Fantaseer ik niet echt over.quote:Op maandag 26 mei 2014 23:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij wil niet lekker met 2 dames spelen?
Toestemming van fax? Die vindt alles goed toch?quote:
Klopt, alleen was ik ook te dronken om door te hebben dat ze het serieus bedoelden.quote:Op maandag 26 mei 2014 23:27 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Dronken vrouwen zijn engelen in bed
maar is niet alleen aan mannen voorbehouden..quote:
z'n gedrag.quote:Op maandag 26 mei 2014 23:30 schreef Carooltje79 het volgende:
Maarre .. als Fax zo lekker ding is.. waarom las ik dan net iets over "niemand die kids wil maken met fax" ?
Dat is balenquote:Op maandag 26 mei 2014 23:29 schreef yats het volgende:
[..]
Klopt, alleen was ik ook te dronken om door te hebben dat ze het serieus bedoelden.
Dat zit in zijn hoofdquote:Op maandag 26 mei 2014 23:30 schreef Carooltje79 het volgende:
Maarre .. als Fax zo lekker ding is.. waarom las ik dan net iets over "niemand die kids wil maken met fax" ?
quote:Op maandag 26 mei 2014 23:29 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Toestemming van fax? Die vindt alles goed toch?
Huilhuilquote:Op maandag 26 mei 2014 23:30 schreef Carooltje79 het volgende:
quote:
Aah oke hij stoot de vrouwtjes dus zelf af?quote:
jaquote:Op maandag 26 mei 2014 23:31 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
[..]
Aah oke hij stoot de vrouwtjes dus zelf af?
Wat ie allemaal stoot wil ik niet wetenquote:Op maandag 26 mei 2014 23:31 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
[..]
Aah oke hij stoot de vrouwtjes dus zelf af?
quote:
Wat ik begrijp van de dames hier, moet je niet zo jankenquote:
Understatement, maar wie weet komt het ooit alsnog.quote:
Nou... waarom niet?quote:Op maandag 26 mei 2014 23:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wat ie allemaal stoot wil ik niet weten
quote:Op maandag 26 mei 2014 23:32 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Wat ik begrijp van de dames hier, moet je niet zo janken
ik wil ook niemand die elke dag loopt te klagen over sex en liefde.quote:Op maandag 26 mei 2014 23:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
De vrouwen die me niet wilden waren eerder
Ja natuurlijk welquote:Op maandag 26 mei 2014 23:32 schreef yats het volgende:
[..]
Understatement, maar wie weet komt het ooit alsnog.
Goed bezigquote:
Hier moet je echt mee kappen hoorquote:Op maandag 26 mei 2014 23:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
De vrouwen die me niet wilden waren eerder
Dat kwam daarna pasquote:Op maandag 26 mei 2014 23:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik wil ook niemand die elke dag loopt te klagen over sex en liefde.
Mooie gedachte om dadelijk mee naar bed te gaanquote:
Mannen onder elkaar lullen er toch net zoveel over als vrouwen onderling?quote:Op maandag 26 mei 2014 23:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik vind Fax een toffe gozer maar sommige dingen hoef je niet van elkaar te weten he
Whehe dat jaquote:Op maandag 26 mei 2014 23:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik vind Fax een toffe gozer maar sommige dingen hoef je niet van elkaar te weten he
Ja je moet altijd positief blijven tochquote:Op maandag 26 mei 2014 23:34 schreef yats het volgende:
[..]
Mooie gedachte om dadelijk mee naar bed te gaan
Nee dat weet ik eigenlijk bijna zeker wel van nietquote:Op maandag 26 mei 2014 23:34 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Mannen onder elkaar lullen er toch net zoveel over als vrouwen onderling?
Nee hoor, vrouwen zijn veel erger.quote:Op maandag 26 mei 2014 23:34 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Dus? recent heb je ook niemand, is het niet?quote:
Met sommige. En soms gaat het nog verder danquote:Op maandag 26 mei 2014 23:34 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
kattenquote:Op maandag 26 mei 2014 23:35 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dus? recent heb je ook niemand, is het niet?
Maar met zelfmedelijde kom je nergens. Ja, alleen, in een huis, met 50 katten.
Niks mis met een huis en kattenquote:Op maandag 26 mei 2014 23:35 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
50 Poesjes klinkt zo slecht nog niet andersquote:Op maandag 26 mei 2014 23:35 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
alleen zei ik.quote:
En dit is ook dus weer zo jammer.quote:Op maandag 26 mei 2014 23:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
50 Poesjes klinkt zo slecht nog niet anders
Ja dat las ik wel. En die 50 ookquote:
quote:Op maandag 26 mei 2014 23:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee dat weet ik eigenlijk bijna zeker wel van niet
Oke vrouwen zijn wel erg inderdaadquote:
Nog verder? Je gaat het dan nadoen met je vrienden?quote:Op maandag 26 mei 2014 23:35 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Met sommige. En soms gaat het nog verder dan
Nee totaaaal niet.quote:
Quoten voor het nageslacht.quote:Op maandag 26 mei 2014 23:36 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
[..]
Oke vrouwen zijn wel erg inderdaad
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 26 mei 2014 23:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
Quoten voor het nageslacht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
Over dit soort dingen zeker.quote:Op maandag 26 mei 2014 23:35 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja je moet altijd positief blijven toch
quote:Op maandag 26 mei 2014 23:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
Quoten voor het nageslacht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op maandag 26 mei 2014 23:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
Quoten voor het nageslacht.Alsof vrouwen dat nooit toegeven ofzo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
Halloquote:
Wat doe je grumpy?quote:Op maandag 26 mei 2014 23:39 schreef Fascination het volgende:
Die poesjesgrappen zijn ook al eeuwen niet leuk meer.
Nee vrouwen zijn lief en braaf en zouden zoiets nooit bespreken onder elkaarquote:Op maandag 26 mei 2014 23:39 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
[..]
Alsof vrouwen dat nooit toegeven ofzo?
sommige mensen kunnen alleen nog maar open deuren intrappen.quote:Op maandag 26 mei 2014 23:39 schreef Fascination het volgende:
Die poesjesgrappen zijn ook al eeuwen niet leuk meer.
quote:
quote:
quote:
Hey.quote:
Dat zijn vrouwen helemaal niet hoorquote:Op maandag 26 mei 2014 23:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee vrouwen zijn lief en braaf en zouden zoiets nooit bespreken onder elkaar
Vrouwen zijn erger dan mannen vaak. Een tijdje terug hoorde ik via via dat een damesteam waar een vriendin van me in speelt uitgebreid mij besproken had en zich afvroegen wat ik te bieden had.quote:Op maandag 26 mei 2014 23:36 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
[..]
Oke vrouwen zijn wel erg inderdaad
In mijn woonplaats?quote:Op maandag 26 mei 2014 23:40 schreef Royco1 het volgende:
Feer heb je vandaag mijn aanwezigheid gevoeld?
Niet?quote:Op maandag 26 mei 2014 23:40 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Dat zijn vrouwen helemaal niet hoor
Ja dat klinkt wel als vrouwenquote:Op maandag 26 mei 2014 23:41 schreef yats het volgende:
[..]
Vrouwen zijn erger dan mannen vaak. Een tijdje terug hoorde ik via via dat een damesteam waar een vriendin van me in speelt uitgebreid mij besproken had en zich afvroegen wat ik te bieden had.
quote:
Ow sorry verpest ik je beeld nou van de vrouwenquote:
Ik heb wel al de hele dag kramp aan mijn baarmoeder. Dat zal het zijn geweest.quote:Op maandag 26 mei 2014 23:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, ik ben de hele dag op zo'n 500m afstand geweest.
Maar weer niks gevoeld zeker he? Nep Jedi
M'n illusie wat doe jequote:Op maandag 26 mei 2014 23:43 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ow sorry verpest ik je beeld nou van de vrouwen
Ze mogen het komen testen als ze willenquote:
The Force works in mysterious waysquote:Op maandag 26 mei 2014 23:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb wel al de hele dag kramp aan mijn baarmoeder. Dat zal het zijn geweest.
Beetje oprekken danquote:Op maandag 26 mei 2014 23:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb wel al de hele dag kramp aan mijn baarmoeder. Dat zal het zijn geweest.
ja sorry dat doe ik wel vakerquote:
Grumpy cat ken ik wel, de meme zie ik niet in deze context..quote:
Het hele team?quote:
Ik voelde dat het kwaad nabij was.quote:
Die wil ik wel bij een trioquote:
Nee, dank je, ik hoef geen kind.quote:
Ik deel graagquote:
Nicequote:
Poezengrappen enzoquote:Op maandag 26 mei 2014 23:44 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Grumpy cat ken ik wel, de meme zie ik niet in deze context..
Ik ook. Helaas weet ik niks behalve een fotoquote:
Niks mis met delenquote:
Djeezusquote:
Snel vervangen door je eigen danquote:Op maandag 26 mei 2014 23:46 schreef zeefje het volgende:
[..]
Ik ook. Helaas weet ik niks behalve een foto
Nee, want ze denken dat ik het niet benquote:
Haha ja datquote:Op maandag 26 mei 2014 23:47 schreef zeefje het volgende:
[..]
Nee, want ze denken dat ik het niet ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |