En waar staat SC voor denk je? en nu opbokkenquote:Op zaterdag 31 mei 2014 00:03 schreef Syntix het volgende:
[..]
aaaah moraalridderMW2 en het dan niet over iw4play hebben
ook gratisquote:
sc staat toch voor super cup?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 14:52 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
En waar staat SC voor denk je? en nu opbokken
Niet zo tof doen, ei.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 14:52 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
En waar staat SC voor denk je? en nu opbokken
[..]
ook gratis
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 17:50 schreef Michhas het volgende:
[..]
GA ZELF TOCH WEG MAN OPROTSEN JE BENT EEN SUKKEL EN EEN KNEUS JE LAAT ONS MET RUST JA!!!??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:50 schreef Pixell het volgende:
Kijk echt uit naar morgen
Bier tieten En kut roepen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
herstel, in beide gevallen ben ik een idiootquote:Op zondag 1 juni 2014 01:28 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
dit plaatje is voor mij precies andersom
Helaas geen tijd man, ik zit even in de stressquote:
Daarom 2 schermen gebruiken. 1 voor BF en 1 voor je crappy onderzoek.quote:Op zondag 1 juni 2014 12:27 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Helaas geen tijd man, ik zit even in de stressTeveel BF gespeeld, te weinig onderzoek geschreven, moet dus even doorbeuken vandaag
en morgen, en overmorgen, en woensdag, tot en met volgende week maandag
oke, barriequote:
Crappy onderzoek zegt ie, research van de bovenste plank manquote:Op zondag 1 juni 2014 12:30 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Daarom 2 schermen gebruiken. 1 voor BF en ik voor je crappy onderzoek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |