Wel met meer skills dan bij Tweakers graag.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 09:14 schreef PicoMMP het volgende:
Zal ik andere crews benaderen voor crew battles?
Nee dat blijkt, als zelfs jokertje boven ze eindigt.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 09:29 schreef Painore het volgende:
Zij waren ook niet met hun beste spelers hè
Dutch jetset mijn oude crew ben er met ruzie uitgegaan dus kan leuk worden hahaquote:Op dinsdag 27 mei 2014 09:49 schreef PicoMMP het volgende:
Ik zal vanmiddag wel even op zoek gaan naar andere crews uit NL.
Waarover ruzie?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:06 schreef DutchOven het volgende:
[..]
Dutch jetset mijn oude crew ben er met ruzie uitgegaan dus kan leuk worden haha
Link?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:34 schreef kamikazebanaan het volgende:
kijk ze huilen daar op tweakers danze hadden niet verwacht dat er zo gebeukt zo worden
Deed barry dan wel mee of niet
? anders gaan ze nog wat meemaken straks
![]()
Maar goed hopelijk gaat het opstarten en joinen de volgende wel beternu weten we tenminste hoe het niet moet. Vanavond vanaf uiterlijk half 9 bin ich dabei
Nope. Ik ben er hopelijk vrijdag bij.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:34 schreef kamikazebanaan het volgende:
kijk ze huilen daar op tweakers danze hadden niet verwacht dat er zo gebeukt zo worden
Deed barry dan wel mee of niet
? anders gaan ze nog wat meemaken straks
![]()
Maar goed hopelijk gaat het opstarten en joinen de volgende wel beternu weten we tenminste hoe het niet moet. Vanavond vanaf uiterlijk half 9 bin ich dabei
kan 2 redenen hebben. 1 : andere crew active of al een tijdje afwezig voor ons gevoel. In ieder geval kun je je altijd weer aanmeldenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik zit opeens niet meer in de crew wat is dat voor onzin?
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik zit opeens niet meer in de crew wat is dat voor onzin?
sorryquote:Op vrijdag 23 mei 2014 14:48 schreef Grielen het volgende:
Dames en heren van de FOK! crew.
Ik wil niet als een boeman over komen, maar op dit moment hebben we 173 muscle. Totaal geen overzicht op deze manier, want hiervan zijn er maximaal 30 actief. Aangezien ik nu nog een half uurtje vrije tijd heb voordat ik naar m'n werk ga, en nog maar 10 minuten geleden mijn laatste fapje heb gemaakt (garpje) ga ik ff puinruimen. Ik zal zoveel mogelijk mensen waarvan ik denk dat ze actief zijn in de crew laten.
Mocht je onterecht gekicked zijn, of wil je in de crew, zal ik zonder enige moeite je weer toelaten, en misschien wel een ongemeende "sorry" van mijn kant.
gr gr
en mpadquote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:19 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Wanneer je 8 races achter elkaar wint van minimaal zes fokkers inclusief mij, panini en mini
Das makkelijk, mpad omkopen..quote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:21 schreef PicoMMP het volgende:
als je één tegen één inclusief alle middelen die je maar kan bedenken vier races achter elkaar wint van mpad
wacht ff nog 5 minuutjes..quote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:54 schreef kamikazebanaan het volgende:
pico zullen we anders maar gaan racen? Die schafter komt later wel
niels mist nooit checkpoints meerquote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:43 schreef kamikazebanaan het volgende:
de dag dat niels geen checkpoint mist
top.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:31 schreef DutchOven het volgende:
[..]
Ik noemde een vrouwtje daar stink hoer en ik denken dat die crew leider haar leuk vond
Zo triest is dat he. Als internet held een beetje een meisje die in je clan/crew zit 'claimen'quote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:31 schreef DutchOven het volgende:
[..]
Ik noemde een vrouwtje daar stink hoer en ik denken dat die crew leider haar leuk vond
mooi vanavond waarschijnlijk weer een crew battlequote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:58 schreef eendensnavel het volgende:
Tentamens achter de rug, vanavond ben ik er ook bij!;)
Wat is je Social club en PSN?quote:
Nice, welke crew wordt 't vanavond?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:01 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
mooi vanavond waarschijnlijk weer een crew battle
twerkers "met sterkste opstelling"quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:16 schreef eendensnavel het volgende:
[..]
Nice, welke crew wordt 't vanavond?
Kak je was me voorquote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:24 schreef PicoMMP het volgende:
1. Pico
2. Panini
3. Miniruis
4. Raze
5. Mpad
6.
Vul aan
En dat is 8.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:26 schreef Buitenspeler het volgende:
- Painore
- mini
- Raze
- pico
- luke
- mpad
- forzadennis
- DA_CAS
Dat waren C-spelers zoals jokertjequote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:28 schreef kamikazebanaan het volgende:
lokquote even die er gisteren ook nog bij waren
- Painorequote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:26 schreef Buitenspeler het volgende:
- Painore
- mini
- Raze
- pico
- luke
- mpad
- forzadennis
- DA_CAS
Nu nog je capslock knop vinden om dat uit te zetten en het is fantastischquote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:33 schreef defokkingfoker het volgende:
LOWL DE BESTE GLITCH GEVONDEN!!! ONZICHTBARE AUTOS
Zelf onzichtbaar zijn is nog beterquote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:33 schreef defokkingfoker het volgende:
LOWL DE BESTE GLITCH GEVONDEN!!! ONZICHTBARE AUTOS
I know, gebeurt automatisch als je auto geïmpounded is en je dan opstartquote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:40 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
je eigen auto is ontzichtbaar en kan door alles heen rijden
Ben nog ff muziek aan het luisteren en dan kom ik, balend dat ik pinkpop moet missen...quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:49 schreef PicoMMP het volgende:
Ik maak straks ff een playlist met een aantal races. Mensen zin om mee te doen?
Raze en ik doen nu COD maar kunnen zo wel weer joinenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:49 schreef PicoMMP het volgende:
Ik maak straks ff een playlist met een aantal races. Mensen zin om mee te doen?
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:30 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
jokertje is een zeer tactische speler, die moeten we er zeker bij hebben
Dat vermoeden had ik al maar ik dacht kom toch even vragen.quote:
panini maakt nu een playlist met 16man-races en dan zoeken we er een paar uitquote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:57 schreef defokkingfoker het volgende:
doen we de zelfde races als gister? of vandaag weer andere?
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:05 schreef Painore het volgende:
Luke doet wss niet mee, pleke vrij dus:
- Painore
- mini
- Raze
- pico
- Leonos
- mpad
- forzadennis
- DA_CAS
- micro_nl
weer stout geweest?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:22 schreef Leonos het volgende:
Vriendin boos, komt dus niet.
Ik kan meedoen
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:22 schreef Leonos het volgende:
Ik kan meedoen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed bezig, laten weten wat belangrijker is!quote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:22 schreef Leonos het volgende:
Ik kan meedoen
riell lijvquote:
Fok! is een Nederlands forum, daar praten we Nederlands. Dus dan is het echte leven.quote:
quote:Mooi niet dat ik weer tegen die teringlijers van Fok! ga spelen; die zakken er maar lekker in. Doe wel weer een keer mee als we tegen een wat volwassenere crew spelen; zoals onszelf bijvoorbeeld
Dus zoals ik het zie hebben ze vooral alles voor het zeggen?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:53 schreef Painore het volgende:
Vanavond gaan we dus voor de 2e keer tegen Tweakers strijden! Om 19:30 zullen we verzamelen in een crew sessie welke ik zal hosten, van daaruit kunnen we evoorbereidingen treffen en nog de races een paar keer oefenen. De inzet voor de battle is GTA$ 10.000, zorg dat je dit CASH bij je hebt, dus niet op je bankrekening.
Het overzicht voor de avond:
- The Academic met Coupes, ik raad de Exemplar aan!
- TDM naar keuze van Tweakers
- From Weazel to Weazel met Super cars, NON-CONTACT
- Grand Tour met Sport, NON-CONTACT
- TDM naar keuze van Tweakers
- Monaco Grand Prix op motorcycles
Degene die mee doen:
1. Painore
2. mini
3. Raze
4. pico
5. mpad
6. forzadennis
7. DA_CAS
8. micro_nl
Reservelijst:
1. Leonos
2.
gewoon contact dan, alleen academy nietquote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:57 schreef Painore het volgende:
Want? Wij hebben de races gekozen, en zij mogen de TDMs kiezen..
janken over beuken in GTAquote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:59 schreef DutchOven het volgende:
Haha non contact ze kunnen echt niet tegen hun verlies
we gaan toch zo oefenen nog, de races? Grand Tour win ik standaard dus dat is al 10K volgens mijquote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:00 schreef Painore het volgende:
snel geld verdienen pico anders kun je de invite niet accepteren..
kan je er in?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:32 schreef PicoMMP het volgende:
[ afbeelding ]
oke.. raze zijn auto staat ineens in mijn garage onder mijn schafter... zal wel met zijn glitchwerkzaamheden te maken hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren
Wie ik ofquote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:09 schreef Painore het volgende:
Micro is al 40 minuten te laat, geen idee of die nog komt opdagen.. Grote kans dat we een reservespeler nodig hebben dus
nee 21.00quote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:18 schreef Leonos het volgende:
Hoe laat beginnen we dan? Gewoon 20:30 toch?
Jaja.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:20 schreef kamikazebanaan het volgende:
niemand die komt testen met mij en eend?
ik heb gehoord van nietquote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:28 schreef defokkingfoker het volgende:
kunnen de tweakertjes niet eens een normale sessie starten zonder problemen
Some say....quote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:28 schreef defokkingfoker het volgende:
kunnen de tweakertjes niet eens een normale sessie starten zonder problemen
+1quote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:39 schreef kamikazebanaan het volgende:
maar goed 1 ding is duidelijk dit is de laatste keer dat we tegen ze spelen hoor
Jaimmyy ofzo is gewoon een lijerquote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:34 schreef Buitenspeler het volgende:
die speedfight is wel een eikeltje haha
Gewoon 250 dollar betalen.heb je geen politie achter je aanquote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:38 schreef Woods het volgende:
Wat is dat voor AIDS dat ik steeds mn motor bij de popoz moet terugstelenRijd ik net 10 minuten naar dat depot word ik 10 meter erna doodgereden door die apen om vervolgens weer naar dat depot te moeten
Ja en fok miste mijquote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:54 schreef Buitenspeler het volgende:
hihih maar hun miste hun beste spelerrrr snap het dan
Ik maakte 4 kills en toen ben ik naar de basis gevluchtquote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:56 schreef eendensnavel het volgende:
De laatste TDM was wel van hoog niveau..
Hoequote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:42 schreef DutchOven het volgende:
[..]
Gewoon 250 dollar betalen.heb je geen politie achter je aan
Omdat we de volgende dag moeten werken in plaats van de hele tijd op zolder zitten.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:29 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
Fritsie waarom zijn ze zo stil???
werkenquote:Op woensdag 28 mei 2014 09:06 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Omdat we de volgende dag moeten werken in plaats van de hele tijd op zolder zitten.
Graag gedaan.quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:12 schreef Wiebeldak het volgende:
Geweldig trouwens dat jullie de tweakertjes hebben opgegeten online
leuk zo'n prive sessiequote:Op woensdag 28 mei 2014 20:13 schreef Painore het volgende:
[..]
raze en ik zitten bij elkaar in de sessie
Het was jouw sessie hoorquote:
ja hoor, schiet opquote:Op woensdag 28 mei 2014 22:32 schreef Leonos het volgende:
Kom eraan, mag mijn nieuwe amerikaanse vriend mee doen?
quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:47 schreef Grielen het volgende:
LIF / FOK!kers stoppen met roken #89
Goeie jongen toch, panini steek je nog een peukje op?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |