Fantaseer ik niet echt over.quote:Op maandag 26 mei 2014 23:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij wil niet lekker met 2 dames spelen?
Toestemming van fax? Die vindt alles goed toch?quote:
Klopt, alleen was ik ook te dronken om door te hebben dat ze het serieus bedoelden.quote:Op maandag 26 mei 2014 23:27 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Dronken vrouwen zijn engelen in bed
maar is niet alleen aan mannen voorbehouden..quote:
z'n gedrag.quote:Op maandag 26 mei 2014 23:30 schreef Carooltje79 het volgende:
Maarre .. als Fax zo lekker ding is.. waarom las ik dan net iets over "niemand die kids wil maken met fax" ?
Dat is balenquote:Op maandag 26 mei 2014 23:29 schreef yats het volgende:
[..]
Klopt, alleen was ik ook te dronken om door te hebben dat ze het serieus bedoelden.
Dat zit in zijn hoofdquote:Op maandag 26 mei 2014 23:30 schreef Carooltje79 het volgende:
Maarre .. als Fax zo lekker ding is.. waarom las ik dan net iets over "niemand die kids wil maken met fax" ?
quote:Op maandag 26 mei 2014 23:29 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Toestemming van fax? Die vindt alles goed toch?
Huilhuilquote:Op maandag 26 mei 2014 23:30 schreef Carooltje79 het volgende:
quote:
Aah oke hij stoot de vrouwtjes dus zelf af?quote:
jaquote:Op maandag 26 mei 2014 23:31 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
[..]
Aah oke hij stoot de vrouwtjes dus zelf af?
Wat ie allemaal stoot wil ik niet wetenquote:Op maandag 26 mei 2014 23:31 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
[..]
Aah oke hij stoot de vrouwtjes dus zelf af?
quote:
Wat ik begrijp van de dames hier, moet je niet zo jankenquote:
Understatement, maar wie weet komt het ooit alsnog.quote:
Nou... waarom niet?quote:Op maandag 26 mei 2014 23:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wat ie allemaal stoot wil ik niet weten
quote:Op maandag 26 mei 2014 23:32 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Wat ik begrijp van de dames hier, moet je niet zo janken
ik wil ook niemand die elke dag loopt te klagen over sex en liefde.quote:Op maandag 26 mei 2014 23:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
De vrouwen die me niet wilden waren eerder
Ja natuurlijk welquote:Op maandag 26 mei 2014 23:32 schreef yats het volgende:
[..]
Understatement, maar wie weet komt het ooit alsnog.
Goed bezigquote:
Hier moet je echt mee kappen hoorquote:Op maandag 26 mei 2014 23:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
De vrouwen die me niet wilden waren eerder
Dat kwam daarna pasquote:Op maandag 26 mei 2014 23:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik wil ook niemand die elke dag loopt te klagen over sex en liefde.
Mooie gedachte om dadelijk mee naar bed te gaanquote:
Mannen onder elkaar lullen er toch net zoveel over als vrouwen onderling?quote:Op maandag 26 mei 2014 23:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik vind Fax een toffe gozer maar sommige dingen hoef je niet van elkaar te weten he
Whehe dat jaquote:Op maandag 26 mei 2014 23:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik vind Fax een toffe gozer maar sommige dingen hoef je niet van elkaar te weten he
Ja je moet altijd positief blijven tochquote:Op maandag 26 mei 2014 23:34 schreef yats het volgende:
[..]
Mooie gedachte om dadelijk mee naar bed te gaan
Nee dat weet ik eigenlijk bijna zeker wel van nietquote:Op maandag 26 mei 2014 23:34 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Mannen onder elkaar lullen er toch net zoveel over als vrouwen onderling?
Nee hoor, vrouwen zijn veel erger.quote:Op maandag 26 mei 2014 23:34 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Dus? recent heb je ook niemand, is het niet?quote:
Met sommige. En soms gaat het nog verder danquote:Op maandag 26 mei 2014 23:34 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
kattenquote:Op maandag 26 mei 2014 23:35 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dus? recent heb je ook niemand, is het niet?
Maar met zelfmedelijde kom je nergens. Ja, alleen, in een huis, met 50 katten.
Niks mis met een huis en kattenquote:Op maandag 26 mei 2014 23:35 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
50 Poesjes klinkt zo slecht nog niet andersquote:Op maandag 26 mei 2014 23:35 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
alleen zei ik.quote:
En dit is ook dus weer zo jammer.quote:Op maandag 26 mei 2014 23:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
50 Poesjes klinkt zo slecht nog niet anders
Ja dat las ik wel. En die 50 ookquote:
quote:Op maandag 26 mei 2014 23:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee dat weet ik eigenlijk bijna zeker wel van niet
Oke vrouwen zijn wel erg inderdaadquote:
Nog verder? Je gaat het dan nadoen met je vrienden?quote:Op maandag 26 mei 2014 23:35 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Met sommige. En soms gaat het nog verder dan
Nee totaaaal niet.quote:
Quoten voor het nageslacht.quote:Op maandag 26 mei 2014 23:36 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
[..]
Oke vrouwen zijn wel erg inderdaad
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 26 mei 2014 23:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
Quoten voor het nageslacht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
Over dit soort dingen zeker.quote:Op maandag 26 mei 2014 23:35 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja je moet altijd positief blijven toch
quote:Op maandag 26 mei 2014 23:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
Quoten voor het nageslacht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op maandag 26 mei 2014 23:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
Quoten voor het nageslacht.Alsof vrouwen dat nooit toegeven ofzo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
Halloquote:
Wat doe je grumpy?quote:Op maandag 26 mei 2014 23:39 schreef Fascination het volgende:
Die poesjesgrappen zijn ook al eeuwen niet leuk meer.
Nee vrouwen zijn lief en braaf en zouden zoiets nooit bespreken onder elkaarquote:Op maandag 26 mei 2014 23:39 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
[..]
Alsof vrouwen dat nooit toegeven ofzo?
sommige mensen kunnen alleen nog maar open deuren intrappen.quote:Op maandag 26 mei 2014 23:39 schreef Fascination het volgende:
Die poesjesgrappen zijn ook al eeuwen niet leuk meer.
quote:
quote:
quote:
Hey.quote:
Dat zijn vrouwen helemaal niet hoorquote:Op maandag 26 mei 2014 23:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee vrouwen zijn lief en braaf en zouden zoiets nooit bespreken onder elkaar
Vrouwen zijn erger dan mannen vaak. Een tijdje terug hoorde ik via via dat een damesteam waar een vriendin van me in speelt uitgebreid mij besproken had en zich afvroegen wat ik te bieden had.quote:Op maandag 26 mei 2014 23:36 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
[..]
Oke vrouwen zijn wel erg inderdaad
In mijn woonplaats?quote:Op maandag 26 mei 2014 23:40 schreef Royco1 het volgende:
Feer heb je vandaag mijn aanwezigheid gevoeld?
Niet?quote:Op maandag 26 mei 2014 23:40 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Dat zijn vrouwen helemaal niet hoor
Ja dat klinkt wel als vrouwenquote:Op maandag 26 mei 2014 23:41 schreef yats het volgende:
[..]
Vrouwen zijn erger dan mannen vaak. Een tijdje terug hoorde ik via via dat een damesteam waar een vriendin van me in speelt uitgebreid mij besproken had en zich afvroegen wat ik te bieden had.
quote:
Ow sorry verpest ik je beeld nou van de vrouwenquote:
Ik heb wel al de hele dag kramp aan mijn baarmoeder. Dat zal het zijn geweest.quote:Op maandag 26 mei 2014 23:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, ik ben de hele dag op zo'n 500m afstand geweest.
Maar weer niks gevoeld zeker he? Nep Jedi
M'n illusie wat doe jequote:Op maandag 26 mei 2014 23:43 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ow sorry verpest ik je beeld nou van de vrouwen
Ze mogen het komen testen als ze willenquote:
The Force works in mysterious waysquote:Op maandag 26 mei 2014 23:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb wel al de hele dag kramp aan mijn baarmoeder. Dat zal het zijn geweest.
Beetje oprekken danquote:Op maandag 26 mei 2014 23:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb wel al de hele dag kramp aan mijn baarmoeder. Dat zal het zijn geweest.
ja sorry dat doe ik wel vakerquote:
Grumpy cat ken ik wel, de meme zie ik niet in deze context..quote:
Het hele team?quote:
Ik voelde dat het kwaad nabij was.quote:
Die wil ik wel bij een trioquote:
Nee, dank je, ik hoef geen kind.quote:
Ik deel graagquote:
Nicequote:
Poezengrappen enzoquote:Op maandag 26 mei 2014 23:44 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Grumpy cat ken ik wel, de meme zie ik niet in deze context..
Ik ook. Helaas weet ik niks behalve een fotoquote:
Niks mis met delenquote:
Djeezusquote:
Snel vervangen door je eigen danquote:Op maandag 26 mei 2014 23:46 schreef zeefje het volgende:
[..]
Ik ook. Helaas weet ik niks behalve een foto
Nee, want ze denken dat ik het niet benquote:
Haha ja datquote:Op maandag 26 mei 2014 23:47 schreef zeefje het volgende:
[..]
Nee, want ze denken dat ik het niet ben
quote:Op maandag 26 mei 2014 23:47 schreef zeefje het volgende:
[..]
Nee, want ze denken dat ik het niet ben
Kramp associeer ik nooit met iets goeds.quote:Op maandag 26 mei 2014 23:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hoezo kwaad?
Ik ben juist helemaal zen de laatste tijd.
wtf, was dat een ex van je?quote:
In S&G mogen ze ook, dus waarom hier niet?quote:Op maandag 26 mei 2014 23:50 schreef Moeraskat het volgende:
Ik weet niet hoor, zeefje, maar volgens mij mogen er geen tepels hier, het is geen kpd.
Joof, nja 'ex' hij dacht dat dat wij heel wat hadden nadat we elkaar 10 dagen kenden. en toen ik iets serieus kreeg met mijn exvriend wilde hij zichzelf laten vergiftiging omdat ophangen te lang duurde.quote:
Weet ik niet. als het niet mag word het vanzelf weer weggehaaldquote:Op maandag 26 mei 2014 23:50 schreef Moeraskat het volgende:
Ik weet niet hoor, zeefje, maar volgens mij mogen er geen tepels hier, het is geen kpd.
Maar ergens anders niet geloof ik.quote:Op maandag 26 mei 2014 23:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
In S&G mogen ze ook, dus waarom hier niet?
royal sadnessquote:Op maandag 26 mei 2014 23:51 schreef zeefje het volgende:
[..]
Joof, nja 'ex' hij dacht dat dat wij heel wat hadden nadat we elkaar 10 dagen kenden. en toen ik iets serieus kreeg met mijn exvriend wilde hij zichzelf laten vergiftiging omdat ophangen te lang duurde.
Kansloooos
Inb4 Huppel en GvsE die het beter weten.quote:Op maandag 26 mei 2014 23:51 schreef zeefje het volgende:
[..]
Joof, nja 'ex' hij dacht dat dat wij heel wat hadden nadat we elkaar 10 dagen kenden. en toen ik iets serieus kreeg met mijn exvriend wilde hij zichzelf laten vergiftiging omdat ophangen te lang duurde.
Kansloooos
Dit zeg je toch niet over iemand.quote:Op maandag 26 mei 2014 23:51 schreef zeefje het volgende:
[..]
Kansloooos
quote:Op maandag 26 mei 2014 23:51 schreef zeefje het volgende:
[..]
Kansloooos
neequote:
Koffie ik heb er teveel van op want nu teveel energiequote:Op maandag 26 mei 2014 23:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
Inb4 Huppel en GvsE die het beter weten.
Ik pak alvast koffie en popcorn
Er is ook genoeg over mij gezegd hier.quote:
Precies!quote:
Wtf? Dat wist ik niet eens.quote:Op maandag 26 mei 2014 23:51 schreef zeefje het volgende:
[..]
Kansloooos
Maar kom op, over zelfmoord?quote:
ohjaquote:Op maandag 26 mei 2014 23:53 schreef Royco1 het volgende:
10 dagen vind ik ook wel lang.
Dan kun je al samenwonen
Dat heeft hij zelf hier in de sexsc gezegd. Je kan sherlocken erop hoorquote:
Ja dan is de baby al gepland tochquote:Op maandag 26 mei 2014 23:53 schreef Royco1 het volgende:
10 dagen vind ik ook wel lang.
Dan kun je al samenwonen
Je hebt iig indruk gemaaktquote:Op maandag 26 mei 2014 23:54 schreef zeefje het volgende:
[..]
Dat heeft hij zelf hier in de sexsc gezegd. Je kan sherlocken erop hoor
mensen die dreigen met zelfmoordquote:Op maandag 26 mei 2014 23:54 schreef zeefje het volgende:
[..]
Niet?quote:
quote:Op maandag 26 mei 2014 23:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Namen al uitgezocht, alles
Wat zeg ik, dan ben ik de kinderkamer al aan het verven.
Jij hebt er langer voor nodig?quote:
Je gebruikt je kwast liever om iets anders te wittenquote:Op maandag 26 mei 2014 23:57 schreef Royco1 het volgende:
En dat terwijl ik een pleurishekel heb aan verven
Verven is juist leukquote:Op maandag 26 mei 2014 23:57 schreef Royco1 het volgende:
En dat terwijl ik een pleurishekel heb aan verven
Ik vind het niet.quote:Op maandag 26 mei 2014 23:54 schreef zeefje het volgende:
[..]
Ghehequote:
quote:Op maandag 26 mei 2014 23:57 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je gebruikt je kwast liever om iets anders te witten
Woon je zo dichtbij ja?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:00 schreef Moeraskat het volgende:
De wanhoop is van 50 km afstand te zien ja.
Krijgt ze nu straf?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:02 schreef Tamashii het volgende:
Mooie OP, al weet ik niet. Nee al denk ik niet dat het mag
Slaap lekkerquote:
Slaaplekkerquote:
Slaap lekkerquote:
Dan lees je het toch nietquote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Het is niet grappig meer en het komt mn strot uit.
Klaar met het juridische geneuzel? Truste!quote:
Zal jou eens verwijderenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:03 schreef admiraal_anaal het volgende:
Tepels uit OP verwijderd. Het mag gewoon niet
Mannelijke ook niet?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:03 schreef admiraal_anaal het volgende:
Oh dat zou ik best willen doen. Op de grond. Gag. Blinddoek.quote:
Nooooesquote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:03 schreef admiraal_anaal het volgende:
Jammerquote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:03 schreef admiraal_anaal het volgende:
Zaterdag?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:03 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Oh dat zou ik best willen doen. Op de grond. Gag. Blinddoek.
Nee, maar kan niet meerquote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:03 schreef yats het volgende:
[..]
Klaar met het juridische geneuzel? Truste!
Wel een beetje kansloos dit zo op een openbaar forum te zetten, maar dat is mijn mening.quote:Op maandag 26 mei 2014 23:51 schreef zeefje het volgende:
[..]
Kansloooos
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:03 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Billen omhoogquote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:03 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee jouw posts zijn boeiendquote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Of je post het niet 847934589734897538947538947598374593457379587x per dag
inclusief haar zekerquote:
Mwa.... andersom ging het er een stuk kanslozer aan toe imo...quote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:04 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Wel een beetje kansloos dit zo op een openbaar forum te zetten, maar dat is mijn mening.
Daar ben ik het ook mee eens.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mwa.... andersom ging het er een stuk kanslozer aan toe imo...
Het staat ook op een openbaar forumquote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:04 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Wel een beetje kansloos dit zo op een openbaar forum te zetten, maar dat is mijn mening.
Ah, regelen we beide de helftquote:
Dat klopt wel ;$quote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Daar straalt in ieder geval niet de wanhoop vanaf.
inderdaad.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Of je post het niet 847934589734897538947538947598374593457379587x per dag
As alwaysquote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:05 schreef Carooltje79 het volgende:
Wat een gezelligheid en liefde hier zeg
Ja, want dat kan me zoveel schelenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Daarvoor ga je maar naar het viva forum.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:05 schreef Carooltje79 het volgende:
Wat een gezelligheid en liefde hier zeg
Dacht ik de drama elders te ontvluchtenquote:
truequote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kut?quote:
kap dan ook met dat eeuwige geklaag en gezeik manquote:
Fixedquote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Daarvoor ga je maar naar het viva forum.
Hier is het gewoon een keiharde wereld.
Neuken of geneukt worden.
Ja hij had toch nog twee andere vervoersmiddelen!quote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Verdomme Vin, word je weer gecockblocked door je Alfa.
Volgens mij jeuken jouw panda puntenquote:
Oewquote:
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:07 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
kap dan ook met dat eeuwige geklaag en gezeik mansrs.
Ach, meestal is het wel gezellig. Maar volgens mij zijn sommige mensen nodig aan een beurt toe.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:06 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Dacht ik de drama elders te ontvluchten
Schatje, je hoeft toch niks erop te zeggen? Verplaats je ff in hem.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:07 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
kap dan ook met dat eeuwige geklaag en gezeik mansrs.
En anders gaat ie maar lopen hequote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:08 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja hij had toch nog twee andere vervoersmiddelen!
Net gedaan, werkt niet, en nu?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:08 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Schatje, je hoeft toch niks erop te zeggen? Verplaats je ff in hem.
Ja, godverdommequote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Verdomme Vin, word je weer gecockblocked door je Alfa.
Ik moest echt zo hard lachenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:08 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Volgens mij jeuken jouw panda punten![]()
Tamashii denkt met haar hoofd...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
Hij kan het toch makkelijk fietsen vanuit Apeldoorn? Ik kom met de bbq waarschijnlijk ook met de (race)fiets.quote:
Ja van veel seks word je humeur ook een stuk beterquote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:08 schreef yats het volgende:
[..]
Ach, meestal is het wel gezellig. Maar volgens mij zijn sommige mensen nodig aan een beurt toe.
Versier je de vrouwen met de mooie lijnen van je auto kan je er niet komen omdat hij niet rijd.quote:
Ja dattem. Kom op zeg!!! Ik lig al klaar in bed.quote:
Ditquote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:09 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja van veel seks word je humeur ook een stuk beter
Trek maar conclusies hihahoquote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Blijkbaar boeit het je dan ook geen reet dat je niet aan een vrouw kan komen.
Ik ga geen 60km fietsen.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:09 schreef yats het volgende:
[..]
Hij kan het toch makkelijk fietsen vanuit Apeldoorn? Ik kom met de bbq waarschijnlijk ook met de (race)fiets.
Lukt niet, wil je me helpenquote:
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:09 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Tamashii denkt met haar hoofd...Gvd. Gat-ver. IeeeeeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
Kan eigenlijk niet he, laat ie je gewoon liggen.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:09 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja dattem. Kom op zeg!!! Ik lig al klaar in bed.
kun je ook niet, ben je te dik voorquote:
1-Way onlyquote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:08 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik begrijp Fax best, al ga ik dat niet te hard roepen anders krijg ik ook een fittie over me heen,quote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:08 schreef Tamashii het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Versier je de vrouwen met de mooie lijnen van je auto kan je er niet komen omdat hij niet rijd.
quote:
Precies!quote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:09 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja van veel seks word je humeur ook een stuk beter
Kusje schatje.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Voor morgen wel jaMaar dat snap je zelf ook wel
Owquote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:10 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Tja......
[..]
Dan stalk ik je via whatsapp
Jelly?quote:
Ja hoor, wat voor therapie wil je. Van de zaak deze keerquote:
Veeleisend zeg.quote:
Waarom niet? Vanuit Arnhem is het niet naast de deur en toch doe ik het wel (mits droog).quote:
intergrale massage therapie alsjeblieft.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:11 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja hoor, wat voor therapie wil je. Van de zaak deze keer
Je komt wel vaak latelyquote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:11 schreef Moeraskat het volgende:
Oh, vinnie, ik kom morgen avond dan, goed? Na het eten of zo.
Op die vrouw! Doe normaal joh, dan kan je nooit 100% bevredigd zijn.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:11 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ow
Moeten binnenkort ff date plannen dan
[..]
Jelly?
Niet iedereen vindt fietsen zo leuk.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:12 schreef yats het volgende:
[..]
Waarom niet? Vanuit Arnhem is het niet naast de deur en toch doe ik het wel (mits droog).
60km is wel veel hoorquote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:12 schreef yats het volgende:
[..]
Waarom niet? Vanuit Arnhem is het niet naast de deur en toch doe ik het wel (mits droog).
Dit is wel op een heul andere manier.quote:
Watquote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:11 schreef Moeraskat het volgende:
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:09 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Tamashii denkt met haar hoofd...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Springen er allemaal andere vrouwen op je hoofdquote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:12 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Op die vrouw! Doe normaal joh, dan kan je nooit 100% bevredigd zijn.
Teleurstellendquote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:12 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dit is wel op een heul andere manier.
Dank jequote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja ik moet toegeven dat het gewoon mooie auto's zijn
Dat is goed hoorquote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:11 schreef Moeraskat het volgende:
Precies. Vanuit Arnhem is het niet naast de deur. Vanuit Apeldoorn is het 2x zo verquote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:12 schreef yats het volgende:
[..]
quote:
Oh, ik zal m'n haar kammen voor je.quote:
Jij komt ook na het eten?quote:
Een beetje lichaamsbeweging kan nooit kwaadquote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:13 schreef Vinniiee het volgende:
Precies. Vanuit Arnhem is het niet naast de deur. Vanuit Apeldoorn is het 2x zo ver
jij komt ook vaak latelyquote:
Picsquote:
oh je bent tegenwoordig kaal? Jammer van je lange haar.quote:
quote:
quote:
Nou dit vind ik niet zo smakelijk.quote:
Logerenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:15 schreef Vinniiee het volgende:
Tamashii én Moeraskat op bezoek [ afbeelding ]
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:15 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
oh je bent tegenwoordig kaal? Jammer van je lange haar.
Nou kwee nie maar daar heeft nooit lang haar gezeten.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:15 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
oh je bent tegenwoordig kaal? Jammer van je lange haar.
Ik ga het ook niet opetenquote:
Het ging over mijn kupske, ik weet niet wat voor gedachten jij allemaal hebtquote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:15 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nou kwee nie maar daar heeft nooit lang haar gezeten.
Oh ik nam aan dat je je hoofdhaar altijd wel kamdequote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:16 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Het ging over mijn kupske, ik weet niet wat voor gedachten jij allemaal hebt
Marinerenquote:
Tamashii blijft ook logeren. Ff paar dagen rust in huis.quote:
Ja, maar als ik het morgen doe, zal ik aan je denkenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:16 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Oh ik nam aan dat je je hoofdhaar altijd wel kamde
Echt niet. Ga jij maar uit logeren.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Tamashii blijft ook logeren. Ff paar dagen rust in huis.
Denkt tenminste iemand aan mequote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:17 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, maar als ik het morgen doe, zal ik aan je denken
Kom ik langs, zullen wij dan wat vrouwen uitnodigen?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh, even mijn mooiste beren pyjama opzoeken dan.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Totdat de kittens om je oren vliegen.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
quote:
Hoor ik daar iets over een pokeravond voor de mannen?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:17 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Kom ik langs, zullen wij dan wat vrouwen uitnodigen?
Lekker rustig, geen gezeur en een paar gags.
ja maar die zijn lief.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Totdat de kittens om je oren vliegen.
high stakes poker?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:18 schreef yats het volgende:
[..]
Hoor ik daar iets over een pokeravond voor de mannen?
Kittensquote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Totdat de kittens om je oren vliegen.
Een een paar half naakte vrouwen die dansend op de muziek het bier op tafel zitten en ondertussen met elkaar bezig zijnquote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:18 schreef yats het volgende:
[..]
Hoor ik daar iets over een pokeravond voor de mannen?
goed ideequote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:17 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Kom ik langs, zullen wij dan wat vrouwen uitnodigen?
Lekker rustig, geen gezeur en een paar gags.
Die vrouwendingen komen vast nog wel van pas danquote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:19 schreef Tamashii het volgende:
Dit is ook mijn huis. Vol met vrouwendingen.
tijd om naar bed te gaan geloof ik; ik trek dit niet meerquote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:19 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Een een paar half naakte vrouwen die dansend op de muziek het bier op tafel zitten en ondertussen met elkaar bezig zijn
pics!quote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:17 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oh, even mijn mooiste beren pyjama opzoeken dan.
Geen idee, ik ken alleen de theorie. Maar voor een avondje sigaren en whiskey wil ik best doen of ik kan pokeren.quote:
Jij trekt sowieso niet zoveel meer toch?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:20 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
tijd om naar bed te gaan geloof ik; ik trek dit niet meer
Nee, moet je ook maar blijvenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |