee, dat verschil is nog iets meer dan een minuutje ondertussen dacht ik. Leek erop dat Quintana even inhield.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:16 schreef Felagund het volgende:
Was even weg, wat een chaos, Quintana ligt dus met Rolland 2 minuten voor op Uran?
Scheelt wel dat Kelderman niet vooraan rijdt, dan hoeft ie hem echt ook niet te noemen.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik zag de renners fietsen. Hun benen en armen ingepakt. Met trillende vingers reden ze door de sneeuw naar beneden. Met gevaar voor eigen leven daalden ze af. Ik vond het verschrikkelijk. Had ontzettend met de renners te doen.
Zo, heeft ie vast z'n begin te pakken.
Een lawine van renners daalde neder.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik zag de renners fietsen. Hun benen en armen ingepakt. Met trillende vingers reden ze door de sneeuw naar beneden. Met gevaar voor eigen leven daalden ze af. Ik vond het verschrikkelijk. Had ontzettend met de renners te doen.
Zo, heeft ie vast z'n begin te pakken.
'Met klotsende oksel op de bank, tijdens het aanschouwen van die mannen die onder een laag sneeuw op hun helm en met bevroren handen zich in de afdaling stortten. 'Dit kan je hun moeders toch niet aan doen' dacht ik, hoe moet de moeder van de Renner die Niet Bestaat zich nu voelen?'quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
Thijs Zonneveld gaat een column schrijven over de Niet bestaande neutralisatie, 100 procent.
Voorzover bekend welquote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:17 schreef Timmy_Turner het volgende:
Iemand enig idee waar die (kelderman) zit? Zit die bij Uran in die grote groep?
twitter:thijszonneveld twitterde op dinsdag 27-05-2014 om 16:17:51Dus een niet-geneutraliseerde geneutraliseerde afdaling gaat de Giro beslissen. #circus reageer retweet
hij leest meequote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:18 schreef Crocmaz het volgende:
twitter:thijszonneveld twitterde op dinsdag 27-05-2014 om 16:17:51Dus een niet-geneutraliseerde geneutraliseerde afdaling gaat de Giro beslissen. #circus reageer retweet
illuminatiequote:
quote:
Tja, naar de ploegleiders is niets gecommuniceerd volgens de ploegleider van Lotto. Dat lijkt me iets relevanter dan een tweet.quote:
Marc (Oh Marc)quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:21 schreef Max23 het volgende:
Goos rijdt mee op kop bij de groep Uran.
Goos is echt goed vandaag
Betekent dus dat Kelderman er ook bijzit.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:21 schreef Max23 het volgende:
Goos rijdt mee op kop bij de groep Uran.
Goos is echt goed vandaag
Die kans is best wel groot ja.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:22 schreef mincemeat het volgende:
Als Goos meerijdt dan rijdt Keldergod ook wel in dat groepje, toch?
Klopt, dat lijkt me ook.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:21 schreef wimderon het volgende:
[..]
Tja, naar de ploegleiders is niets gecommuniceerd volgens de ploegleider van Lotto. Dat lijkt me iets relevanter dan een tweet.
Nee Goos is voor zijn eigen klassement aan het rijden.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:22 schreef mincemeat het volgende:
Als Goos meerijdt dan rijdt Keldergod ook wel in dat groepje, toch?
Volgens de jury ook niet.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:22 schreef Ericr het volgende:
[..]
Volgens wimderon was er helemaal geen neutralisatie
inkoppertjequote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
Werkenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:24 schreef Blik het volgende:
Uiteraard ga ik de finish weer missen vandaag
Misschien nog een extra metafoortje/BN'er-referentie ertegenaan. Pantani had het niet kunnen wegsnuiven, een natte droom voor Kluun, zoiets?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Wilco wilde meteen naar huis. Op zulke wegen had hij niet willen fietsen. De ene helft van de etappe was besneeuwd en tot mijn verbazing was de andere helft ook in het wit gehuld. De ondergrond was asfalt. Als er geen auto voor hen uitreed, hadden ze niet geloofd dat het een autoweg was.
Haha, ik ook, zit ik verdorie in de treinquote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:24 schreef Blik het volgende:
Uiteraard ga ik de finish weer missen vandaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |