https://www.bitsim.net/quote:If you want to give Bitcoin a try for the first time or want somewhere to test out your trading strategies then we've made this site for you. There's no real money involved at all. Here you can buy and sell Bitcoin in the same way that you would on real exchanges. We have functionality for MtGox and Bitstamp with plans to add in more exchanges if there is enough interest. Using this site is 100% free with no plans to change that. Feedback is greatly appreciated!
quote:Op donderdag 24 april 2014 23:36 schreef Tourniquet het volgende:
Voor degenen die het interessant vinden, lange termijn analyse van de mogelijke BTC-prijs:
http://blackminer.com/longterm-technical-analysis-bitcoin-price/
Mooi, nu dump ik Dope en ben ik klaar voor vandaagquote:Op maandag 26 mei 2014 22:31 schreef DaMart het volgende:
Kut. Heb ik mijn voor 49 gekochte DOPE verkocht voor 53... heeft iemand nu alle sell orders tot 80 opgekocht
.
Op mintpal refreshed te veel te sloom.quote:Op maandag 26 mei 2014 22:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mooi, nu dump ik Dope en ben ik klaar voor vandaag![]()
Weer een les rijker: panic wordt altijd gevolgd door stijging en mintpalgrafieken nooit vertrouwen. Pas toen ik op bitcoinswisdom keek zag ik dat 9000 het minimum was
Niemand is blij met vandaag denk...quote:Op maandag 26 mei 2014 22:34 schreef DaMart het volgende:
En nu was ik weer te laat met mijn sell order voor BC weghalen om hem te verhogen... vandaag is wel mijn dag van gemiste kansen.
Ik ga eerst eens even afwachten wat er allemaal gaat gebeuren.quote:Op maandag 26 mei 2014 22:36 schreef Nattekat het volgende:
Bij de volgende daling koop ik weer XLB in
Het topic is positief, sterker nog; dat hele topic is nooit negatief geweest. Enkel jullie paniektenquote:Op maandag 26 mei 2014 22:36 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik ga eerst eens even afwachten wat er allemaal gaat gebeuren.
Misschien ga ik wat domme volumeloze coins kopen ofzo...
Wij hebben het NKS dan hebben zij niet.quote:Op maandag 26 mei 2014 22:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het topic is positief, sterker nog; dat hele topic is nooit negatief geweest. Enkel jullie paniekten
Hier is paniek, zij niet.quote:Op maandag 26 mei 2014 22:38 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Wij hebben het NKS dan hebben zij niet.
Dat sowieso, even biertje pakkenquote:Op maandag 26 mei 2014 22:41 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Wakker blijven tot het weer online komt.
XLBquote:Op maandag 26 mei 2014 22:51 schreef roislecxe het volgende:
Ik heb geen idee waar nu in te stappen...
Ja dat hoop ik ook, morgen of overmorgen. Maakt in $ wel weer veel goed.quote:
Weer verder omlaag gedruktquote:Op maandag 26 mei 2014 23:17 schreef smiths het volgende:
gvd, verkoop ik net wat caix ipv dat ik ze wil kopen..
Ik zet maar weer een buy en ga slapen.
Wij kunnen die letters toch niet zien van jouquote:Op maandag 26 mei 2014 23:55 schreef Nattekat het volgende:
Raad eens bij het zien van de XLB pagina hoe hoog ik net gekocht heb weer
A new trade GGFM-09491096 (BUY) has been executed. Market: XLB/BTC
Tip: Het is geen flinke tegenvaller dit keer
Gewoon raden, mijn tip is dat het geen flinke tegenvaller is.quote:Op maandag 26 mei 2014 23:58 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Wij kunnen die letters toch niet zien van jou
Denk 12103 of 12104 als het een mooie buy is.quote:Op maandag 26 mei 2014 23:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gewoon raden, mijn tip is dat het geen flinke tegenvaller is.
Je weet ook met hoe veel ik trade
twitter:cryptsy twitterde op dinsdag 27-05-2014 om 00:04:16Pausing DRK/BTC market while a fork is worked out with the developer reageer retweet
Beter laat dan nooit.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:19 schreef tralalala het volgende:
twitter:cryptsy twitterde op dinsdag 27-05-2014 om 00:04:16Pausing DRK/BTC market while a fork is worked out with the developer reageer retweet
Gewoon doenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:29 schreef Nattekat het volgende:
Volgens mij moet ik de hele nacht opblijven om dit te blijven volgen
Hier schiet het van geen kant op. Heb alleen nog Caix. Maar die doet niks. Nog steeds ruim 0.1 in het rood.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:41 schreef Nattekat het volgende:
Eerste 0.007btc terugverdiend
Nog 0.028 te gaan
Netjes tochquote:Op dinsdag 27 mei 2014 01:14 schreef Nattekat het volgende:
En nu worden de sells te laag en buys te hoog, dit is klaar. Toch mooi 0.027 (als mijn sell nog verdwijnt) van de 0.035 goedgemaakt
Trusten
Zou er graag op ingaan maar heb echt geen verstand van minen...quote:Op dinsdag 27 mei 2014 01:20 schreef ZetaOS het volgende:
Binnenkort heb ik de eerste Echte Zeusminer, volgens UPS aanstaande Woensdag!
Foto`s volgen!
Blog aankondiging hier
Dark ligt al een paar uur plat met forkproblemen.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 02:14 schreef snachtsman het volgende:
Kom net thuis van een dagje antwerpen, wat heb ik vandaag allemaal gemist, drk? zit er nog in met 200 stuks, sinds eergister op 216,gekocht?
Is een fork zo'n big deal? Gebeurde ook met bitcoin paar maanden terug...damn dit is een domper, wil nog niet eens uitrekenen hoeveel deze fork me heeft gekost, word dus holden 4 life,quote:Op dinsdag 27 mei 2014 02:17 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Dark ligt al een paar uur plat met forkproblemen.
Prijs kelderde hard voor het plat ging.
https://bitcoinwisdom.com/markets/mintpal/drkbtc
Op Cryptsy ging ie zeker anderhalf uur later pas plat. Prijs kelderde daar naar 129 om weer te klimmen richting 170 geloof ik. Ik zou rekenen op een dikke dump op Mintpal als het weer online komt, en wanneer dat is, geen idee... Dark ligt er nu al dik 3 uur uit.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 02:23 schreef snachtsman het volgende:
[..]
Is een fork zo'n big deal? Gebeurde ook met bitcoin paar maanden terug...damn dit is een domper, wil nog niet eens uitrekenen hoeveel deze fork me heeft gekost, word dus holden 4 life,
170 op mintpal en 221 op cryptsy op bitcoinwisdom, ga ervanuit dat cryptsy nog niet verwerkt is?
ook al bekend binnen welk tijdsbestek de handel weer op gang komt?
Te denken dat ik vanochtend twijfelde om XC te kopen, wordt er misselijk van
Thanks voor de headsup.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 02:26 schreef roislecxe het volgende:
XC is de enige met aardig volume die steeg, en Pot ging ook helemaal over de kop 240% met gigantisch volume voor die coin.
Cinni en Caix een beetje stabiel, saai.
Dan ben ongeveer wel op de hoogte denk.
Buitenlandquote:Op dinsdag 27 mei 2014 02:33 schreef snachtsman het volgende:
[..]
Thanks voor de headsup.
Helemaal vermoeid na de rit terug, maar kan ineens niet meer slapen.
Dat was dan ook de laatste keer dat ik een coin vasthou als ik in het buitenland ben, moet uitgerekend vandaag gebeuren. acja gewoon ff HODL
Bitcoin op 500 euro heb je gemistquote:Op dinsdag 27 mei 2014 02:14 schreef snachtsman het volgende:
Kom net thuis van een dagje antwerpen, wat heb ik vandaag allemaal gemist, drk? zit er nog in met 200 stuks, sinds eergister op 216,gekocht?
Iemand met voorkennis van goed nieuws, een mongool met te veel geld.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 03:00 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Haha die piek omhoog. Die had ik ook gemist. Wat is dat dan
Aardig van hemquote:Op dinsdag 27 mei 2014 03:30 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Iemand met voorkennis van goed nieuws, een mongool met te veel geld.
Wat het ook was, het heeft mijn sale verkocht.
Dat zou vet zijn, hahaquote:Op dinsdag 27 mei 2014 03:31 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Aardig van hem
Lijkt me het meest op een fout ingetikte order
Dark is terug.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 02:33 schreef snachtsman het volgende:
[..]
Thanks voor de headsup.
Helemaal vermoeid na de rit terug, maar kan ineens niet meer slapen.
Dat was dan ook de laatste keer dat ik een coin vasthou als ik in het buitenland ben, moet uitgerekend vandaag gebeuren. acja gewoon ff HODL
MAAR 129 is wel een behoorlijke daling, bijna 50%, als ie maar net zo snel weer hersteld en niet dat er een megadump komt
XLB is gedaald. En ik zit nergens in behalve dope dus er is ook geen reden tot stijgen/dalenquote:
Laten we dat maar eens proberen.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:49 schreef edraket31 het volgende:
Mensuh.....zoals gisteren al vermeld: hou BC in de gaten!
Flinke buywalls, stijgen mee met de koers
Danku voor tip. Erin op 27500.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:49 schreef edraket31 het volgende:
Mensuh.....zoals gisteren al vermeld: hou BC in de gaten!
Flinke buywalls, stijgen mee met de koers
Had ie nodig. Pas als ie crasht moet je je zorgen maken, net als bc nu.quote:
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:57 schreef avw1982 het volgende:
Riemen vast. Zodra we boven de 30k komen gaat het denk ik heel hard.
Hoe hoog?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:02 schreef curantis het volgende:
Nog net op tijd ingekocht denk ikHad wat eerder moeten zijn alsnog....
Leuk achtergrondmuziekjequote:
Valt nog meequote:
Gewoon even wachten, als ik nu zou stabiliseren is dat net onder de 30quote:
haal wegquote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:08 schreef Nattekat het volgende:
Sell geplaatst, hopelijk wordt ie zo snel mogelijk nog aangetikt
Of de andere kant opquote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:10 schreef avw1982 het volgende:
Ik kijk nu wel uit met handelen. Voor je het weet is de raket weg zonder ons.
Gisteren telkens switchen tussen laagste sell en hoogste buy op XLB heeft mij 0,035btc winst opgeleverd, precies wat ik in die panicsell verloren ben. Het werkt welquote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:15 schreef edraket31 het volgende:
"spelen met de winst" kan ik wel toevoegen aan het lijstje dat ik schreef met titel "knuppel in het hoenderhok"
Waar hebben jullie zoal op gekocht?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je kan ook wachten tot de trein weer terugkomt
Oh, ik vind dat ie zich nog redelijk gedraagt eigenlijk zoals ik zie... Had best erger gekundquote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:23 schreef Joosie200 het volgende:
Met DRK is dat inkopen op de top er niet meer bij atm
Nog altijd beter dan XLB, met het 1 satoshi boven de hoogste buy spelquote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:25 schreef roislecxe het volgende:
Caix ik echt ook allemaal NIKS aan het doen he. Saaie moppercoin.
Er schijnt vanmiddag nieuws te komen, vers van de devs. Iets wat de coin veel goed zou doen, jaja. Vandaag zou XLB ook veel goeds doen, merk er niks van.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:25 schreef roislecxe het volgende:
Caix ik echt ook allemaal NIKS aan het doen he. Saaie moppercoin.
Ik kan daar wel een boost gebruiken wil ik er zonder verlies nog uit...quote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:27 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Er schijnt vanmiddag nieuws te komen, vers van de devs. Iets wat de coin veel goed zou doen, jaja. Vandaag zou XLB ook veel goeds doen, merk er niks van.
Die pump van XLB vond dagen geleden al plaats...quote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:27 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Er schijnt vanmiddag nieuws te komen, vers van de devs. Iets wat de coin veel goed zou doen, jaja. Vandaag zou XLB ook veel goeds doen, merk er niks van.
Dat liberty coin day gedoe begint pas om 15u nlse tijd. Niet dat ik daar nu nog veel van verwacht...quote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:27 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
We hebben het hier over BCquote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:30 schreef Joosie200 het volgende:
Als ik had verkocht op 210 en gekocht op 170 had ik gewoon 26 meer DRK kunnen hebben, op naar de 1000 DRK, op naar een masternode voor mezelf
TT is van 26 meiquote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:32 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
De TT is anders van toepassing op XLB, DRK en niet op BC
Mooi toch, die voorspelbaarheidquote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:37 schreef Joosie200 het volgende:
[ [url=https://ip.bitcointalk.org/?u=http%3A%2F%2Fwww.dailyblackcoin.com%2Fwp-content%2Fuploads%2F2014%2F05%2FWhere-is-the-BTC-25-05-c.jpg&t=540&c=5TSxtrug3Kj4OQ]afbeelding[/url] ]
Dat is geen Nattekatsyndroom...quote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:40 schreef Joosie200 het volgende:
En aangetikt op 207Nattekatsyndroom incoming though, hij stijgt nog even lekker door
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:43 schreef roislecxe het volgende:
Laat me even een wall wegzetten: Oeps.
2014-05-27 10:42:49 SELL 0.02000000 1901.51878400 38.03037568
CAIx is nu een leuke pingpongcoinquote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:44 schreef Joosie200 het volgende:
In elk geval op tijd mijn winst genomen met DRK, op naar CAIX en TEH MOON
Ik niet. Op dark iemand. Dacht de prijs omhoog te stuwen met een wall van 38btc. Werd in 3 seconden verkocht op 200quote:
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:45 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik niet. Op dark iemand. Dacht de prijs omhoog te stuwen met een wall van 38btc. Werd in 3 seconden verkocht op 200
Ja /duh, ik ben niet gekquote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:45 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Dacht de prijs omhoog te stuwen met een wall van 38btc. Werd in 3 seconden verkocht op 200
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:45 schreef Joosie200 het volgende:
Waar is die leuke dogecoin dog en die raket naar de moon lancering
Kreeg instant een grijns van oor tot oor toen ik die voorbij zag komen op Bitcointalk ergens in een topicquote:
Natuurlijkquote:
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:55 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Natuurlijk
Echt bedroevend weer. Gaat het weer zo'n dag worden... kan toch niet...
De nattekatwisselbeker gaat naar....quote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:56 schreef roislecxe het volgende:
Zit zelf dubbel in BC. op 307 en 293. Jeuj.
Eigenlijk de totowisselbeker. Hij begon, daarna kreeg ik hem.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:57 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
De nattekatwisselbeker gaat naar....
Jahoor, we zitten alweer onder de 2.00btc.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]![]()
Volgens mij zijn wij van pechduivel geruild
Ik zal het onthouden voor als ik daar ooit in de buurt komquote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:58 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Jahoor, we zitten alweer onder de 2.00btc.
daar rust denk ik de vloek.
Ik mistte ook de eerste spike omhoog naar 210 van vanochtend vroeg, daarnet kwam er weer een waar ik wel bij zat, in de namiddag komt er nog wel een. Van iemand die denkt: DRK, zo laag? Kopen, kopen, kopen!quote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:59 schreef roislecxe het volgende:
Maarre, gelukkug kon ik tijdens die enorme knal omhoog bij Dark nog goedkoop inkopen op 191. dat scheelt ook weer... ahum.
ELKE keer als ik een sell zet, dan komt er iemand onder me met een 8btc sellwall o.i.d.quote:
Kleine coins kosten 10x zo veel tijd en 1000x zo veel geduldquote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:06 schreef roislecxe het volgende:
Ik ga wel een ontbijt in elkaar fixen ofzo. Wat een zooi weer zeg. Nog even en ik bemoei me niet meer met die hoge volumecoins. Ik heb mn hele hebben en houwen bij elkaar gesprokkeld in kleine domme coins, misschien moet ik dat maar weer gaan doen.
Als je daar meer mee gedaan krijgt moet je dat gewoon doen. Ik heb talloze keren geprobeerd in die kleine volume coins te handelen, kwam er niet in, of maar 1/10e van mijn order werd meegenomen. Ja daaag, das dan allang niet meer zo interessant als anders. Dus nu focus ik mijn voornamelijk op de 'grote' drie actieve altcoins: DRK/BC/ variërend van XLB/CINNI/CAIXquote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:06 schreef roislecxe het volgende:
Ik ga wel een ontbijt in elkaar fixen ofzo. Wat een zooi weer zeg. Nog even en ik bemoei me niet meer met die hoge volumecoins. Ik heb mn hele hebben en houwen bij elkaar gesprokkeld in kleine domme coins, misschien moet ik dat maar weer gaan doen.
:Squote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Eigenlijk de totowisselbeker. Hij begon, daarna kreeg ik hem.
fixed.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kleine coins kosten 10x zo veel tijd en 1000x zo veel geduld.
In BC heb ik net binnen een uurtje meer verlies bij elkaar dan in die kleintjes in een week.
:dquote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:16 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Hmm... dat plaatje komt wel heel vaak van pas in die grote coins
Eensquote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:26 schreef Joosie200 het volgende:
Waarom kun je geen custom lijst zelf samenstellen op Mintpal aan alts die je wilt zien?![]()
Ik zie wel, des noods koop ik op 12 wel weer.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:28 schreef edraket31 het volgende:
iemand gokje op XLB?
Ligt een sellorder op 109, eerstvoglende ligt op 114
over 2 minuten announcement ivm liberty day
Komt in de appquote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:26 schreef Joosie200 het volgende:
Waarom kun je geen custom lijst zelf samenstellen op Mintpal aan alts die je wilt zien?
Meh... ik wacht af, is wel mooi instapmoment though. Maar zoals nu ook, bam naar 10,6 ipv 10,99.quote:
Lijkt me niet, aangezien ze zelf al een app in de store hebben staanquote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Juridische tip: stem wel even met Mintpal af of ze die app kunnen waarderen.
Ik ga mn darkwinst er ook instoppen. -.0.08quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:36 schreef Joosie200 het volgende:
Gevalletje: nieuwsgierig naar de uitkomst, mijn DRK winst van vandaag in XLB gestopt
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:38 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik ga mn darkwinst er ook instoppen. -.0.08Hoe voer je dat in?
Laat me eens gek doen, gelijk mn BCwinst er ook in a -0.05.
Wie zegt dat die van Mintpal is? En wie zegt dat ik die app in de store gooi?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:33 schreef curantis het volgende:
[..]
Lijkt me niet, aangezien ze zelf al een app in de store hebben staan
Maar wel een moon.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:54 schreef avw1982 het volgende:
Geen aankondiging, dus dan maar weer iedereen naar BC
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:28 schreef edraket31 het volgende:
iemand gokje op XLB?
Ligt een sellorder op 109, eerstvoglende ligt op 114
over 2 minuten announcement ivm liberty day
Ik had heel even de laagste sell, maar die is voor 1% ingewilligd en toen verscheen een sell veel te laagquote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:45 schreef Joosie200 het volgende:
Voor nu schommelt XLB tussen de 10 en 12, dus waarom nu kopenDan koop je op een top, tenzij die aankondiging (als die ooit nog komt vandaag
) nog een opwaartse trend gaat starten
Met onze tegenstellingen heb je binnen 2 weken ingehaald.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:43 schreef Nattekat het volgende:
Est. Total BTC
0.37007957
Dat is dan wel lekker
Maar als je 6 halve orders hebt, dan had je dus sowieso al 3 orders, wat een feestje zou zijn geweestquote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:52 schreef Nattekat het volgende:
GODVERDOMME DONDER OP MET DIE HALVE ORDERS
Mijn sell bestaat nu uit 6 orders, dat wordt een feest in mijn excel
Jij koopt ook altijd hele orders uit t boek?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:52 schreef Nattekat het volgende:
GODVERDOMME DONDER OP MET DIE HALVE ORDERS
Mijn sell bestaat nu uit 6 orders, dat wordt een feest in mijn excel
Eerst wel, toen donderde het volume in elkaar en kwamen orders ver onder mijn streven. Aangezien dit een top lijkt te zijn stap ik liever met minimale winst uit.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:54 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Jij koopt ook altijd hele orders uit t boek?
Jij gaat nooit 1-2 sat onder/boven een ander zitten?
Dat bedoel ik niet....quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Eerst wel, toen donderde het volume in elkaar en kwamen orders ver onder mijn streven. Aangezien dit een top lijkt te zijn stap ik liever met minimale winst uit.
O dat, dat doe ik niet. Ik kocht alles op tot 11600, en toen bleef mijn eigen sell nog een tijdje staan.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:57 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet....
Je loopt te klagen dat je orders er niet in 1 keer afgenomen worden. Zelf kom je ook met kleine orderbedragen waarbij je bij anderen iets afsnoept van hun order.
Klagen dat iemand vlak boven/onder je eigen order gaat zitten.....zul je zelf vast ook nooit doen
quote:2014-05-27 12:56:15 SELL 0.00149500 10.00000000 0.01495000 0.00002242 0.01492758
2014-05-27 12:47:41 BUY 0.00137000 10.00000000 0.01369999 0.00002054 0.01372053
Welgemeend advies: probeer eens wat meer geduld op te brengen en werk volgens plan. Je vliegt van de hak op de tak. erin - eruit - erin - eruitquote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:56 schreef Nattekat het volgende:
Maar als ik 2 tellen had gewacht had ik nu gewoon op 12250 kunnen sellen, wat ook mijn doel was
Dat zou gisteren 1 van mijn aankopen zijn geweest (rond 125), net als BC op 22 als ik niet al in CAIX hd gezetenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:59 schreef DaMart het volgende:
Dat was even snel wat verdienen met XC.
[..]
Dat snelle erin - eruit - erin - eruit was dus de tactiek die ik probeerde te gebruiken. Alleen werkte het niet meer door dat verschrikkelijke volume dat er nu heerst dus stapte ik maar uit.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:59 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Welgemeend advies: probeer eens wat meer geduld op te brengen en werk volgens plan. Je vliegt van de hak op de tak. erin - eruit - erin - eruit
Ik zie bij jou veel paniekvoetbal.
En bij meer geduld zoals ik de laatste dagen ben gaan doen, dan zit je ineens in 3 coins muurvast. Dan stap ik liever met minder winst uit, maar wel in de plus.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:59 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Welgemeend advies: probeer eens wat meer geduld op te brengen en werk volgens plan. Je vliegt van de hak op de tak. erin - eruit - erin - eruit
Ik zie bij jou veel paniekvoetbal.
Ik zag dat die koers een beetje op en neer golfde, dus besloot om het er maar eens op te wagen. Toch even 9% winst in evenveel minuten.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:00 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Dat zou gisteren 1 van mijn aankopen zijn geweest (rond 125), net als BC op 22 als ik niet al in CAIX hd gezeten
Dat kan bij mij ook wel een rol spelen jaquote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:01 schreef roislecxe het volgende:
[..]
En bij meer geduld zoals ik de laatste dagen ben gaan doen, dan zit je ineens in 3 coins muurvast. Dan stap ik liever met minder winst uit, maar wel in de plus.
Had ik ook wel willen doenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:59 schreef DaMart het volgende:
Dat was even snel wat verdienen met XC.
[..]
Jij ook nog steedsquote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:03 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Had ik ook wel willen doenIn plaats daarvan zit ik te wachten op een trage CAIX
Ik zit er ook nog in. Als hij weer boven de 100 komt, verkoop ik mijn CAIX en blijf ik er even uitquote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:03 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Jij ook nog steedsDing doet niks he.
Ja... maak er ff 140 van dan maar. Ben op 137 en 85 ingestapt, die 85 heb ik gister weggedonderd rond de 100. Die andere is drama.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zit er ook nog in. Als hij weer boven de 100 komt, verkoop ik mijn CAIX en blijf ik er even uit.
Zelfde geldt voor DRK: zodra ik er met winst uit kan, stap ik uit.
+1 ik ga ook in hodl-modus. Gistermiddag gebeurdde er ook praktisch niks tot die tweet/topic de boel in gang zette bij DRK en XLB. Waar ik pas gisteravond achter kwam. Dus vanavond miss weer.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:06 schreef Nattekat het volgende:
XLB is dus te dood om mee te pingpongen, BC is in een spiraal naar beneden, DRK doet helemaal niks en CAIx is nog erger dan XLB...
Ik hodl mijn bitcoins wel...
Idem. Heb wat ik heb en wacht wel tot weer een sell wordt aangetikt ofzo. Dit schiet allemaal niks op.quote:
Mwa, denk eerder dat t bij jou iets anders is......quote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:01 schreef roislecxe het volgende:
[..]
En bij meer geduld zoals ik de laatste dagen ben gaan doen, dan zit je ineens in 3 coins muurvast. Dan stap ik liever met minder winst uit, maar wel in de plus.
Er is nooit een garantie dat iets verder stijgt ofzo, dat zou het wel een stuk makkelijker maken als dat zo was.
Daar kopen en direct een te hoge sell zettenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:10 schreef DaMart het volgende:
Vanavond komt METH op Mintpal. Misschien wat daarvan op een andere exchange (Allcrypt of Poloniex bijvoorbeeld) kopen in de hoop dat het vanavond op MP meer waard wordt?
Dat is gisteren al bekend gemaakt., had je gistermiddag moeten kopen.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:10 schreef DaMart het volgende:
Vanavond komt METH op Mintpal. Misschien wat daarvan op een andere exchange (Allcrypt of Poloniex bijvoorbeeld) kopen in de hoop dat het vanavond op MP meer waard wordt?
Poloniex is nog best goed hoor. Heb al wat vaker daar gekochtquote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Daar kopen en direct een te hoge sell zetten
Maar ik mijd alles dat geen MP of BTC-e heet.
Maar prijs is niet veel gestegen sinds gisterenavond, zag ikquote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:11 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Dat is gisteren al bekend gemaakt., had je gistermiddag moeten kopen.
Wil je in dat spelletje meedoen, dan moet je maandagmiddags kijken wie er bovenaan staat in de voting en een gokje nemen.
Het jammere daarvan is dat je een uur niet bij je bitcoins kan (in mijn geval dan)quote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Poloniex is nog best goed hoor. Heb al wat vaker daar gekocht.
Nee... en waarom denk je?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar prijs is niet veel gestegen sinds gisterenavond, zag ik.
Die grens van 2 speelt eigenlijk niet mee. Heb al op 2.11 gestaan, vrij veilig dacht ik, maar nu is het weer 1.99. Nouja, pech gehad, eerst maar eens naar de 2.50 zien te komen.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:09 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Mwa, denk eerder dat t bij jou iets anders is......
Je hebt ontzettend goed zaken gedaan in die shitcoins. Klein bedragje erin, sellorder zetten en wachten op een piek. Je zit nu meer in de volumecoins, heb heel goede trades van je voorbij zien komen, maar het is wel effe anders traden dan je gewend bent.
Paar keer kwam je te laat, maar toch instappen ( ik hoef t je niet uit te leggen).
Daarnaast denk ik dat onbewust toch die magische grens van 2 meespeelt, maakt je voorzichtiger en dus ongeduldiger
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |