Als je daar over na gaat denken dan heb je hem sowieso niet?quote:
Zit altijd 5x zoveel aan waarde inquote:Op maandag 26 mei 2014 22:02 schreef MrBanaan1 het volgende:
Maar IEDEREEN gokt dus op die box? is toch ook gewoon kans dat er allemaal troep in zit
Niet echt eigenlijk, je hebt eigenlijk altijd meer dan watje betaaltquote:Op maandag 26 mei 2014 22:02 schreef MrBanaan1 het volgende:
Maar IEDEREEN gokt dus op die box? is toch ook gewoon kans dat er allemaal troep in zit
Precies. Heb er zelfs mensen laptops uit zien halen, naast de standaard dingen zoals een Playbook.quote:Op maandag 26 mei 2014 22:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Niet echt eigenlijk, je hebt eigenlijk altijd meer dan watje betaalt
Is erg wisselend per box.quote:Op maandag 26 mei 2014 22:05 schreef einschtein het volgende:
En wanneer wordt dan bekend gemaakt wat er in die box zit?
Moet je maar op yt kijken, mensen halen er echt veel dure shit uitquote:Op maandag 26 mei 2014 22:05 schreef einschtein het volgende:
Op het moment dat de gelukkigen hen box ontvangen, de unboxing filmen en online zettenquote:Op maandag 26 mei 2014 22:05 schreef einschtein het volgende:
De minst verkoopbare zooi achter de box zetten, slim daarquote:Op maandag 26 mei 2014 22:05 schreef essnhills het volgende:
Lol, ik denk dat heel veel mensen per ongeluk Joseph Josehp spul aan het kopen zijn
Altijd via fok verkopen en kopen!quote:Op maandag 26 mei 2014 22:06 schreef MrBanaan1 het volgende:
Even heel iets anders; doorverkopen via Marktplaats, of andere sites?
he, ik heb deze dingen jaquote:Op maandag 26 mei 2014 22:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
De minst verkoopbare zooi achter de box zetten, slim daar
Joseph Joseph is prima spul hoorquote:Op maandag 26 mei 2014 22:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
De minst verkoopbare zooi achter de box zetten, slim daar
verschrikkelijk overpricedquote:
Was je al begonnen danquote:Op maandag 26 mei 2014 22:09 schreef Spongeboss het volgende:
Ik probeerde zonet omdat de box toevallig tevoorschijn kwam toen ik even checkte wat ze hadden, maar ik denk dat ik mezelf een plezier doe en er gewoon mee stop.
Ik kreeg al fouten dat ik niet op het zwarte hokje klikte.quote:Op maandag 26 mei 2014 22:09 schreef blup het volgende:
Kan mij gewoon niet voorstellen dat er mensen zijn die wel vlekkeloos door die verschillende betaalschermen komen.
Bijna bij iedereen mislukt het op een zeker momentquote:Op maandag 26 mei 2014 22:09 schreef Spongeboss het volgende:
Ik probeerde zonet omdat de box toevallig tevoorschijn kwam toen ik even checkte wat ze hadden, maar ik denk dat ik mezelf een plezier doe en er gewoon mee stop.
Het is mij 3x geluktquote:Op maandag 26 mei 2014 22:09 schreef blup het volgende:
Kan mij gewoon niet voorstellen dat er mensen zijn die wel vlekkeloos door die verschillende betaalschermen komen.
Er zijn wel fokkers die in deze reeks beweerden de box te hebben gevangenquote:Op maandag 26 mei 2014 22:09 schreef blup het volgende:
Begonnen als in ik heb wel 20 minuten gestoken vandaag in ibood aanbeidingen volgen. Maar de hele volle 2 dagen achter de pc zitten voor een box is voor mij de moeite niet waard. Je moet ook goed beseffen dat de boxen die je op youtube ziet erg mooi zijn etc. Maar dat is lang niet bij elke box zo, er zijn ook boxen met pannen, bestek en andere rotzooi.quote:
Was het het waard? Is het niet door te verkopen met winst?quote:Op maandag 26 mei 2014 22:10 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Begonnen als in ik heb wel 20 minuten gestoken vandaag in ibood aanbeidingen volgen. Maar de hele volle 2 dagen achter de pc zitten voor een box is voor mij de moeite niet waard. Je moet ook goed beseffen dat de boxen die je op youtube ziet erg mooi zijn etc. Maar dat is lang niet bij elke box zo, er zijn ook boxen met pannen, bestek en andere rotzooi.
Ik heb 4 boxen gehad in mijn leven en een keer een 100 euro box en die was kutter dan de 50 euro box die sommige hadden.
Aantal dingen gehouden, ander spul verkocht. Geen idee hoeveel meer, maar paar 100 euro. Is al ruim 2 jaar terugquote:Op maandag 26 mei 2014 22:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Heb je al die shit uit de box doorverkocht? Hoeveel money heb je gemaakt?
quote:
Jij weet best dat ik heel goed weet wat de hunt en wat de boxen allemaal inhouden. En jij weet ook heel goed dat ik hier niet alleen voor een box zit.quote:Op maandag 26 mei 2014 22:10 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Begonnen als in ik heb wel 20 minuten gestoken vandaag in ibood aanbeidingen volgen. Maar de hele volle 2 dagen achter de pc zitten voor een box is voor mij de moeite niet waard. Je moet ook goed beseffen dat de boxen die je op youtube ziet erg mooi zijn etc. Maar dat is lang niet bij elke box zo, er zijn ook boxen met pannen, bestek en andere rotzooi.
Ik heb 4 boxen gehad in mijn leven en een keer een 100 euro box en die was kutter dan de 50 euro box die sommige hadden.
nl/quote:
Je hebt de chat uitstaanquote:
Die inderdaadquote:Op maandag 26 mei 2014 22:12 schreef blup het volgende:
[..]
nl/
21:58:36
GMBN
D-d-d-d-d-dJ
22:03:59
mdemic
heeft u2 een liedje aangevraagd?
22:04:36
Jody Bernal
Ricky Genot !
22:08:43
Jody Bernal
22:08:56
Huuge
(̅(̅_̅_̅_̅м̲̅a̲̅я̲̅l̲̅b̲̅o̲̅r̲̅o̲̅̅_̅_̅̅(ด้้้้้็็็็็้้้้้็็็็็้้้้้้้้็็็็็้้้้้็็็็็้้้้้้้้็็็็็้้้้้็็็็็้้้้้้้้็็็็็้้้้้็็็็็
22:09:08
kurwa jabana
(̅(̅_̅_̅_̅м̲̅a̲̅я̲̅l̲̅b̲̅o̲̅r̲̅o̲̅̅_̅_̅̅(ด้้้้้็็็็็้้้้้็็็็็้้้้้้้้็็็็็้้้้้็็็็็้้้้้้้้็็็็็้้้้้็็็็็้้้้้้้้็็็็็้้้้้็็็็็
22:09:12
NielsK
22:09:33
PINJATAAAAAAAAA
ด้้้้้็็็็็้้้้้็็็็็้้้้้้้้็็็็็้้้้้็็็็็้้้้้้้้็็็็็้้้้้็็็็็้้้้้้้้็็็็็้้้้้็็็็็ด้้้้้็็็็็้้้้้็็็็็้้้้้้้้็็็็็้้้้้็็็็็้้้้้้
22:09:39
Jody Bernal
22:09:42
kurwa jabana
ด้้้้้็็็็็้้้้้็็็็็้้้้้้้้็็็็็้้้้้็็็็็้้้้้้้้็็็็็้้้้้็็็็็้้้้้้้้็็็็็้้้้้็็็็็
22:09:51
BroederBox
(̅(̅_̅_̅_̅Je Moeder_̅_̅̅(ด้้้้้็็็็็้้้้้็็็็็้้้้้้้้็็็็็้้้้้็็็็็้้้้้้้้็็็็็้้้้้็็็็็้้้้้้้้็็็็็้้้้้็็็็็
Nee man mijn ene doos zat een of ander kut gezelschapsspel in met een weegschaal en crappy spelbord.quote:Op maandag 26 mei 2014 22:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Was het het waard? Is het niet door te verkopen met winst?
M̛̛͔͎̦̫͙̻̹̖̹͓̘͚͖̮ͩ͐̊͊͋̿̕͢ą̤̤͇̱̣̬͉̝̖̐ͬ̅̃ͮ̑ͯ͟͜t͉̟͎̝̦̟̦̦̭̳͍̻͍̗̥͚̰̾͌͂̉̏̑͆ͧͨͭ̀͡ị̛̭͍͔̰͕̪̜͚ͪ́̾͛̔̓ͩ̐͠g̢͇͉͚̹͕̯͈̖̫͖̬͆ͩ̉̀͆ͦ̿ͥ̓̀̌̀́͘͜ͅe̴̛͚̝̤͍̜̺̜̥̫̩͇̘̐͌̊͑͟͠ͅͅͅn̢̤̜̗̭͚͎͙̝̫̥̝̤͉̳͖̤̟̯͔̉͊̿̑ͩͯ ̶̢̖̗̭̬̠̩̙͐̔̆ͫ͆̔ͧ͊̅ͥ̅̀̕g̼̦̜͔̹̳̬͎͕̮͉̠͉͍̀̇ͨ͋ͪ͆́͢a̡̭̘͎͇̤̩̘̙̫̖̝̖̜̤͉̹̩̻̦̽̏ͨ̉̋̍̿ͦͪ̚͝r̥̦͔̻͉̯̞̙̱͉̻͈̺̬̼͖̄̓͐͌̃̀ͬ͌̓͑̽̊̃̀ͥͩ̌̋͜ͅͅp̸̌ͪ̅̈ͩ̃̎̓̅̐̕҉̴̛̟̜͚̭͓̥̮̙͙̤̠͍ͅͅ!̵̸̨͚̳̰̗̺͔̪͓̝̮̗͓̖̖̊ͯ͋̌̑͘̕quote:Op maandag 26 mei 2014 22:12 schreef blup het volgende:
[..]
nl/
21:58:36
GMBN
D-d-d-d-d-dJ
22:03:59
mdemic
heeft u2 een liedje aangevraagd?
22:04:36
Jody Bernal
Ricky Genot !
22:08:43
Jody Bernal
22:08:56
Huuge
22:09:08
kurwa jabana
22:09:12
NielsK
22:09:33
PINJATAAAAAAAAA
ด้้้้้็็็็็้้้้้็็็็็้้้้้้้้็็็็็้้้้้็็็็็้้้้้้้้็็็็็้้้้้็็็็็้้้้้้้้็็็็็้้้้้็็็็็ด้้้้้็็็็็้้้้้็็็็็้้้้้้้้็็็็็้้้้้็็็็็้้้้้้
22:09:39
Jody Bernal
22:09:42
kurwa jabana
ด้้้้้็็็็็้้้้้็็็็็้้้้้้้้็็็็็้้้้้็็็็็้้้้้้้้็็็็็้้้้้็็็็็้้้้้้้้็็็็็้้้้้็็็็็
22:09:51
BroederBox
(̅(̅_̅_̅_̅Je Moeder_̅_̅̅(ด้้้้้็็็็็้้้้้็็็็็้้้้้้้้็็็็็้้้้้็็็็็้้้้้้้้็็็็็้้้้้็็็็็้้้้้้้้็็็็็้้้้้็็็็็
En je kreeg je geld terugquote:Op maandag 26 mei 2014 22:13 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Nee man mijn ene doos zat een of ander kut gezelschapsspel in met een weegschaal en crappy spelbord.
Dan een doos met tablet en wat rotzooi. De afstandsbedieningen waren wel handig zat eentje in beide doos.
Een doos van 100 euro die om de telefoon draaide htc rhyme die er niet in zat, dus toen die shit terug gestuurd nieuwe gekregen. Die was nog triester dan triest de waarde van alles bij elkaar was nog geen 100 euro, dus die heb ik terug gestuurd.
Dan is er nog een doos geweest met enkel een bosch keukenmachine en wat rotzooi die heb ik dus terug gestuurd.
iBOOD: Jamo SUB260 krachtige subwoofer, ¤ 179.95(20:03:43)quote:Op maandag 26 mei 2014 22:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
M̛̛͔͎̦̫͙̻̹̖̹͓̘͚͖̮ͩ͐̊͊͋̿̕͢ą̤̤͇̱̣̬͉̝̖̐ͬ̅̃ͮ̑ͯ͟͜t͉̟͎̝̦̟̦̦̭̳͍̻͍̗̥͚̰̾͌͂̉̏̑͆ͧͨͭ̀͡ị̛̭͍͔̰͕̪̜͚ͪ́̾͛̔̓ͩ̐͠g̢͇͉͚̹͕̯͈̖̫͖̬͆ͩ̉̀͆ͦ̿ͥ̓̀̌̀́͘͜ͅe̴̛͚̝̤͍̜̺̜̥̫̩͇̘̐͌̊͑͟͠ͅͅͅn̢̤̜̗̭͚͎͙̝̫̥̝̤͉̳͖̤̟̯͔̉͊̿̑ͩͯ ̶̢̖̗̭̬̠̩̙͐̔̆ͫ͆̔ͧ͊̅ͥ̅̀̕g̼̦̜͔̹̳̬͎͕̮͉̠͉͍̀̇ͨ͋ͪ͆́͢a̡̭̘͎͇̤̩̘̙̫̖̝̖̜̤͉̹̩̻̦̽̏ͨ̉̋̍̿ͦͪ̚͝r̥̦͔̻͉̯̞̙̱͉̻͈̺̬̼͖̄̓͐͌̃̀ͬ͌̓͑̽̊̃̀ͥͩ̌̋͜ͅͅp̸̌ͪ̅̈ͩ̃̎̓̅̐̕҉̴̛̟̜͚̭͓̥̮̙͙̤̠͍ͅͅ!̵̸̨͚̳̰̗̺͔̪͓̝̮̗͓̖̖̊ͯ͋̌̑͘̕
Ik weet niet wat jij denkt ik heb je al heel lang niet meer gesproken maar ik bedoelde in het algemeen omdat hier nog mensen zitten die denken dat een doos zaligmakend is, soms heb je geluk zit er voor 500 euro in andere keren heb je een kut doos. Zeker omdat als je een doos van 200 euro krijgt dan maak je 100 euro winst maar je moet door de moeite gaan van de verkoop ervan en hebt twee hele dagen weg gegooid om die hunt te volgen met alle stress en moeite die erbij hoort.quote:Op maandag 26 mei 2014 22:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jij weet best dat ik heel goed weet wat de hunt en wat de boxen allemaal inhouden. En jij weet ook heel goed dat ik hier niet alleen voor een box zit.
Uiteraard je mag dingen retour sturen. Ik denk dat de winnaar van de facebook page ook gewoon een retour box ontvangt weet dat niet zeker.quote:Op maandag 26 mei 2014 22:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
En je kreeg je geld terug
dan heb je hem al een tijd open staanquote:Op maandag 26 mei 2014 22:15 schreef RocketRogiani het volgende:
[..]
iBOOD: Jamo SUB260 krachtige subwoofer, ¤ 179.95(20:03:43)
iBOOD: AEG BBH-12 SDS-plus Accu-boorhamer, ¤ 159.95(20:07:48)
iBOOD: Samsung 6 pack LED lampen, 300 Lumen, ¤ 29.95(20:09:58)
iBOOD: AOC i2360Phu 23" LED Monitor, ¤ 139.95(20:14:13)
iBOOD: Medisana bloeddrukmeter BU 510 met hartritmestoornisdetectie, ¤ 17.95(20:19:32)
iBOOD: Brabantia pedaalemmer 20 Liter - Taupe, ¤ 39.95(20:28:38)
iBOOD: Hotelbon t.w.v. 40 Euro: goed voor een drie nachtelijk verblijf voor twee personen!, ¤ 3.95(20:31:07)
iBOOD: Zeer stijlvol en toch zuinig! Philips Ledino inbouwspot, ¤ 24.95(20:37:07)
iBOOD: Gerber Bear Grylls Survival Series Grandfather zakmes, ¤ 19.95(20:41:38)
iBOOD: Hugo Boss Eau de Toilette Hugo -200 ml, ¤ 39.95(20:44:48)
iBOOD: 2 Björn Borg Boxers Brief - maat M, ¤ 22.95(20:50:47)
iBOOD: Vossen Unisex badjas maat L/XL, katoen, wit (online: 12:00 – 23:59), ¤ 19.95(20:54:18)
iBOOD: Ray-Ban Outdoorsman II Rainbow zonnebril - bruine lens, ¤ 59.95(20:57:53)
iBOOD: D-Link PowerLine AV 500 2-poorts mini-adapters, ¤ 29.95(21:02:43)
iBOOD: Dirt Devil EQU Turbo Silence - ultrastille muticycloon stofzakloze stofzuiger met gratis parketborstel, ¤ 74.95
Ik heb alleen een lijstje van Ibood in de chat staan :s
Moet je even verversenquote:Op maandag 26 mei 2014 22:15 schreef RocketRogiani het volgende:
[..]
iBOOD: Jamo SUB260 krachtige subwoofer, ¤ 179.95(20:03:43)
iBOOD: AEG BBH-12 SDS-plus Accu-boorhamer, ¤ 159.95(20:07:48)
iBOOD: Samsung 6 pack LED lampen, 300 Lumen, ¤ 29.95(20:09:58)
iBOOD: AOC i2360Phu 23" LED Monitor, ¤ 139.95(20:14:13)
iBOOD: Medisana bloeddrukmeter BU 510 met hartritmestoornisdetectie, ¤ 17.95(20:19:32)
iBOOD: Brabantia pedaalemmer 20 Liter - Taupe, ¤ 39.95(20:28:38)
iBOOD: Hotelbon t.w.v. 40 Euro: goed voor een drie nachtelijk verblijf voor twee personen!, ¤ 3.95(20:31:07)
iBOOD: Zeer stijlvol en toch zuinig! Philips Ledino inbouwspot, ¤ 24.95(20:37:07)
iBOOD: Gerber Bear Grylls Survival Series Grandfather zakmes, ¤ 19.95(20:41:38)
iBOOD: Hugo Boss Eau de Toilette Hugo -200 ml, ¤ 39.95(20:44:48)
iBOOD: 2 Björn Borg Boxers Brief - maat M, ¤ 22.95(20:50:47)
iBOOD: Vossen Unisex badjas maat L/XL, katoen, wit (online: 12:00 – 23:59), ¤ 19.95(20:54:18)
iBOOD: Ray-Ban Outdoorsman II Rainbow zonnebril - bruine lens, ¤ 59.95(20:57:53)
iBOOD: D-Link PowerLine AV 500 2-poorts mini-adapters, ¤ 29.95(21:02:43)
iBOOD: Dirt Devil EQU Turbo Silence - ultrastille muticycloon stofzakloze stofzuiger met gratis parketborstel, ¤ 74.95
Ik heb alleen een lijstje van Ibood in de chat staan :s
Er zullen inderdaad nog meer mensen zijn die hiervan gaan lopen stressen. Ik, en velen met mij, volgen de hunt voor de lol en mooi meegenomen als je een box mee kan pakken..quote:Op maandag 26 mei 2014 22:15 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij denkt ik heb je al heel lang niet meer gesproken maar ik bedoelde in het algemeen omdat hier nog mensen zitten die denken dat een doos zaligmakend is, soms heb je geluk zit er voor 500 euro in andere keren heb je een kut doos. Zeker omdat als je een doos van 200 euro krijgt dan maak je 100 euro winst maar je moet door de moeite gaan van de verkoop ervan en hebt twee hele dagen weg gegooid om die hunt te volgen met alle stress en moeite die erbij hoort.
Dan poets ik liever 10 auto's voor 10 euro per stuk of zo. Geen idee of dat duur is.Maar dat duurt misschien maar een paar uurtjes en gaat zonder stress.
[..]
Uiteraard je mag dingen retour sturen. Ik denk dat de winnaar van de facebook page ook gewoon een retour box ontvangt weet dat niet zeker.
Not sure if serious or...quote:Op maandag 26 mei 2014 22:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Altijd via fok verkopen en kopen!
essn heeft honderden euro's gemaakt. En als er een box is gaan ze binnen een halve minuut weg en de heel ibood ligt overhoo. Op youtube alleenmaar succesverhalen.. Of werken die mensen stiekem voor iboodquote:Op maandag 26 mei 2014 22:15 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij denkt ik heb je al heel lang niet meer gesproken maar ik bedoelde in het algemeen omdat hier nog mensen zitten die denken dat een doos zaligmakend is, soms heb je geluk zit er voor 500 euro in andere keren heb je een kut doos. Zeker omdat als je een doos van 200 euro krijgt dan maak je 100 euro winst maar je moet door de moeite gaan van de verkoop ervan en hebt twee hele dagen weg gegooid om die hunt te volgen met alle stress en moeite die erbij hoort.
Dan poets ik liever 10 auto's voor 10 euro per stuk of zo. Geen idee of dat duur is.Maar dat duurt misschien maar een paar uurtjes en gaat zonder stress.
[..]
Uiteraard je mag dingen retour sturen. Ik denk dat de winnaar van de facebook page ook gewoon een retour box ontvangt weet dat niet zeker.
Ja hier ookquote:Op maandag 26 mei 2014 22:17 schreef Karina het volgende:
Mijn internet werd ook meteen verneukt na die boxToeval?
Dat zijn nog de naweeën van mijn uitgevallen internet vlak voor de box van vanmorgenquote:Op maandag 26 mei 2014 22:17 schreef Karina het volgende:
Mijn internet werd ook meteen verneukt na die boxToeval?
het is een complotquote:Op maandag 26 mei 2014 22:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
essn heeft honderden euro's gemaakt. En als er een box is gaan ze binnen een halve minuut weg en de heel ibood ligt overhoo. Op youtube alleenmaar succesverhalen.. Of werken die mensen stiekem voor ibood
quote:Op maandag 26 mei 2014 22:18 schreef blup het volgende:
.
.
.
.
.
.
.
.
.
hehe,. hij is gelukt.
Stiekem ben ik van de illuminatiequote:
Tja voor 17E kun je niet veel verkeerd doenquote:Op maandag 26 mei 2014 22:19 schreef essnhills het volgende:
Heeej deze is wel tof! Ik ga deze gewoon kopen denk ik
Ik kraak het niet af, de box is leuk als je de hunt inderdaad voor je lol volgt. Voor mij persoonlijk zie ik op de hunt enkel rotzooi die ik niet nodig heb, mocht ik een koptelefoon nodig hebben koop ik die met de hunt, maar die wat ik de vorige hunt heb gepakt is mij voldoende. Als ik echter vluchtig de verkoopgeschiedenis doorkijk dan is het enige wat ik zou willen hebben: Bear grylls zakmes, misschien de senheisser hhd 360-pro maar volgens mij is die prijs in de hunt net zoveel als ik hem zo zou kopen, en misschien een nieuwe telefoon dat was misschien handig geweest, maar ik heb het niet nodig...quote:Op maandag 26 mei 2014 22:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Er zullen inderdaad nog meer mensen zijn die hiervan gaan lopen stressen. Ik, en velen met mij, volgen de hunt voor de lol en mooi meegenomen als je een box mee kan pakken..
Helemaal lyrisch doen over een box hoeft natuurlijk niet, maar zoals jij doet, het helemaal afkraken is ook weer erg overdreven
schijnt best aardig te zijn.quote:Op maandag 26 mei 2014 22:21 schreef Sala-adin het volgende:
Ze verkopen meestal oordopjes van het merk Fisher, prima spul of niet?
Nogmaals ook qua dozen zitten er super dozen bij en shit dozen dat ligt er maar net aan.quote:Op maandag 26 mei 2014 22:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
essn heeft honderden euro's gemaakt. En als er een box is gaan ze binnen een halve minuut weg en de heel ibood ligt overhoo. Op youtube alleenmaar succesverhalen.. Of werken die mensen stiekem voor ibood
quote:Bedankt voor je bestelling op iBOOD.com!
Hieronder vind je de gegevens met betrekking tot de bestelling.
Je bestelling:
1x Philips myLiving plafonničre, chroom/zilverkleurig (58002/17/16) ¤ 16.95
Verzendkosten ¤ 5.95
--------------------------------
Totaalbedrag ¤ 17.90
Het is gewoon leuk voor de sport om te kijken of je de box kunt krijgen. En het zeiken erna is bijna net zo leukquote:Op maandag 26 mei 2014 22:21 schreef Spongeboss het volgende:
Maar zit je alleen op een doos te wachten zoals ik dat meestal deed, dan doe jezelf een plezier en kap ermee.
16.95+5.96=17.90quote:
huhquote:
Ik begrijp je volkomenquote:Op maandag 26 mei 2014 22:21 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ik kraak het niet af, de box is leuk als je de hunt inderdaad voor je lol volgt. Voor mij persoonlijk zie ik op de hunt enkel rotzooi die ik niet nodig heb, mocht ik een koptelefoon nodig hebben koop ik die met de hunt, maar die wat ik de vorige hunt heb gepakt is mij voldoende. Als ik echter vluchtig de verkoopgeschiedenis doorkijk dan is het enige wat ik zou willen hebben: Bear grylls zakmes, misschien de senheisser hhd 360-pro maar volgens mij is die prijs in de hunt net zoveel als ik hem zo zou kopen, en misschien een nieuwe telefoon dat was misschien handig geweest, maar ik heb het niet nodig...
En daarom zeg ik gewoon heel eerlijk vind je de hunt leuk prima. Maar zit je alleen op een doos te wachten zoals ik dat meestal deed, dan doe jezelf een plezier en kap ermee. Dat is mijn boodschap, ik hoop niet dat ik je daarmee beledigd heb.
Ja als je het leuk vind is het geen probleem natuurlijk, ik hou er niet van.quote:Op maandag 26 mei 2014 22:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Het is gewoon leuk voor de sport om te kijken of je de box kunt krijgen. En het zeiken erna is bijna net zo leuk![]()
Ik heb overigens 1 x een box gehad, overgenomen van een user, met 1 item verkopen had ik het geld er al helemaal uit.
Ik ben wel van mening dat een box in de hunt gooien om mensen aan het scherm gekluisterd te houden erg sofistisch is. Maar ik hekel de hunt niet noch de box. Ik hou gewoon niet van het hunten het was wel leuk op een gegeven moment maar de hunt komt te vaak om er nu nog lol aan te hebben. Iedere 3 maanden of zo is een hunt, na een tijd komt het me de neus uit. Ik moet persoonlijk bekennen dat ik de ibood flash sales leuker vind, (die snellere hunt.)quote:Op maandag 26 mei 2014 22:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik begrijp je volkomen![]()
Maar het kwam even over alsof je hier alleen even kwam zeiken op de hunt en de box![]()
quote:
Ik had een kortingscodequote:
Neequote:Op maandag 26 mei 2014 22:24 schreef RocketRogiani het volgende:
[..]
En die zetten ze niet ff in het totaal sommetje...
ik heb nog nooit een box gehad, en mis het ook niet... ik buurt zo nu en dan even hier en op ibood om te kijken of er wat leuks is maar dat is alles.quote:Op maandag 26 mei 2014 22:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Het is gewoon leuk voor de sport om te kijken of je de box kunt krijgen. En het zeiken erna is bijna net zo leuk![]()
Ik heb overigens 1 x een box gehad, overgenomen van een user, met 1 item verkopen had ik het geld er al helemaal uit.
true, staat er alleen wel vreemdquote:Op maandag 26 mei 2014 22:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee
Ach, zolang het totale bedrag maar klopt
Zelf is het me dus ook nog nooit geluktquote:Op maandag 26 mei 2014 22:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb nog nooit een box gehad, en mis het ook niet... ik buurt zo nu en dan even hier en op ibood om te kijken of er wat leuks is maar dat is alles.
ik heb zojuist deze lamp gekochtquote:Op maandag 26 mei 2014 22:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb nog nooit een box gehad, en mis het ook niet... ik buurt zo nu en dan even hier en op ibood om te kijken of er wat leuks is maar dat is alles.
ik probeer het gewoon voor de lolquote:Op maandag 26 mei 2014 22:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Zelf is het me dus ook nog nooit geluktMaar ik blijf toch hopen
Die verkocht de gesloten doos voor een hogeren prijs ofzo?quote:Op maandag 26 mei 2014 22:23 schreef Karina het volgende:
[..]
quote:Op maandag 26 mei 2014 22:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Er mist 5 euro verzendkosten
quote:
Wat is dat dan?quote:Op maandag 26 mei 2014 22:24 schreef Spongeboss het volgende:
ibood flash sales leuker vind, (die snellere hunt.)
Nee die liet hem naar mij toesturen ik heb hem betaald. Hij heeft hem nooit gezien. Gewoon voor dezelfde prijs. Was tralalalalaquote:Op maandag 26 mei 2014 22:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Die verkocht de gesloten doos voor een hogeren prijs ofzo?
Wat is dat voor kneus danquote:Op maandag 26 mei 2014 22:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee die liet hem naar mij toesturen ik heb hem betaald. Hij heeft hem nooit gezien. Gewoon voor dezelfde prijs. Was tralalalala
grijnz nou ik heb misschien 4 of 5 keer gedrukt op deze wil ik... maar niet met het idee van DIE MOET ik hebben, meer van.. als het lukt is het grappigquote:Op maandag 26 mei 2014 22:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Zelf is het me dus ook nog nooit geluktMaar ik blijf toch hopen
Kneus? Kneus omdat hij vriendelijk was?quote:Op maandag 26 mei 2014 22:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wat is dat voor kneus danVerkoop hem dan voor 150
krijg je op de mail als je wel eens wat besteldquote:
Hij wist niet wat erin zat he. Voor hetzelfde geld was het niks geweest.quote:Op maandag 26 mei 2014 22:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hey niet haten op mede TVSCersquote:Op maandag 26 mei 2014 22:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Had hij hem terug kunnen sturen en geld terug kunnen krijgen. Eerlijk is eerlijk hij is gewoon vriendelijk voor je geweest.quote:Op maandag 26 mei 2014 22:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij wist niet wat erin zat he. Voor hetzelfde geld was het niks geweest.
Mijn bestelling van eind april was 2x vertraagd, dus toen kreeg ik een kortingscodequote:
Tuurlijk maar wat Banaan zegt, mede tvsc'er zo zijn wequote:Op maandag 26 mei 2014 22:28 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Had hij hem terug kunnen sturen en geld terug kunnen krijgen. Eerlijk is eerlijk hij is gewoon vriendelijk voor je geweest.
Inderdaad. Het is leuk als het lukt, jammer maar helaas als het niet lukt. Gewoon gezellig door gaan en volgende keer weer proberen. Allemaal voor de lolquote:Op maandag 26 mei 2014 22:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
grijnz nou ik heb misschien 4 of 5 keer gedrukt op deze wil ik... maar niet met het idee van DIE MOET ik hebben, meer van.. als het lukt is het grappig
Als Karina hem kent misschien, anders is het een kneus omdat hij winst kan makenquote:Op maandag 26 mei 2014 22:27 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Kneus? Kneus omdat hij vriendelijk was?
Denk toch wel dat het minstens de waarde van de inhoud moet zijn? En dan in ibood prijzen? Of sla ik de plank hier misquote:Op maandag 26 mei 2014 22:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij wist niet wat erin zat he. Voor hetzelfde geld was het niks geweest.
Dat wel maar je moet het ook nog zien te verkopen. En hij kon volgens mij toen even het geld niet missen, zoeits.quote:Op maandag 26 mei 2014 22:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Denk toch wel dat het minstens de waarde van de inhoud moet zijn? En dan in ibood prijzen? Of sla ik de plank hier mis
Ja tralalalala ken je toch wel?quote:Op maandag 26 mei 2014 22:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Was die doorverkoper een TVSC-er?
Jaaaa, tralalalaquote:Op maandag 26 mei 2014 22:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Was die doorverkoper een TVSC-er?
Misschien helemaal geen gek plan, een gesloten doos doorverzenden voor 150 euro...quote:Op maandag 26 mei 2014 22:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat wel maar je moet het ook nog zien te verkopen. En hij kon volgens mij toen even het geld niet missen, zoeits.
Mijn deken is niet groot genoeg voor ditquote:Op maandag 26 mei 2014 22:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik wil nog wel 2 nieuwe (heb een lits-jumeaux, dus moet 2 eenpersoons hebben).
Zou ik dus nooit doen hequote:Op maandag 26 mei 2014 22:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Misschien helemaal geen gek plan, een gesloten doos doorverzenden voor 150 euro...
Wel een nare truc maar dat hebben mensen vast wel voor een box over
Dekbedovertrek nodig bij je nieuwe kussens?quote:Op maandag 26 mei 2014 22:29 schreef RocketRogiani het volgende:
[..]
Inderdaad. Het is leuk als het lukt, jammer maar helaas als het niet lukt. Gewoon gezellig door gaan en volgende keer weer proberen. Allemaal voor de lol
En het plezier bij eventueel uitpakken (verwachtingen laag houden)
Ja op de markt of bij Ikea zijn ze goedkoper.quote:Op maandag 26 mei 2014 22:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik heb een dekbedovertrek nodig van die maat maar dit is te duur
5 euro bij ikea of HEMAquote:Op maandag 26 mei 2014 22:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja op de markt of bij Ikea zijn ze goedkoper.
Is er IETS dat echt goedkoper is hier, lees alleen maar dat het (buiten de boxen) te duur isquote:Op maandag 26 mei 2014 22:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja op de markt of bij Ikea zijn ze goedkoper.
De Dominion Big Box was goedkoperquote:Op maandag 26 mei 2014 22:32 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Is er IETS dat echt goedkoper is hier, lees alleen maar dat het (buiten de boxen) te duur is
hmm, ik kon er toch geen vinden onder de 20quote:Op maandag 26 mei 2014 22:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Huh ZO weinig! Dan ga ik maar eens naar de Hema.
De kookpannenset was een goeie dealquote:Op maandag 26 mei 2014 22:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De Dominion Big Box was goedkoper
Ik denk dat een Cinderella overtrek wel duurder is in de winkel, maar een Hemaovertrek is net zo goed natuurlijkquote:Op maandag 26 mei 2014 22:32 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Is er IETS dat echt goedkoper is hier, lees alleen maar dat het (buiten de boxen) te duur is
Volgens mij wel. Weet niet of het bij de hema zo weinig kost maar bij de ikea heb je altijd van die bodemprijzen.. geen topkwaliteit natuurlijk maar ik woon in een studentenkamertjequote:Op maandag 26 mei 2014 22:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Huh ZO weinig! Dan ga ik maar eens naar de Hema.
action is goedkoper, maar dat is dan ook wel echt crapquote:Op maandag 26 mei 2014 22:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik denk dat een Cinderella overtrek wel duurder is in de winkel, maar een Hemaovertrek is net zo goed natuurlijk
Die van Ikea zijn wel een beetje rare maten soms. vooral de kussenslopen zijn vaak aan de kleine kant heb ik gemerkt.quote:Op maandag 26 mei 2014 22:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Weet niet of het bij de hema zo weinig kost maar bij de ikea heb je altijd van die bodemprijzen.. geen topkwaliteit natuurlijk maar ik woon in een studentenkamertje
meh, mijn deken is ook nog te klein ^^quote:Op maandag 26 mei 2014 22:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dekbedovertrek nodig bij je nieuwe kussens?
Misschien komt er nog een cinderella dekbed voorbijquote:Op maandag 26 mei 2014 22:35 schreef RocketRogiani het volgende:
[..]
meh, mijn deken is ook nog te klein ^^
Ja irritant, ik heb enorme kussens en helemaal geen kussenslopen die passenquote:Op maandag 26 mei 2014 22:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Die van Ikea zijn wel een beetje rare maten soms. vooral de kussenslopen zijn vaak aan de kleine kant heb ik gemerkt.
Met koopscript?quote:Op maandag 26 mei 2014 22:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Net iemand die even riep dat hij alle marokkanen wil vermoorden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |