jezus, wat klote johquote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Gister te horen gekregen. per 1 juli
wie?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:48 schreef Royco1 het volgende:
Hij is niet eens grappig met schelden.
Wat een faler.
Zaterdag?quote:
Haiquote:
scorp moet z'n kop houden.quote:
Dat dat niet zo makkelijk gaat?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:52 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wat houdt je tegen om iemand te zoeken?
okequote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat dat niet zo makkelijk gaat?
Meestal is het toch gewoon 'hoi daten?' simpeler kan haast nietquote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat werkt toch alleen maar in films manquote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:53 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Meestal is het toch gewoon 'hoi daten?' simpeler kan haast niet
En eerst nog iemand vinden waarmee je die klik voelt, die je aantrekkelijk genoeg vind, om überhaupt mee te daten?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:53 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Meestal is het toch gewoon 'hoi daten?' simpeler kan haast niet
Uiteraard, als een echt fokker jwtz!quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Gewoon lekker op de zolderkamer blijven.
Ik heb hier net anders een date gefixt hoor.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat werkt toch alleen maar in films man
Ik heb mijn laptop 5 minuten alleen gelaten en ik was in een relatie met "VA's rechterhand"quote:
Ja maar jij bent een vrouw hequote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:55 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik heb hier net anders een date gefixt hoor.
Zou me verbazen.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:44 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Misschien komt er wel iets heel positiefs uit
Gelukkig niet. Er staat duidelijk bij dat ik een vrouw zoek. Maar ik wil nu wel weten wie dat geweest is aangezien de beschrijving vrij aardig klopt.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:45 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
wie weet is het wel een homosite
Geen idee, ik weet niet wie het geweest is. Maar het moet iemand zijn die me vrij goed kent aangezien de beschrijving goed klopt en er een foto bij staat die afgeschermd is op mijn facebook.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
Klinkt echt als een pubergrap. Zijn het wel echte vrienden?
Ja dan moet je zoeken! Hoewel dat ook niet schijnt te werken geloof ik, lastig allemaalquote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En eerst nog iemand vinden waarmee je die klik voelt, die je aantrekkelijk genoeg vind, om überhaupt mee te daten?Das een stuk lastiger.
Jaquote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:56 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja dan moet je zoeken! Hoewel dat ook niet schijnt te werken geloof ik, lastig allemaal
Waarom dat? Je weet toch nooit wat er op je pad komtquote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:56 schreef yats het volgende:
[..]
Zou me verbazen.
[..]
Gelukkig niet. Er staat duidelijk bij dat ik een vrouw zoek. Maar ik wil nu wel weten wie dat geweest is aangezien de beschrijving vrij aardig klopt.
[..]
Geen idee, ik weet niet wie het geweest is. Maar het moet iemand zijn die me vrij goed kent.
Bij mannen werkt dat toch niet joh.quote:
Ik ook, maar of het een succes word als je nog steeds een crush hebt?quote:
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:57 schreef yats het volgende:
[..]
Ik ook, maar of het een succes word als je nog steeds een crush hebt?
Ik wil al mijn vrienden wel even aanspreken of ze voor jou ook overal profielen aan kunnen makenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat is toch ook de bedoeling ervan, niet dat je meteen gaat trouwen met diegene maar hopelijk iemand tegenkomt waarbij je die crush dan ook weer hebt.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:57 schreef yats het volgende:
[..]
Ik ook, maar of het een succes word als je nog steeds een crush hebt?
Nee, ik doe niet aan datingsites.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:58 schreef yats het volgende:
[..]
Ik wil al mijn vrienden wel even aanspreken of ze voor jou ook overal profielen aan kunnen makenWie weet ontdek ik dan wie het bij mij was.
Hoe vraag jij het dan?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
Is het eigenlijk normaal om te vragen: Wil je met me daten?
Daar zou ik dan eerlijk gezegd best om kunnen lachen als me zoiets zou gebeuren. Toen ik nog in mijn eerste studentenhuis woonde haalde we dat soort geintjes continu over en weer met elkaar uit.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb mijn laptop 5 minuten alleen gelaten en ik was in een relatie met "VA's rechterhand"
Ik had het niet gezien en het stond er 2 weken.
Shit happens
hallo, ik ga haar toch niet belazeren we hebben het over Fas.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Bij mannen werkt dat toch niet joh.
Maar laat ik eens de spreekwoordelijke proef op de som nemen dan.
Hey, daten?
Ja! als het mooi weer isquote:
+1quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, ik doe niet aan datingsites.
Nee dat is niet stom.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zullen we ergens wat gaan drinken?
of is dat ook stom
Goed punt, ik zou Fas ook niet durven belazeren.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:59 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
hallo, ik ga haar toch niet belazeren we hebben het over Fas.
Kan, ligt aan de context van de rest van het gesprek denk ik en de persoon.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
Is het eigenlijk normaal om te vragen: Wil je met me daten?
Ja, dat was inderdaad wel m'n insteek. ^^quote:
Ik vraag niet. Ik word gevraagd.quote:
Telefoon gesnatched, ik had allemaal matches met mannen op tinder. Z hadden ook mijn nummers aan matches gegeven.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:59 schreef yats het volgende:
[..]
Daar zou ik dan eerlijk gezegd best om kunnen lachen als me zoiets zou gebeuren. Toen ik nog in mijn eerste studentenhuis woonde haalde we dat soort geintjes continu over en weer met elkaar uit.
Je beschouwd het toch niet als een date he als we naar comic con gaan?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vraag niet. Ik word gevraagd.
Maar moet je het zo direct vragen, of is vragen iets te gaan doen samen al genoeg ondertoon om te daten?
wie zegt dat dit stom is danquote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh nou dan ligt dat iig niet aan mij![]()
En anders doen we wel als ofquote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, dat was inderdaad wel m'n insteek. ^^
Precies.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Goed punt, ik zou Fas ook niet durven belazeren.
Dat is niet voldoende van op vakantie te gaanquote:
Uh, nee hongerquote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:40 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Als je te lang niet eet krijg je toch ook last?
Da's wel logisch ja, maar wel klotequote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Haar werk gaat inkorten, ze moet zoveel mogelijk ouderschapsverlof op gaan nemen waardoor ze maar 10 uur per week gaat werken
Wat er op neer komt is dat HIJ dat dan kan opvangen en belachelijk is dat zij dan zoveel gaat verdienen wat ze kwijt is aan kinderopvang
Logisch dus dat ik dan overbodig ben
Sowieso, iemand belazerenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Goed punt, ik zou Fas ook niet durven belazeren.
Vond ik ook, degene aan wie ik het vroeg lachtte me uit ... prrrrima johquote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:02 schreef Moeraskat het volgende:
wie zegt dat dit stom is danis toch een normale vraag
Wat een triest mensquote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Vond ik ook, degene aan wie ik het vroeg lachtte me uit ... prrrrima joh
nu even janken hoor boehoehoehoe
Jij en Faxie zijn gemaakt voor elkaar.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:04 schreef zeefje het volgende:
Daten![]()
Alleen jammer dat ik nooit verder kom als date no.2
asoquote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Vond ik ook, degene aan wie ik het vroeg lachtte me uit ... prrrrima joh
nu even janken hoor boehoehoehoe
Nee. Toffe gozer maar nee.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jij en Faxie zijn gemaakt voor elkaar.
Why not?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:04 schreef zeefje het volgende:
Daten![]()
Ja vinnie FML kansloos ben ik hequote:
ik kom nooit verder dan datenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:04 schreef zeefje het volgende:
Daten![]()
En hoe komt dat dan denk je ?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:04 schreef zeefje het volgende:
Daten![]()
Ik wil de laatste tijd niet eens een 2e datequote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:04 schreef zeefje het volgende:
Daten![]()
Tuurlijk niet schatquote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja vinnie FML kansloos ben ik he
boehoee
nu ben ik ten einde raad
quote:
En hoe komt datquote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:05 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ik wil de laatste tijd niet eens een 2e date
Misschien moet je die niet meer maken.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:06 schreef zeefje het volgende:
Meestal haakt de man af door mijn stomme grapjes
Als het vanavond niks wordt gaan wij datenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:06 schreef zeefje het volgende:
Voorbeeld van een stom grapje?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:06 schreef zeefje het volgende:
Dat laatste is waar. De rest ga ik maar even niet op in, anders krijg ik commentaarquote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:56 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Waarom dat? Je weet toch nooit wat er op je pad komt
Als ik nu nog wist wie het was...quote:
Enige dat ik zou kunnen bedenken is flink aan de drank gaan en dan gewoon in de kroeg een date voor de dag erop proberen te regelen. Mezelf kennende zeg ik dan toch niet af en ga ik daarmee daten.quote:
Ik eigenlijk ook niet, al heb ik me ooit wel een keer een maand of twee ingeschreven bij lexa. Resultaat : 0 dates. Dan dus liever face to face of via via.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, ik doe niet aan datingsites.
Ok, daar zou ik minder om kunnen lachen.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Telefoon gesnatched, ik had allemaal matches met mannen op tinder. Z hadden ook mijn nummers aan matches gegeven.
Dickpics.
Dickpics everywhere
Ik kon dat ding al nergens vinden
Dat red ik dan wel, maar bij mij blijft het dan ook meestal bij zoenen.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:04 schreef zeefje het volgende:
Daten![]()
Zijn ze zo stom dan?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:06 schreef zeefje het volgende:
het is toch wat hequote:
Oh ik wel, origineler dan op facebook zetten "Ik ben homo"quote:
Geen zin in al dat gezeur en geclaimquote:
Ze zal Faxie's repertoire wel hebben overgenomen.quote:
ik maak ook stomme grapjes, maar niemand is er nog op afgehaakt, tot nu toe.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:06 schreef zeefje het volgende:
Zoenen op de eerste/tweede/derde date doe ik toch nooit.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:06 schreef yats het volgende:
[..]
Dat laatste is waar. De rest ga ik maar even niet op in, anders krijg ik commentaar
[..]
Als ik nu nog wist wie het was...
[..]
Enige dat ik zou kunnen bedenken is flink aan de drank gaan en dan gewoon in de kroeg een date voor de dag erop proberen te regelen. Mezelf kennende zeg ik dan toch niet af en ga ik daarmee daten.
[..]
Ik eigenlijk ook niet, al heb ik me ooit wel een keer een maand of twee ingeschreven bij lexa. Resultaat : 0 dates. Dan dus liever face to face of via via.
[..]
Ok, daar zou ik minder om kunnen lachen.
[..]
Dat red ik dan wel, maar bij mij blijft het dan ook meestal bij zoenen.
Gezeur en geclaim na 1 date?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:07 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Geen zin in al dat gezeur en geclaim
Dude ...quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als het vanavond niks wordt gaan wij daten
Ja waar je mee omgaat word je mee besmetquote:
De laatste paar keer welquote:
Mwah, als ik een lul wil zien kijk ik wel naar beneden. Ik hoef niet mijn hele telefoon vol met dickpics te hebben. Als het nou kutjes waren was het een ander verhaalquote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh ik wel, origineler dan op facebook zetten "Ik ben homo"
Als het vanavond niks wordt ga ik gewoon huilen hoorquote:
Dit jaquote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dus dan zijn jullie toch perfect voor elkaar.
'Wat wil je drinken'quote:
vrouwen en humor he, het blijft toch lastig.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:07 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik maak ook stomme grapjes, maar niemand is er nog op afgehaakt, tot nu toe.
Vertel.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als het vanavond niks wordt ga ik gewoon huilen hoor
En het wordt wel wat
Ultieme match
Heb jij vanavond een datequote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als het vanavond niks wordt gaan wij daten
Geen last van, mannen lachen smakelijk om mijn grapjes. Ze zeggen dat ik een uitzondering ben. ok.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
vrouwen en humor he, het blijft toch lastig.
Ik zou ook afhaken jaquote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:08 schreef zeefje het volgende:
[..]
'Wat wil je drinken'
'Ik wil jouw wel drinken hihaho'
quote:
Trek alleen maar weirdo's aanquote:
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:08 schreef zeefje het volgende:
[..]
'Wat wil je drinken'
Kattenvrouwkequote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ga denk ik gewoon nog een stuk of 20 katten ophalen en de rest van mijn leven single zijn.
Zijn wat?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:08 schreef zeefje het volgende:
[..]
'Wat wil je drinken'
Dit.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:09 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Geen last van, mannen lachen smakelijk om mijn grapjes. Ze zeggen dat ik een uitzondering ben. ok.
mag ik hier een open deur intrappen?quote:
Kuthumor, beiden supermarktslaaf, muzieksmaak en een voorliefde voor katjesquote:
Nou kom maar op dan, schud er eens 1 uit je mouwquote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:09 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Geen last van, mannen lachen smakelijk om mijn grapjes. Ze zeggen dat ik een uitzondering ben. ok.
Dit. Ik ben keigrappig.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:09 schreef Fascination het volgende:
Ik word meestal geroemd om m'n gevoel voor humor.
Dat weet ik toch niet?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:07 schreef zeefje het volgende:
[..]
Zoenen op de eerste/tweede/derde date doe ik toch nooit.
Doe es.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:10 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
mag ik hier een open deur intrappen?
Dat denk ik wel, want na 1 date al gezeik en geclaim, jeemineetjequote:
Boks, mattie.quote:
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou kom maar op dan, schud er eens 1 uit je mouw
" dat deed je toch ook "quote:
Ken je haar nu via dinges?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Kuthumor, beiden supermarktslaaf, muzieksmaak en een voorliefde voor katjes
En dan vind je iemand en mag je die 20 katten naar een van de hopeloze vrijgezellen hier op fok doorschuiven.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ga denk ik gewoon nog een stuk of 20 katten ophalen en de rest van mijn leven single zijn.
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:07 schreef zeefje het volgende:
[..]
Zoenen op de eerste/tweede/derde date doe ik toch nooit.
kun je nagaanquote:
NOOIT! Mijn katten!!!!quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:11 schreef yats het volgende:
[..]
En dan vind je iemand en mag je die 20 katten naar een van de hopeloze vrijgezellen hier op fok doorschuiven.
Het ligt vast aan mijquote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:10 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dat denk ik wel, want na 1 date al gezeik en geclaim, jeemineetje
Al op de eerste date natuurlijkquote:
Waarschijnlijk ben je bij een date bang dat je tegen gaat vallen en ga je op jezelf letten wat altijd averechts werkt.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:11 schreef zeefje het volgende:
Als het om vriendschap gaat ben ik best prima.
Maar als het om Daten gaat ben ik een ongelofelijk onhandig sociaal wrak
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Al op de eerste date natuurlijk
HOPhop BAM!!!!!!!!
zoenen neuken je uit laten wonen
HEERRRRRRRRRRRRLIJK
Goede vraagquote:
Daten gaat op zich ook best ok bij mij, alleen durf ik die stap naar zoenen met een date vaak niet te zetten. En dan verzand het uiteindelijk in vriendschap.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:11 schreef zeefje het volgende:
Als het om vriendschap gaat ben ik best prima.
Maar als het om Daten gaat ben ik een ongelofelijk onhandig sociaal wrak
quote:
Ja dat is het denk Ikquote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:12 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ben je bij een date bang dat je tegen gaat vallen en ga je op jezelf letten wat altijd averechts werkt.
Ik heb zoiets van : ''ik ben wie ik ben, bevalt het je niet, dan niet''
What you see is what you get
Ja, wat is daar mis mee?quote:
Ik hou niet zo van groepjesquote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik stel voor dat jullie een groepje gaan oprichten
En van de persoonquote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, wat is daar mis mee?Is toch helemaal afhankelijk van de context?
QFT.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, wat is daar mis mee?Is toch helemaal afhankelijk van de context?
Denk er maar eens goed over na dan, want zeg nou zelf, als je je anders voor moet doen als dat je bent om ''iemand aan de haak te slaan'' dan is diegene dat bij voorbaat toch al niet waard?quote:
Dat valt waarschijnlijk best mee.quote:
Ja dat omvat het woordje "context", he. Maar jij zoent hoe dan ook nooit op de eerste paar dates?quote:
Zo moeilijk om te geloven he?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja dat omvat het woordje "context", he. Maar jij zoent hoe dan ook nooit op de eerste paar dates?
Nooit gedacht dat ik een slet zou zijn vergeleken met zeefje.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja dat omvat het woordje "context", he. Maar jij zoent hoe dan ook nooit op de eerste paar dates?
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Nooit gedacht dat ik een slet zou zijn vergeleken met zeefje.
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Pizzaquote:
Shots firedquote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik hoorde vandeweek de theorie dat als er op de eerste date niet gezoend wordt de kans op een tweede en derde een stuk kleiner is.
Terugdenkend klopt dat.
maar wel ONS ?quote:
Kloptquote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:13 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Denk er maar eens goed over na dan, want zeg nou zelf, als je je anders voor moet doen als dat je bent om ''iemand aan de haak te slaan'' dan is diegene dat bij voorbaat toch al niet waard?
Bakken / koken.. is toch allemaal een pot natquote:
Toen ik die nog had wel.quote:
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:16 schreef S95Sedan het volgende:
Dating struggles
Gewoon niet daten, heb je die problemen ook niet
Verkeerde gequote.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:17 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Bakken / koken.. is toch allemaal een pot nat
zoenen of sex was toch de vraag? of heb ik het verkeerd begrepenquote:
Niet altijd. Ik heb het wel meegemaakt dat er op een tweede date wel gezoend werd maar op de eerste date niet. Maar ik pas ook niet echt binnen de kaders geloof ikquote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik hoorde vandeweek de theorie dat als er op de eerste date niet gezoend wordt de kans op een tweede en derde een stuk kleiner is.
Terugdenkend klopt dat.
Okquote:
Heel simpel, vind ik iemand heel erg leuk na de 1e date? Dan ga ik proberen te zoenen, wordt dat niet in dank afgenomen volgt er geen 2e date. Vind ik iemand niet heel erg leuk, dan ga ik ook niet zoenen en volgt er ook geen 2e date.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Terugdenkend klopt dat.
Ow shitquote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Verkeerde gequote.
Koken is meestal nat, bakken niet.
Ik vind dat nogal raar en krampachtig. Ik laat me graag leiden door m'n gevoel in zulk soort situaties. Wat is de reden dat je dit doet?quote:
Ik kook ookquote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Verkeerde gequote.
Koken is meestal nat, bakken niet.
Ik heb geen idee, ik dacht alleen over zoenenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:17 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
zoenen of sex was toch de vraag? of heb ik het verkeerd begrepen
waarom is dat anders, het gaat erom dat je iemand doet op de dag van de eerste ontmoeting, of je dit nu meet of date noemt, dat is maar een woord, het gaat hier om de daden.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:17 schreef zeefje het volgende:
[..]
Toen ik die nog had wel.
Maar das heel anders.
Nooit gehad eigenlijk. Dat is niet echt mijn stijlquote:
Dat is niet altijd waar. Soms heb je gewoon een mega goede klik samen.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Aan de andere kant, als je de eerste date meteen gaat ballen komt er ook geen tweede date. Als vrouw geef je dan meteen alles weg en heeft de man niks meer te jagen of voor te gaan.
Hoeveel pandapunten je als man ook hebt, een klein beetje uitdaging wil je toch wel hebben
ach de één maakt zich druk om het ene de ander om het anderequote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:18 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Maar nee, druk maken om dat soort dingen, zo nutteloos
Omdat mijn ervaring is dat Daten op de 1e,2e en 3e date meer kapot maakt dat 'goed maakt'. Mijn ervaring is juist dat het contact daar een seksrelatie van word ipv iets serieusquote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:18 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik vind dat nogal raar en krampachtig. Ik laat me graag leiden door m'n gevoel in zulk soort situaties. Wat is de reden dat je dit doet?
Ik heb gehaktballen en sperziebonen in de aanbiedingquote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:19 schreef Royco1 het volgende:
Maar jullie komen niet met constructieve suggesties voor mijn probleem.
Beetje jammer mensen
Moet wel uitzondering zijn dan. Of je kent en spreekt elkaar al lang en veel dat het al wel duidelijk is.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is niet altijd waar. Soms heb je gewoon een mega goede klik samen.
Beste relatie die ik had, pas seks na 2 maanden ofzoquote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Aan de andere kant, als je de eerste date meteen gaat ballen komt er ook geen tweede date. Als vrouw geef je dan meteen alles weg en heeft de man niks meer te jagen of voor te gaan.
Hoeveel pandapunten je als man ook hebt, een klein beetje uitdaging wil je toch wel hebben
Dat slaat echt nergens op. Alsof het alleen om seks draait. Misschien bij pubers wel, ja.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Dat ligt totaal aan je intentie. En als je continu van die "grapjes" maakt vind ik dat ook niet echt gek.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:19 schreef zeefje het volgende:
[..]
Omdat mijn ervaring is dat Daten op de 1e,2e en 3e date meer kapot maakt dat 'goed maakt'. Mijn ervaring is juist dat het contact daar een seksrelatie van word ipv iets serieus
Geen problemen mee, het is niet een doel op zich, mag ook een FWB worden of gewoon een vriendschap maar ga het niet uit de weg in ieder gevalquote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nooit gehad eigenlijk. Dat is niet echt mijn stijl
Biologisch gezien, ja.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat slaat echt nergens op. Alsof het alleen om seks draait. Misschien bij pubers wel, ja.
Ik heb 2 tieten in de aanbieding..quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:19 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ik heb gehaktballen en sperziebonen in de aanbieding
Ik ben niet zo van de hollandse kostquote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:19 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ik heb gehaktballen en sperziebonen in de aanbieding
Jij wintquote:
Continuequote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat ligt totaal aan je intentie. En als je continu van die "grapjes" maakt vind ik dat ook niet echt gek.
Als iemand je echt leuk vindt, maakt dat geen reet uit, dan komt er alsnog wel een relatie en andersom als iemand je niet leuk vindt, komt er alsnog geen relatie.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:19 schreef zeefje het volgende:
[..]
Omdat mijn ervaring is dat Daten op de 1e,2e en 3e date meer kapot maakt dat 'goed maakt'. Mijn ervaring is juist dat het contact daar een seksrelatie van word ipv iets serieus
Dat zegt bij mij niets. Mijn laatste relatie ontstond ook uit een date waarbij we op de eerste avond in bed belanden.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Wil je wat met me drinken? Met je benen wijd?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:21 schreef Moeraskat het volgende:
Oke, dan hou ik mijn benen voorlopig dicht, en als ik dan geen succes heb is het JULLIE schuld. Lees je me? *wijst kringetje rond*
Jij hebt meer hoorquote:
Ik vind het ook een raar gegeven. Als vrouw alles weggeven. Maar als je het op de vierde date weggeeft is het dan ineens anders?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Moet wel uitzondering zijn dan. Of je kent en spreekt elkaar al lang en veel dat het al wel duidelijk is.
Nee je kan ook beter naar Lola gaan die heeft Tetten in de aanbiedingquote:
Ja maar sperziebonen of tetten.. ik zou ook wel weten welke ik zou kiezenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wil je wat met me drinken? Met je benen wijd?
[..]
Jij hebt meer hoor
Het is altijd mijn schuld.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:21 schreef Moeraskat het volgende:
Oke, dan hou ik mijn benen voorlopig dicht, en als ik dan geen succes heb is het JULLIE schuld. Lees je me? *wijst kringetje rond*
oke, maar moet dit dan tegelijk?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wil je wat met me drinken? Met je benen wijd?
[..]
Jij hebt meer hoor
En wanneer iemand je echt leuk vind kun je m.i. niet weten Op de eerste datequote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
Als iemand je echt leuk vindt, maakt dat geen reet uit, dan komt er alsnog wel een relatie en andersom als iemand je niet leuk vindt, komt er alsnog geen relatie.
Ik ben puur Hollandsquote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:21 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Nee je kan ook beter naar Lola gaan die heeft Tetten in de aanbieding
Zo is het maar netquote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ach de één maakt zich druk om het ene de ander om het andere
Zekers, sperziebonen, met mosterd!quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:22 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja maar sperziebonen of tetten.. ik zou ook wel weten welke ik zou kiezen
Jouw leesskills af en toe.quote:
Die kan ik toch niet eten?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:21 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Nee je kan ook beter naar Lola gaan die heeft Tetten in de aanbieding
pics van je rug.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het is altijd mijn schuld.
Maar ik kan het hebben, heb een brede rug.
Weet jij dat wel?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ga me niet verbeteren als je niet weet wat juist is en wat niet
Het is voor mij juist een goed teken als ik dat de eerste date al weet. Anders is hij niet leuk genoeg.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:22 schreef zeefje het volgende:
[..]
En wanneer iemand je echt leuk vind kun je m.i. niet weten Op de eerste date
Nooit gehadquote:
ik had mijn mond al gehouden.quote:
Nee maar die zijn wel lekkerquote:
Bwhihihi.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:21 schreef Moeraskat het volgende:
Dit, als ik in het begin al geen drang heb om die persoon weer te zien of te spreken of er niet aan denk ( random door de dagen heen ) is het eigenlijk al een alarmbel voor mij.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Het is voor mij juist een goed teken als ik dat de eerste date al weet. Anders is hij niet leuk genoeg.
Slot-sleutel denk ik.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind het ook een raar gegeven. Als vrouw alles weggeven. Maar als je het op de vierde date weggeeft is het dan ineens anders?En geef je als man ook niet alles weg als je op de eerste dat seks hebt, of wordt er zoals vaak weer met twee maten gemeten?
Maar weet je het dan ook van hem?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Het is voor mij juist een goed teken als ik dat de eerste date al weet. Anders is hij niet leuk genoeg.
Berenvel ervoor en batsen maarquote:
Er lopen meer mensen met een grote F op hun rug rond Roy.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee wil onherkenbaar blijven, en dat kan niet door mijn tattoo op de rug.
Eens, ik weet tijdens de 1e date al of ik interesse zou hebben in een eventuele relatie of niet.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, precies. Ik vertrouw altijd mijn gevoel in deze.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:24 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dit, als ik in het begin al geen drang heb om die persoon weer te zien of te spreken of er niet aan denk ( random door de dagen heen ) is het eigenlijk al een alarmbel voor mij.
Mijn alarmbellen werken altijd.
Bullshit dus.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Slot-sleutel denk ik.
Maar ik kan het ook mis hebben
Ik heb wel veel geprobeerd, maar er staan nog genoeg dingen 'open'quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:24 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Er is eigenlijk niet zo veel meer wat ik niet gehad hebop extremen na dan
Ik ook, en dat komt altijd terug, ik heb mezelf een paar keer voor de gek gehouden. nouquote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, precies. Ik vertrouw altijd mijn gevoel in deze.
Als we gezoend hebben is dat vrij duidelijk, ja. Maar wat doet dat er deze toe? Het ging toch om wat ik er bij voelde?quote:
Okequote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Als we gezoend hebben is dat vrij duidelijk, ja. Maar wat doet dat er deze toe? Het ging toch om wat ik er bij voelde?
Ik heb geen Feyenoord inktquote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:25 schreef yats het volgende:
[..]
Er lopen meer mensen met een grote F op hun rug rond Roy.
Sletje ben je ook hequote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:26 schreef Fascination het volgende:
Vind het eigenlijk juist wel leuk als een vrouw snel seks wil, is ze vaak niet zo'n moeilijk, preuts typje op dat gebied.
Ik denk dat je bij een kus ook wel kunt voelen of die andere dat ook meende... je hebt ook van die lege vleeszoenen.. of ben ik de enige die dat voelt?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Als we gezoend hebben is dat vrij duidelijk, ja. Maar wat doet dat er deze toe? Het ging toch om wat ik er bij voelde?
Misschien snap ik je punt niet helemaal. Je mag het best nog eens uitleggen.quote:
enkel missionaris want das zo lekker burgelijkquote:
Fas.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:26 schreef Fascination het volgende:
Vind het eigenlijk juist wel leuk als een vrouw snel seks wil, is ze vaak niet zo'n moeilijk, preuts typje op dat gebied.
Nee, je merkt het wel als er gevoel bij zit.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:27 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik denk dat je bij een kus ook wel kunt voelen of die andere dat ook meende... je hebt ook van die lege vleeszoenen.. of ben ik de enige die dat voelt?
Ik ook, maar als ik het met iemand absoluut niet wil dan zorg ik er ook voor dat ik niet in een situatie kom waarin het kan gebeuren. Dus dat zegt al genoeg.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:26 schreef Fascination het volgende:
Nee hoor daar ben ik het mee eens, je merkt welquote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:27 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik denk dat je bij een kus ook wel kunt voelen of die andere dat ook meende... je hebt ook van die lege vleeszoenen.. of ben ik de enige die dat voelt?
Dat dus...quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:26 schreef Fascination het volgende:
Precies... geen gekke dingen doen hoorquote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
enkel missionaris want das zo lekker burgelijk
met doggystyle is het gevaarlijk
1 keer te hard stoten en je hebt geen haar meer
Ja, dat is ook wel zo. Maar ook wel meer dingen. Zo'n kus geeft vaak wel zekerheid, maar je hebt ook blikken, lichaamstaal, dat soort dingen ... En sommige zeggen het ook gewoon.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:27 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Daar ben ik het dan weer niet helemaal mee eens, moeilijk of preuts heeft gelijk zo'n negatieve lading terwijl het natuurlijk altijd zo kan zijn dat diegene daar gewoon nog liever even mee wacht.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:26 schreef Fascination het volgende:
Ik wel, te vaak.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, dat is ook wel zo. Maar ook wel meer dingen. Zo'n kus geeft vaak wel zekerheid, maar je hebt ook blikken, lichaamstaal, dat soort dingen ... En sommige zeggen het ook gewoon.
Ik heb eigenlijk nog nooit meegemaakt dat iemand loog over dat hij me leuk vond (als zijnde om me in bed te lokken of wat dan ook).
Ik ben niet zo goed met woorden. Dus ik ben meer van de rest.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, dat is ook wel zo. Maar ook wel meer dingen. Zo'n kus geeft vaak wel zekerheid, maar je hebt ook blikken, lichaamstaal, dat soort dingen ... En sommige zeggen het ook gewoon.
Ik heb eigenlijk nog nooit meegemaakt dat iemand loog over dat hij me leuk vond (als zijnde om me in bed te lokken of wat dan ook).
Inderdaad, en als ik niks voel of zo dan is het wmb klaar.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:28 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Nee hoor daar ben ik het mee eens, je merkt wel
Lees m'n reactie nog eens.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:29 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Daar ben ik het dan weer niet helemaal mee eens, moeilijk of preuts heeft gelijk zo'n negatieve lading terwijl het natuurlijk altijd zo kan zijn dat diegene daar gewoon nog liever even mee wacht.
Slet.
+1quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:29 schreef artelligence het volgende:
Datendatingsites
x 1000.
Daten lijkt wel Eeuwigheid geleden. Datingsites zijn ook ruk.
Helemaal mee eensquote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:29 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik ben niet zo goed met woorden. Dus ik ben meer van de rest.
[..]
Inderdaad, en als ik niks voel of zo dan is het wmb klaar.
Ben je dus precies mijn tegenovergesteldequote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:29 schreef Moeraskat het volgende:
Ik ook niet gelukkigquote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik flap het er soms juist te snel uit. Dan denk ik achteraf: "NEE, STOM WIJF. WAT DOE JE".quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:29 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
[..]
Inderdaad, en als ik niks voel of zo dan is het wmb klaar.
Think before you act.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik flap het er soms juist te snel uit. Dan denk ik achteraf: "NEE, STOM WIJF. WAT DOE JE".
Die reactie heb ik altijd. Bij welk moment dan ookquote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik flap het er soms juist te snel uit. Dan denk ik achteraf: "NEE, STOM WIJF. WAT DOE JE".
Ik heb er nog maar twee over.quote:
Dat is wel een struikelblok bij mij.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Think before you act.
What would Royco do
Dat kan, ik ben overigens wel erg sterk met tekst. Maar veel dingen krijg ik niet uit m'n strot.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:30 schreef yats het volgende:
[..]
Ben je dus precies mijn tegenovergestelde
Het is meer een regel-snel-een-wip appquote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Echt he? Ik ben alles maar gaan liken wat ik tegen kwam
Jij suggereert dat m'n preuts en moeilijk slaat op vrouwen die niet meteen seks hebben, maar ik zeg dat vrouwen die snel seks hebben wrs niet preuts en moeilijk zijn op dat gebied. Nogal een verschil.quote:
Ik hou dan weer te lang mijn mond dicht.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is wel een struikelblok bij mij.Ik kan soms echt m'n mond niet houden.
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Heb er anders wel twee leuke dates mee gehad er doorquote:
Moet iemand je wel likenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:32 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Het is meer een regel-snel-een-wip app
Dat is ook een nadeel. Bij mij denken ze dan: "Die wil te graag" en bij jou "Die wil helemaal niet".quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik hou dan weer te lang mijn mond dicht.
Werkt dat?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Echt he? Ik ben alles maar gaan liken wat ik tegen kwam
Verkeerde antwoorden? Hoe bedoel je dat precies? Ik kan me er niets bij voorstellen.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]![]()
Ik geef juist de verkeerd antwoorden terwijl ik dat niet eens wilde zeggen.
Kunnen we onze gegevens even langs elkaar leggen?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is ook een nadeel. Bij mij denken ze dan: "Die wil te graag" en bij jou "Die wil helemaal niet".Moeilijk om die balans te vinden.
Nou daar is ook niks aan als ze alleen maar willen neuken hoorquote:
Het enige waar ik moeite mee heb om het te zeggen is dat ik iemand echt leuk vind.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:32 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat kan, ik ben overigens wel erg sterk met tekst. Maar veel dingen krijg ik niet uit m'n strot.
Say whut?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:32 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Het is meer een regel-snel-een-wip app
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |