Wel minder steil dan Gavia en Stelvio.quote:
46 haarspeldbochten noem ik niet echt overzichtelijk.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:38 schreef BlaZ het volgende:
Overigens is deze afdaling wel te doen, steil maar overzichtelijk.
Als ik Ricco ben is hij Tankink.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:41 schreef Kun-Aguero het volgende:
Ik vind Cavaliers wat weghebben van Jens Voigt.
Je ziet de weg na de bocht links of rechts van je, dan weet je dat er zo'n bocht gaat komen..quote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:40 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
46 haarspeldbochten noem ik niet echt overzichtelijk.
Klopt:quote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wel minder steil dan Gavia en Stelvio.
Gesink had hier gewonnenquote:
Haarspeldbochten maakt het juist overzichtelijk.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:40 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
46 haarspeldbochten noem ik niet echt overzichtelijk.
Op dit plaatje lijkt hij helemaal niet steil.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:42 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Klopt:
[ [url=http://images2.gazzettaobjects.it/Giroditalia/2014/images/tappa/tappa_16_S06.jpg?v=%3C!--%20[an%20error%20occurred%20while%20processing%20this%20directive]%20%20--%3E]afbeelding[/url] ]
Ik vind mijzelf meer een type Henao.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als ik Ricco ben is hij Tankink.
Sergio of Sebastian?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:42 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Ik vind mijzelf meer een type Henao.
Komt vooral door die stukjes vals plat...maar desondanks toch nog 6.3% gemiddeld.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Op dit plaatje lijkt hij helemaal niet steil.
Hij wachtte op de top om rustig eten aan te pakken en zijn jasje te veranderen. De rest reed wel gewoon door.quote:
Ze doen het er een beetje om.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:44 schreef heywoodu het volgende:
Renaat en José zijn het ook echt NOOIT met elkaar eens zeg, ongelooflijk
"Deze maatregel blabla"
"Dit is geen maatregel"
"Dit is wel een maatregel!"
Even een plaatje van Simoni om dit forum op te vrolijken.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:42 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dan ben ik Piepoli, jij en ik staan - of in dit geval fietsen - altijd zij aan zij.
Dat noem ik niet het peloton verlaten. Het halve peloton stopte daar of reed rustig naar beneden om een jasje aan te doen.quote:
Vooral Renaat.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ze doen het er een beetje om.
Beetje toneelspel idd. Als José straks boos wegloopt, dan pas neem ik hem serieus.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ze doen het er een beetje om.
Renaat > Josequote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:44 schreef heywoodu het volgende:
Renaat en José zijn het ook echt NOOIT met elkaar eens zeg, ongelooflijk
"Deze maatregel blabla"
"Dit is geen maatregel"
"Dit is wel een maatregel!"
Die valpartijquote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:47 schreef Cavaliers het volgende:
Uran is een werelddaler, weten ze in Duitsland alles van.
Hebben we op het WK ook nogmaals gezienquote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:47 schreef Cavaliers het volgende:
Uran is een werelddaler, weten ze in Duitsland alles van.
Renaat is degene die meer van de feitjes enzo is. En die het over radio corsa en apripista en fugitivi en ultimo chilometro heeft.quote:
quote:Andy Schleck just abandoned watching the stage.
quote:
!quote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:22 schreef Bismarck het volgende:
[ afbeelding ]
Who? Uran? OPQS? Evans? We don't take orders from anybody.
![]()
![]()
Nick is de persoon die er als een echte Nick uitziet. Simon ziet er uit als een echte Simonquote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:50 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat heb ik altijd met Nick en Simon
Toch een beetje dom om te stoppen op de top. Hoewel Kelderman überhaupt niet zo'n fenomeen is in de afdaling.quote:
Op Uran ja. Zal ie gevallen zijn ? Lijkt me sterk dat ie zoveel verloren heeft (ook op groep Quintana).quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |