SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
[ Bericht 1% gewijzigd door Zhano op 26-05-2014 16:52:49 ]
Oh, ik dacht dat jij dat was.quote:Op maandag 26 mei 2014 16:41 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat je filosofie hebt dus waar dit vandaan komt?
Ik gokte wel een keer goed dat je net terug was van fitnessquote:Op maandag 26 mei 2014 16:42 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat jij dat was.Zal Mo wel geweest zijn.
Oh ja! Dat was het.quote:Op maandag 26 mei 2014 16:46 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik gokte wel een keer goed dat je net terug was van fitness
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 26 mei 2014 16:51 schreef DutchSL het volgende:
Haha, nu pas commentaar op mijn Tadic van tig topics geleden.Die moet er ook uit ZhanoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NAC Breda
Rèsbaarge
Dat niet, maar straks staan er ook ineens 3 foto's van Pelle of Moisander inquote:
hij wilde toch dat de bank bezorgd zou worden?quote:Op maandag 26 mei 2014 16:58 schreef Freire het volgende:
Poker hij is inmiddels gratis op te halen
[ afbeelding ]
0-0quote:Op maandag 26 mei 2014 17:00 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Mooi man, die voetbalpools. Iemand een idee wat Honduras - Ecuador wordt?
1-2quote:Op maandag 26 mei 2014 17:00 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ja joh, luie lamzak dat het isquote:Op maandag 26 mei 2014 17:01 schreef DuTank het volgende:
[..]
hij wilde toch dat de bank bezorgd zou worden?
0-1quote:Op maandag 26 mei 2014 17:00 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Waarschijnlijk geen auto ofzo. Maar ja. Busje huren en dan heeft ie alsnog een goedkope bankquote:
thx, maar zocht juist 1 die te bezorgen wasquote:Op maandag 26 mei 2014 16:58 schreef Freire het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker zo'n tweedehands bankquote:Op maandag 26 mei 2014 16:58 schreef Freire het volgende:
[ afbeelding ]
In Utrecht gaat wel tof wordenquote:Op maandag 26 mei 2014 17:04 schreef DuTank het volgende:
Nou nou, 2015 start Tour de France en in 2016 de Giro. Wat boffen we toch weer zeg. Als ik kan, ga zeker wel even kijken
dat ook wel ja :$quote:
Tweedehands banken kun je overal voor weinig geld vinden joh. Huur je een busje voor 50 euro en je bent klaar.quote:Op maandag 26 mei 2014 17:04 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
thx, maar zocht juist 1 die te bezorgen wasDenk dat ik gewoon maar een nieuwe voor 200-350 ga halen. ook al is het maar voor een jaar
Ik zag je UI knipperen en dacht even dat ik gek werd. Gelukkig deed tie het daarna weerquote:Op maandag 26 mei 2014 17:06 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Tweedehands banken kun je overal voor weinig geld vinden. Huur je een busje voor 50 euro en je bent klaar.
Dat heb ik echt alweer een jaar ofzo.quote:Op maandag 26 mei 2014 17:08 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik zag je UI knipperen en dacht even dat ik gek werd. Gelukkig deed tie het daarna weer
Roze kloffie aan bij de Tourstart?quote:Op maandag 26 mei 2014 17:07 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Heb jij weer een goed excuus om je roze kloffie aan te trekken zeker
Opzich niks mis mee nee. Ik heb van de week een nieuwe gekocht bij de ikea. Wel meer dan 30 euro.quote:Op maandag 26 mei 2014 17:07 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Zo eentje zou ik ook niet hoeven.![]()
Ik heb zoiets tweedehands
[ afbeelding ]
Maar dan in heel donkergroen.Paar keer goed schoongemaakt en niets mee aan de hand
¤30,-
Komt de Giro niet in Utrecht dan?quote:Op maandag 26 mei 2014 17:08 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Roze kloffie aan bij de Tourstart?![]()
Ha gay!
De Tour start volgend jaar in Utrecht. De Giro start in 2016 in Nederland, nog niet bekend precies waar.quote:Op maandag 26 mei 2014 17:09 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Komt de Giro niet in Utrecht dan?
Dat gaat nog wel. Maar waarom niet gewoon een nieuwe bank kopen zo duur zijn die dingen nietquote:Op maandag 26 mei 2014 17:07 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Zo eentje zou ik ook niet hoeven.![]()
Ik heb zoiets tweedehands
[ afbeelding ]
Maar dan in heel donkergroen.Paar keer goed schoongemaakt en niets mee aan de hand
¤30,-
Als je nou een week eerder was geweest had je m'n buurman kunnen worden.quote:
Ah. Breda was in de race, maar afgehaakt vanwege een ander evenement dat weekend. Dacht dat het nu Utrecht werd. Geen idee waarom eigenlijk.quote:Op maandag 26 mei 2014 17:10 schreef DutchSL het volgende:
[..]
De Tour start volgend jaar in Utrecht. De Giro start in 2016 in Nederland, nog niet bekend precies waar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |