En jij bent moderator? That time of the month zeker?quote:Op maandag 26 mei 2014 15:30 schreef Mord_Sith het volgende:
[ afbeelding ]
Oh en verder, grow the fuck up. Dit is toch geen leuk leven zo? En voor je vriend ook niet dat hij om de haverklap gebeld wordt en dat hij altijd en overal je handje moet vasthouden omdat je je van alles in je hoofd haalt.
Heb jij geen professionele hulp? Wat je hebt wel meer issues volgens mij...
Die vriend van jou is een grote mafkees. Met de tram gaan terwijl je ook achterop de fiets kan. Dit betekent maar één ding: hij gaat vreemd.quote:Op maandag 26 mei 2014 15:27 schreef Bloempje91 het volgende:
Hij boos dat ik weer een wantrouwde , en vertelde dat zijn broer en zijn vriend met de fiets gingen, en mijn vriend en die andere vriend met de tram. En dat die zijn broer belde waar die was in de stad. Maar dan ga ik weer denken je kon toch ook achterop... Maar nee dat kon niet zei die. Hij had toch nog een euro op zijn Ov ( hij reist met korting ) en zijn vriend reist gratis. Dus vandaar de tram genomen.
Nou nou, als dat al niet kan. Het is hier Sesamstraat niet he.quote:Op maandag 26 mei 2014 15:32 schreef Karbkronkel het volgende:
[..]
En jij bent moderator? That time of the month zeker?
Jij bent newbie van de maand zeker? Weer ééntje die nog gebroken moet worden voordat ie normaal kan posten hier.quote:Op maandag 26 mei 2014 15:32 schreef Karbkronkel het volgende:
[..]
En jij bent moderator? That time of the month zeker?
Wat lul je nou mafkees, we zitten hier in r&p geen 4chan/klb.quote:Op maandag 26 mei 2014 15:51 schreef jogy het volgende:
[..]
Jij bent newbie van de maand zeker? Weer ééntje die nog gebroken moet worden voordat ie normaal kan posten hier.
Een duidelijk QEDje, deze post.quote:Op maandag 26 mei 2014 15:52 schreef Karbkronkel het volgende:
[..]
Wat lul je nou mafkees, we zitten hier in r&p geen 4chan/klb.
Ook dat ja.quote:Op maandag 26 mei 2014 15:50 schreef jogy het volgende:
En weet je wat het 'leuke' is? Door dit gedrag heb je juist kans dat je die vriend van je wegjaagt
zeg, gedraag je eens, tosti-ijzerquote:Op maandag 26 mei 2014 15:52 schreef Karbkronkel het volgende:
[..]
Wat lul je nou mafkees, we zitten hier in r&p geen 4chan/klb.
quote:Op maandag 26 mei 2014 15:27 schreef Bloempje91 het volgende:
Hallo allemaal,
Ik zit al een tijd met gevoelens waar ik niks mee kan... Ik kan mezelf compleet gek maken in de relatie met mijn vriend. Ik zoek werkelijk overal wat achter... Mijn vriend is vaak thuis bij mij ( we wonen samen) maar als die een keer weg gaat, wat die wel eens doet in het weekend, vaak naar zijn moeder of vrienden. En belt dan ook vaak netjes , hoelaat die thuis is enzo, als die onderweg is naar huis. Maar zodra die de deur uit is , komen mijn rare gedachtes omhoog.
Het is een jongen die zich goed verzorgd. Cremetje op , scheren, parfum op, haren leuk in model doen enz. Maar zodra die bijv zijn schaamstreek gaat scheren( en hij gaat die avond weg) Dan ga ik weer van alles in me hoofd halen, heeft die een ander.. Enz enz... Vorig weekend was dat ging die op een zaterdag naar zijn moeder en daarna naar zijn broer , ik belde hem een aantal keer die avond en nam op en belde mij later op de avond dat die weer naar huis komt.
Ik heb nooit een rustig gevoel in me hoofd , altijd maar die vervelende gedachtens , vind die me nog wel leuk? Gaat die vreemd? In mijn hoofd is die dan ook al 100 keer vreemd gegaan. Dit weekend zaterdag, ging die rond 1 uur smiddags naar zijn broer even de stad in, hij belde mij rond kwart voor 2 , om te vertellen dat die in de stad is met zijn broer en daarna naar zijn moeder ging.
Rond half 7 Savonds belde die mij weer , hoe het met me gaat en wat ik verder ga doen die avond. Hij vertelde dat die uit eten gaat met zijn broer en 2 vrienden hij vertelde ook welk restaurant , je kan daar onbeperkt bier drinken. En dat die na dat etentje wat gaat drinken met die vrienden in de stad en dat die nog belt over de tijd. 19:00 hadden ze gereserveerd. Mijn vriend belde mij nog een keer om 21:30 op , hoe het gaat en wat ik aan het doen was. En hij vertelde dat je er heel lekker kan eten! Verder eventjes leuk gesprek gehad, maar hij moest na 4 min ophangen want zijn vrienden kwamen terug van het roken. ( ik dacht weer de gekste dingen *zucht*)
ik keek later op ING ( we hebben een gezamenlijke rekening) en zag dag er 22:05 Savonds was gepint. Ik was net thuis , want ik was uit eten met mijn moeder. Rond 22:30 belde ik hem, hoelaat die ongeveer thuis komt , hij zei rond 01:30 ga ik hier weg. Maar ik vond dat weer niet leuk, want als ik zo laat thuis komt wilt die ook niet hebben. (Wij gaan niet apart van elkaar op stap) dus hij zei toen door de telefoon als je het niet leuk vind kom ik er nu wel aan.
Is die met de tram naar huis gegaan. Was die rond 00:30 thuis. Toen allebij gelijk gaan slapen. Volgende dag , keek ik in zijn mobiel.... ( ik weet het niet goed) en zag ik staan dat die zijn broer ( waar die ook mee uit eten was) had gebelt om 22:20 die zaterdag avond. Ik kreeg alweer een vervelend gevoel in me buik.. En ik dacht hij zal toch niet.... Hij boos dat ik weer een wantrouwde , en vertelde dat zijn broer en zijn vriend met de fiets gingen, en mijn vriend en die andere vriend met de tram. En dat die zijn broer belde waar die was in de stad.
Maar dan ga ik weer denken je kon toch ook achterop... Maar nee dat kon niet zei die. Hij had toch nog een euro op zijn Ov ( hij reist met korting ) en zijn vriend reist gratis. Dus vandaar de tram genomen. Maarja we hebben nou nog steeds ruzie... Omdat ik hem dus niet geloof. En dat terwel die wel eerder weg is gegaan van zijn vrienden , toen die in de stad was. Allemaal om mij te plezieren.
Ik schaam me enorm voor mijn gedrag! En dat ik hem controleer... Ik wil echt dat dit stopt! verder ben ik enorm onzeker!
Sorry voor dit lange verhaal, maar ik moest het echt even kwijt! Ik weet nou namelijk niet meer wie me voor de gek houdt mijn gedachtens, of mijn vriend.....
En zou fijn zijn als er alleen mensen reageren waar ik wat aan heb!
Alvast bedankt.
He he nu is het al wat beter te lezen. TS, je moet écht wat aan je onzekerheid, want dit is niet gezond. Niet voor je relatie, niet voor je vriend en óók niet voor jezelf.quote:
Wat wil je horen? Er zitten heus wat rare dingen in zijn verhaal, maar dat hoeft nog niet direct te betekenen dat hij een ander heeft. Verder ben jij véél raarder bezig, met tig keer bellen, en 'ik wil dat je eerder naar huis komt', continu op de hoogte willen zijn, achter ieder dingetje wat zoeken, en hem op alle mogelijke manieren controleren (bankrekening, telefoon checken, etc.). Echt geen gezond gedrag, en vroeg of laat ga je hem daarmee alleen maar wegjagen, al dan niet in de armen van een ander die wél in staat is een volwassen relatie te onderhouden.quote:Op maandag 26 mei 2014 16:06 schreef Bloempje91 het volgende:
Wat zeikt iedereen toch. Het is blijkbaar wel leesbaar anders kan je net zo goed niet reageren! En als je toch niet normaal kan reageren neem de moeite niet meer, ik reageer er toch niet op. Voor mij is dit namelijk een serieus probleem.
Daar heb je helemaal gelijk in idd. Ik werk er ook aan.. Maar dat heeft zijn tijd nodig.quote:Op maandag 26 mei 2014 16:04 schreef Bijna het volgende:
[..]
He he nu is het al wat beter te lezen. TS, je moet écht wat aan je onzekerheid, want dit is niet gezond. Niet voor je relatie, niet voor je vriend en óók niet voor jezelf.
Is een psycholoog oid geen optie?quote:Op maandag 26 mei 2014 16:08 schreef Bloempje91 het volgende:
[..]
Daar heb je helemaal gelijk in idd. Ik werk er ook aan.. Maar dat heeft zijn tijd nodig.
Hoe werk je er dan precies aan? Of lul je gewoon maar wat?quote:Op maandag 26 mei 2014 16:08 schreef Bloempje91 het volgende:
Ik werk er ook aan.. Maar dat heeft zijn tijd nodig.
Nu komt er iets van 'ik probeer het minder te doen' of 'als er geen aanleiding is doe ik niks'. En dan in ieder detail aanleiding zien om hem te controlerenquote:Op maandag 26 mei 2014 16:10 schreef Silenus het volgende:
[..]
Hoe werk je er dan precies aan? Of lul je gewoon maar wat?
Ik denk dat je serieus een psycholoog nodig hebt, dit probleem zit toch iets dieper. En zou het maar snel doen voordat hij het -terecht- zou uitmaken. Niemand wil zo'n vriendin die zich zo gedraagt.
Want je scheert alleen je ballen als je buiten de deur gaat neuken?quote:Op maandag 26 mei 2014 16:14 schreef Re het volgende:
nou fietst het wel een stuk makkelijker met een geschoren schaamstreek, vooral achterop maar in het OV daarentegen...
Dat ook ja. Kom op zeg, op stap zijn met vrienden (zogezegd) en dan meerdere malen naar je vriendin bellen om haar 'op de hoogte te houden', en te laten weten hoe laat je naar huis komt, om vervolgens naar huis gecommandeerd te wordenquote:Op maandag 26 mei 2014 16:18 schreef Silenus het volgende:
Maar als ik het zo lees is de vriend van TS ook een ontzettend zacht ei die onder de plak zit.
'Schatje ik kom rond 1.30u naar huis'
-te laat! Kom nu!
'Ok, ik kom nu.'
Waarschijnlijk iets te hard doorgehaald met z'n scheermesje want ballen heeft-ie niet, zo te zien.
Sowieso, een gast die 'een cremetje' op doet, regelmatig naar zijn moeder gaat, om de haverklap belt of het gezellig is en 'dat je er heel lekker kan eten'. Ik denk dat hij gay is. Heteromannen doen geen creme op en bellen niet om het uur om even te melden dat het suuuuuper gezellig is.
Sterker nog, zo'n sukkel gooi je gewoon uit de vriendengroep. Wat heb je nou aan zo iemand. Gaat-ie eindelijk een keertje mee, moet ie vroeg naar huis omdat z'n wijf zonder reden loopt te piepen.quote:Op maandag 26 mei 2014 16:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat ook ja. Kom op zeg, op stap zijn met vrienden (zogezegd) en dan meerdere malen naar je vriendin bellen om haar 'op de hoogte te houden', en te laten weten hoe laat je naar huis komt, om vervolgens naar huis gecommandeerd te worden![]()
Als wij met vrienden op stap zijn en iemand gaat zonder goede reden continu met z'n mokkel bellen dan is bij de tweede keer toch echt de rekening van het eten en/of drinken voor hem hoor...
Wat doe je er aan dan?quote:Op maandag 26 mei 2014 16:08 schreef Bloempje91 het volgende:
[..]
Daar heb je helemaal gelijk in idd. Ik werk er ook aan..
Of je bent gewoon lelijkquote:Op maandag 26 mei 2014 16:21 schreef SharQueDo het volgende:
Door mensen zoals jij ben ik gewoon blij dat ik single ben.
Je hebt inderdaad een serieus probleem.quote:Op maandag 26 mei 2014 16:06 schreef Bloempje91 het volgende:
Wat zeikt iedereen toch. Het is blijkbaar wel leesbaar anders kan je net zo goed niet reageren! En als je toch niet normaal kan reageren neem de moeite niet meer, ik reageer er toch niet op. Voor mij is dit namelijk een serieus probleem.
Als je wil dat wij serieus reageren had jij de moeite moeten nemen om een leesbaar verhaal te posten.quote:Op maandag 26 mei 2014 16:06 schreef Bloempje91 het volgende:
TS heeft dringend een psych nodig lijkt me de enige juiste conclusie.quote:
Auch. TS is echt een wrakquote:
Ja ziekelijk en beangstigend zijn de goede begrippen. Op rekeningafschriften kijken hoe laat er gepind isquote:Op maandag 26 mei 2014 16:36 schreef erodome het volgende:
Tjeempig zeg, meen je nu echt dat je hem meerdere keren belt en het normaal vindt(anders overstuur raakt) als hij ook een paar keer belt. Voor een dagje weg met broer en vrienden?????????
Sorry dat ik het zo verwoord, maar dat vind ik dus echt ziekelijk...
TS heeft waarschijnlijk meer aan een leuke chihuahua, luistert beter, gaat niet zonder haar op stap, en likt ook nog eens wanneer ze wilquote:Op maandag 26 mei 2014 16:41 schreef Schaapje96 het volgende:
[..]
Ja ziekelijk en beangstigend zijn de goede begrippen. Op rekeningafschriften kijken hoe laat er gepind is![]()
Maar die gozer is ook een beetje niet helemaal normaal, als je je zo laat commanderen terwijl je gewoon lekker rustig een avondje weg bent met je vrienden.. (Straks is hij ook zo, dan is het wel een gouden combinatie)
Wees trouwens maar niet bang dat ie vreemdgaat hoor TS. Dit klinkt als een zeer goed afgerichte jongeman. (Als dit serieus je vriend is en niet je chihuahua.)
Kwestie van de ketting wat strakker maken, dan zijn er bekant geen verschillen meerquote:Op maandag 26 mei 2014 16:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
TS heeft waarschijnlijk meer aan een leuke chihuahua, luistert beter, gaat niet zonder haar op stap, en likt ook nog eens wanneer ze wil
Probleem is dan wel dat die chihuahua waarschijnlijk wel eens aan de kont van een andere hond wil ruiken en dit beest makkelijk vertrapt kan worden.quote:Op maandag 26 mei 2014 16:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
TS heeft waarschijnlijk meer aan een leuke chihuahua, luistert beter, gaat niet zonder haar op stap, en likt ook nog eens wanneer ze wil
Daarom draag je die ook in je tas toch? Ik zou het ook echt niet pikken als mijn hond naar de kont van een ander hondje zou kijken. Laat staan ruiken.quote:Op maandag 26 mei 2014 17:09 schreef jogy het volgende:
[..]
Probleem is dan wel dat die chihuahua waarschijnlijk wel eens aan de kont van een andere hond wil ruiken en dit beest makkelijk vertrapt kan worden.
Ik heb zeker een probleem , dat weet ik idd maar al te goed. Ik hoor hem ook niet te bellen. Als ik zo door ga ben ik hem kwijt, klopt. Dus het is nu hard aan mezelf werken, ik loop dan ook nu een jaar bij een psycholoog. Maar echt vooruitgang is niet te zien.quote:Op maandag 26 mei 2014 17:04 schreef Tinos85 het volgende:
Godver TS, jij hebt echt een probleem. Zo jaloers en paranoïde zijn is niet goed voor je relatie.
Die jongen gaat een keer een avondje weg en jullie bellen drie keer op die avond? Laat hem gewoon lekker zijn avondje weg hebben zonder de hele tijd te bellen. Jullie wonen samen dus dan merk je vanzelf wel als hij thuis komt toch?
Dan ook nog in zijn telefoon kijken... Je hebt geluk dat hij je er nog niet uitgetrapt heeft.
Sterkte in ieder geval en misschien tijd voor een psychiater als de psycholoog niet echt vordering biedt? Het lijkt me wel vervelend om zo in het leven te staan en te weten dat het tussen je oren zit maar dat je er niets aan kan doen.quote:Op maandag 26 mei 2014 17:24 schreef Bloempje91 het volgende:
[..]
Ik heb zeker een probleem , dat weet ik idd maar al te goed. Ik hoor hem ook niet te bellen. Als ik zo door ga ben ik hem kwijt, klopt. Dus het is nu hard aan mezelf werken, ik loop dan ook nu een jaar bij een psycholoog. Maar echt vooruitgang is niet te zien.
Is er een bepaalde reden dat je zo paranoïde bent? Vriend die al eens vreemdgegaan is ofzo?quote:Op maandag 26 mei 2014 17:24 schreef Bloempje91 het volgende:
[..]
Ik heb zeker een probleem , dat weet ik idd maar al te goed. Ik hoor hem ook niet te bellen. Als ik zo door ga ben ik hem kwijt, klopt. Dus het is nu hard aan mezelf werken, ik loop dan ook nu een jaar bij een psycholoog. Maar echt vooruitgang is niet te zien.
quote:Op maandag 26 mei 2014 15:51 schreef Loveless85 het volgende:
Ruik je ook aan z'n pener als hij weer thuiskomt?
Wat vindt je psycholoog zelf van de vooruitgang? Als die er na een jaar niet is, vraag dan om een volgende stap, bijvoorbeeld psychiater.quote:Op maandag 26 mei 2014 17:24 schreef Bloempje91 het volgende:
[..]
Dankje! Ik moet zeggen je berichten maken me wel aan het lachen. Eigenlijk is het ook allemaal erg lachwekkend.quote:Op maandag 26 mei 2014 17:26 schreef jogy het volgende:
[..]
Sterkte in ieder geval en misschien tijd voor een psychiater als de psycholoog niet echt vordering biedt? Het lijkt me wel vervelend om zo in het leven te staan en te weten dat het tussen je oren zit maar dat je er niets aan kan doen.
Het is voor jou te hopen dat je vriend ontzettend veel geduld met je heeft, want ik had er al lang een punt achter gezet als ik in zijn schoenen stond.quote:Op maandag 26 mei 2014 17:24 schreef Bloempje91 het volgende:
[..]
Als ik zo door ga ben ik hem kwijt, klopt. Dus het is nu hard aan mezelf werken, ik loop dan ook nu een jaar bij een psycholoog. Maar echt vooruitgang is niet te zien.
Wat voor medicijnen, en waarom ben je er mee gestopt?quote:Op maandag 26 mei 2014 17:36 schreef Bloempje91 het volgende:
[..]
Dankje! Ik moet zeggen je berichten maken me wel aan het lachen. Eigenlijk is het ook allemaal erg lachwekkend.
Maargoed , het blijft dan nog wel lastig om mee te leven! Vooral voor mijn vriend , om met zo iemand te leven.
Ik heb ook al eens met psychiater gesproken, en die schreef mij medicijnen voor.. Maar daar ben ik snel mee gestopt daar werd het niet beter op!
Dan ben je gelijk gay?quote:Op maandag 26 mei 2014 16:18 schreef Silenus het volgende:
Maar als ik het zo lees is de vriend van TS ook een ontzettend zacht ei die onder de plak zit.
'Schatje ik kom rond 1.30u naar huis'
-te laat! Kom nu!
'Ok, ik kom nu.'
Waarschijnlijk iets te hard doorgehaald met z'n scheermesje want ballen heeft-ie niet, zo te zien.
Sowieso, een gast die 'een cremetje' op doet, regelmatig naar zijn moeder gaat, om de haverklap belt of het gezellig is en 'dat je er heel lekker kan eten'. Ik denk dat hij gay is. Heteromannen doen geen creme op en bellen niet om het uur om even te melden dat het suuuuuper gezellig is.
Dat heeft die blijkbaar ook.quote:Op maandag 26 mei 2014 17:36 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Het is voor jou te hopen dat je vriend ontzettend veel geduld met je heeft, want ik had er al lang een punt achter gezet als ik in zijn schoenen stond.
Na de komma moet er staan: ,als blijkt dat mijn vriend toch kotsbeu is geworden van mijn gedrag.quote:Op maandag 26 mei 2014 17:42 schreef Bloempje91 het volgende:
Wie weet gebeurd dat binnenkort ook, als blijkt dat mijn gevoel toch gelijk had.
het is niet normaal om elkaar 25 X op een avond te bellen. Ik begrijp eerlijk gezegd ook niet waarom hij dat doet. Als hij dat puur doet om jou gerust te stellen, is dat erg lief van hem en mag je hem daar wel dankbaar voor zijn en je waardering wat meer laten blijken.quote:Op maandag 26 mei 2014 16:06 schreef Bloempje91 het volgende:
Anti-depressieva en antipsychotica.quote:Op maandag 26 mei 2014 17:37 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
Wat voor medicijnen, en waarom ben je er mee gestopt?
Aan haar Pohi te zien, ja. Onzeker, ook door uiterlijk enz., onder andere dat BDD topic van TS.quote:Op maandag 26 mei 2014 18:01 schreef -Strawberry- het volgende:
Puur onzekerheid. Waarom vertrouw je hem niet? Ben je bang dat hij je niet leuk genoeg vindt?
Goed plan! Gewoon op FOK! vragen, dan los je zo je problemen op.quote:Op maandag 26 mei 2014 17:59 schreef Bloempje91 het volgende:
[..]
Anti-depressieva en antipsychotica.
Daardoor voelde ik me alleen maar slechter.
En je bent in overleg gestopt? Of vond je zelf dat je je slechter voelde..quote:Op maandag 26 mei 2014 17:59 schreef Bloempje91 het volgende:
[..]
Geen borderliner?quote:Op maandag 26 mei 2014 18:11 schreef RipMcPants het volgende:
Het gaat wel lekker de laatste tijd, met dit soort topics in R&P
Mijn ex-vriendin was net zo. Mij continu wantrouwen en alles controleren, vanwege een ziekelijke onzekerheid. Gelukkig had ik dat vrij snel door, en heb ik nog op tijd de benen kunnen nemen.
Dat heeft altijd even tijd nodig...quote:Op maandag 26 mei 2014 17:59 schreef Bloempje91 het volgende:
[..]
Grappig.quote:Op maandag 26 mei 2014 19:54 schreef Loveless85 het volgende:
Maar TS, je doet toch niks raars? Controle is toch beter dan vertrouwen? Ik zou een GPS tracker op z'n auto plakken of als hij Android heeft kijken waar hij is geweest via; https://maps.google.com/locationhistory/
En natuurlijk uiteraard zodra hij thuis is even z'n piemeltje ruiken of proeven om te kijken of die ergens is geweest.
voor de punt moet nog staan : en een minder zagend wijf heb geneukt.quote:Op maandag 26 mei 2014 17:43 schreef Silenus het volgende:
[..]
Na de komma moet er staan: ,als blijkt dat mijn vriend toch kotsbeu is geworden van mijn gedrag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dankje voor je bericht.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 09:03 schreef Trankilo het volgende:
Aan de ene kant klinkt je verhaal best plausibel. Ik vind het vreemd dat je vriend zijn hele avond door belt wat hij doet, met wie en tot hoe laat. Ik ga er vanuit dat als ik 'op pad' ga, ik mijn vriendin geen verantwoording schuldig ben.
Aan de andere kant is je vriend misschien wel een hele lieve jongen die veel rekening met je houdt. Ik denk dat dit het geval is, geen probleem dus. Het scheren van de schaamstreek kan trouwens meerdere redenen hebben; bijv. een verzorgd/schoon gevoel willen hebben.
Ja, ik ben ook echt paranoia. Het kan me serieus helemaal gek maken in me hoofd. Nooit eens rust. En ik weet het het is niet gezond.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 09:15 schreef Amethyste het volgende:
Ja, dit is paranoia... En best ziekelijk ook..
Als ik het zo lees kan hij dus eigenlijk nergens heen, zonder dat bij jou de alarmbellen al gaan rinkelen. Ook al is er geen enige aanleiding toe, behalve die rare gedachten in jouw hoofd.
Vind het eerlijk gezegd maar vreemd dat hij dit al zolang pikt.. ik zou er in ieder geval helemaal gestoord van worden. En dat terwijl hij je nog zo vaak belt ook + eerder naar huis komt.. Wtf![]()
Dit ligt niet aan jouw vriend meid, dit ligt aan jezelf en als ik jou was zou ik me inschrijven bij PsyQ of iets dergelijks, dit gaat NIET vanzelf over en dit zul je bij elke relatie blijven houden ook..
En MOCHT hij vreemdgaan, dan doet hij dat toch wel, en dan zal jouw paranoia daar niks aan veranderen, sterker nog, het zal er eerder toe bijdragen dat hij even ergens anders zijn verstand op 0 wil zetten. Maargoed, zoals jij het verhaal hierboven typt, geloof ik niet dat er iets aan de hand is met hem.....eerder met jezelfRekeningen checken, really?
Wil niet lullig doen, maar ik zou echt even hulp vragen, want ik vind dit niet gezond, voor jou niet, en voor hem ook zeker niet..
Wat zou je dan willen? Dat jullie elke avond aan elkaar geplakt op de bank zitten , telefoontjes uit?
Nee, daar hou je een relatie interessant mee..
Maareh, de hamvraag is natuurlijk; wat ga je er aan doen? Want je roept een paar keer dat je het allemaal wel weet, en snapt dat t anders moet. Maar nergens laat je concreet weten wat je er aan doet / gaat doen?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 09:28 schreef Bloempje91 het volgende:
[..]
Ja, ik ben ook echt paranoia. Het kan me serieus helemaal gek maken in me hoofd. Nooit eens rust. En ik weet het het is niet gezond.
En je hebt idd gelijk mocht die vreemdgaan dan doet die dat ook wel. En helpt het niet als ik mij druk maakt. Zo probeer ik nu ook te denken ja.
Ik loop nu een jaar bij psyq heb verschillende testen gemaakt daar. En daar kwam toen uit : Bordeline. Ik schrok hier best van. Want het is niet zo dat ik mezelf snij of iets in de richting. Ik ben gewoon heel erg onzeker en extreem paranoia!
Maar bedankt voor je bericht!
Op dit moment heb ik maandelijks gesprekken bij Psyq met mijn psychologe. En wacht ik bericht af om in therapie te gaan , om te leren mijn gedachten positief te sturen.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 09:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maareh, de hamvraag is natuurlijk; wat ga je er aan doen? Want je roept een paar keer dat je het allemaal wel weet, en snapt dat t anders moet. Maar nergens laat je concreet weten wat je er aan doet / gaat doen?
"Verder hem gewoon vrij te laten"quote:Op dinsdag 27 mei 2014 09:51 schreef Bloempje91 het volgende:
[..]
Op dit moment heb ik maandelijks gesprekken bij Psyq met mijn psychologe. En wacht ik bericht af om in therapie te gaan , om te leren mijn gedachten positief te sturen.
En verder hem gewoon vrij te laten.
Hem niet meer controleren, en niet meer zovaak bellen. Dus hem gewoon vertrouwen.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 09:55 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
"Verder hem gewoon vrij te laten"
Wat dus betekent dat je wàt precies niet meer gaat doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |