Wat, je Macbook? Imac?quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:52 schreef Cliffy het volgende:
[..]
ding hangt meteen na login, als ik daar überhaupt al kom
Ain't mad.quote:Op donderdag 29 mei 2014 14:30 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Liever de B.O.S.S of de Towerburger
quote:Op donderdag 29 mei 2014 15:28 schreef KneusTeun het volgende:
jonge 360 is saints row 3 GRATISCH! en met co-op vind ik hem best vermakelijk
quote:
Dit iddquote:
Plaatje doet het nietquote:Op donderdag 29 mei 2014 17:07 schreef Nick-GizMo het volgende:
OH YEAHHHHHHHHH
[ afbeelding ]
mag toch hopen dat het fake is![]()
Klopt, is verwijderd.quote:
Ik had ze er nog zo voor aangezienquote:Op donderdag 29 mei 2014 19:00 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Klopt, is verwijderd.
Maar het ging om deze :
[ afbeelding ]
fake,gelukkig
straks ga je de hasterdance nog posten.....quote:
Blijft wel briljantquote:
Ijaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Xdquote:
Ik net ook. Wat is je origin-id?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:35 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Pringoe, ik ben al aardig bezig met BF3 op de PC
Je moet geen deathmatch doen als je BF3 speelt.quote:
En als een bitch hele tijd in een jet zitten. No thanks.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:38 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Je moet geen deathmatch doen als je BF3 speelt.![]()
CONQUEST en dan tegen bomen aanvliegen terwijl je 100-2 gaat met een jet.
Ik join je wel ffquote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:44 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Geadd, alleen dom dat je moet joinen via battlelog.
Vliegen.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:43 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
En als een bitch hele tijd in een jet zitten. No thanks.
Zijn veel mensen met die probleem zie ik. Een oplossing is om in de Starbucks je Chocofrappemoccahazelchino er overheen te gooien, het schijnt dat hij dan weer je HDD herkent. Werkt alleen als je eerst je bril zonder sterkte met dik montuur opzet, maar dat is nog niet geverifieerd.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:48 schreef Cliffy het volgende:
Doh, macbook uit elkaar gesloopt, schoongemaakt, koelpasta vervangen etc, weer in elkaar gezet, herkent ie opeens m'n hdd weer..
Tweede boot... Niks
je opaquote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:56 schreef Syntix het volgende:
Homo's wie van jullie speelt er via IW4play?
Nou nou nou nou nou, wat een vriendelijkheid weerquote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:56 schreef Syntix het volgende:
ik heb alleen een bril met sterktequote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:57 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Zijn veel mensen met die probleem zie ik. Een oplossing is om in de Starbucks je Chocofrappemoccahazelchino er overheen te gooien, het schijnt dat hij dan weer je HDD herkent. Werkt alleen als je eerst je bril zonder sterkte met dik montuur opzet, maar dat is nog niet geverifieerd.
foreplay doen wij niet aanquote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:56 schreef Syntix het volgende:
Neger alsjeblieftquote:Op zaterdag 31 mei 2014 00:01 schreef Syntix het volgende:
[..]
Dit gaat over MW2 en je kent IW4play niet
je stamboom, aarsvochtheld.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 00:01 schreef Syntix het volgende:
[..]
Dit gaat over MW2 en je kent IW4play niet
[..]
Je generatie, oogkasheld.
aaaah moraalridderquote:Op zaterdag 31 mei 2014 00:02 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Neger alsjeblieftIk weet precies weer waarom ik zo'n hekel heb aan kinderen van 13
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 00:03 schreef Syntix het volgende:
[..]
aaaah moraalridderMW2 en het dan niet over iw4play hebben
Helaas neukfoutje, de overtreffende trap was al geweest. Probeer het anders de volgende keer nog een keer, smegmalikkerquote:
ga toch lekker met roy donders huispakken maken jonge. die zal je vast ook wel in zn sterretje willen nemen.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 00:05 schreef Syntix het volgende:
[..]
Helaas neukfoutje, de overtreffende trap was al geweest. Probeer het anders de volgende keer nog een keer, smegmalikker
Dit doen en dan niet mij adden.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:35 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Pringoe, ik ben al aardig bezig met BF3 op de PC
Komt goed, geef ff je Originquote:Op zaterdag 31 mei 2014 00:56 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Dit doen en dan niet mij adden.![]()
Landverrader.
Je kan toch niet joinen. Skere battlelog.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 00:56 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Dit doen en dan niet mij adden.![]()
Landverrader.
Niet eens even chillen met de meid?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 01:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee man, beetje Watch_Dogs en Powerstar golf gedaan was chill.
Powerstar Golf, wat is dat voor hipsterspelquote:Op zaterdag 31 mei 2014 01:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die moest werken, iemand moet het geld verdienen
Beetje golfen enzo best relaxedquote:Op zaterdag 31 mei 2014 01:27 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Powerstar Golf, wat is dat voor hipsterspel![]()
[ afbeelding ]
Oh dat wel. Dagen gespendeerd aan Tiger Woods PGA, samen met huisgenoot chillen, biertje erbij, peukie, en een beetje golfenquote:
Morgenochtend hard bezig, dus nu even rustig aanquote:Op zaterdag 31 mei 2014 01:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Waarom zit jij niet aan het gouden goed Pieter?
Bij jou ook al nietquote:Op zaterdag 31 mei 2014 01:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
ing woensdag weer iets te hard na een lange werkdag. Resultaat was niet best
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 01:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Met een goulashkroket in bed beland uiteindelijk
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 01:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Met een goulashkroket in bed beland uiteindelijk
Afgelopen zaterdag was ook mooi in Tilburg Piet! Jammer dat die vrouw van jou weer plannen had gemaakt voor jequote:
Och ja, was het een goede party ja? Daar gebleven?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 01:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Afgelopen zaterdag was ook mooi in Tilburg Piet! Jammer dat die vrouw van jou weer plannen had gemaakt voor je
ik add jou wel. Zou echt niet meer weten hoe ik heet op origin. Kut origin kut uplay kut kut alles wat niet steam is.quote:
Het ging veel te ver.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 01:47 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Och ja, was het een goede party ja? Daar gebleven?
Beetje jammer dat het niet gewoon op Steam kan inderdaadquote:Op zaterdag 31 mei 2014 01:48 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
ik add jou wel. Zou echt niet meer weten hoe ik heet op origin. Kut origin kut uplay kut kut alles wat niet steam is.
Haha mooiquote:
Goddomme dat zijn zequote:Op zaterdag 31 mei 2014 01:52 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Haha mooiDinsdag weer een ouderwetse Boekanier gepakt, stond na een tijdje 100 man buiten te zuipen, en 300 man binnen
Positief verrast bedoel je?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 01:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Goddomme dat zijn zeIk kwam woensdag aan in het cafe en toen stonden er gewoon meer als 15 man. Je kan je voorstellen dat ik aardig geschrokken was op dat punt.
Ik zit gewoon liever met een paar maten chill aan de bar. Daarom ga ik ook bijna nooit uit in het weekend veel te drukquote:Op zaterdag 31 mei 2014 01:59 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Positief verrast bedoel je?
Die tent is echt fantastisch
Mooiste trouwens van die avonden, 1 man beveiliging en die staat de hele avond alleen maar slap te ouwehoeren met iedereenquote:Op zaterdag 31 mei 2014 01:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Goddomme dat zijn zeIk kwam woensdag aan in het cafe en toen stonden er gewoon meer als 15 man. Je kan je voorstellen dat ik aardig geschrokken was op dat punt.
Ik ook niet, maar dat is meer omdat het hier in het weekend vol is met 17 en 18-jarigen en van die boeren uit dorpen uit de buurt. Weet niet welke van de twee ik erger vind.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 02:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik zit gewoon liever met een paar maten chill aan de bar. Daarom ga ik ook bijna nooit uit in het weekend veel te druk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |