SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier vind je de OP.
[ Bericht 7% gewijzigd door Dekatria op 26-05-2014 16:12:41 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
quote:Op maandag 26 mei 2014 16:39 schreef satecl het volgende:
Die trailer van The Other Side Of The Heart Is White kan wel uit de OP toch? Wat een waardeloze documentaire vond ik dat zegWat jij vind is totaal niet rullevant.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Excuus, het is geen mening... Maar een feit.quote:Op maandag 26 mei 2014 16:43 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wat jij vind is totaal niet rullevant.
Die trailer van The Other Side Of The Heart Is White kan wel uit de OP toch? Wat een waardeloze documentaire vond ik dat zegDe trailer is het hoogtepunt van de docu, dus nee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die trailer van The Other Side Of The Heart Is White kan wel uit de OP toch? Wat een waardeloze documentaire vond ik dat zegHm, ik ga hem iig een van deze dagen nog halen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook mijn mening zal hier worden geuit.
Blijkbaar, andere van zijn lichting (ook middenvelders) hebben wel contracten gekregen.quote:Op maandag 26 mei 2014 17:27 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Omdat? Geen perspectief? Las dat hij aanvoerder was, dan kan je toch wel wat lijkt me.
Gewogen (mee geweest op trainingskamp afgelopen winter) en te licht bevondenquote:Op maandag 26 mei 2014 17:27 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Omdat? Geen perspectief? Las dat hij aanvoerder was, dan kan je toch wel wat lijkt me.
quote:KNVB vermindert schorsingen voor gele kaarten
Tijdens de Algemene Vergadering Betaald Voetbal (AVBV) in Zeist is besloten het aantal schorsingen voor gele kaarten te versoepelen. Vanaf komend seizoen wordt er een met het buitenland vergelijkbaar systeem ingevoerd.
Tot aan de voorbije jaargang werd een speler geschorst bij de vijfde, zevende, negende, elfde en ieder daaropvolgende kaart. Vanaf komend seizoen is het reglement gewijzigd volgens een voorstel van de clubs, waarmee de AVBV heeft ingestemd. Voortaan levert iedere vijfde en tiende gele kaart een schorsing op en daarna iedere boeking die volgt.
De KNVB voert de gewijzigde regeling met tegenzin in. 'In een aantal andere landen gebeurt dit al', zegt directeur betaald voetbal Bert van Oostveen. 'Het is democratisch besloten maar als bond zijn we hier niet voor. Het is gezien de sportiviteit en het respect in het voetbal geen goed signaal.'
Ook de toekenning van periodetitels in de Jupiler League wijzigt. Sparta Rotterdam kwam afgelopen seizoen bijvoorbeeld uit in de play-offs, omdat het achter FC Dordrecht en Jong PSV als derde was geëindigd in de tweede periode. Maar omdat Dordrecht ook de eerste periode al won en beloftenteams niet mogen promoveren, kreeg Sparta het ticket voor de play-offs.
Vanaf de komende jaargang geldt dat indien in de eindstand van de periodestand de twee hoogst geklasseerde club(s) al een periodetitel hebben of beloftenteams zijn, de periodetitel wordt doorgeschoven naar de hoogst geklasseerde club op de eindranglijst van de competitie zonder periodetitel.
Die trailer van The Other Side Of The Heart Is White kan wel uit de OP toch? Wat een waardeloze documentaire vond ik dat zegHelaas eens, hoewel ik het een leuk initiatief vind en de trailer veelbelovend was vind ik het grotendeels bagger. Ik vond het laatste stuk aardig maar voor de rest kon het me totaal niet boeien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jammer.Alles dankzij God en alles op eigen kracht
twitter:VarkenoordWatch twitterde op maandag 26-05-2014 om 21:47:24Dustin van den Berg, een groot talent van HBS B1, speelt volgend seizoen voor Feyenoord B1. reageer retweet
In de helikopter ermeequote:Op maandag 26 mei 2014 22:20 schreef Bombvis het volgende:
twitter:VarkenoordWatch twitterde op maandag 26-05-2014 om 21:47:24Dustin van den Berg, een groot talent van HBS B1, speelt volgend seizoen voor Feyenoord B1. reageer retweet
Volgens mij snapt Tonny de hint niet helemaalquote:Vilhena: 'nog een optie voor linksback bij Oranje'
27 mei 2014 Telegraaf.nl
Tonny Vilhena stelt in De Telegraaf dat hij door bondscoach Louis van Gaal ook gezien wordt als optie voor de aanvallende linksbackpositie. Na de interland van Oranje tegen Ecuador gaf de bondscoach dat aan tegen de Feyenoorder. "Ik speel waar de trainer mij nodig heeft, ik ben niet zo moeilijk. Op het middenveld is veel concurrentie. Dit is een andere mogelijkheid. Ik heb bij Feyenoord soms ook linksback gespeeld en dat ging prima. Als voetballer moet je op meerdere posities uit de voeten kunnen."
Feyenoord Netwerk
Vilhena wil het WK nog niet uitsluiten. "Bij het Nederlands elftal heb ik een leerzame trainingsstage achter de rug. Ik heb het maximale eruit gehaald en laten zien wat ik kan. Als je bij de laatste dertig zit, is dat iets waar je trots op mag zijn. Meneer Van Gaal heeft mij meegegeven dat ik ook bij Jong Oranje mijn stinkende best moet doen. Ik weet dat hij ons volgt. Dat is een extra motivatie om goed te presteren.
Hier kan Drenthe een voorbeeld aanemen.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 09:02 schreef Cara het volgende:
[..]
Volgens mij snapt Tonny de hint niet helemaal
Je moet ook bij Feyenoord je stinkende best doen oekel. Elke. Wedstrijd. Weer.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 09:02 schreef Cara het volgende:
[..]
Volgens mij snapt Tonny de hint niet helemaal
Goede grapquote:ManUnited wil Martins Indi en Clasie voor 37 miljoen
Louis van Gaal zou volgens The Daily Express de Feyenoorder Bruno Martins Indi en Jordy Clasie naar Manchester United willen halen. De Engelse topclub zou 37 miljoen euro over hebben voor de twee internationals van Oranje. Beide spelers hebben in Rotterdam nog een doorlopend contract tot 2016.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |