ken ik nietquote:Op maandag 26 mei 2014 19:53 schreef isax het volgende:
[ afbeelding ]
en toch zou ik een moord doen voor in n out
Maar is dat schadelijk?quote:Op maandag 26 mei 2014 19:51 schreef Joezi het volgende:
[..]
De temperatuur van je hersenen stijgt met 1 graad, met dat ding aan je oor
De whoppers zijn best lekker, maar mijn eigen burgers niet te versmadenquote:Op maandag 26 mei 2014 19:56 schreef Joezi het volgende:
Burgerking zuigt toch ook, allemaal fabriekstroep.. Ga gewoon naar een snackbar die zn eigen troep maakt.
doet mijn zoon ook, die is momenteel bezig met een zoektocht naar de lekkerste zelf gemaakte hamburgerquote:Op maandag 26 mei 2014 19:56 schreef Joezi het volgende:
Burgerking zuigt toch ook, allemaal fabriekstroep.. Ga gewoon naar een snackbar die zn eigen troep maakt.
Ik heb het receptquote:Op maandag 26 mei 2014 19:58 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
doet mijn zoon ook, die is momenteel bezig met een zoektocht naar de lekkerste zelf gemaakte hamburger
Lees ze nou eens gewoon niet terug, we roddelen toch wel over je.quote:Op maandag 26 mei 2014 19:59 schreef Inodder het volgende:
![]()
pfff
weer 3 SC's bij te lezen...
Waarom heb ik die SC ook zo lopen promoten![]()
zucht.....
je moet ook niet bijlezen, malle jopiequote:Op maandag 26 mei 2014 19:59 schreef Inodder het volgende:
![]()
pfff
zucht.....
nice, want hij vind ze nog steeds beter dan dat ik ze maakquote:
zit alleen in california.quote:Op maandag 26 mei 2014 19:57 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ken ik niet![]()
ik vind ze allebei wel wat hebben, mac en bk
eigen schuld danquote:Op maandag 26 mei 2014 19:59 schreef Inodder het volgende:
![]()
pfff
zucht.....
Kon ik het maar laten....quote:Op maandag 26 mei 2014 20:00 schreef Baconbus het volgende:
[..]
je moet ook niet bijlezen, malle jopie
bizarquote:Op maandag 26 mei 2014 20:01 schreef isax het volgende:
[..]
zit alleen in california.
keten heeft een mega groot geheim menu maar op het echte menu staan maar 4 dingen.
op alle verpakking dingetjes staan bijbel dingetjes
Ja die is echt lekker , hier mijn recept. RLS / [RLS SC # 761] Gehakt dagggg !!!!quote:Op maandag 26 mei 2014 20:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
nice, want hij vind ze nog steeds beter dan dat ik ze maak![]()
maar ligt meestal ook gewoon aan de saus is ie gelukkig wel achter
en heb hem over jouw saus verteld dus die gaan we hier ook nog een keertje zoeken bij de intratuin
ga dat wel eens proberen denk ik, thanksquote:Op maandag 26 mei 2014 20:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja die is echt lekker , hier mijn recept. RLS / [RLS SC # 761] Gehakt dagggg !!!!
Tante Miek gaat weer klagen dat het over eten gaat
Prima, komt wel een beetje overeen met wat ik doe.quote:Op maandag 26 mei 2014 20:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja die is echt lekker , hier mijn recept. RLS / [RLS SC # 761] Gehakt dagggg !!!!
Tante Miek gaat weer klagen dat het over eten gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |