SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
[ Bericht 1% gewijzigd door Zhano op 26-05-2014 16:52:49 ]
Oh, ik dacht dat jij dat was.quote:Op maandag 26 mei 2014 16:41 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat je filosofie hebt dus waar dit vandaan komt?
Ik gokte wel een keer goed dat je net terug was van fitnessquote:Op maandag 26 mei 2014 16:42 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat jij dat was.Zal Mo wel geweest zijn.
Oh ja! Dat was het.quote:Op maandag 26 mei 2014 16:46 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik gokte wel een keer goed dat je net terug was van fitness
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 26 mei 2014 16:51 schreef DutchSL het volgende:
Haha, nu pas commentaar op mijn Tadic van tig topics geleden.Die moet er ook uit ZhanoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NAC Breda
Rèsbaarge
Dat niet, maar straks staan er ook ineens 3 foto's van Pelle of Moisander inquote:
hij wilde toch dat de bank bezorgd zou worden?quote:Op maandag 26 mei 2014 16:58 schreef Freire het volgende:
Poker hij is inmiddels gratis op te halen
[ afbeelding ]
0-0quote:Op maandag 26 mei 2014 17:00 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Mooi man, die voetbalpools. Iemand een idee wat Honduras - Ecuador wordt?
1-2quote:Op maandag 26 mei 2014 17:00 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ja joh, luie lamzak dat het isquote:Op maandag 26 mei 2014 17:01 schreef DuTank het volgende:
[..]
hij wilde toch dat de bank bezorgd zou worden?
0-1quote:Op maandag 26 mei 2014 17:00 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Waarschijnlijk geen auto ofzo. Maar ja. Busje huren en dan heeft ie alsnog een goedkope bankquote:
thx, maar zocht juist 1 die te bezorgen wasquote:Op maandag 26 mei 2014 16:58 schreef Freire het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker zo'n tweedehands bankquote:Op maandag 26 mei 2014 16:58 schreef Freire het volgende:
[ afbeelding ]
In Utrecht gaat wel tof wordenquote:Op maandag 26 mei 2014 17:04 schreef DuTank het volgende:
Nou nou, 2015 start Tour de France en in 2016 de Giro. Wat boffen we toch weer zeg. Als ik kan, ga zeker wel even kijken
dat ook wel ja :$quote:
Tweedehands banken kun je overal voor weinig geld vinden joh. Huur je een busje voor 50 euro en je bent klaar.quote:Op maandag 26 mei 2014 17:04 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
thx, maar zocht juist 1 die te bezorgen wasDenk dat ik gewoon maar een nieuwe voor 200-350 ga halen. ook al is het maar voor een jaar
Ik zag je UI knipperen en dacht even dat ik gek werd. Gelukkig deed tie het daarna weerquote:Op maandag 26 mei 2014 17:06 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Tweedehands banken kun je overal voor weinig geld vinden. Huur je een busje voor 50 euro en je bent klaar.
Dat heb ik echt alweer een jaar ofzo.quote:Op maandag 26 mei 2014 17:08 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik zag je UI knipperen en dacht even dat ik gek werd. Gelukkig deed tie het daarna weer
Roze kloffie aan bij de Tourstart?quote:Op maandag 26 mei 2014 17:07 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Heb jij weer een goed excuus om je roze kloffie aan te trekken zeker
Opzich niks mis mee nee. Ik heb van de week een nieuwe gekocht bij de ikea. Wel meer dan 30 euro.quote:Op maandag 26 mei 2014 17:07 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Zo eentje zou ik ook niet hoeven.![]()
Ik heb zoiets tweedehands
[ afbeelding ]
Maar dan in heel donkergroen.Paar keer goed schoongemaakt en niets mee aan de hand
¤30,-
Komt de Giro niet in Utrecht dan?quote:Op maandag 26 mei 2014 17:08 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Roze kloffie aan bij de Tourstart?![]()
Ha gay!
De Tour start volgend jaar in Utrecht. De Giro start in 2016 in Nederland, nog niet bekend precies waar.quote:Op maandag 26 mei 2014 17:09 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Komt de Giro niet in Utrecht dan?
Dat gaat nog wel. Maar waarom niet gewoon een nieuwe bank kopen zo duur zijn die dingen nietquote:Op maandag 26 mei 2014 17:07 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Zo eentje zou ik ook niet hoeven.![]()
Ik heb zoiets tweedehands
[ afbeelding ]
Maar dan in heel donkergroen.Paar keer goed schoongemaakt en niets mee aan de hand
¤30,-
Als je nou een week eerder was geweest had je m'n buurman kunnen worden.quote:
Ah. Breda was in de race, maar afgehaakt vanwege een ander evenement dat weekend. Dacht dat het nu Utrecht werd. Geen idee waarom eigenlijk.quote:Op maandag 26 mei 2014 17:10 schreef DutchSL het volgende:
[..]
De Tour start volgend jaar in Utrecht. De Giro start in 2016 in Nederland, nog niet bekend precies waar.
Er is toch zo'n dorp bij jullie in de buurt waar de St Pieter is nagebouwd? Lijkt me wel iets voor Italianen om op te fappen om in beeld te brengen.quote:Op maandag 26 mei 2014 17:14 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ah. Breda was in de race, maar afgehaakt vanwege een ander evenement dat weekend. Dacht dat het nu Utrecht werd. Geen idee waarom eigenlijk.
Vol TOTS BBVA team bedoel jequote:Op maandag 26 mei 2014 17:14 schreef Maver24 het volgende:
http://www.twitch.tv/wroetoshaw
Hij heeft weer een wager match. een full tots team.
Oudenbosch. Fransje Bauer is getrouwd in dat lilluke dingquote:Op maandag 26 mei 2014 17:16 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Er is toch zo'n dorp bij jullie in de buurt waar de St Pieter is nagebouwd? Lijkt me wel iets voor Italianen om op te fappen om in beeld te brengen.
Sergio Ramos op CDMquote:Op maandag 26 mei 2014 17:14 schreef Maver24 het volgende:
http://www.twitch.tv/wroetoshaw
Hij heeft weer een wager match. een full tots team.
Vind het wel wat voor St. Willebrord om dat binnen te halen. Echt wielerdorp, en heel veel zwart geld.quote:Op maandag 26 mei 2014 17:16 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Er is toch zo'n dorp bij jullie in de buurt waar de St Pieter is nagebouwd? Lijkt me wel iets voor Italianen om op te fappen om in beeld te brengen.
Hij is een acteur, al zijn filmpjes zijn zo. Zometeen vliegt er weer een bureaustoel door z'n raam.quote:
Al speelt ie met een startersteam, dit is zijn handelsmerk.quote:Op maandag 26 mei 2014 17:24 schreef Kamikazie het volgende:
Maare, als je met twee teams vol TOTS speelt heft het elkaar ook een beetje op
heb het afgezet, kan niet goed voor je hart zijn je zo druk maken om dit soort dingenquote:Op maandag 26 mei 2014 17:25 schreef Reemi het volgende:
[..]
Al speelt ie met een startersteam, dit is zijn handelsmerk.
Ibarboquote:Op maandag 26 mei 2014 17:28 schreef WezepAFCA het volgende:
Wie als tweede serie A spits naast Balo in 3-5-2?
Kakaquote:Op maandag 26 mei 2014 17:28 schreef WezepAFCA het volgende:
Wie als tweede serie A spits naast Balo in 3-5-2?
Is toch allemaal fakequote:Op maandag 26 mei 2014 17:28 schreef DutchSL het volgende:
Die youtuber scoort een goal en gooit alsnog zijn controller kapot
Ik vond het geen succes. Mijn spel is te voorspelbaar met maar 1 spitsquote:Op maandag 26 mei 2014 17:26 schreef Toefjes het volgende:
Hoe speelt 4-5-1 dit jaar? Beetje leuk systeem?
Omdat van die naïeve mavers dat leuk vinden verdient hij wel mooi duizenden euro's.quote:Op maandag 26 mei 2014 17:28 schreef DutchSL het volgende:
Die youtuber scoort een goal en gooit alsnog zijn controller kapot
Ik vind die Kroaten bij nader inzien toch maar niks. Ik zat zo te denken, TOTS Jackson in de punt van de aanval. En dan daarachter TOTS Rodriguez en TOTS Moreno. Haal ik TOTS Cuadrado uit mn serie A team erbij. Dan zou het toch best een hele fijne machine kunnen wordenquote:Op maandag 26 mei 2014 17:30 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik vond het geen succes. Mijn spel is te voorspelbaar met maar 1 spits
Ik snap niet dat je naar die onzin kunt kijken. Het is toch veel leuker om zelf te spelen?quote:Op maandag 26 mei 2014 17:32 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Omdat van die naïeve mavers dat leuk vinden verdient hij wel mooi duizenden euro's.
Misschien zijn we daar te oud voor. Oh wacht...quote:Op maandag 26 mei 2014 17:33 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik snap niet dat je naar die onzin kunt kijken. Het is toch veel leuker om zelf te spelen?
In theorie moet dat zeker kunnen werken. Ik gebruik de spits graag om in te spelen en die moet hem dan laten vallen of steken op een opkomende middenvelder. Maar als mijn tegenstander erin slaagde de pass naar de spits al af te schermen, kreeg ik het heel moeilijk.quote:Op maandag 26 mei 2014 17:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik vind die Kroaten bij nader inzien toch maar niks. Ik zat zo te denken, TOTS Jackson in de punt van de aanval. En dan daarachter TOTS Rodriguez en TOTS Moreno. Haal ik TOTS Cuadrado uit mn serie A team erbij. Dan zou het toch best een hele fijne machine kunnen worden
quote:Op maandag 26 mei 2014 17:34 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Misschien zijn we daar te oud voor. Oh wacht...
Het is wel tijd voor wat anders. Doordat ik die Robben in een free pack gehad heb, stel ik m maar steeds op, omdat het anders zonde is. Maar dat laat ik toch maar los nu. Prijzen lijken iets hoger dan gisterenavond , dus het verlies is niet groot.quote:Op maandag 26 mei 2014 17:35 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
In theorie moet dat zeker kunnen werken. Ik gebruik de spits graag om in te spelen en die moet hem dan laten vallen of steken op een opkomende middenvelder. Maar als mijn tegenstander erin slaagde de pass naar de spits af te schermen, kreeg ik het heel moeilijk.
Eensquote:Op maandag 26 mei 2014 17:33 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik snap niet dat je naar die onzin kunt kijken. Het is toch veel leuker om zelf te spelen?
Ik heb vanaf fifa 10 nog geen betere spits gehadquote:Op maandag 26 mei 2014 17:45 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Crespo is beast, ik heb hem ook gehad. hij is heel erg goed
Daar heb ik SIF Di Natale in 433(4). Di Natale eigenlijk zo goed als onzichtbaar. Misschien dat ik daar Hernanes neer zet of anders Kaka doorschuiven en SIF Pogba op CM.quote:Op maandag 26 mei 2014 18:27 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Op Cam geprobeerd?Daar heb ik hem.
Ik heb ook 433(4) met Hernanes Kaka Cam en Pogba.quote:Op maandag 26 mei 2014 18:28 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Daar heb ik SIF Di Natale in 433(4). Di Natale eigenlijk zo goed als onzichtbaar. Misschien dat ik daar Hernanes neer zet of anders Kaka doorschuiven en SIF Pogba op CM.
Met Hernanes maakte ik wel 2 leuke goals tegen uitgerekend Rijst.quote:Op maandag 26 mei 2014 18:29 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Ik heb ook 433(4) met Hernanes Kaka Cam en Pogba.
Toni is echt een baas hé?
Dat laatste lijkt me het bestequote:Op maandag 26 mei 2014 18:28 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Daar heb ik SIF Di Natale in 433(4). Di Natale eigenlijk zo goed als onzichtbaar. Misschien dat ik daar Hernanes neer zet of anders Kaka doorschuiven en SIF Pogba op CM.
[ afbeelding ]
Met dit team kan ik weer winnen. En dankzij een bronze bank voorkom je handicap.
SIF Pogba op CM en dan Kaka op CAM komen beide spelers goed tot hun rechtquote:Op maandag 26 mei 2014 18:43 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Pogba in de spits?
http://www.futhead.com/14(...)ogba/compare/14-419/
Snap ik, maar iemand op Futhead (quote:Op maandag 26 mei 2014 18:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
SIF Pogba op CM en dan Kaka op CAM komen beide spelers goed tot hun recht
en skills, weak foot, positioning, workrates en lengtequote:Op maandag 26 mei 2014 18:46 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Snap ik, maar iemand op Futhead () heeft hem dus vergeleken met Zlatan en hij doet alleen onder met penalty's, volleys en finishing.
allemaal 50k fut coins inleggen ?quote:Op maandag 26 mei 2014 18:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Is er een WK poule van dit fantastische topic eigenlijk? Of is er animo voor?
Hoezo is het maar voor een jaar eigenlijk?quote:Op maandag 26 mei 2014 17:04 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
thx, maar zocht juist 1 die te bezorgen wasDenk dat ik gewoon maar een nieuwe voor 200-350 ga halen. ook al is het maar voor een jaar
Lijkt me wel leuk, ja.quote:Op maandag 26 mei 2014 18:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Is er een WK poule van dit fantastische topic eigenlijk? Of is er animo voor?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |