https://www.bitsim.net/quote:If you want to give Bitcoin a try for the first time or want somewhere to test out your trading strategies then we've made this site for you. There's no real money involved at all. Here you can buy and sell Bitcoin in the same way that you would on real exchanges. We have functionality for MtGox and Bitstamp with plans to add in more exchanges if there is enough interest. Using this site is 100% free with no plans to change that. Feedback is greatly appreciated!
quote:Op donderdag 24 april 2014 23:36 schreef Tourniquet het volgende:
Voor degenen die het interessant vinden, lange termijn analyse van de mogelijke BTC-prijs:
http://blackminer.com/longterm-technical-analysis-bitcoin-price/
Mooi, nu dump ik Dope en ben ik klaar voor vandaagquote:Op maandag 26 mei 2014 22:31 schreef DaMart het volgende:
Kut. Heb ik mijn voor 49 gekochte DOPE verkocht voor 53... heeft iemand nu alle sell orders tot 80 opgekocht
.
Op mintpal refreshed te veel te sloom.quote:Op maandag 26 mei 2014 22:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mooi, nu dump ik Dope en ben ik klaar voor vandaag![]()
Weer een les rijker: panic wordt altijd gevolgd door stijging en mintpalgrafieken nooit vertrouwen. Pas toen ik op bitcoinswisdom keek zag ik dat 9000 het minimum was
Niemand is blij met vandaag denk...quote:Op maandag 26 mei 2014 22:34 schreef DaMart het volgende:
En nu was ik weer te laat met mijn sell order voor BC weghalen om hem te verhogen... vandaag is wel mijn dag van gemiste kansen.
Ik ga eerst eens even afwachten wat er allemaal gaat gebeuren.quote:Op maandag 26 mei 2014 22:36 schreef Nattekat het volgende:
Bij de volgende daling koop ik weer XLB in
Het topic is positief, sterker nog; dat hele topic is nooit negatief geweest. Enkel jullie paniektenquote:Op maandag 26 mei 2014 22:36 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik ga eerst eens even afwachten wat er allemaal gaat gebeuren.
Misschien ga ik wat domme volumeloze coins kopen ofzo...
Wij hebben het NKS dan hebben zij niet.quote:Op maandag 26 mei 2014 22:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het topic is positief, sterker nog; dat hele topic is nooit negatief geweest. Enkel jullie paniekten
Hier is paniek, zij niet.quote:Op maandag 26 mei 2014 22:38 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Wij hebben het NKS dan hebben zij niet.
Dat sowieso, even biertje pakkenquote:Op maandag 26 mei 2014 22:41 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Wakker blijven tot het weer online komt.
XLBquote:Op maandag 26 mei 2014 22:51 schreef roislecxe het volgende:
Ik heb geen idee waar nu in te stappen...
Ja dat hoop ik ook, morgen of overmorgen. Maakt in $ wel weer veel goed.quote:
Weer verder omlaag gedruktquote:Op maandag 26 mei 2014 23:17 schreef smiths het volgende:
gvd, verkoop ik net wat caix ipv dat ik ze wil kopen..
Ik zet maar weer een buy en ga slapen.
Wij kunnen die letters toch niet zien van jouquote:Op maandag 26 mei 2014 23:55 schreef Nattekat het volgende:
Raad eens bij het zien van de XLB pagina hoe hoog ik net gekocht heb weer
A new trade GGFM-09491096 (BUY) has been executed. Market: XLB/BTC
Tip: Het is geen flinke tegenvaller dit keer
Gewoon raden, mijn tip is dat het geen flinke tegenvaller is.quote:Op maandag 26 mei 2014 23:58 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Wij kunnen die letters toch niet zien van jou
Denk 12103 of 12104 als het een mooie buy is.quote:Op maandag 26 mei 2014 23:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gewoon raden, mijn tip is dat het geen flinke tegenvaller is.
Je weet ook met hoe veel ik trade
twitter:cryptsy twitterde op dinsdag 27-05-2014 om 00:04:16Pausing DRK/BTC market while a fork is worked out with the developer reageer retweet
Beter laat dan nooit.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:19 schreef tralalala het volgende:
twitter:cryptsy twitterde op dinsdag 27-05-2014 om 00:04:16Pausing DRK/BTC market while a fork is worked out with the developer reageer retweet
Gewoon doenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:29 schreef Nattekat het volgende:
Volgens mij moet ik de hele nacht opblijven om dit te blijven volgen
Hier schiet het van geen kant op. Heb alleen nog Caix. Maar die doet niks. Nog steeds ruim 0.1 in het rood.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:41 schreef Nattekat het volgende:
Eerste 0.007btc terugverdiend
Nog 0.028 te gaan
Netjes tochquote:Op dinsdag 27 mei 2014 01:14 schreef Nattekat het volgende:
En nu worden de sells te laag en buys te hoog, dit is klaar. Toch mooi 0.027 (als mijn sell nog verdwijnt) van de 0.035 goedgemaakt
Trusten
Zou er graag op ingaan maar heb echt geen verstand van minen...quote:Op dinsdag 27 mei 2014 01:20 schreef ZetaOS het volgende:
Binnenkort heb ik de eerste Echte Zeusminer, volgens UPS aanstaande Woensdag!
Foto`s volgen!
Blog aankondiging hier
Dark ligt al een paar uur plat met forkproblemen.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 02:14 schreef snachtsman het volgende:
Kom net thuis van een dagje antwerpen, wat heb ik vandaag allemaal gemist, drk? zit er nog in met 200 stuks, sinds eergister op 216,gekocht?
Is een fork zo'n big deal? Gebeurde ook met bitcoin paar maanden terug...damn dit is een domper, wil nog niet eens uitrekenen hoeveel deze fork me heeft gekost, word dus holden 4 life,quote:Op dinsdag 27 mei 2014 02:17 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Dark ligt al een paar uur plat met forkproblemen.
Prijs kelderde hard voor het plat ging.
https://bitcoinwisdom.com/markets/mintpal/drkbtc
Op Cryptsy ging ie zeker anderhalf uur later pas plat. Prijs kelderde daar naar 129 om weer te klimmen richting 170 geloof ik. Ik zou rekenen op een dikke dump op Mintpal als het weer online komt, en wanneer dat is, geen idee... Dark ligt er nu al dik 3 uur uit.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 02:23 schreef snachtsman het volgende:
[..]
Is een fork zo'n big deal? Gebeurde ook met bitcoin paar maanden terug...damn dit is een domper, wil nog niet eens uitrekenen hoeveel deze fork me heeft gekost, word dus holden 4 life,
170 op mintpal en 221 op cryptsy op bitcoinwisdom, ga ervanuit dat cryptsy nog niet verwerkt is?
ook al bekend binnen welk tijdsbestek de handel weer op gang komt?
Te denken dat ik vanochtend twijfelde om XC te kopen, wordt er misselijk van
Thanks voor de headsup.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 02:26 schreef roislecxe het volgende:
XC is de enige met aardig volume die steeg, en Pot ging ook helemaal over de kop 240% met gigantisch volume voor die coin.
Cinni en Caix een beetje stabiel, saai.
Dan ben ongeveer wel op de hoogte denk.
Buitenlandquote:Op dinsdag 27 mei 2014 02:33 schreef snachtsman het volgende:
[..]
Thanks voor de headsup.
Helemaal vermoeid na de rit terug, maar kan ineens niet meer slapen.
Dat was dan ook de laatste keer dat ik een coin vasthou als ik in het buitenland ben, moet uitgerekend vandaag gebeuren. acja gewoon ff HODL
Bitcoin op 500 euro heb je gemistquote:Op dinsdag 27 mei 2014 02:14 schreef snachtsman het volgende:
Kom net thuis van een dagje antwerpen, wat heb ik vandaag allemaal gemist, drk? zit er nog in met 200 stuks, sinds eergister op 216,gekocht?
Iemand met voorkennis van goed nieuws, een mongool met te veel geld.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 03:00 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Haha die piek omhoog. Die had ik ook gemist. Wat is dat dan
Aardig van hemquote:Op dinsdag 27 mei 2014 03:30 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Iemand met voorkennis van goed nieuws, een mongool met te veel geld.
Wat het ook was, het heeft mijn sale verkocht.
Dat zou vet zijn, hahaquote:Op dinsdag 27 mei 2014 03:31 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Aardig van hem
Lijkt me het meest op een fout ingetikte order
Dark is terug.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 02:33 schreef snachtsman het volgende:
[..]
Thanks voor de headsup.
Helemaal vermoeid na de rit terug, maar kan ineens niet meer slapen.
Dat was dan ook de laatste keer dat ik een coin vasthou als ik in het buitenland ben, moet uitgerekend vandaag gebeuren. acja gewoon ff HODL
MAAR 129 is wel een behoorlijke daling, bijna 50%, als ie maar net zo snel weer hersteld en niet dat er een megadump komt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |