omg omgquote:Op maandag 26 mei 2014 17:14 schreef Fred0w het volgende:
Het is opvallend rustig in het Level 2 gebied.
[ afbeelding ]
Mjah, maar ik heb persoonlijk liever een keer te veel dan een keer te weinig gewaarschuwd. Je hebt van die eigenwijze droplulletjes die alsnog het water opgaan (bijvoorbeeld)quote:Op maandag 26 mei 2014 17:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Volgens mij moet het ergste nog komen... zo niet dan is dit wel echt een geweldig grote faal!
Mijn Kreedar zegt dat het nu even een half uur regent en dat het dan droog wordtquote:Op maandag 26 mei 2014 17:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Volgens mij moet het ergste nog komen... zo niet dan is dit wel echt een geweldig grote faal!
Hoezo is dit een faal? Er werd een waarschuwing uitgegeven voor mogelijk gevaarlijk weer. Nou. Dat is toch gewoon uitgekomen?quote:Op maandag 26 mei 2014 17:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ze noemen het naar mijn mening te snel gevaarlijk weer.quote:Op maandag 26 mei 2014 17:22 schreef Disorder het volgende:
[..]
Hoezo is dit een faal? Er werd een waarschuwing uitgegeven voor mogelijk gevaarlijk weer. Nou. Dat is toch gewoon uitgekomen?
Bij jou heeft het tenminste geregendquote:Op maandag 26 mei 2014 17:18 schreef Straatcommando. het volgende:
Als dit level 2 is, snap ik wel waarom ik geen reet krijg met level 1.. dit was gewoon een onweersbui met een regenfront, niks bijzonders aan
Evengoed snap ik ook dat je liever te vaak dan te weinig kan waarschuwen want zo'n kutvolkje zijn we ook wel.. Ja er is niet gewaarschuwd!!
Die level 2 werd gegeven voor 'excessive rain'. Dat klopt geloof ik wel. Volgens mij zijn alle verwachtingen gegeven door het KNMI en Estofex gewoon waarheid geworden. Maar men verwacht meer, of men verwacht het ook in eigen omgeving, en daarmee komen een hoop teleurstellingen.quote:Op maandag 26 mei 2014 17:18 schreef Straatcommando. het volgende:
Als dit level 2 is, snap ik wel waarom ik geen reet krijg met level 1.. dit was gewoon een onweersbui met een regenfront, niks bijzonders aan
Evengoed snap ik ook dat je liever te vaak dan te weinig kan waarschuwen want zo'n kutvolkje zijn we ook wel.. Ja er is niet gewaarschuwd!!
ik heb een bruin oogquote:Op maandag 26 mei 2014 18:03 schreef Dagoduck het volgende:
Er zit een oog in!
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Hé bah.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |