SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
[ Bericht 1% gewijzigd door Zhano op 26-05-2014 16:52:49 ]
Oh, ik dacht dat jij dat was.quote:Op maandag 26 mei 2014 16:41 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat je filosofie hebt dus waar dit vandaan komt?
Ik gokte wel een keer goed dat je net terug was van fitnessquote:Op maandag 26 mei 2014 16:42 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat jij dat was.Zal Mo wel geweest zijn.
Oh ja! Dat was het.quote:Op maandag 26 mei 2014 16:46 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik gokte wel een keer goed dat je net terug was van fitness
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 26 mei 2014 16:51 schreef DutchSL het volgende:
Haha, nu pas commentaar op mijn Tadic van tig topics geleden.Die moet er ook uit ZhanoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NAC Breda
Rèsbaarge
Dat niet, maar straks staan er ook ineens 3 foto's van Pelle of Moisander inquote:
hij wilde toch dat de bank bezorgd zou worden?quote:Op maandag 26 mei 2014 16:58 schreef Freire het volgende:
Poker hij is inmiddels gratis op te halen
[ afbeelding ]
0-0quote:Op maandag 26 mei 2014 17:00 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Mooi man, die voetbalpools. Iemand een idee wat Honduras - Ecuador wordt?
1-2quote:Op maandag 26 mei 2014 17:00 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ja joh, luie lamzak dat het isquote:Op maandag 26 mei 2014 17:01 schreef DuTank het volgende:
[..]
hij wilde toch dat de bank bezorgd zou worden?
0-1quote:Op maandag 26 mei 2014 17:00 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Waarschijnlijk geen auto ofzo. Maar ja. Busje huren en dan heeft ie alsnog een goedkope bankquote:
thx, maar zocht juist 1 die te bezorgen wasquote:Op maandag 26 mei 2014 16:58 schreef Freire het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker zo'n tweedehands bankquote:Op maandag 26 mei 2014 16:58 schreef Freire het volgende:
[ afbeelding ]
In Utrecht gaat wel tof wordenquote:Op maandag 26 mei 2014 17:04 schreef DuTank het volgende:
Nou nou, 2015 start Tour de France en in 2016 de Giro. Wat boffen we toch weer zeg. Als ik kan, ga zeker wel even kijken
dat ook wel ja :$quote:
Tweedehands banken kun je overal voor weinig geld vinden joh. Huur je een busje voor 50 euro en je bent klaar.quote:Op maandag 26 mei 2014 17:04 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
thx, maar zocht juist 1 die te bezorgen wasDenk dat ik gewoon maar een nieuwe voor 200-350 ga halen. ook al is het maar voor een jaar
Ik zag je UI knipperen en dacht even dat ik gek werd. Gelukkig deed tie het daarna weerquote:Op maandag 26 mei 2014 17:06 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Tweedehands banken kun je overal voor weinig geld vinden. Huur je een busje voor 50 euro en je bent klaar.
Dat heb ik echt alweer een jaar ofzo.quote:Op maandag 26 mei 2014 17:08 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik zag je UI knipperen en dacht even dat ik gek werd. Gelukkig deed tie het daarna weer
Roze kloffie aan bij de Tourstart?quote:Op maandag 26 mei 2014 17:07 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Heb jij weer een goed excuus om je roze kloffie aan te trekken zeker
Opzich niks mis mee nee. Ik heb van de week een nieuwe gekocht bij de ikea. Wel meer dan 30 euro.quote:Op maandag 26 mei 2014 17:07 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Zo eentje zou ik ook niet hoeven.![]()
Ik heb zoiets tweedehands
[ afbeelding ]
Maar dan in heel donkergroen.Paar keer goed schoongemaakt en niets mee aan de hand
¤30,-
Komt de Giro niet in Utrecht dan?quote:Op maandag 26 mei 2014 17:08 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Roze kloffie aan bij de Tourstart?![]()
Ha gay!
De Tour start volgend jaar in Utrecht. De Giro start in 2016 in Nederland, nog niet bekend precies waar.quote:Op maandag 26 mei 2014 17:09 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Komt de Giro niet in Utrecht dan?
Dat gaat nog wel. Maar waarom niet gewoon een nieuwe bank kopen zo duur zijn die dingen nietquote:Op maandag 26 mei 2014 17:07 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Zo eentje zou ik ook niet hoeven.![]()
Ik heb zoiets tweedehands
[ afbeelding ]
Maar dan in heel donkergroen.Paar keer goed schoongemaakt en niets mee aan de hand
¤30,-
Als je nou een week eerder was geweest had je m'n buurman kunnen worden.quote:
Ah. Breda was in de race, maar afgehaakt vanwege een ander evenement dat weekend. Dacht dat het nu Utrecht werd. Geen idee waarom eigenlijk.quote:Op maandag 26 mei 2014 17:10 schreef DutchSL het volgende:
[..]
De Tour start volgend jaar in Utrecht. De Giro start in 2016 in Nederland, nog niet bekend precies waar.
Er is toch zo'n dorp bij jullie in de buurt waar de St Pieter is nagebouwd? Lijkt me wel iets voor Italianen om op te fappen om in beeld te brengen.quote:Op maandag 26 mei 2014 17:14 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ah. Breda was in de race, maar afgehaakt vanwege een ander evenement dat weekend. Dacht dat het nu Utrecht werd. Geen idee waarom eigenlijk.
Vol TOTS BBVA team bedoel jequote:Op maandag 26 mei 2014 17:14 schreef Maver24 het volgende:
http://www.twitch.tv/wroetoshaw
Hij heeft weer een wager match. een full tots team.
Oudenbosch. Fransje Bauer is getrouwd in dat lilluke dingquote:Op maandag 26 mei 2014 17:16 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Er is toch zo'n dorp bij jullie in de buurt waar de St Pieter is nagebouwd? Lijkt me wel iets voor Italianen om op te fappen om in beeld te brengen.
Sergio Ramos op CDMquote:Op maandag 26 mei 2014 17:14 schreef Maver24 het volgende:
http://www.twitch.tv/wroetoshaw
Hij heeft weer een wager match. een full tots team.
Vind het wel wat voor St. Willebrord om dat binnen te halen. Echt wielerdorp, en heel veel zwart geld.quote:Op maandag 26 mei 2014 17:16 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Er is toch zo'n dorp bij jullie in de buurt waar de St Pieter is nagebouwd? Lijkt me wel iets voor Italianen om op te fappen om in beeld te brengen.
Hij is een acteur, al zijn filmpjes zijn zo. Zometeen vliegt er weer een bureaustoel door z'n raam.quote:
Al speelt ie met een startersteam, dit is zijn handelsmerk.quote:Op maandag 26 mei 2014 17:24 schreef Kamikazie het volgende:
Maare, als je met twee teams vol TOTS speelt heft het elkaar ook een beetje op
heb het afgezet, kan niet goed voor je hart zijn je zo druk maken om dit soort dingenquote:Op maandag 26 mei 2014 17:25 schreef Reemi het volgende:
[..]
Al speelt ie met een startersteam, dit is zijn handelsmerk.
Ibarboquote:Op maandag 26 mei 2014 17:28 schreef WezepAFCA het volgende:
Wie als tweede serie A spits naast Balo in 3-5-2?
Kakaquote:Op maandag 26 mei 2014 17:28 schreef WezepAFCA het volgende:
Wie als tweede serie A spits naast Balo in 3-5-2?
Is toch allemaal fakequote:Op maandag 26 mei 2014 17:28 schreef DutchSL het volgende:
Die youtuber scoort een goal en gooit alsnog zijn controller kapot
Ik vond het geen succes. Mijn spel is te voorspelbaar met maar 1 spitsquote:Op maandag 26 mei 2014 17:26 schreef Toefjes het volgende:
Hoe speelt 4-5-1 dit jaar? Beetje leuk systeem?
Omdat van die naïeve mavers dat leuk vinden verdient hij wel mooi duizenden euro's.quote:Op maandag 26 mei 2014 17:28 schreef DutchSL het volgende:
Die youtuber scoort een goal en gooit alsnog zijn controller kapot
Ik vind die Kroaten bij nader inzien toch maar niks. Ik zat zo te denken, TOTS Jackson in de punt van de aanval. En dan daarachter TOTS Rodriguez en TOTS Moreno. Haal ik TOTS Cuadrado uit mn serie A team erbij. Dan zou het toch best een hele fijne machine kunnen wordenquote:Op maandag 26 mei 2014 17:30 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik vond het geen succes. Mijn spel is te voorspelbaar met maar 1 spits
Ik snap niet dat je naar die onzin kunt kijken. Het is toch veel leuker om zelf te spelen?quote:Op maandag 26 mei 2014 17:32 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Omdat van die naïeve mavers dat leuk vinden verdient hij wel mooi duizenden euro's.
Misschien zijn we daar te oud voor. Oh wacht...quote:Op maandag 26 mei 2014 17:33 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik snap niet dat je naar die onzin kunt kijken. Het is toch veel leuker om zelf te spelen?
In theorie moet dat zeker kunnen werken. Ik gebruik de spits graag om in te spelen en die moet hem dan laten vallen of steken op een opkomende middenvelder. Maar als mijn tegenstander erin slaagde de pass naar de spits al af te schermen, kreeg ik het heel moeilijk.quote:Op maandag 26 mei 2014 17:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik vind die Kroaten bij nader inzien toch maar niks. Ik zat zo te denken, TOTS Jackson in de punt van de aanval. En dan daarachter TOTS Rodriguez en TOTS Moreno. Haal ik TOTS Cuadrado uit mn serie A team erbij. Dan zou het toch best een hele fijne machine kunnen worden
quote:Op maandag 26 mei 2014 17:34 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Misschien zijn we daar te oud voor. Oh wacht...
Het is wel tijd voor wat anders. Doordat ik die Robben in een free pack gehad heb, stel ik m maar steeds op, omdat het anders zonde is. Maar dat laat ik toch maar los nu. Prijzen lijken iets hoger dan gisterenavond , dus het verlies is niet groot.quote:Op maandag 26 mei 2014 17:35 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
In theorie moet dat zeker kunnen werken. Ik gebruik de spits graag om in te spelen en die moet hem dan laten vallen of steken op een opkomende middenvelder. Maar als mijn tegenstander erin slaagde de pass naar de spits af te schermen, kreeg ik het heel moeilijk.
Eensquote:Op maandag 26 mei 2014 17:33 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik snap niet dat je naar die onzin kunt kijken. Het is toch veel leuker om zelf te spelen?
Ik heb vanaf fifa 10 nog geen betere spits gehadquote:Op maandag 26 mei 2014 17:45 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Crespo is beast, ik heb hem ook gehad. hij is heel erg goed
Daar heb ik SIF Di Natale in 433(4). Di Natale eigenlijk zo goed als onzichtbaar. Misschien dat ik daar Hernanes neer zet of anders Kaka doorschuiven en SIF Pogba op CM.quote:Op maandag 26 mei 2014 18:27 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Op Cam geprobeerd?Daar heb ik hem.
Ik heb ook 433(4) met Hernanes Kaka Cam en Pogba.quote:Op maandag 26 mei 2014 18:28 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Daar heb ik SIF Di Natale in 433(4). Di Natale eigenlijk zo goed als onzichtbaar. Misschien dat ik daar Hernanes neer zet of anders Kaka doorschuiven en SIF Pogba op CM.
Met Hernanes maakte ik wel 2 leuke goals tegen uitgerekend Rijst.quote:Op maandag 26 mei 2014 18:29 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Ik heb ook 433(4) met Hernanes Kaka Cam en Pogba.
Toni is echt een baas hé?
Dat laatste lijkt me het bestequote:Op maandag 26 mei 2014 18:28 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Daar heb ik SIF Di Natale in 433(4). Di Natale eigenlijk zo goed als onzichtbaar. Misschien dat ik daar Hernanes neer zet of anders Kaka doorschuiven en SIF Pogba op CM.
[ afbeelding ]
Met dit team kan ik weer winnen. En dankzij een bronze bank voorkom je handicap.
SIF Pogba op CM en dan Kaka op CAM komen beide spelers goed tot hun rechtquote:Op maandag 26 mei 2014 18:43 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Pogba in de spits?
http://www.futhead.com/14(...)ogba/compare/14-419/
Snap ik, maar iemand op Futhead (quote:Op maandag 26 mei 2014 18:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
SIF Pogba op CM en dan Kaka op CAM komen beide spelers goed tot hun recht
en skills, weak foot, positioning, workrates en lengtequote:Op maandag 26 mei 2014 18:46 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Snap ik, maar iemand op Futhead () heeft hem dus vergeleken met Zlatan en hij doet alleen onder met penalty's, volleys en finishing.
allemaal 50k fut coins inleggen ?quote:Op maandag 26 mei 2014 18:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Is er een WK poule van dit fantastische topic eigenlijk? Of is er animo voor?
Hoezo is het maar voor een jaar eigenlijk?quote:Op maandag 26 mei 2014 17:04 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
thx, maar zocht juist 1 die te bezorgen wasDenk dat ik gewoon maar een nieuwe voor 200-350 ga halen. ook al is het maar voor een jaar
Lijkt me wel leuk, ja.quote:Op maandag 26 mei 2014 18:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Is er een WK poule van dit fantastische topic eigenlijk? Of is er animo voor?
dan houdt het stufi gift gedeelte op, en het is te veel om te lenen danquote:Op maandag 26 mei 2014 18:55 schreef Zhano het volgende:
[..]
Hoezo is het maar voor een jaar eigenlijk?
quote:
quote:Op maandag 26 mei 2014 18:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Maar bij wat meer animo zal ik eens een goede site gaan zoeken of iemand anders moet het heel graag willen organiseren dan laat ik het met liefde aan die persoon over
Dan weer terug? Lijkt me vreselijkquote:Op maandag 26 mei 2014 18:57 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
dan houdt het stufi gift gedeelte op, en het is te veel om te lenen danen zoveel uren werken ga ik maar niet van uit.
yupquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.
Aye.quote:Op maandag 26 mei 2014 19:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
Vanaf 10 wil ik wel wat gaan organiseren
ik doe wel meequote:Op maandag 26 mei 2014 19:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
Doe maar ja.quote:Op maandag 26 mei 2014 19:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ozz en Trapz doen toch ook wel mee mag ik hopen?
quote:
Ik ben benieuwd, bedankt voor de info in elk geval!quote:Op maandag 26 mei 2014 19:11 schreef el-blanchito het volgende:
Toefjes, mijn 451 speelde echt heerlijk! Omdat niemand er haast mee speelt zijn de looplijnen vaak ook wat onbekend. Ik had'm met :
Balotelli, wijnaldum, urby, depay, cerci, nigel de jong, willems, van dijk, IF Rami, abate en Forster.
Speelde echt koninggewoon geen zwakke plekken
Ik heb een hekel aan WK poules. Kost je altijd geld, en uiteindelijk gaat een vrouw altijd met de pot er vandoorquote:
Wats met Revontuslet?quote:Op maandag 26 mei 2014 19:19 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan WK poules. Kost je altijd geld, en uiteindelijk gaat een vrouw altijd met de pot er vandoorMaar aangezien dit zonder inleg is, en er geen vrouwen zijn durf ik het wel aan.
Die mag niet meer komen, oorspronkelijk 3 maanden gebanned. Maar daarna aan het klonen geslagen. Dus ja, dat gaat erg lang duren vrees ik.quote:
quote:Op maandag 26 mei 2014 19:24 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Die mag niet meer komen, oorspronkelijk 3 maanden gebanned. Maar daarna aan het klonen geslagen. Dus ja, dat gaat erg lang duren vrees ik.
Tss, nu al 2 clubs met serieuze interesse dus dan gaan we lekker laten opbiedenquote:Op maandag 26 mei 2014 19:21 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
Flink cashen gaat het niet worden dan Zhano.
Snap niet waarom veel mensen Fer willen zien spelen. Hij kan er helemaal niks van.quote:
Wel een baas in FIFAquote:Op maandag 26 mei 2014 19:28 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Snap niet waarom veel mensen Fer willen zien spelen. Hij kan er helemaal niks van.
quote:Op maandag 26 mei 2014 19:28 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Snap niet waarom veel mensen Fer willen zien spelen. Hij kan er helemaal niks van.
maar raffie is gewoon langzaam en heeft geen conditie.quote:Op maandag 26 mei 2014 19:28 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Nee met Wijnaldem en Lerra F winnen we de wereldbekerquote:Op maandag 26 mei 2014 19:31 schreef Rijst het volgende:
[..]
maar raffie is gewoon langzaam en heeft geen conditie.
Zou wel jammer voor de Greg zijn..quote:
Die is sowieso niet weggelegd voor Nederland.quote:Op maandag 26 mei 2014 19:32 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Nee met Wijnaldem en Lerra F winnen we de wereldbeker
prima, is het voor de eer of kei harde futcoins?quote:
Voor de fame en de bitches natuurlijk. Met coins gaat niet werken ben ik bang anders was 10k nog wel leuk geweest maar dat laten we maar achterwegen als het aan mij ligt.quote:Op maandag 26 mei 2014 19:37 schreef DuTank het volgende:
[..]
prima, is het voor de eer of kei harde futcoins?
Gewoon een eervolle vermelding in de TT ofzoquote:Op maandag 26 mei 2014 19:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Voor de fame en de bitches natuurlijk. Met coins gaat niet werken ben ik bang anders was 10k nog wel leuk geweest maar dat laten we maar achterwegen als het aan mij ligt.
Van mij mag het zelfs 2 jaar lang in de winnaar zijn SIG mocht die daar behoefte aan hebbenquote:Op maandag 26 mei 2014 19:39 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Gewoon een eervolle vermelding in de TT ofzo
Klinkt logisch, want iedereen bepaalt de inhoud van zijn eigen SIGquote:Op maandag 26 mei 2014 19:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Van mij mag het zelfs 2 jaar lang in de winnaar zijn SIG mocht die daar behoefte aan hebben
In het MMA topic doen we ook een soort van poule en dan mag je zoiets gewoon een seizoen lang in je sig hebben staan. Maar kan me goed voorstellen dat je daar geen behoefte aan hebt dus dat moet de winnaar helemaal zelf weten. En dan ga ik er vanuit dat niet iedereen dat doetquote:Op maandag 26 mei 2014 19:41 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Klinkt logisch, want iedereen bepaalt de inhoud van zijn eigen SIG
nicequote:Op maandag 26 mei 2014 19:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Voor de fame en de bitches natuurlijk. Met coins gaat niet werken ben ik bang anders was 10k nog wel leuk geweest maar dat laten we maar achterwegen als het aan mij ligt.
Nee daar staat Jo of Fredquote:Op maandag 26 mei 2014 19:51 schreef Maver24 het volgende:
welke positie zal Hulk hebben in de WC FUT. Hij speelt toch altijd in de spits ?
Neymar - Fredquote:Op maandag 26 mei 2014 19:51 schreef Maver24 het volgende:
welke positie zal Hulk hebben in de WC FUT. Hij speelt toch altijd in de spits ?
http://www.scorito.com/wk2014/futwkpoulequote:
bohh krijg je nog een shirt ook zekerquote:Op maandag 26 mei 2014 20:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
http://www.scorito.com/wk2014/futwkpoule
Voor deel 2 zal ik trouwens wel even iedereen een DM sturen als die ingevuld moet worden
Voorspellen hoe het WK zal verlopenquote:Op maandag 26 mei 2014 20:15 schreef Maver24 het volgende:
Geen idee of ik mee doe hoor. wat is de bedoeling precies. heb het niet echt mee gekregen
Geen inleg, je doet het voor de streetcreds.quote:Op maandag 26 mei 2014 20:16 schreef DutchSL het volgende:
Wat is de inleg? Want ik heb geen FUT coins meer
Een WK poule... Dit moet geen onmogelijke opgave zijn om te ontcijferen wat dat is lijkt me?quote:Op maandag 26 mei 2014 20:15 schreef Maver24 het volgende:
Geen idee of ik mee doe hoor. wat is de bedoeling precies. heb het niet echt mee gekregen
Je kan een trui winnen van Monsterquote:Op maandag 26 mei 2014 20:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik doe niet mee want ik kan geen wedstrijden voorspellen.
dan heb jij de grootste kans om te winnenquote:Op maandag 26 mei 2014 20:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
Maakt toch niet uit. Wat is het ergste dat kan gebeuren, dat je laatste wordt ? Kleine kans en /carequote:Op maandag 26 mei 2014 20:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik doe wel mee, komt door de aantrekkelijke inleg.quote:
Als dat gebeurt trek ik mijn deelname in. Oneerlijke concurrentie.quote:Op maandag 26 mei 2014 20:20 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
dan heb jij de grootste kans om te winnenof er moet nog een vrouw inschrijven.
Tim86.quote:Op maandag 26 mei 2014 20:28 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Wie gaat daar nou voor z'n lol naar kijken
Ik nietquote:Op maandag 26 mei 2014 20:28 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Wie gaat daar nou voor z'n lol naar kijken
quote:
heb je m al ingevuld de poule ? en ook de stukjes van sjoerd gelezen ?quote:
Suarez gaat heeft hij zelf gezegdquote:Op maandag 26 mei 2014 20:36 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
heb je m al ingevuld de poule ? en ook de stukjes van sjoerd gelezen ?
was er nou al bekend of suarez heen ging ? wel toch.
Is mijn voorspelling doorgekomen?quote:Op maandag 26 mei 2014 20:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Suarez gaat heeft hij zelf gezegd
Bedankt voor het checken.quote:
Ik kijk meestal naar de toplanden met een makkelijke poule. Zo had ik vorige keer Torresquote:Op maandag 26 mei 2014 20:46 schreef FCsuarez het volgende:
nou heb hem ingevuld hoor, topscorers denk ik standaard rijtje, maar dat gaat hem niet worden denk ik..
Honduras - Ecuadorquote:Op maandag 26 mei 2014 20:52 schreef Vijf_voor het volgende:
Wat een hoop saaie wedstrijden tijdens zo'n WK
Genieten en JUICHEN als Ayovi scoort.quote:Op maandag 26 mei 2014 20:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Daar ga ik eens lekker voor zitten
Ook nog eens om 00:00 pasquote:Op maandag 26 mei 2014 20:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Daar ga ik eens lekker voor zitten
Ik ben deze man:quote:Op maandag 26 mei 2014 17:07 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Heb jij weer een goed excuus om je roze kloffie aan te trekken zeker
IF Joachimquote:
Doe gewoon Scorito. Hebben ook een appquote:Op maandag 26 mei 2014 19:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
Al gedaan en jij doet mee neem ik aan?quote:Op maandag 26 mei 2014 21:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Doe gewoon Scorito. Hebben ook een app
De Lukaak maakt net de goal van de eeuw![]()
![]()
![]()
let eens opquote:Op maandag 26 mei 2014 21:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hij heeft het al lang geregeld. Wel met jouw advies waarschijnlijk.quote:Op maandag 26 mei 2014 21:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Jepquote:Op maandag 26 mei 2014 21:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Al gedaan en jij doet mee neem ik aan?
quote:
sorry sorry kom net thuisquote:Op maandag 26 mei 2014 21:07 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Hij heeft het al lang geregeld. Wel met jouw advies waarschijnlijk.
Nee, nee en geen ideequote:Op maandag 26 mei 2014 20:36 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
heb je m al ingevuld de poule ? en ook de stukjes van sjoerd gelezen ?
was er nou al bekend of suarez heen ging ? wel toch.
Timmy doe ook even mee dan ouwe reusquote:Op maandag 26 mei 2014 21:15 schreef Timmy_Turner het volgende:
Goeienavond
Iemand die de ibood hunt een beetje volgt? Wat een troep komt daar voorbij dit keer zeg
Doet fut het niet. wat is er aan de hand?quote:Op maandag 26 mei 2014 21:15 schreef FCsuarez het volgende:
soms is het heerlijk dat FUT het niet doetlekker een beetje Seasons spelen
waarmee?quote:Op maandag 26 mei 2014 21:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Timmy doe ook even mee dan ouwe reus
Kilo jelly beansquote:Op maandag 26 mei 2014 21:15 schreef Timmy_Turner het volgende:
Goeienavond
Iemand die de ibood hunt een beetje volgt? Wat een troep komt daar voorbij dit keer zeg
Ja allemaal dat soort shit komt langsquote:Op maandag 26 mei 2014 21:16 schreef Reemi het volgende:
[..]
Kilo jelly beans
Vorige hunt waren er alleen pannen geloof ik
Hier niks, hele dag alquote:Op maandag 26 mei 2014 21:17 schreef Toefjes het volgende:
Geniaal om op de buienradar te zien hoe heel het land de volle laag krijgt
Vul ik morgenmiddag wel even inquote:
Was een garpje. Echt uberfaal van Luxemburg..4 fouten op rij, compleet verkeerd geraakt en toch hobbelde hij binnenquote:Op maandag 26 mei 2014 21:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Net gemist, heb je daar een video van?
Doe maar jaquote:Op maandag 26 mei 2014 21:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Mooi dan zet ik jou en Lindgren even in mijn DM Lijst
Nu een HTC One met de foto van een One Xquote:Op maandag 26 mei 2014 21:17 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja allemaal dat soort shit komt langs
Heb ik toen ook gehoord ja, het wordt steeds slechter blijkbaarOok allemaal nog steeds kei dure tv's met footballmodus erop
Bohhquote:Op maandag 26 mei 2014 21:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Was een garpje. Echt uberfaal van Luxemburg..4 fouten op rij, compleet verkeerd geraakt en toch hobbelde hij binnen
En nu een zak salmiak lolly'squote:Op maandag 26 mei 2014 21:19 schreef Reemi het volgende:
[..]
Nu een HTC One met de foto van een One X
Hier vanavond nog geen druppel gevallenquote:Op maandag 26 mei 2014 21:17 schreef Toefjes het volgende:
Geniaal om op de buienradar te zien hoe heel het land de volle laag krijgt
Komt goed. Had gedacht amper 10 man te halen maar we zitten al bijna op 20quote:Op maandag 26 mei 2014 21:19 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Doe maar jaGa nu maar weer eens proberen te studeren
Plus verzendkosten 18 euroquote:
O, laat dan maar.quote:Op maandag 26 mei 2014 21:21 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Plus verzendkosten 18 euroKoop je ze ook voor op de markt
paar dikke 50 inch tvs voorbij zien komen ookquote:Op maandag 26 mei 2014 21:15 schreef Timmy_Turner het volgende:
Goeienavond
Blijft zo'n "aanbieding" nou staan totdat alles verkocht is?quote:Op maandag 26 mei 2014 21:21 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Plus verzendkosten 18 euroKoop je ze ook voor op de markt
Niet echt goede prijzen though. Waren ook 2dehansjes he. Open box noemen ze die voortaanquote:Op maandag 26 mei 2014 21:24 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
paar dikke 50 inch tvs voorbij zien komen ook
Kunnen ze makkelijk riskeren jaquote:Op maandag 26 mei 2014 21:25 schreef Toefjes het volgende:
Gekke Media Markt, als Nederland het WK wint, krijg je je aangekochte tv gratis. Jammer dat het toch niet gaat gebeuren. Maar wel een ludieke actie.
Nee ze tellen sowieso automatisch af, maar als iets snel verkoopt dan duurt het wel zolang de voorraad strektquote:Op maandag 26 mei 2014 21:24 schreef Reemi het volgende:
[..]
Blijft zo'n "aanbieding" nou staan totdat alles verkocht is?
Hebben ze dus in meerdere landen gedaan, maar niet in Duitsland, dat durfden ze niet aanquote:Op maandag 26 mei 2014 21:25 schreef Toefjes het volgende:
Gekke Media Markt, als Nederland het WK wint, krijg je je aangekochte tv gratis. Jammer dat het toch niet gaat gebeuren. Maar wel een ludieke actie.
Denk dat ze zich wel indekken door geld op een titel van Nederland in te zetten, anders zou het een aardige strop worden, mocht het gebeuren. Dat de rest van de teams een voedselvergiftiging krijgt. Of in een ravijn rijdt met een bus.quote:
Je kan ook een TV kopen en weer terugbrengen als Nederland niet wintquote:Op maandag 26 mei 2014 21:28 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Denk dat ze zich wel indekken door geld op een titel van Nederland in te zetten, anders zou het een aardige strop worden, mocht het gebeuren. Dat de rest van de teams een voedselvergiftiging krijgt. Of in een ravijn rijdt met een bus.
Free packs?quote:Op maandag 26 mei 2014 21:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
En ik zit eindelijk in de app op mijn mobielAlle free packs heb ik inmiddels al geopend maar nu worden bronze consumables alweer iets meer waard.
Of je TV op marktplaats verkopen, en dan de wedstrijden bij andere mensen gaan kijkenquote:Op maandag 26 mei 2014 21:28 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Je kan ook een TV kopen en weer terugbrengen als Nederland niet wint
Pabonquote:Op maandag 26 mei 2014 21:24 schreef Maver24 het volgende:
Ik weet geen team met TOTS Moreno en TOTS Diego Costa
Die curve dingen? Iemand moet me alleen nog het nut uitleggen.quote:Op maandag 26 mei 2014 21:37 schreef Toefjes het volgende:
Die TV's van Samsung met gebogen scherm.. Echt heel erg geil
Qft. En als je met een grote groep kijkt kunnen er een aantal mensen niet alles zienquote:Op maandag 26 mei 2014 21:40 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Die curve dingen? Iemand moet me alleen nog het nut uitleggen.
Lijkt me zo raar met FIFA..quote:Op maandag 26 mei 2014 21:37 schreef Toefjes het volgende:
Die TV's van Samsung met gebogen scherm.. Echt heel erg geil
"Je zit er midden in"quote:Op maandag 26 mei 2014 21:40 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Die curve dingen? Iemand moet me alleen nog het nut uitleggen.
Wij zijn fokkers, kom opquote:Op maandag 26 mei 2014 21:40 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Qft. En als je met een grote groep kijkt kunnen er een aantal mensen niet alles zien
Uh ja?quote:Op maandag 26 mei 2014 21:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wij zijn fokkers, kom opAlsof wij ons ooit in grote groepen bevinden.
Geen vrienden, wel een grote familiequote:Op maandag 26 mei 2014 21:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wij zijn fokkers, kom opAlsof wij ons ooit in grote groepen bevinden.
Omdat Oranje meestal niet zo boeiend is dus is het gezelliger met een grote groep vrienden te kijkenquote:Op maandag 26 mei 2014 21:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
En waarom zou je met een grote groep TV kijken? Dat heb ik nou nooit begrepen
Correct. Behalve voetbal dan misschien. Maar als je als grote groep TV moet kijken, dan is het gezellige samenzijn meestal gewoon niet geslaagd.quote:Op maandag 26 mei 2014 21:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
En waarom zou je met een grote groep TV kijken? Dat heb ik nou nooit begrepen
We zijn net de TROSquote:Op maandag 26 mei 2014 21:43 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Geen vrienden, wel een grote familie
Daar hebben ze toch kroegen voor?quote:Op maandag 26 mei 2014 21:43 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Omdat Oranje meestal niet zo boeiend is dus is het gezelliger met een grote groep vrienden te kijken
Met veel man bij iemand thuis kan ook leuk zijn hoorquote:Op maandag 26 mei 2014 21:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Daar hebben ze toch kroegen voor?
#zapdenegerquote:Op maandag 26 mei 2014 21:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
Geen zuipspelletjes via de TV met grote groep spelen
Dat kan ook, maar soms is het gezelliger om enkel met mensen die elkaar kennen te zittenquote:Op maandag 26 mei 2014 21:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dit. Ik ga echt niet thuis kijken. Behalve die ene pot dat we geen oppas hebben kunnen regelenquote:Op maandag 26 mei 2014 21:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Oke, wij gaan dan meestal een spel doen oid iig geen TV kijkenquote:Op maandag 26 mei 2014 21:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat kan ook, maar soms is het gezelliger om enkel met mensen die elkaar kennen te zitten
Steeds meer spelletjes worden interactiefquote:Op maandag 26 mei 2014 21:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Oke, wij gaan dan meestal een spel doen oid iig geen TV kijken
Ik ken iedereen in mijn stamkroeg. Klein dorp enzoquote:Op maandag 26 mei 2014 21:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat kan ook, maar soms is het gezelliger om enkel met mensen die elkaar kennen te zitten
lap zegquote:Op maandag 26 mei 2014 21:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En jij mag niet meer mee doen
Groeten LitmanenAFCA
Dat heb ik dus ook nooit begrepen. Ik wil gewoon triviant of Risk doen op een bord midden op tafelquote:Op maandag 26 mei 2014 21:45 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Steeds meer spelletjes worden interactief
Maver wanneer gaan we nou spelen?quote:Op maandag 26 mei 2014 21:45 schreef Maver24 het volgende:
Ik weet al wat ik ga doen. Hybrid met Ibrahimovic en Moreno
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |