Ik?quote:Op zondag 15 juni 2014 15:08 schreef Kandijfijn het volgende:
Wie was dat ook alweer die voor Part-time topbanen pleitte? Zodat vrouwen gewoon tegelijk moeders en CEO konden zijn?
Robin ben je serieus of ben je aan het trollen? Je kan toch geen CEO zijn van een topbedrijf als parttime-functie? Zelfs een middelgroot bedrijf gaat dat al enorm lastig worden.quote:Op maandag 16 juni 2014 19:38 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik?![]()
En ik vind dat sowieso een goed idee voor zowel mannen als vrouwen.
Nu moet ik toegeven het niet helemaal uitgedacht te hebben. Puur een gedachte-experiment.quote:Op maandag 16 juni 2014 20:06 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Robin ben je serieus of ben je aan het trollen? Je kan toch geen CEO zijn van een topbedrijf als parttime-functie? Zelfs een middelgroot bedrijf gaat dat al enorm lastig worden.
Lekker efficient. Moet je onder hoge druk beslissingen nemen die de toekomst van het bedrijf bepalen:quote:Op maandag 16 juni 2014 20:09 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nu moet ik toegeven het niet helemaal uitgedacht te hebben. Puur een gedachte-experiment.
Maar hoezo is dat per se funest? Desnoods heb je twee CEO's.
De ervaring leert dat twee kapiteins op een schip niet optimaal is. De CEO heeft een diverse groep raadgevers nodig, daar is voldoende ruimte voor.quote:Op maandag 16 juni 2014 20:09 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nu moet ik toegeven het niet helemaal uitgedacht te hebben. Puur een gedachte-experiment.
Maar hoezo is dat per se funest? Desnoods heb je twee CEO's.
Heb je de video wel bekeken? Mannen verdienen gemiddeld meer dan vrouwen omdat vrouwen bijv. tijdelijk stoppen met werken als ze kinderen krijgen, omdat ze er niet voor kiezen om voor de meest winstgevende banen te solliciteren en omdat ze vaker parttime werken.quote:Op donderdag 29 mei 2014 15:20 schreef Yalesa het volgende:
[..]
Een paar zwaluws maken nog geen zomer. We hebben het over een gemiddelde onder de hele bevolking.
Geldt ook voor jou.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 11:23 schreef esthervanbuuren het volgende:
vrouwen krijgen minder betaald voor het zelfde werk
Wat is dat? Iets op 4chan?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 17:37 schreef Leafeon672 het volgende:
Ik heb trouwens wel het idee dat een aantal FOK!kers hier wel eens een bezoekje aan /po/ brengen? Of heb ik dat mis?
https://boards.4chan.org/pol/quote:
Lachen johquote:Op dinsdag 17 juni 2014 17:49 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Een shithole vol met antisemitisme, racisme en misogynie.
Klinkt als een troll reactie op dat typische gelul over die zogenaamde blanke hetero mannen privilege waar feministen en andere SJW's altijd over lopen te zeiken.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 17:50 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
https://boards.4chan.org/pol/
Daar hebben ze pas echt een hekel aan vrouwen. Eigenlijk aan alles was niet man, hetero of blank is
.
Eigenlijk is Tumblr nog 10 keer erger dan /pol/. Toch is /pol/ een van de weinige plekken waar je écht kunt zeggen wat je denkt, alhoewel dat niet altijd tot discussies van een hoog niveau leidtquote:Op dinsdag 17 juni 2014 17:53 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Klinkt als een troll reactie op dat typische gelul over die zogenaamde blanke hetero mannen privilege waar feministen en andere SJW's altijd over lopen te zeiken.
Precies die figuren waar anita sarkeesian gebruik van maakte om 150.000 dollar bij elkaar te sprokkelen omdat zij zogenaamd het doelwit was van keiharde gerichte haat.
Tumbr in a nutshellquote:Op dinsdag 17 juni 2014 17:56 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Eigenlijk is Tumblr nog 10 keer erger dan /pol/. Toch is /pol/ een van de weinige plekken waar je écht kunt zeggen wat je denkt, alhoewel dat niet altijd tot discussies van een hoog niveau leidt.
4chan is bij mij net zoals reddit geworden: in het begin is het leuk, maar na een tijdje valt het in de herhaling.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:22 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Tumbr in a nutshell
Ik zal eens kijken op /pol/ maar ik blijf meestal weg uit trollnesten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |