abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_6327686
Ik heb nu weer sinds afgelopen mei wat met me vriendin waarmee het 9 maanden uit is geweest en waarvoor ik 2 1/2 jaar wat heb gehad.

Alles gaat echt super. We zijn weer lekkah verliefd op elkaar en we zien elkaar best vaak. Ik studeer in Enschede, zij in Tilburg. Daardoor zien we elkaar erg onregelmatig. Soms zien we elkaar bijna de hele week door en soms meer dan een week niet

Het 'probleem' is dus eigenlijk dat als ik haar bijvoorbeeld de hele week zie en ook elke avond bij haar slaap, we ongeveer 1x sex hebben. Als we sex hebben is het wel echt lekkere hoor en is zij vaak echt ubergeil. Het is wel altijd 's avonds. Ze wil echt nooit 's ochtends.

Ik heb het wel eens aan haar gevraagd waarom, maar ze kan niet echt een reden geven en zegt gewoon dat ik er vaak/veel zin in heb en zij niet

Ze slikt wel de pil en verder gaat dus alles goed in de relatie.

Iemand ideeen waar dat aan kan liggen, want dit is wel erg weinig als je het mij vraagt

pi_6327744
jah uuhh sommige zijn 's ochtends niet geil
Naja wees blij dat je savond iig sex hebt kun je in de vroege morgen je rechterhand nog eens trainen!
pi_6327752
Kan aan de pil liggen staat ook in de gebruikershandleiding is een van de bijwerkingen.
Sorry jonge wordt toch kiezen dan, of kindertjes of je moet condoompie gebruiken.
There is no such thing as Automerge
  donderdag 17 oktober 2002 @ 12:40:39 #4
12903 Pagan
Volenti non fit iniuria.
pi_6327753
[flauw] begin iets met seven of nine, de dag erop eight of nine, en zo verder de week door[/flauw]

Serieus: heeft ze het erg druk met studie/werk/ sociale verplichtingen enzo. Dan werkt vaak remmend op je sexleven. Meer kwali-tijd in jullie leven opnemen helpt dan misschien. Ik zelf wil 1 dag per week helemaal niets moeten, geen afspraken, visite of wat dan ook. Alleen maat tijd voor onszelf.

P.

Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
pi_6327869
quote:
Op donderdag 17 oktober 2002 12:39 schreef flat_erik het volgende:
jah uuhh sommige zijn 's ochtends niet geil
Naja wees blij dat je savond iig sex hebt kun je in de vroege morgen je rechterhand nog eens trainen!
Ja zeg, daar heb ik nix aan, die rechterhand is intussen allang zwaar getrained
quote:
Op donderdag 17 oktober 2002 12:40 schreef Icefire het volgende:
Kan aan de pil liggen staat ook in de gebruikershandleiding is een van de bijwerkingen.
Sorry jonge wordt toch kiezen dan, of kindertjes of je moet condoompie gebruiken.
Kan dat zo remmend zijn Ze heeft intussen al gewisseld van pilsoort, maar naar mijn idee heeft dat alleen maar een negatief effect gehad.

Owja, even ter aanvullen: "vroeger was alles beter" gaat hier ook weer op. Vroeger (vooral voordat het uit was) hadden we soms 5x in 1 nacht sex en vaak ook gewoon 's ochtends. Naar mijn idee was ze toen veel geiler. Ik d8 dat vrouwen in de richting vna 30 alleen maar geiler werden

quote:
Op donderdag 17 oktober 2002 12:40 schreef Pagan het volgende:
[flauw] begin iets met seven of nine, de dag erop eight of nine, en zo verder de week door[/flauw]

Serieus: heeft ze het erg druk met studie/werk/ sociale verplichtingen enzo. Dan werkt vaak remmend op je sexleven. Meer kwali-tijd in jullie leven opnemen helpt dan misschien. Ik zelf wil 1 dag per week helemaal niets moeten, geen afspraken, visite of wat dan ook. Alleen maat tijd voor onszelf.

P.

Dat kan het zijn idd, maar ze studeert economie en daar heeft ze het niet echt druk mee, daarnaast sport ze, heeft ze een klein bijbaantje en doet ze beetje wat voor de studievereniging, maar om nou te zeggen dat ze het druk heeft: nee....
  donderdag 17 oktober 2002 @ 13:14:24 #6
13777 DoctorB
Bomba je hoofd
pi_6328244
ik heb iedere avond sex met een meisje hier in Tilburg dat in het weekend altijd naar Enschede gaat.
Als ut dezelfde is snap ik wel waarom ze niet zoveel zin meer heeft. Ze is de hele week al goed afgewerkt!
Indien u het niet eens bent met een van de door mij gedane uitlatingen bent u te dom om deze te begrijpen. Ik verzoek u dan ook zich verder van commentaar te onthouden.
pi_6328256
quote:
Op donderdag 17 oktober 2002 12:50 schreef Locutus-of-Borg het volgende:

Naar mijn idee was ze toen veel geiler. Ik d8 dat vrouwen in de richting vna 30 alleen maar geiler werden

Hoe oud is ze dan? Jij bent 21, zij ook?
Some men see things as they are and ask why. Others dream things that never were and ask why not.
pi_6328374
quote:
Op donderdag 17 oktober 2002 13:14 schreef DoctorB het volgende:
ik heb iedere avond sex met een meisje hier in Tilburg dat in het weekend altijd naar Enschede gaat.
Als ut dezelfde is snap ik wel waarom ze niet zoveel zin meer heeft. Ze is de hele week al goed afgewerkt!
leuk vooruitzicht... misschien wat afwisseling ?
Nothin' happened the way it was supposed to happen..
pi_6328403
quote:
[offtopic]Hehe.. denk dat jij dan straks afgewerkt gaat worden als dat zo is [/offtopic]

anyway.. misschien zijn het inderdaad de bijwerkingen van de pil. Omdat het eerst anders was... Ik heb het met mijn vriendin ook wel, alleen dan andere bijwerkingen. Sex wil ze altijd wel.. 's ochtends / 's avonds maakt niet uit...
De pil is eigenlijk grote troep, maar het beschermt je wel tegen zwangerschap en dat is wel fijn natuurlijk.
Misschien moet je daar eens over praten met je vriendin... of zij weet wat er aan de hand is, want je zegt zelf al dat ze eerst veel vaker wilde.

Specs ~ Ik was eerlijk. Totdat ik in de gevangenis kwam... toen werd ik pas een crimineel.
pi_6328947
quote:
Ghehe, jammer genoeg kom ik vaak zat zelf ook doordeweeks in Tilburg
quote:
Op donderdag 17 oktober 2002 13:15 schreef Pommeloer het volgende:

[..]

Hoe oud is ze dan? Jij bent 21, zij ook?

Zij is 20
quote:
Op donderdag 17 oktober 2002 13:25 schreef Kuuk het volgende:

[..]

[offtopic]Hehe.. denk dat jij dan straks afgewerkt gaat worden als dat zo is [/offtopic]

anyway.. misschien zijn het inderdaad de bijwerkingen van de pil. Omdat het eerst anders was... Ik heb het met mijn vriendin ook wel, alleen dan andere bijwerkingen. Sex wil ze altijd wel.. 's ochtends / 's avonds maakt niet uit...
De pil is eigenlijk grote troep, maar het beschermt je wel tegen zwangerschap en dat is wel fijn natuurlijk.
Misschien moet je daar eens over praten met je vriendin... of zij weet wat er aan de hand is, want je zegt zelf al dat ze eerst veel vaker wilde.

Heb het er al wel eens met haar over gehad. Wel vaker eigenlijk, maar nog nooit aan die nieuwe pil gehad. Ze is daarmee begonnen toen we alweer wat hadden, paar maanden terug, maar kan me niet herrineren dat ze met die oude pil, na die 9 maanden dat het uit was, wel meer sex wou
pi_6331377
Misschien moet je vragen wat ze fijn vind en daar op inspelen. Ik bedoel eigenlijk iets vinden wat zij heel erg fijn vind.
Zowiezo als jullie iedere avond bij elkaar slapen kun je haar vaker proberen op te geilen als je snapt wat ik bedoel.
pi_6331445
quote:
Op donderdag 17 oktober 2002 16:09 schreef Hmmzzz het volgende:
Misschien moet je vragen wat ze fijn vind en daar op inspelen. Ik bedoel eigenlijk iets vinden wat zij heel erg fijn vind.
Zowiezo als jullie iedere avond bij elkaar slapen kun je haar vaker proberen op te geilen als je snapt wat ik bedoel.
Wat ze fijn vindt Je bedoelt op sex gebied We hebben dus ongeveer al 2 1/2 jaar sex, dus dat weet ik intussen wel

Daarnaast is ze echt zo'n meisje wat je totaal niet associeerd met sex. Zo'n eentje waarvan je denkt die is daar echt nooit mee bezig, denkt daar nooit aan en kun je je absoluut niet geil voorstellen

Hoe moet ik haar dan in hemelsnaam opgeilen... ik weet niet eens OF zij iets wel eens geil vindt

pi_6331605
Dat klinkt niet best! jah ik dacht misschien kunnen jullie iets nieuws ontdekken maar dat wordt dus ook nix. Ik zou stoppen met de pil als ik haar was!
pi_6332092
quote:
Op donderdag 17 oktober 2002 16:22 schreef Hmmzzz het volgende:
Dat klinkt niet best! jah ik dacht misschien kunnen jullie iets nieuws ontdekken maar dat wordt dus ook nix. Ik zou stoppen met de pil als ik haar was!
Och... ik doe het liever 1x per week zonder condoom dan vaker per week met (is nog duurder ook )
pi_6335085
Mijn vriendin heeft dit ook gehad toen ze met de pil begon. Nu heeft ze die pil gedumpt en heeft ze een spiraaltje. Veel beter! Geen last meer van al die bijwerkingen, ze merkt er niets van, behalve een wat onregelmatiger en heftiger menstruatie
pi_6337623
quote:
Op donderdag 17 oktober 2002 16:14 schreef Locutus-of-Borg het volgende:

[..]

Wat ze fijn vindt Je bedoelt op sex gebied We hebben dus ongeveer al 2 1/2 jaar sex, dus dat weet ik intussen wel

Hoe moet ik haar dan in hemelsnaam opgeilen... ik weet niet eens OF zij iets wel eens geil vindt

Man, wat spreek je jezelf hier enorm tegen... ???

Na 2 1/2 jaar mag je dat ook wel weten hoor!

Master of Disaster
pi_6339182
Erm...

Ik heb ongeveer hetzelfde gehad met mijn vriendin, dwz een periode waarin ze minder zin had in seks. Die duurde een paar maanden, en nu is alles weer helemaal geweldig

Ik had de indruk dat het gewoon een soort dip was, het was al eerder gebeurd en het zal nog wel eens voorkomen, zoals je ook op andere gebieden in een relatie wel eens *stressssssss* hebt.

Ik betwijfel of t aan de pil ligt. Anyway ik hoop dat je binnenkort weer wat vaker mag

Mijn sig moet hier ergens zijn....
pi_6352732
misschien is ze trans
pi_6354465
Als je er al alles aan heb gedaan om het op te lossen en je blijft met het gevoel zitten dat jij echt te kort komt!!! Dan moet je haar echt dumpen want dit soort verschillen komen nooit goed. De een heeft nou eenmaal meer zin dan de ander en dat verander je gewoon niet. En dan heb ik het niet over wanneer je elkaar net leert kennen maar na een jaartje of zo kan je pas echt zeggen of je wat dat betreft op een lijn zit.
pi_6354545
quote:
Op donderdag 17 oktober 2002 21:18 schreef Steeeeven het volgende:

[..]

Man, wat spreek je jezelf hier enorm tegen... ???

Na 2 1/2 jaar mag je dat ook wel weten hoor!

Ik weet intussen wel als eenmaal wel duidelijk is dat ze sex wil, hoe ik haar dan goed kan verwennen, maar ik weet echt niet hoe ik haar zeg maar kan opgeilen als ze nog geen zin in sex heeft.

Ik probeer altijd wel te tongzoenen, omdat ik weet dat ze daar geil van wordt, maar als ze al geen zin heeft in sex, dan helpt dat tongzoenen ook nooit

quote:
Op donderdag 17 oktober 2002 22:22 schreef Cloud_Strife het volgende:
Erm...

Ik heb ongeveer hetzelfde gehad met mijn vriendin, dwz een periode waarin ze minder zin had in seks. Die duurde een paar maanden, en nu is alles weer helemaal geweldig

Ik had de indruk dat het gewoon een soort dip was, het was al eerder gebeurd en het zal nog wel eens voorkomen, zoals je ook op andere gebieden in een relatie wel eens *stressssssss* hebt.

Ik betwijfel of t aan de pil ligt. Anyway ik hoop dat je binnenkort weer wat vaker mag

Mja, kan dipje zijn, maar duurt wel lang
quote:
Op vrijdag 18 oktober 2002 19:15 schreef boetoe het volgende:
Als je er al alles aan heb gedaan om het op te lossen en je blijft met het gevoel zitten dat jij echt te kort komt!!! Dan moet je haar echt dumpen want dit soort verschillen komen nooit goed. De een heeft nou eenmaal meer zin dan de ander en dat verander je gewoon niet. En dan heb ik het niet over wanneer je elkaar net leert kennen maar na een jaartje of zo kan je pas echt zeggen of je wat dat betreft op een lijn zit.
Haha, jij dumpt een vriendin als je minder sex hebt dan je zou willen
pi_6358587
Plak eens een foto van brad pitt op je hoofd.

geintje.

Tipje, als ik m'n vriendin vinger, en ik doe daar 10 minuten over, is ze geil.

Doe ik daar nou 30 minuten over, is ze een stuk geiler.

Het moet ook spannend blijven, als je er teveel over praat, dit onderwerp met haar, dan blijft het in jullie kop hangen tijdens de daad. Misschien moet het wat spontaner??

Stop the vegetarians!! They eat all the animals food!!
  zaterdag 19 oktober 2002 @ 00:17:53 #22
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_6358749
de sleur kruipt erin.....
pi_6359371
quote:
Op vrijdag 18 oktober 2002 19:22 schreef Locutus-of-Borg het volgende:

Zeker ja als de een nou veel meer behoefte heeft als de andere en dit een probleem voor je is dan kan je kiezen of de rest van de relatie (of misschien je leven) gefrusteerd zijn of iemand zoeken die beter op je eigen libido aansluit
pi_6390065
quote:
Op zaterdag 19 oktober 2002 00:52 schreef boetoe het volgende:

[..]

Zeker ja als de een nou veel meer behoefte heeft als de andere en dit een probleem voor je is dan kan je kiezen of de rest van de relatie (of misschien je leven) gefrusteerd zijn of iemand zoeken die beter op je eigen libido aansluit

Heb je mij horen zeggen dat ik gefrustreerd ben

Ik heb trouwens me vriendin nu ruim een week nie gezien, maar had haar gisterenavond nog aan de telefoon en dan blijkt ze ineens (zwaar) geil te zijn Ze blijkt twee keer over mij (en sex) gedroomd te hebben. We zullen verder wel zien, maar ik denk niet dat ze zelf weet waarom ze nu wel ineens zo'n zin heeft (terwijl ik niet eens in de buurt ben)

maandag 21 oktober 2002 @ 12:55:45 #25
29940 Mijnheer_Willem
Nee he, *hij* weer!
pi_6390689
quote:
Op vrijdag 18 oktober 2002 19:22 schreef Locutus-of-Borg het volgende:

[..]

Toch kan ik mij dat levendig voorstellen, aangezien het een belangrijk deel van een relatie is. Mind you, ik kom uit een situatie van eens per *kwartaal*. (hooguit)
I wish I could remember, but my selective memory won't let me
pi_6391912
Mogelijke oorzaken:
- Ze heeft een ander
- Ze is lesbisch
- De sleur zit in de relatie
- Ze bent gewoon niet goed
- Je hebt een te kleine

Mogelijke oplossingen:
- Neem er een vriendin bij
- Laat je ombouwen
- Maak het uit
- Ga naar de hoeren
- Klik op een Penis Enlargement banner en volg de aanwijzingen

Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
  maandag 21 oktober 2002 @ 14:34:03 #27
15067 Sinaasappel
Hennie stoel O+
pi_6392179
als ze nog ligt te slapen, gewoon beginnen te friemelen
of ze word kwaad, of zo word geil
Booonnie bonnie bonnie kom je buiten spelen!!! Bonnie kom je gauw op straat? Bonnie kheb nog kauwgom om te delen :{ Bonnie Ik heb een echte pop die praat, die herinnering raak je niet kwijt..... waar is ie gebleven die tijd? ;( :D ;)
pi_6395974
..??? Iedere avond seks, en dan 'm'n vriendin wil bijna nooit seks' ??

Nahja zal wel..

maandag 21 oktober 2002 @ 18:19:36 #29
37960 juffie
flieft op pepe
pi_6396153
heren, van de pil word je echt niet minder geil hoor, en minder zin in sex, heb ik ook geen last van!
Ik denk dat of je vriendin gewoon minder sex nodig heeft of jullie eens ernstig bij jezelf te rade moeten gaan hoe de relatie in elkaar steekt en welke basis er is. wat is belangrijker, de sex of de relatie die je met elkaar hebt. Ik bedoel: mijn vriend en ik hebben een prima, uitstekende sexuele relatie, maar halloo, er is veel meer dan alleen maar sex hoor!
juf is always right ;)
  maandag 21 oktober 2002 @ 22:32:23 #30
29940 Mijnheer_Willem
Nee he, *hij* weer!
pi_6401104
quote:
Op maandag 21 oktober 2002 18:19 schreef juffie het volgende:
heren, van de pil word je echt niet minder geil hoor, en minder zin in sex, heb ik ook geen last van! <knip>
dame, jij misschien niet maar het is wel een bekend bijverschijnsel hoor. Bijv. van de site van Organon, één van de grootste pillenmakers:

Mogelijke bijwerkingen:
De volgende bijwerkingen worden genoemd door pilgebruiksters, hoewel ze niet door de pil veroorzaakt hoeven te worden. Deze bijwerkingen kunnen vooral in de eerste paar maanden van het pilgebruik voorkomen. Vaak gaan ze na enige tijd vanzelf over: <knip andere bijwerkingen>
Minder zin om te vrijen, stemmingsveranderingen

http://www.anticonceptie.nl/consument/dynamic/static.asp?bijwerkingen

I wish I could remember, but my selective memory won't let me
pi_6402358
quote:
Op maandag 21 oktober 2002 12:55 schreef Mijnheer_Willem het volgende:

[..]

Toch kan ik mij dat levendig voorstellen, aangezien het een belangrijk deel van een relatie is. Mind you, ik kom uit een situatie van eens per *kwartaal*. (hooguit)

Bij 1x per kwartaal kan ik me dat heel goed voorstellen, maar dat is hier het geval niet.
quote:
Op maandag 21 oktober 2002 14:34 schreef Sinaasappel het volgende:
als ze nog ligt te slapen, gewoon beginnen te friemelen
of ze word kwaad, of zo word geil
Ghehe, dat heb ik al met knuffelen dat ze het niet echt fijn vindt (soms) om wakker geknuffeld te worden
quote:
Op maandag 21 oktober 2002 18:07 schreef Taurus het volgende:
..??? Iedere avond seks, en dan 'm'n vriendin wil bijna nooit seks' ??

Nahja zal wel..

Waar heb ik gezegd dat we iedere avond sex hebben
quote:
Op maandag 21 oktober 2002 18:19 schreef juffie het volgende:
heren, van de pil word je echt niet minder geil hoor, en minder zin in sex, heb ik ook geen last van!
Ik denk dat of je vriendin gewoon minder sex nodig heeft of jullie eens ernstig bij jezelf te rade moeten gaan hoe de relatie in elkaar steekt en welke basis er is. wat is belangrijker, de sex of de relatie die je met elkaar hebt. Ik bedoel: mijn vriend en ik hebben een prima, uitstekende sexuele relatie, maar halloo, er is veel meer dan alleen maar sex hoor!
Uh.. zoals de persoon onder je al zegt, het is een bekende bijwerking hoor. Als jij er geen last van hebt dan kan mijn vriendin dat zeker wel hebben hoor
pi_6407491
Tja...
* Chillz heeft er ook wel eens 'last' van...

en dat het door de pil zou komen zou best goed kunnen...
zelfs mijn vriendin vind het soms erg dat ze geen zin heeft,
en zin maken of doen alsof dat is niet nodig...
ze vind het dan erg dat ze geen zin heeft omdat ze best zin wil hebben... (? klinkt misschien vaag, maar zo gaat het wel eens)
Dus daarom denk ik dat het ook niet direct door haar komt, maar misschien door zoiets buitenafs zoals de pil...

Echt last kan ik het niet noemen...
het is niet altijd erg als ik een keer niet mag, ik heb schijnbaar toch ATLIJD zin, dus een keer onbeantwoord moet wat mij betreft kunnen...
Soms, als de nood echt hoog is, is het jammer dat ze dan niet wil...
maar daar is dan soms ook wel weer een mouwtje aan te passen...

dinsdag 22 oktober 2002 @ 12:05:42 #33
30563 Pimterminus
De Tao van de Fysica
pi_6407626
lullig voor je
succes
Bonkveenfetisjist uit het waldviehbauerentum
pi_6408124
quote:
Op dinsdag 22 oktober 2002 11:57 schreef Chillz het volgende:
Tja...
* Chillz heeft er ook wel eens 'last' van...

en dat het door de pil zou komen zou best goed kunnen...
zelfs mijn vriendin vind het soms erg dat ze geen zin heeft,
en zin maken of doen alsof dat is niet nodig...
ze vind het dan erg dat ze geen zin heeft omdat ze best zin wil hebben... (? klinkt misschien vaag, maar zo gaat het wel eens)
Dus daarom denk ik dat het ook niet direct door haar komt, maar misschien door zoiets buitenafs zoals de pil...

Echt last kan ik het niet noemen...
het is niet altijd erg als ik een keer niet mag, ik heb schijnbaar toch ATLIJD zin, dus een keer onbeantwoord moet wat mij betreft kunnen...
Soms, als de nood echt hoog is, is het jammer dat ze dan niet wil...
maar daar is dan soms ook wel weer een mouwtje aan te passen...

Idd, ff voor de duidelijkheid, ik zit er niet echt heel erg mee ofzo, maar ik vroeg me eerder af of mensen nog meer verklaringen ervoor hadden waar ik zelf nog niet echt over nagedacht had!
quote:
Op dinsdag 22 oktober 2002 12:05 schreef Pimterminus het volgende:
lullig voor je
succes
Tnx...

Het gaat er eigenlijk ook meer om dat ik veel andere mensen hoor over hun vriendin of bepaalde meiden die echt zooo geil zijn omg

Maar dat zal dan wel een (overdreven) voorbeeld zijn, want mijn vriendin kan soms ook wel errug geil zijn

pi_6420424
quote:
Op dinsdag 22 oktober 2002 12:34 schreef Locutus-of-Borg het volgende:

[..]

Idd, ff voor de duidelijkheid, ik zit er niet echt heel erg mee ofzo, maar ik vroeg me eerder af of mensen nog meer verklaringen ervoor hadden waar ik zelf nog niet echt over nagedacht had!
[..]

Tnx...

Het gaat er eigenlijk ook meer om dat ik veel andere mensen hoor over hun vriendin of bepaalde meiden die echt zooo geil zijn omg

Maar dat zal dan wel een (overdreven) voorbeeld zijn, want mijn vriendin kan soms ook wel errug geil zijn

Ik neem aan dat dat voornamelijk grootspraak is. (athans, daar hou ik me aan vast ) Maar welkom bij de club
Saus, voor over de pasta
pi_6434777
quote:
Op dinsdag 22 oktober 2002 22:49 schreef Chocavlokken het volgende:

[..]

Ik neem aan dat dat voornamelijk grootspraak is. (athans, daar hou ik me aan vast ) Maar welkom bij de club

De-club-voor-te-geile-mannen-die-tekort-komen-bij-hun-niet-geil-genoege-vriendin
  woensdag 23 oktober 2002 @ 20:04:19 #37
38606 Loesje29
stiekem 30...
pi_6435015
Ehm... wel eens jezelf het volgende afgevraagd:
Laat je haar wel merken dat je haar erg aantrekkelijk vindt en dat ze jou enorm opwindt? Wil ze misschien niet meer ´s ochtends omdat het dan licht is en ze nu twijfelt of je haar nog wel aantrekkelijker vindt? Is ze misschien iets steviger geworden sinds je haar ontmoette en zit ze daar mee of twijfelt ze er aan of JIJ daar mee zit?

Vrouwen voelen zich graag begeerd... doet ook wonderen voor hun eigen lustgevoelens!

People are like pieces of a puzzle: we all fit together but not all of us connect.
pi_6439995
quote:
Op donderdag 17 oktober 2002 12:40 schreef Pagan het volgende:
Niks beters dan sex om je te ontspannen/uitleven, ff alle zorgen uit je hoofd en genieten, zou maar flauw excuus zijn imho.

En dan weer ontopic: ik hoop voor jou dat dit tijdelijk is, en dat ze er op den duur weer meer zin in krijgt.
Helaas zijn er altijd mensen die minder zin blijken te hebben dan anderen, en in dat laatste geval zou ik althans op den duur gefrustreerd geraken, waardoor de boel uiteindelijk stuk loopt.
Dus ik wens je succes en hoop dat de situatie er sterk op verbeterd

Check out! : [url=http://www.freakers.be/]Freakers.be[/url] [br] En het [url=http://forum.freakers.be/]Freakers.be Forum[/url]
  donderdag 24 oktober 2002 @ 10:18:13 #39
36899 Alaric
He who rules!
pi_6443110
Ik ken het...heb het zelf ook...maar bij mijn vriendin is het helemaal erg...

Soms gewoon 4 weken geen sex...

Ik snap het ook niet...ach...alles went...

donderdag 24 oktober 2002 @ 19:59:12 #40
15906 henkyfox
Wel haren, geen streken
pi_6451327
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 10:18 schreef Alaric het volgende:
Ik snap het ook niet...ach...alles went...
...behalve een vent
Uitstellen naar morgen, is vandaag geen zorgen
pi_6460731
quote:
Op woensdag 23 oktober 2002 20:04 schreef Loesje29 het volgende:
Ehm... wel eens jezelf het volgende afgevraagd:
Laat je haar wel merken dat je haar erg aantrekkelijk vindt en dat ze jou enorm opwindt? Wil ze misschien niet meer ´s ochtends omdat het dan licht is en ze nu twijfelt of je haar nog wel aantrekkelijker vindt? Is ze misschien iets steviger geworden sinds je haar ontmoette en zit ze daar mee of twijfelt ze er aan of JIJ daar mee zit?

Vrouwen voelen zich graag begeerd... doet ook wonderen voor hun eigen lustgevoelens!

Dat is het niet. Dat zeg ik echt vaak zat. Ik geef ook aan dat ik sex met haar wil omdat ze voor mij zo aantrekkelijk is
pi_6474566
[off] God, god.. wat proberen mensen toch weer vaak grappig te zijn.. ben nu sinds een tijdje weer bij FoK! terug, maar waar zijn die moderators gebleven? Slapen die?! [/off]

Anyway, misschien is het iets psychisch waar zij mee worstelt? Dat hoeft niet per se iets te maken te hebben met jullie relatie, maar het zou zeker de relatie kunnen beïnvloeden, dus ook op seksgebied. Het kunnen spanningen zijn op het gebied van werk, studie. Maar ook bijvoorbeeld onzekerheden over iets, de thuissituatie... Het kan echt zoveel oorzaken hebben waardoor ze niet goed in haar vel zit op de een of andere manier. Aan de oppervlakte is dit misschien niet goed merkbaar, maar er kan zeker iets aan de hand zijn.... Zorg in elk geval dat je relatie wat betreft het fijn kunnen praten over psychische problemen goed in orde is!!!

now is a lovely time to run, to the sky where dreams belong...
pi_6474623
Een ding dat je in ieder geval niet moet doen als je ooit nog sex met haar wilt
Maak er niet een te groot punt van en vertel haar in ieder geval niet dat jij denkt dat er iets mis is met haar.
Verzin iets leuks. Neem haar mee uit eten, bios en/of laat haar op en leuke manier weten dat je haar helemaal te gek vind. Laat haar merken dat je van haar houd of vertel het haar op een leuke manier.
Geef haar wat speciale aandacht en dezelfde avond nog..................... zeker weten

succes ermee

pi_6514224
quote:
Op zaterdag 26 oktober 2002 10:44 schreef syzo het volgende:
Een ding dat je in ieder geval niet moet doen als je ooit nog sex met haar wilt
Maak er niet een te groot punt van en vertel haar in ieder geval niet dat jij denkt dat er iets mis is met haar.
Verzin iets leuks. Neem haar mee uit eten, bios en/of laat haar op en leuke manier weten dat je haar helemaal te gek vind. Laat haar merken dat je van haar houd of vertel het haar op een leuke manier.
Geef haar wat speciale aandacht en dezelfde avond nog..................... zeker weten

succes ermee

Daar heb ik idd wat aan, want ik ga er over ophouden... zeik/zeur/praat/zeg er veel te veel over

Mensen nog wel tips om die sjagerijnigheid te voorkomen Ik heb er echt heel erg last van als ik denk dat we sex krijgen en ze wil gewoon pitten

pi_6517227
Tja, makkelijker gezegd als gedaan, maar laat gewoon je verwachtingen los en geniet van de tijd die je samen doorbrengt.

Begin eens een aantal keren niet over sex, maar knuffel haar gewoon lekker, zonder dat er gelijk sex aan vast hangt.

Kruip lekker tegen haar aan in bed en hou haar lekker vast, of biedt haar een lekkere massage aan zonder sex.
Ook kan rug wrijven/strelen zonder sex heeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg lekker zijn.

Je zal zien dat de zin vanzelf terugkomt.
Dipjes komen wel vaker voor, als je er "druk" opzet dan duurt het veel langer voordat de zin weer terugkomt, hoe langer je er "druk" opzet, hoelanger het duurt voordat de zin weer terugkomt.

Laat haar zien dat ZIJ de belangerijkste is en niet alleen maar haar lichaam.

Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_6517359
quote:
Op maandag 21 oktober 2002 14:19 schreef American_Nightmare het volgende:
Mogelijke oorzaken:
- Ze heeft een ander
- Ze is lesbisch
- De sleur zit in de relatie
- Ze bent gewoon niet goed
- Je hebt een te kleine

Mogelijke oplossingen:
- Neem er een vriendin bij
- Laat je ombouwen
- Maak het uit
- Ga naar de hoeren
- Klik op een Penis Enlargement banner en volg de aanwijzingen

Down boy! down! toe, wees es lief
pi_6578861
quote:
Op dinsdag 29 oktober 2002 10:36 schreef erodome het volgende:
Tja, makkelijker gezegd als gedaan, maar laat gewoon je verwachtingen los en geniet van de tijd die je samen doorbrengt.

Begin eens een aantal keren niet over sex, maar knuffel haar gewoon lekker, zonder dat er gelijk sex aan vast hangt.

Kruip lekker tegen haar aan in bed en hou haar lekker vast, of biedt haar een lekkere massage aan zonder sex.
Ook kan rug wrijven/strelen zonder sex heeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg lekker zijn.

Je zal zien dat de zin vanzelf terugkomt.
Dipjes komen wel vaker voor, als je er "druk" opzet dan duurt het veel langer voordat de zin weer terugkomt, hoe langer je er "druk" opzet, hoelanger het duurt voordat de zin weer terugkomt.

Laat haar zien dat ZIJ de belangerijkste is en niet alleen maar haar lichaam.

Juist!
pi_6580194
Je moet haar juist compleet negeren en niets sexueels doen. De eerste 2x mist ze het misschien niet, maar de keren daarop mist ze de aandacht wel. Gewoon volhouden en haar opzettelijk minder zien en als je haar ziet, laat haar jou kussen en niet andersom. Gewoon negeren.. dan mist ze je wel en zal ze jouw aandacht willen.. sexueel gezien.
  zondag 3 november 2002 @ 18:45:18 #50
38433 snijder
snijderdotcom
pi_6603548
Mijn vriendin is juist minder geworden sinds ze met de pil is gestopt.....
Get a life.....Morgen lig je onder de tram
pi_6613628
Ik denk dat de uitwerking voor iedere vrouw anders is. Door dat topic ben ik me iig wel gaan realiseren wat voor troep er allemaal in zo'n pil zit, en wat je er allemaal aan kunt overhouden of oplopen.
pi_6614884
Laat maar hangen dan als ze niet wil...
pi_9198782
Ik schop deze maar weer, omdat het eigenlijk weer flink begint op te spelen.

Het enige wat intussen veranderd is, is dat we het er vaker over hebben gehad en dat het eigenlijk erger is geworden.

Er viel niet veel over te zeggen, het enige opvallend is, dat als ze stopt met de pil slikken voor een weekje om ongesteld te worden, dat ze in die week veel meer zin in sex heeft. Voor haar is het dan ook volledig te wijten aan de pil.

Ik denk dat het daar ook wel mee te maken heeft, maar aangezien ze al een keer van pil gewisseld heeft en dat niets heeft uitgemaakt, zet ik er zo mijn bij. Ik heb even gekeken en ze slikt Marvelon, mensen hier goede/slechte ervaringen mee op dit gebied?

We hebben het er ook al over gehad om te stoppen met de pil, maar om eerlijk te zijn doe ik het liever weinig zonder condoom, dan vaak met.

Het spiraaltje is denk ik de enige resolute oplossing hier, omdat die pil voor iedereen anders is en niemand kan zeggen, ze moet die pil slikken, dan is het over.

dinsdag 18 maart 2003 @ 10:47:07 #54
49503 Dikkie_Dik18
Katten houden van aandacht..
pi_9199535
quote:
Op donderdag 17 oktober 2002 19:30 schreef LosLobos het volgende:
Mijn vriendin heeft dit ook gehad toen ze met de pil begon. Nu heeft ze die pil gedumpt en heeft ze een spiraaltje. Veel beter! Geen last meer van al die bijwerkingen, ze merkt er niets van, behalve een wat onregelmatiger en heftiger menstruatie
Nee das lekker voor haar!

Ik zou gewoon proberen iets meer je best te doen (weet natuurlijk niet wat je nu doet...) maar als ik naar mezelf kijk heb ik ook geen zin als me vriend bovenop me spingt en gelijk wil neuken.. Gewoon meer voorspel en beter voorspel. Komt het vanzelf goed!

Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!! (Loesje)
pi_9200267
Tja, veel reacties al, en veel verschillende.
Ik slik zelf ook de pil, en heb nog nooit last gehad van minder zin hebben door de pil. In mijn ogen is dat dus ook onzin, omdat ik er de ervaring niet mee heb. Ik heb overigens best vaak zin, denk dat mijn vriend en ikgelijk oplopen
Ik kan me wel voorstellen dat je vriendin meer zin heeft in de week dat ze ongesteld moet worden. Dit ligt gewoon aan je hormonen in je lichaam, en niet aan de stoffen die in de pil zitten. Dit blijkt namelijk ook zo zo te zijn in de week van je ongesteldheid als je de pil niet slikt.
Verder kan het inderdaad aan spanningen liggen, maar ook net zo goed niet. Jij zegt dat alles goed gaat en dat ze het niet zo druk heeft.
Ik denk inderdaad dat jullie er niet te veel nadruk op moeten leggen en het er niet te veel over moeten hebben. Hoe meer, hoe meer je er op gefocusd wordt... dat maakt het juist minder leuk en gaat ze zich misshcien verplicht voelen tegenover jou.
De een heeft nou eenmaal meer zin in sex als de ander. En de een doet t nou eenmaal liever een keertje en de ander gelijk 3 keer achter elkaar. Ik denk dat je je er in eerste instantie bij neer moet leggen en moet accepteren dat zij minder vaak zin heeft dan jij... en ja, tuurlijk kan dat veranderen.. ''Positief'' of ''negatief''.
Verwen haar, geef haar enorm het gevoel hoe belangrijk zij voor je is (en niet de sex op nummer 1) en geniet van het samen zijn. En tuurlijk kun je proberen haar op te geilen, maar doe dit zonder het een pushend gevoel te geven. Misschien moeilijk maar toch proberen!
En die sjagrijnigheid, das een kwestie van zelfbeheersing denk ik.. Probeer je op zo'n moment te concentreren op het lekker tegen elkaar aankruipen en lekker liggen...
Heel veel succes ermee...!!!

[Dit bericht is gewijzigd door sabientje op 18-03-2003 11:23]

Love is Love, Love is You, I Love Love, so I Love You....
pi_9200480
Bijna iedereen in dit topic zegt dat de pil de oorzaak is, ik heb er anders geen last van en zover ik weet ook geen vriendinnen van mij

Misschien ben je gewoon niet zo aantrekkelijk

Leven is liefde,
Liefde is leven,
Leef in liefde,
Laat liefde leven!
pi_9200656
Sowieso heeft ie geen vriendin meer zo te zien, dus is dit topic niet echt meer van toepassing lijkt mij?
  dinsdag 18 maart 2003 @ 12:12:00 #58
47614 BlackOrchid
I'm replaceable
pi_9201680
quote:
Op donderdag 17 oktober 2002 12:35 schreef Locutus-of-Borg het volgende:
Ik heb nu weer sinds afgelopen mei wat met me vriendin waarmee het 9 maanden uit is geweest en waarvoor ik 2 1/2 jaar wat heb gehad.

Alles gaat echt super. We zijn weer lekkah verliefd op elkaar en we zien elkaar best vaak. Ik studeer in Enschede, zij in Tilburg. Daardoor zien we elkaar erg onregelmatig. Soms zien we elkaar bijna de hele week door en soms meer dan een week niet

Het 'probleem' is dus eigenlijk dat als ik haar bijvoorbeeld de hele week zie en ook elke avond bij haar slaap, we ongeveer 1x sex hebben. Als we sex hebben is het wel echt lekkere hoor en is zij vaak echt ubergeil. Het is wel altijd 's avonds. Ze wil echt nooit 's ochtends.

Ik heb het wel eens aan haar gevraagd waarom, maar ze kan niet echt een reden geven en zegt gewoon dat ik er vaak/veel zin in heb en zij niet

Ze slikt wel de pil en verder gaat dus alles goed in de relatie.

Iemand ideeen waar dat aan kan liggen, want dit is wel erg weinig als je het mij vraagt

Wie weet moet jij meer moeite doen om haar 's morgens geil te krijgen, dat jij er al klaar voor ligt met een ODOL wil nog niet zeggen dat zij een ONOK heeft...

BlaBla mettul
BlaBla heersch
Blablablabla
Gay!
pi_9209419
Als het echt aan de pil ligt dan zou ik gewoon kappen met die pil. Er is trouwens ook een soort ring die vrouwen in kunnen brengen, werkt even goed als de pil, ik weet het fijne er niet van, maar het schijnt veel fijner te zijn als een spiraaltje.

Ik kan me je probleem wel goed voorstellen, heb er zelf geen last van bij m'n vriendin, aangezien we soms wel vier keer in een weekend sex hebben.. maar het is vervelend voor je. Ik zou er ook geen 'vrede' mee kunnen hebben denk ik, je mist het toch wel.

Succes in ieder geval!

I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
  dinsdag 18 maart 2003 @ 18:02:30 #60
49968 Mysterygirl
Onze bijna hond..............
pi_9210800
Ik zelf heb hier ook last van. Ik wil niet vaak, mijn vriend wel. Soms kan dat behoorlijk latsig zijn. Ik heb ook altijd zin als ik de stopweek heb met de pil, maar ja dan kunnen we niet omdat ik dat vies vind.
Misschien moet je vriendin eens met de dokter erover praten, misschien kan ze eens een andere pil proberen. Is zeker de moeite waard.
Geef het eens door
En dat is Kevin en dat is ik en dat is de bijna hond STITCH
pi_9214804
Waarom reageren veel mensen zo "simpel"... zo alsof ik een domme boerenlul ben die alleen ziet dat hij een stijve krijgt en denkt er maar 1 ding mee te kunnen doen

Ik vind dit niet echt sympatieke gedachten en een beetje erg bevooroordeeld!

Ik zal het nog eens proberen te verduidelijken:

1. We hebben intussen alweer bijna een jaar (na die 9 maanden dat het uit is geweest, nadat het 2 1/2 jaar aan is geweest)
2. Ik ben NIET zo'n boer die alleen maar denkt piemel erin. Ik begin altijd eerst met een gewone zoen. Op haar mond, of ergens anders. Of haar te knuffelen, te strelen, etc. Ik ben altijd subtiel, dat zegt ze zelf, ik dring het nooit te snel aan ofzoiets.
Meestal is het dat ze gewoon aan mijn voorspel merkt dat ik ergens heen wil. Ze kent me ook al langer dan vandaag. Wij tongzoenen niet om daarna gewoon verder te leren Ze geeft dan vrij snel aan dat ze niet verder wil.
3. Zullen we ophouden over die pil, want ik denk dat dit gewoon te verschillend is per individu. Al blijf ik het opmerkelijk vinden dat ze er tijdens de week van de menstruatie meer zin in heeft, want dan slikt ze de pil niet. Ja en natuurlijk heeft dat met hormonen te maken, want daar draait de hele pil om. Als je voor een week stopt met de pil, komt je hormonenspiegel langzaam/tijdelijk weer naar het natuurlijke en als ze dan juist meer zin heeft in sex, vind ik dat wel heel toevallig.
4. We hebben het er helemaal niet vaak meer over. We hebben ons er gewoon bij neergelegd. Het is al vanaf het begin zo dat ik als jongen er meer zin in heb, dan zij als meisje (sorry voor het vooroordeel, maar mijn gevoel zegt gewoon dat jongens over het algemeen meer zin hebben in sex dan meisjes). Dit verschil stop je niet zomaar in je broekzak. Zeker niet als we zoals nu een week achter elkaar bij elkaar slapen (6/7 nachten) en we maar 1x sex hebben in die hele periode.
Zij is ook heel specifiek altijd met sex. Ze wil het dus het liefst, maar dat is vergelijkbaar met alleen maar, 's avonds sex, omdat we dan zo lekker bij elkaar in slaap kunnen vallen. Natuurlijk is dat ook mijn ideaal, maar dat heeft er volgens mij wel naar toe geleid dat het ook overdag als ze een keer zin heeft, niet eens in haar hoofd opkomt, om gewoon dan sex te hebben. Het is niet zo dat we nooit buiten de avond in bed sex hebben, maar ik denk dat ik de keren afgelopen maanden echt op 1 hand kan tellen

pi_9215189
Mja zin in sex is toch ook per vrouw verschillend hoor...kan je niet veel aan doen denk ik. De een heeft er nou eenmaal meer behoefte aan dan de ander...
'S ochtends sex hoeft van mij dus ook echt niet....

Je zult hier dan over moeten praten met zijn tweeen of je er gewoon bij neerleggen denk ik...

dinsdag 18 maart 2003 @ 20:49:43 #63
50963 Kumufort
hijacked jigs tell alarm!
pi_9215307
quote:
[b]Op donderdag 17 oktober 2002 12:35 schreef Iemand ideeen waar dat aan kan liggen, want dit is wel erg weinig als je het mij vraagt
dat weet zij het beste waar het aan ligt neem ik aan.
storekeeper it flunked mu it l'vov it veil us.
pi_9215623
Neem er gewoon een vriendin bij, of ga es naar de hoeren, zij blij,jij blij!
[ Bericht 99% gewijzigd door Tjabbo op 1-1-2005 0:01 ]
pi_9215911
quote:
Op zaterdag 19 oktober 2002 00:07 schreef McDev het volgende:

Plak eens een foto van brad pitt op je hoofd.

quote:
Op dinsdag 29 oktober 2002 00:25 schreef Locutus-of-Borg het volgende:

[..]
Ik heb er echt heel erg last van als ik denk dat we sex krijgen en ze wil gewoon pitten

Tja, zie je... ze wil gewoon Brad Pitten!

Kan ik je geruststellen... bijna iedere vrouw wilt Brad Pitten..
Zo.. dit topic kan ook weer op slot.
Zucht... fijn om mensen te helpen.

pi_9218709
vreemdgaan is de perfecte oplossing voor jou
pi_9219383
sommige lullige reacties zijn echt kinderachtig! maar goed..
Ik zou het nu ook niet meer weten! Maak maar lekker 'gebruik' van de week dat ze stopt met de pil en verwen haar gewoon. Ik weet t verder ook niet meer helaas. Heb er zlef gelukkig geen last van of nog nooit vriendinnen gehad die bijvoorbeeld hetzelfde hadden waardoor ik je bijvoorbeeld over hun oplossingen kon vertellen.
Wie weet gaat deze 'dip' wel weer snel over..!!
heel veel succes ermee!
Love is Love, Love is You, I Love Love, so I Love You....
  dinsdag 18 maart 2003 @ 23:02:02 #68
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_9219446
quote:
Op dinsdag 18 maart 2003 20:32 schreef Locutus-of-Borg het volgende:
3. Zullen we ophouden over die pil, want ik denk dat dit gewoon te verschillend is per individu. Al blijf ik het opmerkelijk vinden dat ze er tijdens de week van de menstruatie meer zin in heeft, want dan slikt ze de pil niet. Ja en natuurlijk heeft dat met hormonen te maken, want daar draait de hele pil om. Als je voor een week stopt met de pil, komt je hormonenspiegel langzaam/tijdelijk weer naar het natuurlijke en als ze dan juist meer zin heeft in sex, vind ik dat wel heel toevallig.
Dat komt omdat ze dan ongesteld moet worden.
En dan hebben (zoals eerder gezegd) vrouwen vaker zin in sex.
Met of zonder pil
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_9222482
ik ken het probleem met mijn vriend.. hij heeft er niet/weinig behoefte aan (is mij echt een raadsel want het ligt niet aan mij) en ik ben juist het tegenover gestelde.. het liefst een paar keer per dag, dat elke week/maand/jaar.. ( jajaja een nymf !..) ( behalve als ik ongesteld ben of ziek ben..verder? zo vaak het kan..) En dat hij met zo weinig kan begrijp ik echt niet.. of hij haalt zijn grammen ergens anders..of eeeh..tja dan weet ik het niet hoor..
  woensdag 19 maart 2003 @ 06:17:25 #70
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_9223337
quote:
Op woensdag 19 maart 2003 01:38 schreef shavirah het volgende:
ik ken het probleem met mijn vriend.. hij heeft er niet/weinig behoefte aan (is mij echt een raadsel want het ligt niet aan mij) en ik ben juist het tegenover gestelde.. het liefst een paar keer per dag, dat elke week/maand/jaar.. ( jajaja een nymf !..) ( behalve als ik ongesteld ben of ziek ben..verder? zo vaak het kan..) En dat hij met zo weinig kan begrijp ik echt niet.. of hij haalt zijn grammen ergens anders..of eeeh..tja dan weet ik het niet hoor..
Droomvrouw!
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  woensdag 19 maart 2003 @ 11:44:46 #71
41677 mama-in-spe
18 juli 2003 is het zover :-)
pi_9227420
quote:
Op donderdag 17 oktober 2002 12:40 schreef Icefire het volgende:
tsja, en als je voor het laatste kiest, is het vaak errug moeilijk....Dan word het toch het eerste....nou ja, bij ons dan, haha
leonietje
pi_9229324
Mijn vriendin wil te pas en te onpas, das ook nie alles

hehe

P.S. Voor mij is tweemaal per dag lekker lang (uurtje of 2/3) ook voldoende, voor haar niet

Ik zie er dan wel nie uit als Brad Pitt, ik ben niet zo breed als Arnold Schwarzenegger, maar ik kan likken als Lassie

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')