Tering je was nog eerder dan dit topicquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
Heks, mag/kan over een poosje een keertje komen eten?
quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
Heks, mag/kan over een poosje een keertje komen eten?
Maar da's toch gewoon al te laat? Dan is het al grijs en veerkrachtig.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:10 schreef D. het volgende:
[..]
Het vocht komt vrij bij het bakken, ik schep dat vocht altijd weg
Het gaat er mij meer om net die tijd dat ze er niet is om te koken.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:14 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Gezellig, maar moet ik dan koken of kookt je meisje een 5 gangen diner
![]()
gehakt wassen, nee het idee al sorry marrije, lijkt me niet echt lekker dan.
Nergens last vanquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar da's toch gewoon al te laat? Dan is het al grijs en veerkrachtig.
5quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:14 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Gezellig, maar moet ik dan koken of kookt je meisje een 5 gangen diner
![]()
gehakt wassen, nee het idee al sorry marrije, lijkt me niet echt lekker dan.
Ja is viesquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:15 schreef D. het volgende:
[..]
Nergens last van
Het vocht is vies, het gehakt wordt niet vies van het vocht, imho
Wij hebben altijd runder, maar het verschilt erg per winkelquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja is viesMaar met runder- of kalfsgehakt heb je dat vocht vrijwel niet.
ja, ik snap het al, gemakzucht he, jij weg en ik zwoegen in je keukentjequote:Op woensdag 16 juni 2010 21:16 schreef Laysa het volgende:
[..]
5![]()
nee joh...piepers, vlees en groente dan is ie al helemaal gelukkig
Niet in mijn keukentje gekkiequote:Op woensdag 16 juni 2010 21:18 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja, ik snap het al, gemakzucht he, jij weg en ik zwoegen in je keukentjezeker mijn hete kip met rijst en chineze kool in de wok
Hier ook, altijd runder. Van half om half en varkensgehakt krijg ik de vliegende tering aan maagzuur.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:18 schreef D. het volgende:
[..]
Wij hebben altijd runder, maar het verschilt erg per winkel
Dat ligt er maar net aan waar je het koopt, gehakt van de keurslager is vaak prima, van de supermarkt kan het enorm verschillen. Vaak is aanbiedingsvlees ook wat minder van kwaliteit is mij opgevallen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja is viesMaar met runder- of kalfsgehakt heb je dat vocht vrijwel niet.
Omdat die smaak van bloed enorm goor is. Dat proefde ik voorheen nooit omdat ik het nooit spoelde. Maar sinds ik gehakt spoel / was, proef ik het verschil meteen. Ik ben het eens vergeten, maar heb het toen niet gegeten, smaakte me echt niet.quote:
het wordt een beetje eentonig ik weet het maar Lidl gehakt is echt heel goedquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:20 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Dat ligt er maar net aan waar je het koopt, gehakt van de keurslager is vaak prima, van de supermarkt kan het enorm verschillen. Vaak is aanbiedingsvlees ook wat minder van kwaliteit is mij opgevallen.
Ow en ik giet gehakt altijd af, of er nu wat vocht of vet onderin de pan zit, ik gooi t weg.
nou hij neemt zijn slaapzak plus kussen maar hier mee naar toe, en ik kook wel, en doe voor jou alles in een plastic bakje. een magnetron hebben ze op elke afdelingquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:19 schreef Laysa het volgende:
[..]
Niet in mijn keukentje gekkie....en ik beloof je dat ik dan geen lol heb als ik weg ben
quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:20 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou hij neemt zijn slaapzak plus kussen maar hier mee naar toe, en ik kook wel, en doe voor jou alles in een plastic bakje. een magnetron hebben ze op elke afdeling
Ja dat is waar. Wij hebben geen slager meer in de buurt maar de rundergehakt van de Jumbo is gelukkig prima. Daar komt trouwens bijna geen vet uit dus afgieten hoeft ook niet.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:20 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Dat ligt er maar net aan waar je het koopt, gehakt van de keurslager is vaak prima, van de supermarkt kan het enorm verschillen. Vaak is aanbiedingsvlees ook wat minder van kwaliteit is mij opgevallen.
Ow en ik giet gehakt altijd af, of er nu wat vocht of vet onderin de pan zit, ik gooi t weg.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:18 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja, ik snap het al, gemakzucht he, jij weg en ik zwoegen in je keukentjezeker mijn hete kip met rijst en chineze kool in de wok
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |