Anti-depressieva en antipsychotica.quote:Op maandag 26 mei 2014 17:37 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
Wat voor medicijnen, en waarom ben je er mee gestopt?
Aan haar Pohi te zien, ja. Onzeker, ook door uiterlijk enz., onder andere dat BDD topic van TS.quote:Op maandag 26 mei 2014 18:01 schreef -Strawberry- het volgende:
Puur onzekerheid. Waarom vertrouw je hem niet? Ben je bang dat hij je niet leuk genoeg vindt?
Goed plan! Gewoon op FOK! vragen, dan los je zo je problemen op.quote:Op maandag 26 mei 2014 17:59 schreef Bloempje91 het volgende:
[..]
Anti-depressieva en antipsychotica.
Daardoor voelde ik me alleen maar slechter.
En je bent in overleg gestopt? Of vond je zelf dat je je slechter voelde..quote:Op maandag 26 mei 2014 17:59 schreef Bloempje91 het volgende:
[..]
Geen borderliner?quote:Op maandag 26 mei 2014 18:11 schreef RipMcPants het volgende:
Het gaat wel lekker de laatste tijd, met dit soort topics in R&P
Mijn ex-vriendin was net zo. Mij continu wantrouwen en alles controleren, vanwege een ziekelijke onzekerheid. Gelukkig had ik dat vrij snel door, en heb ik nog op tijd de benen kunnen nemen.
Dat heeft altijd even tijd nodig...quote:Op maandag 26 mei 2014 17:59 schreef Bloempje91 het volgende:
[..]
Grappig.quote:Op maandag 26 mei 2014 19:54 schreef Loveless85 het volgende:
Maar TS, je doet toch niks raars? Controle is toch beter dan vertrouwen? Ik zou een GPS tracker op z'n auto plakken of als hij Android heeft kijken waar hij is geweest via; https://maps.google.com/locationhistory/
En natuurlijk uiteraard zodra hij thuis is even z'n piemeltje ruiken of proeven om te kijken of die ergens is geweest.
voor de punt moet nog staan : en een minder zagend wijf heb geneukt.quote:Op maandag 26 mei 2014 17:43 schreef Silenus het volgende:
[..]
Na de komma moet er staan: ,als blijkt dat mijn vriend toch kotsbeu is geworden van mijn gedrag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dankje voor je bericht.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 09:03 schreef Trankilo het volgende:
Aan de ene kant klinkt je verhaal best plausibel. Ik vind het vreemd dat je vriend zijn hele avond door belt wat hij doet, met wie en tot hoe laat. Ik ga er vanuit dat als ik 'op pad' ga, ik mijn vriendin geen verantwoording schuldig ben.
Aan de andere kant is je vriend misschien wel een hele lieve jongen die veel rekening met je houdt. Ik denk dat dit het geval is, geen probleem dus. Het scheren van de schaamstreek kan trouwens meerdere redenen hebben; bijv. een verzorgd/schoon gevoel willen hebben.
Ja, ik ben ook echt paranoia. Het kan me serieus helemaal gek maken in me hoofd. Nooit eens rust. En ik weet het het is niet gezond.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 09:15 schreef Amethyste het volgende:
Ja, dit is paranoia... En best ziekelijk ook..
Als ik het zo lees kan hij dus eigenlijk nergens heen, zonder dat bij jou de alarmbellen al gaan rinkelen. Ook al is er geen enige aanleiding toe, behalve die rare gedachten in jouw hoofd.
Vind het eerlijk gezegd maar vreemd dat hij dit al zolang pikt.. ik zou er in ieder geval helemaal gestoord van worden. En dat terwijl hij je nog zo vaak belt ook + eerder naar huis komt.. Wtf![]()
Dit ligt niet aan jouw vriend meid, dit ligt aan jezelf en als ik jou was zou ik me inschrijven bij PsyQ of iets dergelijks, dit gaat NIET vanzelf over en dit zul je bij elke relatie blijven houden ook..
En MOCHT hij vreemdgaan, dan doet hij dat toch wel, en dan zal jouw paranoia daar niks aan veranderen, sterker nog, het zal er eerder toe bijdragen dat hij even ergens anders zijn verstand op 0 wil zetten. Maargoed, zoals jij het verhaal hierboven typt, geloof ik niet dat er iets aan de hand is met hem.....eerder met jezelfRekeningen checken, really?
Wil niet lullig doen, maar ik zou echt even hulp vragen, want ik vind dit niet gezond, voor jou niet, en voor hem ook zeker niet..
Wat zou je dan willen? Dat jullie elke avond aan elkaar geplakt op de bank zitten , telefoontjes uit?
Nee, daar hou je een relatie interessant mee..
Maareh, de hamvraag is natuurlijk; wat ga je er aan doen? Want je roept een paar keer dat je het allemaal wel weet, en snapt dat t anders moet. Maar nergens laat je concreet weten wat je er aan doet / gaat doen?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 09:28 schreef Bloempje91 het volgende:
[..]
Ja, ik ben ook echt paranoia. Het kan me serieus helemaal gek maken in me hoofd. Nooit eens rust. En ik weet het het is niet gezond.
En je hebt idd gelijk mocht die vreemdgaan dan doet die dat ook wel. En helpt het niet als ik mij druk maakt. Zo probeer ik nu ook te denken ja.
Ik loop nu een jaar bij psyq heb verschillende testen gemaakt daar. En daar kwam toen uit : Bordeline. Ik schrok hier best van. Want het is niet zo dat ik mezelf snij of iets in de richting. Ik ben gewoon heel erg onzeker en extreem paranoia!
Maar bedankt voor je bericht!
Op dit moment heb ik maandelijks gesprekken bij Psyq met mijn psychologe. En wacht ik bericht af om in therapie te gaan , om te leren mijn gedachten positief te sturen.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 09:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maareh, de hamvraag is natuurlijk; wat ga je er aan doen? Want je roept een paar keer dat je het allemaal wel weet, en snapt dat t anders moet. Maar nergens laat je concreet weten wat je er aan doet / gaat doen?
"Verder hem gewoon vrij te laten"quote:Op dinsdag 27 mei 2014 09:51 schreef Bloempje91 het volgende:
[..]
Op dit moment heb ik maandelijks gesprekken bij Psyq met mijn psychologe. En wacht ik bericht af om in therapie te gaan , om te leren mijn gedachten positief te sturen.
En verder hem gewoon vrij te laten.
Hem niet meer controleren, en niet meer zovaak bellen. Dus hem gewoon vertrouwen.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 09:55 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
"Verder hem gewoon vrij te laten"
Wat dus betekent dat je wàt precies niet meer gaat doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |