jezus, wat klote johquote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Gister te horen gekregen. per 1 juli
wie?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:48 schreef Royco1 het volgende:
Hij is niet eens grappig met schelden.
Wat een faler.
Zaterdag?quote:
Haiquote:
scorp moet z'n kop houden.quote:
Dat dat niet zo makkelijk gaat?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:52 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wat houdt je tegen om iemand te zoeken?
okequote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat dat niet zo makkelijk gaat?
Meestal is het toch gewoon 'hoi daten?' simpeler kan haast nietquote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat werkt toch alleen maar in films manquote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:53 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Meestal is het toch gewoon 'hoi daten?' simpeler kan haast niet
En eerst nog iemand vinden waarmee je die klik voelt, die je aantrekkelijk genoeg vind, om überhaupt mee te daten?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:53 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Meestal is het toch gewoon 'hoi daten?' simpeler kan haast niet
Uiteraard, als een echt fokker jwtz!quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Gewoon lekker op de zolderkamer blijven.
Ik heb hier net anders een date gefixt hoor.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat werkt toch alleen maar in films man
Ik heb mijn laptop 5 minuten alleen gelaten en ik was in een relatie met "VA's rechterhand"quote:
Ja maar jij bent een vrouw hequote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:55 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik heb hier net anders een date gefixt hoor.
Zou me verbazen.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:44 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Misschien komt er wel iets heel positiefs uit
Gelukkig niet. Er staat duidelijk bij dat ik een vrouw zoek. Maar ik wil nu wel weten wie dat geweest is aangezien de beschrijving vrij aardig klopt.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:45 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
wie weet is het wel een homosite
Geen idee, ik weet niet wie het geweest is. Maar het moet iemand zijn die me vrij goed kent aangezien de beschrijving goed klopt en er een foto bij staat die afgeschermd is op mijn facebook.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
Klinkt echt als een pubergrap. Zijn het wel echte vrienden?
Ja dan moet je zoeken! Hoewel dat ook niet schijnt te werken geloof ik, lastig allemaalquote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En eerst nog iemand vinden waarmee je die klik voelt, die je aantrekkelijk genoeg vind, om überhaupt mee te daten?Das een stuk lastiger.
Jaquote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:56 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja dan moet je zoeken! Hoewel dat ook niet schijnt te werken geloof ik, lastig allemaal
Waarom dat? Je weet toch nooit wat er op je pad komtquote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:56 schreef yats het volgende:
[..]
Zou me verbazen.
[..]
Gelukkig niet. Er staat duidelijk bij dat ik een vrouw zoek. Maar ik wil nu wel weten wie dat geweest is aangezien de beschrijving vrij aardig klopt.
[..]
Geen idee, ik weet niet wie het geweest is. Maar het moet iemand zijn die me vrij goed kent.
Bij mannen werkt dat toch niet joh.quote:
Ik ook, maar of het een succes word als je nog steeds een crush hebt?quote:
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:57 schreef yats het volgende:
[..]
Ik ook, maar of het een succes word als je nog steeds een crush hebt?
Ik wil al mijn vrienden wel even aanspreken of ze voor jou ook overal profielen aan kunnen makenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat is toch ook de bedoeling ervan, niet dat je meteen gaat trouwen met diegene maar hopelijk iemand tegenkomt waarbij je die crush dan ook weer hebt.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:57 schreef yats het volgende:
[..]
Ik ook, maar of het een succes word als je nog steeds een crush hebt?
Nee, ik doe niet aan datingsites.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:58 schreef yats het volgende:
[..]
Ik wil al mijn vrienden wel even aanspreken of ze voor jou ook overal profielen aan kunnen makenWie weet ontdek ik dan wie het bij mij was.
Hoe vraag jij het dan?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
Is het eigenlijk normaal om te vragen: Wil je met me daten?
Daar zou ik dan eerlijk gezegd best om kunnen lachen als me zoiets zou gebeuren. Toen ik nog in mijn eerste studentenhuis woonde haalde we dat soort geintjes continu over en weer met elkaar uit.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb mijn laptop 5 minuten alleen gelaten en ik was in een relatie met "VA's rechterhand"
Ik had het niet gezien en het stond er 2 weken.
Shit happens
hallo, ik ga haar toch niet belazeren we hebben het over Fas.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Bij mannen werkt dat toch niet joh.
Maar laat ik eens de spreekwoordelijke proef op de som nemen dan.
Hey, daten?
Ja! als het mooi weer isquote:
+1quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, ik doe niet aan datingsites.
Nee dat is niet stom.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zullen we ergens wat gaan drinken?
of is dat ook stom
Goed punt, ik zou Fas ook niet durven belazeren.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:59 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
hallo, ik ga haar toch niet belazeren we hebben het over Fas.
Kan, ligt aan de context van de rest van het gesprek denk ik en de persoon.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
Is het eigenlijk normaal om te vragen: Wil je met me daten?
Ja, dat was inderdaad wel m'n insteek. ^^quote:
Ik vraag niet. Ik word gevraagd.quote:
Telefoon gesnatched, ik had allemaal matches met mannen op tinder. Z hadden ook mijn nummers aan matches gegeven.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:59 schreef yats het volgende:
[..]
Daar zou ik dan eerlijk gezegd best om kunnen lachen als me zoiets zou gebeuren. Toen ik nog in mijn eerste studentenhuis woonde haalde we dat soort geintjes continu over en weer met elkaar uit.
Je beschouwd het toch niet als een date he als we naar comic con gaan?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vraag niet. Ik word gevraagd.
Maar moet je het zo direct vragen, of is vragen iets te gaan doen samen al genoeg ondertoon om te daten?
wie zegt dat dit stom is danquote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh nou dan ligt dat iig niet aan mij![]()
En anders doen we wel als ofquote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, dat was inderdaad wel m'n insteek. ^^
Precies.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Goed punt, ik zou Fas ook niet durven belazeren.
Dat is niet voldoende van op vakantie te gaanquote:
Uh, nee hongerquote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:40 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Als je te lang niet eet krijg je toch ook last?
Da's wel logisch ja, maar wel klotequote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Haar werk gaat inkorten, ze moet zoveel mogelijk ouderschapsverlof op gaan nemen waardoor ze maar 10 uur per week gaat werken
Wat er op neer komt is dat HIJ dat dan kan opvangen en belachelijk is dat zij dan zoveel gaat verdienen wat ze kwijt is aan kinderopvang
Logisch dus dat ik dan overbodig ben
Sowieso, iemand belazerenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Goed punt, ik zou Fas ook niet durven belazeren.
Vond ik ook, degene aan wie ik het vroeg lachtte me uit ... prrrrima johquote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:02 schreef Moeraskat het volgende:
wie zegt dat dit stom is danis toch een normale vraag
Wat een triest mensquote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Vond ik ook, degene aan wie ik het vroeg lachtte me uit ... prrrrima joh
nu even janken hoor boehoehoehoe
Jij en Faxie zijn gemaakt voor elkaar.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:04 schreef zeefje het volgende:
Daten![]()
Alleen jammer dat ik nooit verder kom als date no.2
asoquote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Vond ik ook, degene aan wie ik het vroeg lachtte me uit ... prrrrima joh
nu even janken hoor boehoehoehoe
Nee. Toffe gozer maar nee.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jij en Faxie zijn gemaakt voor elkaar.
Why not?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:04 schreef zeefje het volgende:
Daten![]()
Ja vinnie FML kansloos ben ik hequote:
ik kom nooit verder dan datenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:04 schreef zeefje het volgende:
Daten![]()
En hoe komt dat dan denk je ?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:04 schreef zeefje het volgende:
Daten![]()
Ik wil de laatste tijd niet eens een 2e datequote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:04 schreef zeefje het volgende:
Daten![]()
Tuurlijk niet schatquote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja vinnie FML kansloos ben ik he
boehoee
nu ben ik ten einde raad
quote:
En hoe komt datquote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:05 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ik wil de laatste tijd niet eens een 2e date
Misschien moet je die niet meer maken.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:06 schreef zeefje het volgende:
Meestal haakt de man af door mijn stomme grapjes
Als het vanavond niks wordt gaan wij datenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:06 schreef zeefje het volgende:
Voorbeeld van een stom grapje?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:06 schreef zeefje het volgende:
Dat laatste is waar. De rest ga ik maar even niet op in, anders krijg ik commentaarquote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:56 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Waarom dat? Je weet toch nooit wat er op je pad komt
Als ik nu nog wist wie het was...quote:
Enige dat ik zou kunnen bedenken is flink aan de drank gaan en dan gewoon in de kroeg een date voor de dag erop proberen te regelen. Mezelf kennende zeg ik dan toch niet af en ga ik daarmee daten.quote:
Ik eigenlijk ook niet, al heb ik me ooit wel een keer een maand of twee ingeschreven bij lexa. Resultaat : 0 dates. Dan dus liever face to face of via via.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, ik doe niet aan datingsites.
Ok, daar zou ik minder om kunnen lachen.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Telefoon gesnatched, ik had allemaal matches met mannen op tinder. Z hadden ook mijn nummers aan matches gegeven.
Dickpics.
Dickpics everywhere
Ik kon dat ding al nergens vinden
Dat red ik dan wel, maar bij mij blijft het dan ook meestal bij zoenen.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:04 schreef zeefje het volgende:
Daten![]()
Zijn ze zo stom dan?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:06 schreef zeefje het volgende:
het is toch wat hequote:
Oh ik wel, origineler dan op facebook zetten "Ik ben homo"quote:
Geen zin in al dat gezeur en geclaimquote:
Ze zal Faxie's repertoire wel hebben overgenomen.quote:
ik maak ook stomme grapjes, maar niemand is er nog op afgehaakt, tot nu toe.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:06 schreef zeefje het volgende:
Zoenen op de eerste/tweede/derde date doe ik toch nooit.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:06 schreef yats het volgende:
[..]
Dat laatste is waar. De rest ga ik maar even niet op in, anders krijg ik commentaar
[..]
Als ik nu nog wist wie het was...
[..]
Enige dat ik zou kunnen bedenken is flink aan de drank gaan en dan gewoon in de kroeg een date voor de dag erop proberen te regelen. Mezelf kennende zeg ik dan toch niet af en ga ik daarmee daten.
[..]
Ik eigenlijk ook niet, al heb ik me ooit wel een keer een maand of twee ingeschreven bij lexa. Resultaat : 0 dates. Dan dus liever face to face of via via.
[..]
Ok, daar zou ik minder om kunnen lachen.
[..]
Dat red ik dan wel, maar bij mij blijft het dan ook meestal bij zoenen.
Gezeur en geclaim na 1 date?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:07 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Geen zin in al dat gezeur en geclaim
Dude ...quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als het vanavond niks wordt gaan wij daten
Ja waar je mee omgaat word je mee besmetquote:
De laatste paar keer welquote:
Mwah, als ik een lul wil zien kijk ik wel naar beneden. Ik hoef niet mijn hele telefoon vol met dickpics te hebben. Als het nou kutjes waren was het een ander verhaalquote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh ik wel, origineler dan op facebook zetten "Ik ben homo"
Als het vanavond niks wordt ga ik gewoon huilen hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |