SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Frank de BoerWat een koning
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.![]()
Ja, geloof je het zelf? Eén of andere gek die beweert dat Frank weggaat, maar weet blijkbaar geen club te noemen. Of ze doen het wel, en Ajaxfanzone houdt het voor zichzelfquote:Op maandag 26 mei 2014 19:29 schreef Stiggie het volgende:
Ajaxfanzone beweert ook dat het om een andere club gaat op hun twitter![]()
![]()
Dat zorgt gewoon voor lekker veel clicksquote:Op maandag 26 mei 2014 19:32 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ja, geloof je het zelf? Eén of andere gek die beweert dat Frank weggaat, maar weet blijkbaar geen club te noemen. Of ze doen het wel, en Ajaxfanzone houdt het voor zichzelf
Frank gaat echt niet weg, of er moet een club van het kaliber Barca langskomen, maar gelukkig zijn die ook al weer voorzien
Jongens, gaan we nu ineens Ajaxfanzone voor vol aanzien?Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Dat zou ik dan weer niet te snel denken hoor. Kan me voorstellen dat Frank toe is aan iets nieuws, al hoop ik natuurlijk dat hij blijft.quote:Op maandag 26 mei 2014 19:34 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Dat zorgt gewoon voor lekker veel clicks
Frank gaat echt niet weg, of er moet een club van het kaliber Barca langskomen, maar gelukkig zijn die ook al weer voorzien![]()
Ja tuurlijk, maar Frank gaat echt niet weg als hij geen garantie heeft op Europees voetbal lijkt me, en voor de centen hoeft hij het ook niet te doenquote:Op maandag 26 mei 2014 19:42 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dat zou ik dan weer niet te snel denken hoor. Kan me voorstellen dat Frank toe is aan iets nieuws, al hoop ik natuurlijk dat hij blijft.
Frank liet de laatste maanden wel blijken dat ie open staat om bij een goede club in een grote competitie aan de slag te gaan. Kan ik me ook wel iets bij voorstellen overigens.
Worden we toch gewoon kampioen met Japie, ook niets mis mee.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Jaapie moet zn trainersdiploma dit jaar nog halen geloof ikquote:Op maandag 26 mei 2014 19:45 schreef Pedroso het volgende:
Frank liet de laatste maanden wel blijken dat ie open staat om bij een goede club in een grote competitie aan de slag te gaan. Kan ik me ook wel iets bij voorstellen overigens.
Worden we toch gewoon kampioen met Japie, ook niets mis mee.
"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"![]()
Dit liet hij vorig seizoen ook al blijken, Frank is niet iemand die deuren van te voren dichtgooit.quote:Op maandag 26 mei 2014 19:45 schreef Pedroso het volgende:
Worden we toch gewoon kampioen met Japie, ook niets mis mee.
Maar er zal toch wel een serieuze club uit een topcompetitie moeten komen wil hij weggaan lijkt me. Ik zie hem nog wel een jaar blijven.![]()
Ik zie 'm nu ook nog wel een jaar blijven nu Tottenham voor een ander gekozen heeft. Gaat wel zijn laatste seizoen bij Ajax worden lijkt me.quote:Op maandag 26 mei 2014 20:02 schreef DaKKiE1984 het volgende:
[..]
Dit liet hij vorig seizoen ook al blijken, Frank is niet iemand die deuren van te voren dichtgooit.
Maar er zal toch wel een serieuze club uit een topcompetitie moeten komen wil hij weggaan lijkt me. Ik zie hem nog wel een jaar blijven.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Toen Henkie bij Barca wegging won Rijkaard opeens niks meer en werd het voetbal minderquote:Op maandag 26 mei 2014 20:20 schreef Poepz0r het volgende:
NL Elftal halve finale niks mis mee en Barca was ook niks mis mee.
toeval?RED ONS HENNIEGOD![]()
Die weten echt helemaal niks...quote:Op maandag 26 mei 2014 19:34 schreef Chase_Utley het volgende:
Jongens, gaan we nu ineens Ajaxfanzone voor vol aanzien?![]()
Dat bedoel ik. Stelletje kleuters met een toetsenbord.quote:Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Daar moet ik zijn dusquote:Op maandag 26 mei 2014 20:35 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Stelletje kleuters met een toetsenbord.![]()
Inkoppertje dit weerquote:Op maandag 26 mei 2014 21:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Doe het niet. Dan ben ik de oppermongool hier.
![]()
Verschil is dat ik een eigen mening heb en jij iedereen maar na loopt te pratenquote:Op maandag 26 mei 2014 21:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Doe het niet. Dan ben ik de oppermongool hier.
xxx![]()
lekker een krantje citeren en de rest van de dag een beetje chillen in de zon langs het trainingsveldquote:![]()
![]()
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat Hoesen volgend jaar 20 goals maakt, mocht hij naar Groningen gaan![]()
Nooit, met 10 moet hij al heel tevreden zijnquote:Op maandag 26 mei 2014 22:02 schreef Heeinz het volgende:
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat Hoesen volgend jaar 20 goals maakt, mocht hij naar Groningen gaan![]()
Minstens. Wordt na een jaar wel opgepikt door van Gaal.quote:Op maandag 26 mei 2014 22:02 schreef Heeinz het volgende:
En Zivkovic legt er 20 in bij Ajaxquote:Op maandag 26 mei 2014 22:02 schreef Heeinz het volgende:
Jaapie Stam grote kanshebber om coach van Jong Ajax te worden.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
En volgt daarna frankie opquote:Op maandag 26 mei 2014 22:47 schreef Chase_Utley het volgende:
Jaapie Stam grote kanshebber om coach van Jong Ajax te worden."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Ik stiekem ook wel, hoop alleen niet dat hij niet zo'n rammend slecht seizoen speelt als dit seizoen!quote:Op maandag 26 mei 2014 22:27 schreef Syntix het volgende:
Ik ben trouwens wel weer benieuwd naar Fischer![]()
Mooi, hopelijk is hij de coach die Ajax kan opschuiven na F de Boer. Weet totaal niet hoe hij qua trainer is verder maar er zit wel iemand op de bank danquote:Op maandag 26 mei 2014 22:47 schreef Chase_Utley het volgende:
Jaapie Stam grote kanshebber om coach van Jong Ajax te worden.![]()
![]()
En na 4 jaartjes Stam gewoon Orlando doorschuiven
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Engelaar?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:07 schreef Seam het volgende:
En na 4 jaartjes Stam gewoon Orlando doorschuiven![]()
Een jeugdtrainer kan dat moeilijk combineren denk ik anders hadden ze Said Ouaali gewoon assistent kunnen maken.quote:Stam hoofdkandidaat om trainer Jong Ajax te worden
Jong Ajax staat komend seizoen wellicht onder leiding van Jaap Stam, die topfavoriet is om trainer Fons Groenendijk op te volgen in Amsterdam.
Al in maart liet Groenendijk weten na één seizoen het beloftenteam van Ajax te verlaten en de hoofdstedelingen zien in Stam de gedoodverfde opvolger. De assistent van trainer Frank de Boer bij de hoofdmacht van Ajax beschikt echter nog niet over de juiste papieren.
De voormalige verdediger van onder meer PSV, Manchester United, Lazio, AC Milan en Ajax is onlangs begonnen aan de cursus Coach Betaald Voetbal en hoopt deze medio 2015 succesvol afgerond te hebben. Tot die tijd zal Stam in de Jupiler League naast zich een assistent met een CBV-diploma moeten dulden, maar wie dat zal zijn is nog niet bekend.
Stam begon zijn trainersloopbaan bij PEC Zwolle, waarna hij al snel de overstap maakte naar Ajax. De 67-voudige Oranje-international werd ook al in verband gebracht met AC Milan, waar hij hoofdtrainer Clarence Seedorf zou moeten assisteren.![]()
Assistent van seedorf wordt hij sowieso niet https://twitter.com/MikeVerweij/status/471056425201176579Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Saaaangquote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:34 schreef Catch22- het volgende:
Assistent van seedorf wordt hij sowieso niet https://twitter.com/MikeVerweij/status/471056425201176579![]()
De trainer de schuld geven van zo'n ruk elftal.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:34 schreef Catch22- het volgende:
Assistent van seedorf wordt hij sowieso niet https://twitter.com/MikeVerweij/status/471056425201176579![]()
![]()
Waar die zelf aan meegewerkt heeftquote:Op dinsdag 27 mei 2014 08:58 schreef Droathoah het volgende:
[..]
De trainer de schuld geven van zo'n ruk elftal.RED ONS HENNIEGOD![]()
Die zal nu ook blij zijn dat Ajax hem niet direct naar Milan liet gaanquote:Op maandag 26 mei 2014 22:47 schreef Chase_Utley het volgende:
Jaapie Stam grote kanshebber om coach van Jong Ajax te worden.![]()
Elftal kan wel beter dan dit, maar niet zo snel natuurlijk.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 08:58 schreef Droathoah het volgende:
[..]
De trainer de schuld geven van zo'n ruk elftal.Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Beetje dom van hemzelf ook natuurlijk, maar ijdelheid won het van het verstandquote:Op dinsdag 27 mei 2014 08:58 schreef Droathoah het volgende:
[..]
De trainer de schuld geven van zo'n ruk elftal.![]()
Sereno had meesterlijk gespeeld voor ZAF![]()
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Kan wel, maar dan bij Jong Ajaxquote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:34 schreef Catch22- het volgende:
![]()
twitter:SpursOfficial twitterde op dinsdag 27-05-2014 om 18:50:27The Club is delighted to announce the appointment of Mauricio Pochettino as our new Head Coach on a five-year contract. reageer retweet
![]()
![]()
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:59 schreef wieisboos het volgende:
twitter:SpursOfficial twitterde op dinsdag 27-05-2014 om 18:50:27The Club is delighted to announce the appointment of Mauricio Pochettino as our new Head Coach on a five-year contract. reageer retweet
![]()
Uitstekendquote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:59 schreef wieisboos het volgende:
Al kan er natuurlijk altijd een andere club komen voor Frank, sterker nog, die kan allang geïnformeerd hebben bij Ajax/Frank zelf. Niet te vroeg juichen![]()
Voorlopig zou ik niet weten welke hoog geklasseerde ploeg De Boer zou willen.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:22 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Uitstekend
Al kan er natuurlijk altijd een andere club komen voor Frank, sterker nog, die kan allang geïnformeerd hebben bij Ajax/Frank zelf. Niet te vroeg juichen![]()
Volgens mij zijn er niet zoveel europese topclubs zonder coach deze zomer, dus ik denk dat ie wel blijft.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:22 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Uitstekend
Dit verbaast niemandquote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:53 schreef inslagenreuring het volgende:
Sereno had meesterlijk gespeeld voor ZAF![]()
![]()
Nee man. die gaat ons juist helpen om in die finale te komen!quote:Learn how to eat in the jungle full of hyenas![]()
Nee, altijd al minder geweest dan Siem de Jong en we hebben al twee aanvallers gehaald.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:42 schreef Vjenne12345 het volgende:
Luuk de Jong staat open om naar de Eredivisie te gaan, halen?Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Lijkt me ook niet wat eerlijk gezegd. De meeste spelers die zo'n buitenlands avontuur aangaan, niets presteren en weer terugkeren zijn nou meestal niet echt een meerwaarde.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:42 schreef Vjenne12345 het volgende:
Luuk de Jong staat open om naar de Eredivisie te gaan, halen?
Verder zijn er inderdaad al spitsen gekocht.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
En Luuk lijkt mij vooral een speler die het moet hebben van voorzetten. Voetballend vond ik het nooit een geweldige speler.![]()
we hebben al twee spitsen nu en zn broer is nog niet eens wegquote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:42 schreef Vjenne12345 het volgende:
Luuk de Jong staat open om naar de Eredivisie te gaan, halen?![]()
Luuk de Jong hoeft nu niet meer te komen. We hebben Milik en Zivkovic al gehaald. Een derde spits halen is pure kapitaalsvernietiging.![]()
Moisander mag blijven. Die andere twee mogen heel snel opbokken.quote:Op woensdag 28 mei 2014 08:02 schreef Heeinz het volgende:
Ik vraag me af wanneer/of de geruchten rond Sigi/De Jong/Moisander etc op gang gaan komenOh.![]()
Mee eens, niet beter dan zijn broer op die positiequote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:46 schreef Ajacied422 het volgende:
En Luuk lijkt mij vooral een speler die het moet hebben van voorzetten. Voetballend vond ik het nooit een geweldige speler.![]()
Moisander gaat vast weg, anders kan ik de aankoop van Viergever niet in perspectief plaatsen namelijk.quote:Op woensdag 28 mei 2014 08:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Moisander mag blijven. Die andere twee mogen heel snel opbokken.Charlie: How's it going in there?
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Of Denswilquote:Op woensdag 28 mei 2014 08:36 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Moisander gaat vast weg, anders kan ik de aankoop van Viergever niet in perspectief plaatsen namelijk.![]()
![]()
Viergever kan ook op linksback spelen.quote:Op woensdag 28 mei 2014 08:36 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Moisander gaat vast weg, anders kan ik de aankoop van Viergever niet in perspectief plaatsen namelijk.![]()
Ik vind Viergever eerlijk gezegd pakken minder op linksback. Ik hoop, zoals Heeinz aangeeft dat Denswil weggaat (een seizoen verhuurd wordt) en zodoende plaatsmaakt voor Viergever. Zodat we volgend seizoen met Viergever en Denswil kunnen beginnen.quote:Op woensdag 28 mei 2014 08:39 schreef Jochie1900 het volgende:
[..]
Viergever kan ook op linksback spelen.
Misschien aan az?Charlie: How's it going in there?
Ik ben het helemaal met je eens. AZ of een Heerenveen lijken me goede clubs voor een verhuur.quote:Op woensdag 28 mei 2014 08:42 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ik vind Viergever eerlijk gezegd pakken minder op linksback. Ik hoop, zoals Heeinz aangeeft dat Denswil weggaat (een seizoen verhuurd wordt) en zodoende plaatsmaakt voor Viergever. Zodat we volgend seizoen met Viergever en Denswil kunnen beginnen.
Misschien aan az?![]()
quote:Op woensdag 28 mei 2014 08:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Moisander mag blijven. Die andere twee mogen heel snel opbokken.![]()
quote:Stam naar Jong Ajax
Jaap Stam (41) gaat met Jong Ajax de Jupiler League in. De huidige assistent-trainer van Frank de Boer wordt bij het tweede elftal van Ajax geflankeerd door Andries Ulderink (44), die het CBV-diploma heeft en dus formeel hoofdtrainer van Jong Ajax wordt. In de praktijk wordt echter op basis van gelijkwaardigheid gewerkt.
Ulderink, oud-trainer van onder meer Go Ahead Eagles en De Graafschap, is momenteel werkzaam als scout bij Ajax. De Amsterdammers onderhandelen nog over een nieuw contract met Ulderink en Stam, die de beoogde rechterhand van Clarence Seedorf bij AC Milan was. Met het naderende ontslag van de Nederlandse trainer koos Stam echter voor zekerheid bij Ajax.quote:Amateurs Ajax op weg naar Topklasse
De amateurs van Ajax staan met een been in de finale van de play-offs voor promotie naar de Topklasse. De Amsterdammers wonnen dinsdag in het eerste duel van de halve finale met 6-1 van VV Noordwijk. Zaterdag staat de return op het programma.
Mocht Ajax dan definitief afrekenen met Noordwijk dan speelt de ploeg op 7 juni de finale. De tegenstander wordt de winnaar van het tweeluik tussen Stedeco en Staphorst. Stedeco won dinsdag de eerste wedstrijd met 3-2.
Wanneer Ajax promoveert naar de Topklasse dan is de landskampioen in alledrie de hoogste competities van het land vertegenwoordigd. Jong Ajax komt sinds afgelopen seizoen uit in de Jupiler League.![]()
Mogen de Ajax amateurs wel promoveren naar JL bijvoorbeeld?quote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Waarom niet, ze zijn een losstaande club en ze spelen geloof ik ook gewoon op de toekomst. Dus de faciliteiten zouden wel op orde moeten zijn.![]()
Dat is een goede... Ik denk het niet.quote:Op woensdag 28 mei 2014 10:31 schreef Dven het volgende:
[..]
Mogen de Ajax amateurs wel promoveren naar JL bijvoorbeeld?I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Toch kan je enig verband lastig ontkennen.. Ajax heeft een x-aantal jaar geleden zelfs nog even een spits van de amateurtak 'overgeheveld' wegens een blessuregolf in het eerste.quote:Op woensdag 28 mei 2014 10:32 schreef HamburgerHenk het volgende:
Waarom niet, ze zijn een losstaande club en ze spelen geloof ik ook gewoon op de toekomst. Dus de faciliteiten zouden wel op orde moeten zijn."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
akachar, de voetballende taxichauffeurquote:Op woensdag 28 mei 2014 10:36 schreef Dven het volgende:
[..]
Toch kan je enig verband lastig ontkennen.. Ajax heeft een x-aantal jaar geleden zelfs nog even een spits van de amateurtak 'overgeheveld' wegens een blessuregolf in het eerste..
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Ja maar is dat niet gewoon toegestaan om het een amateur was, niet zo zeer dat hij bij Ajax Amateurs speelde.quote:Op woensdag 28 mei 2014 10:36 schreef Dven het volgende:
[..]
Toch kan je enig verband lastig ontkennen.. Ajax heeft een x-aantal jaar geleden zelfs nog even een spits van de amateurtak 'overgeheveld' wegens een blessuregolf in het eerste.![]()
Jawel. Waarom niet?quote:Op woensdag 28 mei 2014 10:31 schreef Dven het volgende:
[..]
Mogen de Ajax amateurs wel promoveren naar JL bijvoorbeeld?![]()
Lol, er gaan geruchten dat van Gaal BMI en Clasie naar Manchester United wil halen voor 37 miljoen!
Dan moeten wij over een jaar of 2 blind en Veltman wel kwijt kunnen raken voor een miljoentje of 70
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Chagrijnige gezichten? ik zie ze liever een keertje lachen in een Europese uitwedstrijdquote:Op woensdag 28 mei 2014 14:25 schreef kurk_droog het volgende:
[..]![]()
Toch ga ik dit missen dan bij uitwedstrijden in Europa
[ afbeelding ]![]()
Ja dat viel mij ook al op, bedoel alleen Stam op de bankquote:Op woensdag 28 mei 2014 14:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
Chagrijnige gezichten? ik zie ze liever een keertje lachen in een Europese uitwedstrijd![]()
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: