SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Frank de BoerWat een koning
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.![]()
Ja, geloof je het zelf? Eén of andere gek die beweert dat Frank weggaat, maar weet blijkbaar geen club te noemen. Of ze doen het wel, en Ajaxfanzone houdt het voor zichzelfquote:Op maandag 26 mei 2014 19:29 schreef Stiggie het volgende:
Ajaxfanzone beweert ook dat het om een andere club gaat op hun twitter![]()
![]()
Dat zorgt gewoon voor lekker veel clicksquote:Op maandag 26 mei 2014 19:32 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ja, geloof je het zelf? Eén of andere gek die beweert dat Frank weggaat, maar weet blijkbaar geen club te noemen. Of ze doen het wel, en Ajaxfanzone houdt het voor zichzelf
Frank gaat echt niet weg, of er moet een club van het kaliber Barca langskomen, maar gelukkig zijn die ook al weer voorzien
Jongens, gaan we nu ineens Ajaxfanzone voor vol aanzien?Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Dat zou ik dan weer niet te snel denken hoor. Kan me voorstellen dat Frank toe is aan iets nieuws, al hoop ik natuurlijk dat hij blijft.quote:Op maandag 26 mei 2014 19:34 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Dat zorgt gewoon voor lekker veel clicks
Frank gaat echt niet weg, of er moet een club van het kaliber Barca langskomen, maar gelukkig zijn die ook al weer voorzien![]()
Ja tuurlijk, maar Frank gaat echt niet weg als hij geen garantie heeft op Europees voetbal lijkt me, en voor de centen hoeft hij het ook niet te doenquote:Op maandag 26 mei 2014 19:42 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dat zou ik dan weer niet te snel denken hoor. Kan me voorstellen dat Frank toe is aan iets nieuws, al hoop ik natuurlijk dat hij blijft.
Frank liet de laatste maanden wel blijken dat ie open staat om bij een goede club in een grote competitie aan de slag te gaan. Kan ik me ook wel iets bij voorstellen overigens.
Worden we toch gewoon kampioen met Japie, ook niets mis mee.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Jaapie moet zn trainersdiploma dit jaar nog halen geloof ikquote:Op maandag 26 mei 2014 19:45 schreef Pedroso het volgende:
Frank liet de laatste maanden wel blijken dat ie open staat om bij een goede club in een grote competitie aan de slag te gaan. Kan ik me ook wel iets bij voorstellen overigens.
Worden we toch gewoon kampioen met Japie, ook niets mis mee.
"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"![]()
Dit liet hij vorig seizoen ook al blijken, Frank is niet iemand die deuren van te voren dichtgooit.quote:Op maandag 26 mei 2014 19:45 schreef Pedroso het volgende:
Worden we toch gewoon kampioen met Japie, ook niets mis mee.
Maar er zal toch wel een serieuze club uit een topcompetitie moeten komen wil hij weggaan lijkt me. Ik zie hem nog wel een jaar blijven.![]()
Ik zie 'm nu ook nog wel een jaar blijven nu Tottenham voor een ander gekozen heeft. Gaat wel zijn laatste seizoen bij Ajax worden lijkt me.quote:Op maandag 26 mei 2014 20:02 schreef DaKKiE1984 het volgende:
[..]
Dit liet hij vorig seizoen ook al blijken, Frank is niet iemand die deuren van te voren dichtgooit.
Maar er zal toch wel een serieuze club uit een topcompetitie moeten komen wil hij weggaan lijkt me. Ik zie hem nog wel een jaar blijven.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Toen Henkie bij Barca wegging won Rijkaard opeens niks meer en werd het voetbal minderquote:Op maandag 26 mei 2014 20:20 schreef Poepz0r het volgende:
NL Elftal halve finale niks mis mee en Barca was ook niks mis mee.
toeval?RED ONS HENNIEGOD![]()
Die weten echt helemaal niks...quote:Op maandag 26 mei 2014 19:34 schreef Chase_Utley het volgende:
Jongens, gaan we nu ineens Ajaxfanzone voor vol aanzien?![]()
Dat bedoel ik. Stelletje kleuters met een toetsenbord.quote:Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Daar moet ik zijn dusquote:Op maandag 26 mei 2014 20:35 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Stelletje kleuters met een toetsenbord.![]()
Inkoppertje dit weerquote:Op maandag 26 mei 2014 21:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Doe het niet. Dan ben ik de oppermongool hier.
![]()
Verschil is dat ik een eigen mening heb en jij iedereen maar na loopt te pratenquote:Op maandag 26 mei 2014 21:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Doe het niet. Dan ben ik de oppermongool hier.
xxx![]()
lekker een krantje citeren en de rest van de dag een beetje chillen in de zon langs het trainingsveldquote:![]()
![]()
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat Hoesen volgend jaar 20 goals maakt, mocht hij naar Groningen gaan![]()
Nooit, met 10 moet hij al heel tevreden zijnquote:Op maandag 26 mei 2014 22:02 schreef Heeinz het volgende:
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat Hoesen volgend jaar 20 goals maakt, mocht hij naar Groningen gaan![]()
Minstens. Wordt na een jaar wel opgepikt door van Gaal.quote:Op maandag 26 mei 2014 22:02 schreef Heeinz het volgende:
En Zivkovic legt er 20 in bij Ajaxquote:Op maandag 26 mei 2014 22:02 schreef Heeinz het volgende:
Jaapie Stam grote kanshebber om coach van Jong Ajax te worden.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
En volgt daarna frankie opquote:Op maandag 26 mei 2014 22:47 schreef Chase_Utley het volgende:
Jaapie Stam grote kanshebber om coach van Jong Ajax te worden."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Ik stiekem ook wel, hoop alleen niet dat hij niet zo'n rammend slecht seizoen speelt als dit seizoen!quote:Op maandag 26 mei 2014 22:27 schreef Syntix het volgende:
Ik ben trouwens wel weer benieuwd naar Fischer![]()
Mooi, hopelijk is hij de coach die Ajax kan opschuiven na F de Boer. Weet totaal niet hoe hij qua trainer is verder maar er zit wel iemand op de bank danquote:Op maandag 26 mei 2014 22:47 schreef Chase_Utley het volgende:
Jaapie Stam grote kanshebber om coach van Jong Ajax te worden.![]()
![]()
En na 4 jaartjes Stam gewoon Orlando doorschuiven
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Engelaar?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:07 schreef Seam het volgende:
En na 4 jaartjes Stam gewoon Orlando doorschuiven![]()
Een jeugdtrainer kan dat moeilijk combineren denk ik anders hadden ze Said Ouaali gewoon assistent kunnen maken.quote:Stam hoofdkandidaat om trainer Jong Ajax te worden
Jong Ajax staat komend seizoen wellicht onder leiding van Jaap Stam, die topfavoriet is om trainer Fons Groenendijk op te volgen in Amsterdam.
Al in maart liet Groenendijk weten na één seizoen het beloftenteam van Ajax te verlaten en de hoofdstedelingen zien in Stam de gedoodverfde opvolger. De assistent van trainer Frank de Boer bij de hoofdmacht van Ajax beschikt echter nog niet over de juiste papieren.
De voormalige verdediger van onder meer PSV, Manchester United, Lazio, AC Milan en Ajax is onlangs begonnen aan de cursus Coach Betaald Voetbal en hoopt deze medio 2015 succesvol afgerond te hebben. Tot die tijd zal Stam in de Jupiler League naast zich een assistent met een CBV-diploma moeten dulden, maar wie dat zal zijn is nog niet bekend.
Stam begon zijn trainersloopbaan bij PEC Zwolle, waarna hij al snel de overstap maakte naar Ajax. De 67-voudige Oranje-international werd ook al in verband gebracht met AC Milan, waar hij hoofdtrainer Clarence Seedorf zou moeten assisteren.![]()
Assistent van seedorf wordt hij sowieso niet https://twitter.com/MikeVerweij/status/471056425201176579Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Saaaangquote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:34 schreef Catch22- het volgende:
Assistent van seedorf wordt hij sowieso niet https://twitter.com/MikeVerweij/status/471056425201176579![]()
De trainer de schuld geven van zo'n ruk elftal.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:34 schreef Catch22- het volgende:
Assistent van seedorf wordt hij sowieso niet https://twitter.com/MikeVerweij/status/471056425201176579![]()
![]()
Waar die zelf aan meegewerkt heeftquote:Op dinsdag 27 mei 2014 08:58 schreef Droathoah het volgende:
[..]
De trainer de schuld geven van zo'n ruk elftal.RED ONS HENNIEGOD
Forum Opties Forumhop: Hop naar: