ken ik nietquote:Op maandag 26 mei 2014 19:53 schreef isax het volgende:
[ afbeelding ]
en toch zou ik een moord doen voor in n out
Maar is dat schadelijk?quote:Op maandag 26 mei 2014 19:51 schreef Joezi het volgende:
[..]
De temperatuur van je hersenen stijgt met 1 graad, met dat ding aan je oor
De whoppers zijn best lekker, maar mijn eigen burgers niet te versmadenquote:Op maandag 26 mei 2014 19:56 schreef Joezi het volgende:
Burgerking zuigt toch ook, allemaal fabriekstroep.. Ga gewoon naar een snackbar die zn eigen troep maakt.
doet mijn zoon ook, die is momenteel bezig met een zoektocht naar de lekkerste zelf gemaakte hamburgerquote:Op maandag 26 mei 2014 19:56 schreef Joezi het volgende:
Burgerking zuigt toch ook, allemaal fabriekstroep.. Ga gewoon naar een snackbar die zn eigen troep maakt.
Ik heb het receptquote:Op maandag 26 mei 2014 19:58 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
doet mijn zoon ook, die is momenteel bezig met een zoektocht naar de lekkerste zelf gemaakte hamburger
Lees ze nou eens gewoon niet terug, we roddelen toch wel over je.quote:Op maandag 26 mei 2014 19:59 schreef Inodder het volgende:
![]()
pfff
weer 3 SC's bij te lezen...
Waarom heb ik die SC ook zo lopen promoten![]()
zucht.....
je moet ook niet bijlezen, malle jopiequote:Op maandag 26 mei 2014 19:59 schreef Inodder het volgende:
![]()
pfff
zucht.....
nice, want hij vind ze nog steeds beter dan dat ik ze maakquote:
zit alleen in california.quote:Op maandag 26 mei 2014 19:57 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ken ik niet![]()
ik vind ze allebei wel wat hebben, mac en bk
eigen schuld danquote:Op maandag 26 mei 2014 19:59 schreef Inodder het volgende:
![]()
pfff
zucht.....
Kon ik het maar laten....quote:Op maandag 26 mei 2014 20:00 schreef Baconbus het volgende:
[..]
je moet ook niet bijlezen, malle jopie
bizarquote:Op maandag 26 mei 2014 20:01 schreef isax het volgende:
[..]
zit alleen in california.
keten heeft een mega groot geheim menu maar op het echte menu staan maar 4 dingen.
op alle verpakking dingetjes staan bijbel dingetjes
Ja die is echt lekker , hier mijn recept. RLS / [RLS SC # 761] Gehakt dagggg !!!!quote:Op maandag 26 mei 2014 20:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
nice, want hij vind ze nog steeds beter dan dat ik ze maak![]()
maar ligt meestal ook gewoon aan de saus is ie gelukkig wel achter
en heb hem over jouw saus verteld dus die gaan we hier ook nog een keertje zoeken bij de intratuin
ga dat wel eens proberen denk ik, thanksquote:Op maandag 26 mei 2014 20:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja die is echt lekker , hier mijn recept. RLS / [RLS SC # 761] Gehakt dagggg !!!!
Tante Miek gaat weer klagen dat het over eten gaat
Prima, komt wel een beetje overeen met wat ik doe.quote:Op maandag 26 mei 2014 20:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja die is echt lekker , hier mijn recept. RLS / [RLS SC # 761] Gehakt dagggg !!!!
Teruglezen is voor watjesquote:Op maandag 26 mei 2014 19:59 schreef Inodder het volgende:
![]()
pfff
zucht.....
Doen zo lekker.quote:Op maandag 26 mei 2014 20:08 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ga dat wel eens proberen denk ik, thanks![]()
en nee joh, soms moet het gewoon even over eten gaan
ik geef deze site de schuld dat ik nu zin in pizza hebquote:Op maandag 26 mei 2014 20:08 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ga dat wel eens proberen denk ik, thanks![]()
en nee joh, soms moet het gewoon even over eten gaan
heb hem op geslagenquote:
Ik gooi er nog wat hete saus doorheen, die is op maar beetje sambal kan ookquote:Op maandag 26 mei 2014 20:09 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Prima, komt wel een beetje overeen met wat ik doe.
Ik maak altijd m'n eigen saus als ik burgers maak. En natuurlijk extra bacon.quote:Op maandag 26 mei 2014 20:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik gooi er nog wat hete saus doorheen, die is op maar beetje sambal kan ook
Niks moet, het is een tip. Ik lees vaak in CUL ook. Leuk en lekker subforum.quote:Op maandag 26 mei 2014 20:12 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
heb hem op geslagen![]()
laat het wel weten als ik het heb gemaakt
binnen korte tijd dan want als ik over een half jaar zeg, he soury die hamburgers zijn inderdaad lekker joh, denk jij waarschijnlijk wtf lult die nou weer raar
Heb ik veel gegeten, nu vind ik het best ranzig. Je wil niet weten wat voor kip dat is.quote:
quote:Op maandag 26 mei 2014 19:15 schreef liesje1979 het volgende:
Hij deed het eerder niet omdat eh:"Dat lijkt me wel hè!"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Had ik dus gewoon gisteravond al lekker kunnen internetten.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
lowlands bandje -321quote:
Zuurtje, met je zure augurkquote:Op maandag 26 mei 2014 20:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Niks moet, het is een tip. Ik lees vaak in CUL ook. Leuk en lekker subforum.
in het begin van mijn internet experience zat ik veel op websites te zoeken naar recepten maar deed er niet veel meequote:Op maandag 26 mei 2014 20:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Niks moet, het is een tip. Ik lees vaak in CUL ook. Leuk en lekker subforum.
die vind ik soms ook nog wel te doen, emmertje hotwingsquote:
volgens mijn kinderen kan ik niet draaienquote:
Je laat je kinderen blowen?quote:Op maandag 26 mei 2014 20:18 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
volgens mijn kinderen kan ik niet draaien
en dat kan wel kloppen![]()
zolang het maar rookt
maar inmiddels doe ik beter mijn best want is best welals tieners je uitlachen
mijn ouders zijn anti roken en allesquote:
oh bij mij ook niet, mocht ook binnen blowen... holadifuckingjeequote:Op maandag 26 mei 2014 20:21 schreef isax het volgende:
[..]
mijn ouders zijn anti roken en alles
maar toen ik 17 was en zei dat ik wel eens blowde was het geen probleem
quote:Op maandag 26 mei 2014 20:21 schreef isax het volgende:
[..]
mijn ouders zijn anti roken en alles
maar toen ik 17 was en zei dat ik wel eens blowde was het geen probleem
dat mog ik nietquote:Op maandag 26 mei 2014 20:23 schreef Joezi het volgende:
[..]
oh bij mij ook niet, mocht ook binnen blowen... holadifuckingjee
Ik zou het fijn vinden als je stoptquote:Op maandag 26 mei 2014 20:24 schreef isax het volgende:
[..]
dat mog ik niet![]()
maar als ik bel om te zeggen dat ik ga blowen is het altijd prima.
niet eens binnenstebuitenquote:
quote:Op maandag 26 mei 2014 20:24 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
toen ik 16 was had ik totaal geen interesse, ik ben pas laat begonnen
en ik denk dat mijn dochter het wel doet ja want haar vriend heeft een grote invloed en dan kan ik wel boos worden maar dat werkt niet bij die tieners. afspraak is zolang ze school niet verkloot laat ik haar haar eigen keuzes maken. en ze doet het hartstikke goed dus ik vraag dan nergens naar en respecteer haar leven en de keuzes die ze zelf moet maken want ze is geen klein kind meer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 26 mei 2014 20:26 schreef isax het volgende:
[..]als het over wiet gaat schiet ik altijd gelijk in de verdedigingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
want een fles wijn per dag mag wel maar een jointje is ooohhh zooo slecht![]()
verlepte kop door die stink jointjesquote:Op maandag 26 mei 2014 20:27 schreef isax het volgende:
[..]
hou op schij uit
weet niet eens hoe je er uit ziet
blowe op je 13e is vet ongezondquote:Op maandag 26 mei 2014 20:28 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
als het over wiet gaat schiet ik altijd gelijk in de verdediging![]()
want een fles wijn per dag mag wel maar een jointje is ooohhh zooo slecht
daarom uitkijken jij met dat spulquote:Op maandag 26 mei 2014 20:30 schreef isax het volgende:
[..]
blowe op je 13e is vet ongezond
en blowe kan verkeerd gaan
bedoel, ik zou niet iedere dag moeten blowe meer
ik stel daarom ook mijn ouders altijd op de hoogde
want ik ben niet onbekend met psychoses/hallucinaties.
en die kan je gewoon opwekken met wiet.
wiet opzich niet erg maar ik zou graag biologische hebben
doe ik ook. ik drink zelfs eigenlijk nooit meer daar doorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja ik weet dat het goed fout kan gaan door wietquote:Op maandag 26 mei 2014 20:30 schreef isax het volgende:
[..]
blowe op je 13e is vet ongezond
en blowe kan verkeerd gaan
bedoel, ik zou niet iedere dag moeten blowe meer
ik stel daarom ook mijn ouders altijd op de hoogde
want ik ben niet onbekend met psychoses/hallucinaties.
en die kan je gewoon opwekken met wiet.
wiet opzich niet erg maar ik zou graag biologische hebben
quote:Op maandag 26 mei 2014 20:35 schreef Miek37 het volgende:
Liefie had trek in een piza, ik niet dus ik kijk bij het tabje speciale gerechten, staat er shoarma schotel, ik denk(shoarma boer zit er naast dus ik dacht die gaan ff buurten)
Komt de bezorger, heb ik een shoarma pizza.
das kutquote:Op maandag 26 mei 2014 20:35 schreef Miek37 het volgende:
Liefie had trek in een piza, ik niet dus ik kijk bij het tabje speciale gerechten, staat er shoarma schotel, ik denk(shoarma boer zit er naast dus ik dacht die gaan ff buurten)
medicatie doet geen flikkerquote:Op maandag 26 mei 2014 20:36 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ja ik weet dat het goed fout kan gaan door wiet
ik zou het ook liever op een andere manier gebruiken
maar goed daar ben ik mee bezig
want medicijnen zijn ook niet alles
in mijn geval dan
en ik heb nog steeds zin in een pizzaquote:Op maandag 26 mei 2014 20:35 schreef Miek37 het volgende:
israael mag ookquote:Op maandag 26 mei 2014 20:38 schreef Joezi het volgende:
[..]![]()
mindfullness sucks, commerciële Amerikaanse onzin. GOD VERVLOEK DE VS!
het is niet amerikaansquote:Op maandag 26 mei 2014 20:38 schreef Joezi het volgende:
[..]![]()
mindfullness sucks, commerciële Amerikaanse onzin. GOD VERVLOEK DE VS!
Okay leer het me eens dan.. als ik op mn ademhaling let draai ik door.quote:Op maandag 26 mei 2014 20:40 schreef isax het volgende:
[..]
het is niet amerikaans![]()
boedisme dan?
het is niet meer dan op je ademhaling letten
en als je het heeeeeel veel oefent en heel goed kan ga je als een trein
ik ben er bijna vanaf en in plaats dat ik maar rustig moet blijven omdat anderen mij irritant vinden ga ik nu doen wat ik zelf wil en als mensen zich ergeren aan mij dan is dat hun probleemquote:
je kan ook andere dingetjes doenquote:Op maandag 26 mei 2014 20:41 schreef Joezi het volgende:
[..]
Okay leer het me eens dan.. als ik op mn ademhaling let draai ik door.
maar soms voelen ze zich wel joodsquote:Op maandag 26 mei 2014 20:45 schreef Baconbus het volgende:
[..]
kan prima hoor, zoveel joden zitten daar niet
Huh? Wat nou weer?quote:Op maandag 26 mei 2014 20:06 schreef Soury het volgende:
[..]
gaan we weer beginnen, tere zieltjes hierquote:Op maandag 26 mei 2014 20:48 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Oeh kijk uit hoor dat mag je niet zeggen!
Ja dus maar kennelijk geen bijbehorende broodjes!quote:Op maandag 26 mei 2014 20:36 schreef Joezi het volgende:
[..]![]()
Lekkere communicatie, maar elke pizzaboer heeft tegenwoordig toch ook shoarma?
ik wil een met ansjovisquote:Op maandag 26 mei 2014 20:51 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Skattie had gorgonzola, zo daar krijg je me dorst van!
En waarom dan gisteren dan geen kritische noot? Maar goed ik hou al weer op hoor.quote:Op maandag 26 mei 2014 20:49 schreef Baconbus het volgende:
[..]
gaan we weer beginnen, tere zieltjes hier
Nee gewoon triest... tof label hoor STARBUCKS net als in de films.quote:Op maandag 26 mei 2014 20:51 schreef Baconbus het volgende:
[..]
heb je weer teveel YT-filmpjes gekeken?
omdat het helemaal nergens over ging, en nog steeds niet.quote:Op maandag 26 mei 2014 20:55 schreef Miek37 het volgende:
[..]
En waarom dan gisteren dan geen kritische noot? Maar goed ik hou al weer op hoor.
ik ga wel graag naar amerika op vakantiequote:Op maandag 26 mei 2014 20:55 schreef Joezi het volgende:
[..]
Nee gewoon triest... tof label hoor STARBUCKS net als in de films.
ik ben je kwijtquote:Op maandag 26 mei 2014 20:55 schreef Joezi het volgende:
[..]
Nee gewoon triest... tof label hoor STARBUCKS net als in de films.
Ik werd vol aangevallen en nee dat ging idd nergens over bleek achteraf, dus waarom wordt die aan val dan wel geaccepteerd.quote:Op maandag 26 mei 2014 20:56 schreef Baconbus het volgende:
[..]
omdat het helemaal nergens over ging, en nog steeds niet.
miek, rustig laat je nou niet uit je tent lokkenquote:Op maandag 26 mei 2014 20:57 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Ik werd vol aangevallen en nee dat ging idd nergens over bleek achteraf, dus waarom wordt die aan val dan wel geaccepteerd.
ik vond het eerlijk gezegd wel meevallen, maar misschien zit ik al een tijdje op t interwebsquote:Op maandag 26 mei 2014 20:57 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Ik werd vol aangevallen en nee dat ging idd nergens over bleek achteraf, dus waarom wordt die aan val dan wel geaccepteerd.
maar wel zo?quote:Op maandag 26 mei 2014 20:58 schreef ChocoFan het volgende:
pizza met vis, ik heb 1 keer iemand zo ziek zien worden daarvan![]()
dat ik het absoluut niet op een pizza wil
gewoon triest dat opkijken naar Amerika overal.. jeu we hebben een Starbucks in Arnhem, mensen met slaapzakken er voor liggen.. kom aaaann zeg.quote:
Ander onderwerp!quote:Op maandag 26 mei 2014 20:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
miek, rustig laat je nou niet uit je tent lokken
Ach die muis spuwt graag onverwachts zure gal in de rondte, dat is stoer op FOK namelijk.quote:Op maandag 26 mei 2014 20:57 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Ik pas 16 jaar.quote:Op maandag 26 mei 2014 20:59 schreef Baconbus het volgende:
[..]
ik vond het eerlijk gezegd wel meevallen, maar misschien zit ik al een tijdje op t interwebs
Ga eens weg eng mens.quote:Op maandag 26 mei 2014 20:48 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Oeh kijk uit hoor dat mag je niet zeggen!
oh dat, dat vind ik ook megatriest. en dan ook echt allemaal instagrammen en het gevoel hebben dat ze erbij horen. ik heb meelij met dat soort mensen. ze weten blijkbaar niet beter.quote:Op maandag 26 mei 2014 21:00 schreef Joezi het volgende:
[..]
gewoon triest dat opkijken naar Amerika overal.. jeu we hebben een Starbucks in Arnhem, mensen met slaapzakken er voor liggen.. kom aaaann zeg.
jij bent ondertussen al zo hard geworden daardoorquote:Op maandag 26 mei 2014 20:59 schreef Baconbus het volgende:
[..]
ik vond het eerlijk gezegd wel meevallen, maar misschien zit ik al een tijdje op t interwebs
nicequote:Op maandag 26 mei 2014 21:01 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Ander onderwerp!
Ik heb de hele Thailand trip rond, alles geboekt yeah
ja maar serieus, hoe druk kun je je maken over iemand die iets anders typt. ik vind 't alleen maar leuk als iemand op me in gaat, kan ik weer wat verzinnen.quote:Op maandag 26 mei 2014 21:03 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
jij bent ondertussen al zo hard geworden daardoor
Ander onderwerp (ik doe mn best he, om je advies op te volgen)quote:Op maandag 26 mei 2014 21:04 schreef Baconbus het volgende:
[..]
ja maar serieus, hoe druk kun je je maken over iemand die iets anders typt. ik vind 't alleen maar leuk als iemand op me in gaat, kan ik weer wat verzinnen.
stiekem mee gluren hequote:Op maandag 26 mei 2014 21:04 schreef Toverheks het volgende:
wat een zooitje en wat is Gio een grote lulecht het was niet te volgen, ook het financiële praatje in het begin, en ik was niet de enigste die het niet kon volgen
Oh zit weer verkeerd![]()
klopt en toch overkomt het mij ook nog wel eens dat ik hapquote:Op maandag 26 mei 2014 21:04 schreef Baconbus het volgende:
[..]
ja maar serieus, hoe druk kun je je maken over iemand die iets anders typt. ik vind 't alleen maar leuk als iemand op me in gaat, kan ik weer wat verzinnen.
noem maar wat, waar heb je zin inquote:Op maandag 26 mei 2014 21:05 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Ander onderwerp (ik doe mn best he, om je advies op te volgen)
Ha ha, je weet niet een wat dat is joh. Het ging volgens mij nergens over, die muis zei wat geloof ik, ik vond het nogal vriendelijk voor haar doen. Slik doorquote:Op maandag 26 mei 2014 20:57 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Nee hoor, daar hoef ik niet stiekem voor te doen, dat doen sommige andere welquote:
Kijk dan eens goed voor je weer begint te blatenquote:Op maandag 26 mei 2014 21:04 schreef Toverheks het volgende:
wat een zooitje en wat is Gio een grote lulecht het was niet te volgen, ook het financiële praatje in het begin, en ik was niet de enigste die het niet kon volgen
oeeeh de privacygate heb je ook gevolgdquote:Op maandag 26 mei 2014 21:06 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Nee hoor, daar hoef ik niet stiekem voor te doen, dat doen sommige andere welen daarna weer je post verwijderen
En maar doorgaan erover!quote:Op maandag 26 mei 2014 21:06 schreef Jian het volgende:
[..]
Ha ha, je weet niet een wat dat is joh. Het ging volgens mij nergens over, die muis zei wat geloof ik, ik vond het nogal vriendelijk voor haar doen. Slik door
Ja sorry hoor, zit ook in Sv heb het druk vanavondquote:Op maandag 26 mei 2014 21:07 schreef Jian het volgende:
[..]
Kijk dan eens goed voor je weer begint te blaten
Italië. Nog nooit geweest, dus maar eens doen dan hè. Jij?quote:Op maandag 26 mei 2014 21:06 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Verkansiiiiiieeee!
Waar ga jij naar toe?
ze weten van ons!quote:Op maandag 26 mei 2014 21:07 schreef Joezi het volgende:
[..]
oeeeh de privacygate heb je ook gevolgdDie was leuk he
Ga zuid mijn vriendquote:Op maandag 26 mei 2014 21:07 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Italië. Nog nooit geweest, dus maar eens doen dan hè. Jij?
Nee ik doelde op iets anders waar ik net achter kwam, iemand poste wat en toen weer alles verwijderd. maar dat gebeurt wel vakerquote:Op maandag 26 mei 2014 21:07 schreef Joezi het volgende:
[..]
oeeeh de privacygate heb je ook gevolgdDie was leuk he
Is er al iemand tot President verkozen?quote:Op maandag 26 mei 2014 21:04 schreef Toverheks het volgende:
joey en gioquote:Op maandag 26 mei 2014 21:08 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Is er al iemand tot President verkozen?
Dennis lees SVquote:Op maandag 26 mei 2014 21:08 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Is er al iemand tot President verkozen?
Thailand maar pas in dec., lekker Kerst en Oud en Nieuw daar vieren!quote:Op maandag 26 mei 2014 21:07 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Italië. Nog nooit geweest, dus maar eens doen dan hè. Jij?
Ik ga nietquote:Op maandag 26 mei 2014 21:06 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Verkansiiiiiieeee!
Waar ga jij naar toe?
soakedquote:Op maandag 26 mei 2014 21:10 schreef Joezi het volgende:
[..]
tanktop and boxer (Björn Borg).
Are u getting wet already?
Doorgaan!quote:Op maandag 26 mei 2014 21:10 schreef Jian het volgende:
[..]
Je bent er zelf weer over begonnen nota bene
ik zou Rome meepakken echt vette stad.. Vaticaanstad is ook wel coolquote:Op maandag 26 mei 2014 21:10 schreef Baconbus het volgende:
[..]
ja liever zuid dan noord had ik begrepen
Welnee zand eroverquote:
moet je niet "sexy" rond lopenquote:Op maandag 26 mei 2014 21:12 schreef Joezi het volgende:
[..]
ik zou Rome meepakken echt vette stad.. Vaticaanstad is ook wel cool
het was corrupt!quote:Op maandag 26 mei 2014 21:13 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Duo presidentschap?![]()
En Lotje de tering in?
Een boel zandquote:
Amerika is groot, niet alles is evil.quote:Op maandag 26 mei 2014 20:56 schreef isax het volgende:
[..]
ik ga wel graag naar amerika op vakantie
of doe je daar ook al niet aan?
serieus straks groeien we nog uit elkaar
Heb je de St Pieter beklommen?quote:Op maandag 26 mei 2014 21:15 schreef isax het volgende:
[..]
ik had cleavage.
moest het bedekken
het was echt niet ernstig.
en niets boven de knieen
nee was er maar even.quote:
Dat kreng blijkt 140 meter hoog, lijkt niet hoog door die enorme koepel.. wat een klimtocht zegt, vielen ook allemaal mensen flauw met claustrofobiequote:Op maandag 26 mei 2014 21:17 schreef isax het volgende:
[..]
nee was er maar even.
ik was er...2 dagen?
1 dag concert 1 dag sightseeing.
dat concerthet was 35 graden en om 2 uur moesten al die meisjes gaan staan.
en dan maar afvragen waarom iedereen flauw viel.
en dan op wonderbaarlijke wijze alle aarde opzij kunnen duwen in een weg omhoog.quote:Op maandag 26 mei 2014 21:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Tss, mensen die niet langzaam stukje bij beetje zich met hun vuist naar buiten slaan.
Uhuhquote:Op maandag 26 mei 2014 21:20 schreef Baconbus het volgende:
[..]
en dan op wonderbaarlijke wijze alle aarde opzij kunnen duwen in een weg omhoog.
die italianen tochquote:Op maandag 26 mei 2014 21:20 schreef Joezi het volgende:
[..]
Dat kreng blijkt 140 meter hoog, lijkt niet hoog door die enorme koepel.. wat een klimtocht zegt, vielen ook allemaal mensen flauw met claustrofobie
Ben zelf met een rondleiding door het Vaticaan geweest. Maar die klim heb ik maar afgeslagen, ik was doodopquote:Op maandag 26 mei 2014 21:20 schreef Joezi het volgende:
[..]
Dat kreng blijkt 140 meter hoog, lijkt niet hoog door die enorme koepel.. wat een klimtocht zegt, vielen ook allemaal mensen flauw met claustrofobie
Gewoon overheen stappen!quote:Op maandag 26 mei 2014 21:20 schreef Joezi het volgende:
[..]
sherpa'squote:Op maandag 26 mei 2014 21:24 schreef isax het volgende:
ik ben een keer door de bergmannetjes gered van de berg
Ik heb wel de kapel gemistquote:Op maandag 26 mei 2014 21:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ben zelf met een rondleiding door het Vaticaan geweest. Maar die klim heb ik maar afgeslagen, ik was doodopVolgdende keer, toffe hut wel.
Hele plan vd baan nu?quote:Op maandag 26 mei 2014 21:23 schreef Jian het volgende:
Slaat dus nergens wat een mongolen, de uitslag bevalt niet dus we gaan niet accoord. Opruimen dat zooitje inclusief domme Aike die in één week het saldo verhoogd wil zien, zeikwijf!
quote:Op maandag 26 mei 2014 21:25 schreef Bestweldonker het volgende:
Ze kunnen nog niet eens 1 week met ELKAAR iets doen, een uur gaat nog niet!
Ik drink geen bierquote:Op maandag 26 mei 2014 21:21 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Beter voor de horeca, bier slaat meteen dood!
Ik drink wel bier het was een leugen, maar dan liever een trippel biertje.quote:
ah okay, geen kanon?quote:Op maandag 26 mei 2014 21:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik drink wel bier het was een leugen, maar dan liever een trippel biertje.
Nee dat niet, een goed belgishe biertje kan me wel bekoren. En het liefst een trippel. Dat drink je ook als een goede wijnquote:
Of een Chouffequote:Op maandag 26 mei 2014 21:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee dat niet, een goed belgishe biertje kan me wel bekoren. En het liefst een trippel. Dat drink je ook als een goede wijn
quote:Op maandag 26 mei 2014 21:24 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik heb wel de kapel gemistMaar nog wel Johannes Paulus II gezien die seniel kwijlend in zn rolstoel vooruit werd geduwd en een liedje zong
Die is ook lekker ja.quote:
Ik snap nooit wat mensen nou lekker vinden aan een Kanon.quote:
Ik vind t ook niet lekker. Maar wel sterk voor een biertje.quote:Op maandag 26 mei 2014 21:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik snap nooit wat mensen nou lekker vinden aan een Kanon.
Ik heb een hoop bieren gedronken, sterk, minder sterk, met beveranusklier, zonder beveranusklier, maar Kanon kon me niet bekoren.
Hier nietquote:
Dat bedoel ikquote:Op maandag 26 mei 2014 22:13 schreef isax het volgende:
[..]
hoe kan dat?![]()
wij zitten niet 3987598375 km van elkaar
wij wonen allebij gewoon in een ander amsterdam dan.quote:
Het is ook geen bier, maar een sterk pilsje.quote:Op maandag 26 mei 2014 21:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik snap nooit wat mensen nou lekker vinden aan een Kanon.
Ik heb een hoop bieren gedronken, sterk, minder sterk, met beveranusklier, zonder beveranusklier, maar Kanon kon me niet bekoren.
quote:
pils is ook bier, bier is de moedernaamquote:Op maandag 26 mei 2014 22:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is ook geen bier, maar een sterk pilsje.
Zal wel, ik zie het andersquote:
Wat is daar mee nemen ze je zwembad in.quote:
Ok bochtquote:
skup jou kapotquote:Op maandag 26 mei 2014 22:26 schreef Joezi het volgende:
[..]
Schop ze kapot als je ze ziet komende Sinterklaas!
quote:Op maandag 26 mei 2014 22:39 schreef Braindead2000 het volgende:
Stelletje racisten. Zwarte piet willen jullie kwijt. Negerszoenen mag niet meer.
Negerzoenen prima, zwarte piet moet kapot met Sinterklaas erbijquote:Op maandag 26 mei 2014 22:39 schreef Braindead2000 het volgende:
Stelletje racisten. Zwarte piet willen jullie kwijt. Negerszoenen mag niet meer.
dat is altijd vet irritantquote:Op maandag 26 mei 2014 22:40 schreef isax het volgende:
mijn dekbedovertrek kruipt steeds inelkaar in de droger
ik snap niet waarom die dat doet.quote:
En de Sinterklaasliedjes dan. Die moeten allemaal aangepast worden.quote:Op maandag 26 mei 2014 22:41 schreef Joezi het volgende:
[..]
Negerzoenen prima, zwarte piet moet kapot met Sinterklaas erbij
quote:Op maandag 26 mei 2014 22:42 schreef ChocoFan het volgende:
ik vind dat sinterklaas moet worden afgeschaft
denk door het draaien ofzo, erg leuk als het een knoop is gewordenquote:Op maandag 26 mei 2014 22:42 schreef isax het volgende:
[..]
ik snap niet waarom die dat doet.![]()
en ik heb pizza gegeten en die was so fucked up lekker dat ik meer wil.
Gewoon oprotten met die kutliedjes en het hele feest. En dan begin ik nog niet eens of Kerstmis!quote:Op maandag 26 mei 2014 22:42 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
En de Sinterklaasliedjes dan. Die moeten allemaal aangepast worden.
die moeten worden verbrandquote:Op maandag 26 mei 2014 22:42 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
En de Sinterklaasliedjes dan. Die moeten allemaal aangepast worden.
kerstmis is wel leukquote:Op maandag 26 mei 2014 22:44 schreef Joezi het volgende:
[..]
Gewoon oprotten met die kutliedjes en het hele feest. En dan begin ik nog niet eens of Kerstmis!
En wat is jouw opinie, jij werkt met kinderen?quote:Op maandag 26 mei 2014 22:45 schreef liesje1979 het volgende:
Jian vindt dit een leuke discussie denk ik.
MMquote:
quote:Op maandag 26 mei 2014 22:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
MM
En ik moet meteen denken aan Jesus Christ Superstar. Ik heb niet zoveel met het verhaal, maar stiekem toch best een leuke musical. Vooral die film.
ik heb de film of musical nog nooit gezienquote:Op maandag 26 mei 2014 22:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
MM
En ik moet meteen denken aan Jesus Christ Superstar. Ik heb niet zoveel met het verhaal, maar stiekem toch best een leuke musical. Vooral die film.
ik heb hem op dvdquote:Op maandag 26 mei 2014 22:55 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ik heb de film of musical nog nooit gezien
Soort van, yes.quote:
Jesus Christ Superstar (1973) - IMDbquote:Op maandag 26 mei 2014 22:55 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ik heb de film of musical nog nooit gezien
Ik mocht m niet zien van mijn oudersquote:Op maandag 26 mei 2014 22:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Soort van, yes.
[..]
Jesus Christ Superstar (1973) - IMDb
Die film is best leuk, en ook echt grappig af en toe, sommige van die karakters zijn echt karikaturen
Welke shitzooi, welke kamer? Wat heb je aan?quote:Op maandag 26 mei 2014 22:59 schreef isax het volgende:
en nu heel die shitzooi verhuizen naar mijn kamer
pics pics picsquote:Op maandag 26 mei 2014 22:59 schreef isax het volgende:
ja ik wil het ook niet hebben maar om naar te kijken is het schattigquote:Op maandag 26 mei 2014 23:00 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Het schijt overal en ik ben er allergisch voor.
De oude, de "echte", met Ted Neeley en Yvonne Elliman? Fan-tástische film!quote:
Ik vind het niet racistisch. Misschien was zwarte Piet ooit zwart vanuit een ander oogpunt maar kinderen zien zwarte Piet niet als de neger die keihard voor ze moet werken, een slaaf. Hij is voor hun een held dus ik zie het probleem niet zo.quote:Op maandag 26 mei 2014 22:46 schreef Joezi het volgende:
[..]
En wat is jouw opinie, jij werkt met kinderen?
Is hij af? Ik heb de foto gemist.quote:Op maandag 26 mei 2014 22:59 schreef isax het volgende:
kleren, 4 lagen.quote:Op maandag 26 mei 2014 22:59 schreef Joezi het volgende:
[..]
Welke shitzooi, welke kamer? Wat heb je aan?
quote:Op maandag 26 mei 2014 23:01 schreef Gert het volgende:
[..]
De oude, de "echte", met Ted Neeley en Yvonne Elliman? Fan-tástische film!
Tja, de goede oude tijd, toen kon je religie nog belachelijk maken.quote:Op maandag 26 mei 2014 23:01 schreef Gert het volgende:
[..]
De oude, de "echte", met Ted Neeley en Yvonne Elliman? Fan-tástische film!
Oh ik had er als kind ook al een schijthekel aan en we hadden toen ook racistische moppen over die roetmoppen. Het is gewoon een ziek bekrompen Christenhondelijk gedoequote:Op maandag 26 mei 2014 23:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik vind het niet racistisch. Misschien was zwarte Piet ooit zwart vanuit een ander oogpunt maar kinderen zien zwarte Piet niet als de neger die keihard voor ze moet werken, een slaaf. Hij is voor hun een held dus ik zie het probleem niet zo.
Ja, en hij is vast af want ik had gelezen dat je het gesprek gehad had maar ik was benieuwd naar het resultaat.quote:
ik zal je even dm sturen.quote:Op maandag 26 mei 2014 23:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja, en hij is vast af want ik had gelezen dat je het gesprek gehad had maar ik was benieuwd naar het resultaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |