Teruglezen is voor watjesquote:Op maandag 26 mei 2014 19:59 schreef Inodder het volgende:
![]()
pfff
weer 3 SC's bij te lezen...
Waarom heb ik die SC ook zo lopen promoten![]()
zucht.....
Doen zo lekker.quote:Op maandag 26 mei 2014 20:08 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ga dat wel eens proberen denk ik, thanks![]()
en nee joh, soms moet het gewoon even over eten gaan
ik geef deze site de schuld dat ik nu zin in pizza hebquote:Op maandag 26 mei 2014 20:08 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ga dat wel eens proberen denk ik, thanks![]()
en nee joh, soms moet het gewoon even over eten gaan
heb hem op geslagenquote:
Ik gooi er nog wat hete saus doorheen, die is op maar beetje sambal kan ookquote:Op maandag 26 mei 2014 20:09 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Prima, komt wel een beetje overeen met wat ik doe.
Ik maak altijd m'n eigen saus als ik burgers maak. En natuurlijk extra bacon.quote:Op maandag 26 mei 2014 20:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik gooi er nog wat hete saus doorheen, die is op maar beetje sambal kan ook
Niks moet, het is een tip. Ik lees vaak in CUL ook. Leuk en lekker subforum.quote:Op maandag 26 mei 2014 20:12 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
heb hem op geslagen![]()
laat het wel weten als ik het heb gemaakt
binnen korte tijd dan want als ik over een half jaar zeg, he soury die hamburgers zijn inderdaad lekker joh, denk jij waarschijnlijk wtf lult die nou weer raar
Heb ik veel gegeten, nu vind ik het best ranzig. Je wil niet weten wat voor kip dat is.quote:
quote:Op maandag 26 mei 2014 19:15 schreef liesje1979 het volgende:
Hij deed het eerder niet omdat eh:"Dat lijkt me wel hè!"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Had ik dus gewoon gisteravond al lekker kunnen internetten.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
lowlands bandje -321quote:
Zuurtje, met je zure augurkquote:Op maandag 26 mei 2014 20:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Niks moet, het is een tip. Ik lees vaak in CUL ook. Leuk en lekker subforum.
in het begin van mijn internet experience zat ik veel op websites te zoeken naar recepten maar deed er niet veel meequote:Op maandag 26 mei 2014 20:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Niks moet, het is een tip. Ik lees vaak in CUL ook. Leuk en lekker subforum.
die vind ik soms ook nog wel te doen, emmertje hotwingsquote:
volgens mijn kinderen kan ik niet draaienquote:
Je laat je kinderen blowen?quote:Op maandag 26 mei 2014 20:18 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
volgens mijn kinderen kan ik niet draaien
en dat kan wel kloppen![]()
zolang het maar rookt
maar inmiddels doe ik beter mijn best want is best welals tieners je uitlachen
mijn ouders zijn anti roken en allesquote:
oh bij mij ook niet, mocht ook binnen blowen... holadifuckingjeequote:Op maandag 26 mei 2014 20:21 schreef isax het volgende:
[..]
mijn ouders zijn anti roken en alles
maar toen ik 17 was en zei dat ik wel eens blowde was het geen probleem
quote:Op maandag 26 mei 2014 20:21 schreef isax het volgende:
[..]
mijn ouders zijn anti roken en alles
maar toen ik 17 was en zei dat ik wel eens blowde was het geen probleem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |