Daar heb je helemaal gelijk in idd. Ik werk er ook aan.. Maar dat heeft zijn tijd nodig.quote:Op maandag 26 mei 2014 16:04 schreef Bijna het volgende:
[..]
He he nu is het al wat beter te lezen. TS, je moet écht wat aan je onzekerheid, want dit is niet gezond. Niet voor je relatie, niet voor je vriend en óók niet voor jezelf.
Is een psycholoog oid geen optie?quote:Op maandag 26 mei 2014 16:08 schreef Bloempje91 het volgende:
[..]
Daar heb je helemaal gelijk in idd. Ik werk er ook aan.. Maar dat heeft zijn tijd nodig.
Hoe werk je er dan precies aan? Of lul je gewoon maar wat?quote:Op maandag 26 mei 2014 16:08 schreef Bloempje91 het volgende:
Ik werk er ook aan.. Maar dat heeft zijn tijd nodig.
Nu komt er iets van 'ik probeer het minder te doen' of 'als er geen aanleiding is doe ik niks'. En dan in ieder detail aanleiding zien om hem te controlerenquote:Op maandag 26 mei 2014 16:10 schreef Silenus het volgende:
[..]
Hoe werk je er dan precies aan? Of lul je gewoon maar wat?
Ik denk dat je serieus een psycholoog nodig hebt, dit probleem zit toch iets dieper. En zou het maar snel doen voordat hij het -terecht- zou uitmaken. Niemand wil zo'n vriendin die zich zo gedraagt.
Want je scheert alleen je ballen als je buiten de deur gaat neuken?quote:Op maandag 26 mei 2014 16:14 schreef Re het volgende:
nou fietst het wel een stuk makkelijker met een geschoren schaamstreek, vooral achterop maar in het OV daarentegen...
Dat ook ja. Kom op zeg, op stap zijn met vrienden (zogezegd) en dan meerdere malen naar je vriendin bellen om haar 'op de hoogte te houden', en te laten weten hoe laat je naar huis komt, om vervolgens naar huis gecommandeerd te wordenquote:Op maandag 26 mei 2014 16:18 schreef Silenus het volgende:
Maar als ik het zo lees is de vriend van TS ook een ontzettend zacht ei die onder de plak zit.
'Schatje ik kom rond 1.30u naar huis'
-te laat! Kom nu!
'Ok, ik kom nu.'
Waarschijnlijk iets te hard doorgehaald met z'n scheermesje want ballen heeft-ie niet, zo te zien.
Sowieso, een gast die 'een cremetje' op doet, regelmatig naar zijn moeder gaat, om de haverklap belt of het gezellig is en 'dat je er heel lekker kan eten'. Ik denk dat hij gay is. Heteromannen doen geen creme op en bellen niet om het uur om even te melden dat het suuuuuper gezellig is.
Sterker nog, zo'n sukkel gooi je gewoon uit de vriendengroep. Wat heb je nou aan zo iemand. Gaat-ie eindelijk een keertje mee, moet ie vroeg naar huis omdat z'n wijf zonder reden loopt te piepen.quote:Op maandag 26 mei 2014 16:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat ook ja. Kom op zeg, op stap zijn met vrienden (zogezegd) en dan meerdere malen naar je vriendin bellen om haar 'op de hoogte te houden', en te laten weten hoe laat je naar huis komt, om vervolgens naar huis gecommandeerd te worden![]()
Als wij met vrienden op stap zijn en iemand gaat zonder goede reden continu met z'n mokkel bellen dan is bij de tweede keer toch echt de rekening van het eten en/of drinken voor hem hoor...
Wat doe je er aan dan?quote:Op maandag 26 mei 2014 16:08 schreef Bloempje91 het volgende:
[..]
Daar heb je helemaal gelijk in idd. Ik werk er ook aan..
Of je bent gewoon lelijkquote:Op maandag 26 mei 2014 16:21 schreef SharQueDo het volgende:
Door mensen zoals jij ben ik gewoon blij dat ik single ben.
Je hebt inderdaad een serieus probleem.quote:Op maandag 26 mei 2014 16:06 schreef Bloempje91 het volgende:
Wat zeikt iedereen toch. Het is blijkbaar wel leesbaar anders kan je net zo goed niet reageren! En als je toch niet normaal kan reageren neem de moeite niet meer, ik reageer er toch niet op. Voor mij is dit namelijk een serieus probleem.
Als je wil dat wij serieus reageren had jij de moeite moeten nemen om een leesbaar verhaal te posten.quote:Op maandag 26 mei 2014 16:06 schreef Bloempje91 het volgende:
Wat zeikt iedereen toch. Het is blijkbaar wel leesbaar anders kan je net zo goed niet reageren! En als je toch niet normaal kan reageren neem de moeite niet meer, ik reageer er toch niet op. Voor mij is dit namelijk een serieus probleem.
TS heeft dringend een psych nodig lijkt me de enige juiste conclusie.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |