Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen . ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Er zijn 2 hardlooptopics gaande: [LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) : Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it! [SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers : Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.
Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is ----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen Stuur EERST even een PM/DM naar mosselmossel en meld je DAARNA aan op Endomondo
Ook dit jaar willen we weer vanuit dit topic meedoen met de Rotterdam Ekiden, op 5 juli 2014. De Ekiden is een estafetteloop, zes personen vormen samen een team waarbij elk teamlid een eigen afstand loopt. De afstanden zijn in startvolgorde; 5km- 10km- 5km- 10km- 5km- 7,195km. In totaal wordt dus 42,195 km afgelegd, een echte "MARATHON" afstand. Een leuke gelegenheid om samen aan een wedstrijd mee te doen, ieder in zijn eigen tempo. ( www.rotterdamekiden.nl )
Heb je interesse om mee te doen, stuur dan een pm naar MaleDuck.
Op dinsdag 27 mei 2014 08:59 schreef La_Tramposa het volgende: Die blog van de barefoot runner; mooie plaatjes, maar aan die schrijfstijl valt nog wel wat te schaven
Je kan niet alles hebben hè
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
Leuk filmpje van de RRC, Quoi. Ik vrees overigens dat dit soort initiatieven (en sowieso AV's en loopgroepen) niet aan mij besteed zijn. De reden is dat ik waarschijnlijk niet in staat ben om de oefeningen die er bij horen uit te voeren
Op dinsdag 27 mei 2014 09:28 schreef Zwabberhark het volgende: Leuk filmpje van de RRC, Quoi. Ik vrees overigens dat dit soort initiatieven (en sowieso AV's en loopgroepen) niet aan mij besteed zijn. De reden is dat ik waarschijnlijk niet in staat ben om de oefeningen die er bij horen uit te voeren
Ha! Ik begrijp precies wat je bedoeld. Mijn motoriek is 0. Wij moeten ook van die aparte oefeningen doen bij de AV. Maar het gaat steeds beter. Dus ik verwacht dat ook jij dat kan leren
Ha! Ik begrijp precies wat je bedoeld. Mijn motoriek is 0. Wij moeten ook van die aparte oefeningen doen bij de AV. Maar het gaat steeds beter. Dus ik verwacht dat ook jij dat kan leren
Bij een simpele lunge pleurt ik al om, stream. Maar bedankt voor je opbeurende woorden.
Op dinsdag 27 mei 2014 09:56 schreef te-brengla het volgende: Ik ben dol op bananenbrood. Ik maak altijd de Nigella variant. Ik ben even aan het wakker worden met een bakkie en dan les 22 joggen in de regen.
ik lees daar heel even voor een split second: Nutella variant... Bananenbrood met Nutella
hihi split get it? *nudge nudge wink*
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.